جزییات زندگی “محمد رضا گلزار” / دلایل بازگشت این بازیگر خوش‌ خط‌ و خال چیست ؟

28

به گزارش ساتین : دفتر روزنامه یا مجله مکان‌هایی هستند که مردم زیادی به آنجا تلفن می‌کنند تا شماره تلفن بازیگران محبوب خود را از خبرنگاران بخش سینمایی یا تلویزیونی بگیرند.باید در این مکان‌ها کار کرده باشی تا بی واسطه متوجه شویی که دختر یا پسر جوانی برای گرفتن شماره تلفن بازیگر محبوب خود چه دروغ‌هایی که نمی‌بافد( البته این موضوع در میان دختران بیشتر از پسران رایج است و پسرها معمولا کمتر عاشق بازیگران زن می‌شوند و اگر هم بشوند معمولا از راه‌های دیگری شماره تلفن آنها را پیدا می‌کنند)!

همسر مهناز افشار همسر محمدرضا گلزار نامزد محمدرضا گلزار عقد محمدرضا گلزار شوهر جدید مهناز افشار شماره تلفن محمد رضا گلزار زن محمدرضا گلزار دانلود آهنگ گلزار خواهر محمدرضا گلزار خانه محمدرضا گلزار ازدواج مهناز افشار ازدواج محمدرضا گلزار آدرس محمدرضا گلزار

همین چند وقت پیش بود که خانم جوانی به دفتر نشریه  تلفن کرد و گفت:« دخترم سرطان داره و دکترها گفتن به زودی می‌میره، تنها آرزوی دخترم اینه که محمدرضا گلزار را از نزدیک ببینه! تو را خدا شماره تلفن‌اشو به من بدید تا باهاش تماس بگیرم!»

لحن صدا و نوع بیان ، کاملا مشخص بود که خانمی که تماس گرفته دختر جوانی است که دلش می‌خواهد با گلزار صحبت کند.یکی از به اصطلاح کُشته،‌مردهای این بازیگر است که به نظر خیلی از خانم‌ها خوش چهره است و ارزش این را دارد که عاشق‌اش شوی.

در تمام دنیا بازیگران مطرح طرفداران زیادی دارند.طرفدارانی که برای دیدن فیلم‌های آنها سر و دست می‌شکنند و یا برای گرفتن یک امضا و یا عکس یادگاری جنجال به پا می‌کنند.اما برای بازیگران مطرح! برای آنهایی که در کنار چهره مناسب و زیبا نقش‌ها و بازی‌هایی را به نمایش می‌گذارند که تحسین همگان را برمی‌انگیزد و با همان نقش‌ها و بازی‌ها هم هست که در سراسر دنیا شناخته می‌شوند و پوستر آنها به دیوار‌ اتاق‌های شخصی و یا فروشگاه‌ها و … می‌نشیند.

همسر مهناز افشار همسر محمدرضا گلزار نامزد محمدرضا گلزار عقد محمدرضا گلزار شوهر جدید مهناز افشار شماره تلفن محمد رضا گلزار زن محمدرضا گلزار دانلود آهنگ گلزار خواهر محمدرضا گلزار خانه محمدرضا گلزار ازدواج مهناز افشار ازدواج محمدرضا گلزار آدرس محمدرضا گلزار

اما در کشور ما معادله یک جور دیگر است.بازیگر بخصوص بازیگران مرد اگر فقط خوش چهره باشند، طرفداران زیادی پیدا می‌کنند.طرفدارانی که برای نزدیک شدن به آنها هزار راه را امتحان می‌کنند.

یکی از همین بازیگران محمدرضا گلزار است که مدتی بود در دنیای بازیگری غایب بود و حالا با انتشار ترانه «کار رو به اینجا رسوندی» در فضای مجازی و اینترنت دوباره نام‌اش بر سر زبان‌ها افتاده است و دختران زیادی دوباره فیل‌اشان یاد هندوستان کرده و طالب شماره تلفن او شده‌اند.هر چند شنیده‌ها حاکی است که گلزار چند سالی است که مقیم دوبی شده و آنهایی که خیلی پیگیر زندگی و کار و بار او هستند، عکس‌های او را در کنار سواحل دوبی و یا بازارهای این کشور در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

گلزار در داخل ایران بخصوص زمانی که در فیلم‌های سینمایی بازی می‌کرد، طرفدار زیاد داشت.او قبل از این که بازیگر شود با گروه آریان همکاری می‌کرد و برای آنها گیتار می‌زد.

بعد از طریق هدیه تهرانی وارد سینما شد و قرار شد که بازیگر شود.بهترین و متفاوت‌ترین نقشی که تاکنون بازی کرده ، نقشی است که در فیلم بوتیک به عهده گرفت.

همسر مهناز افشار همسر محمدرضا گلزار نامزد محمدرضا گلزار عقد محمدرضا گلزار شوهر جدید مهناز افشار شماره تلفن محمد رضا گلزار زن محمدرضا گلزار دانلود آهنگ گلزار خواهر محمدرضا گلزار خانه محمدرضا گلزار ازدواج مهناز افشار ازدواج محمدرضا گلزار آدرس محمدرضا گلزار

بعد از این فیلم با مهناز افشار زوجی را تشکیل دادند که اصل فیلم‌های پرفروش را شکل می‌دادند.فیلم‌هایی مانند کلاغ‌پرو آتش بس.

او در فیلم‌های کمدی مانند کما با امین حیایی هم بازی شد که این فیلم‌ها هم پرفروش شدند.
هم‌بازی شدن گلزار با هدیه تهرانی و مهناز افشار برای هر سه نفر آنها حاشیه‌هایی را به وجود آورد.تهرانی که گلزار را به دنیای بازیگری وارد کرد، چندین سال قبل برای حضور او در یک فیلم از تهیه‌کننده‌ای پرکار، مبلغ بیست میلیون تومان درخواست کرد که آن تهیه‌کننده هم کار را به مطبوعات کشاند و برای هر دو بازیگر حاشیه‌هایی را به وجود آورد.اما زمانی که گلزار با افشار هم‌بازی شد، تهرانی برای همیشه او را فراموش کرد.

حاشیه‌های به وجود آمده برای افشار و گلزار آنقدر زیاد شد که گلزار تصمیم گرفت در فیلم توفیق اجباری به آنها پاسخ بدهد.او در این فیلم که بنا به شنیده‌ها، پول تهیه‌اش را خودش داده به همه اعلام کرد که با مهناز افشار فقط دوست است و بین آنها هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

مهناز افشار هم بعد از این‌که راه و روش بازیگری خود را تغییر داد و بازی در فیلم‌های خاص و خوب را پذیرفت از گلزار فاصله گرفت و راهش را از او جدا کرد.محمدرضا گلزار در حالی ترانه «کار رو به اینجا رسوندی» را در فضای اینترنت منتشر کرده که چنین به نظر می‌رسد در دنیای بازیگری جایی ندارد و شاید هم بازیگری دیگر برای او دغدغه و یا هدف نیست.بازیگری تفریحی بوده که به پایان رسیده مثل خوانندگی، گیتارنوازی ، اسکی و …
گلزار از زمانی که وارد دنیای بازیگری شد، پولدار بود.شایعات و شاید هم واقعیت‌ها می‌گویند پدرش تاجر است و او هیچگاه نیاز مالی نداشته است.همیشه در بهترین نقطه تهران خانه‌ای لوکس داشته( که یکی از آنها را در فیلم توفیق اجباری دیدیم)، همیشه ماشین‌های آخرین مدل سوار شده و همیشه نگاه‌هایی را به دنبال خود کشانده است.

اتفاقات مختلف او را به دنیای بازیگری پرتاب کردند و او برای دختران جوان تبدیل به ستاره شد و چون دغدغه و تفکری برای ادامه بازیگری نداشت از این دنیا خارج شد.

حالا هم با یک ترانه برگشته تا یاد خود را در ذهن‌ها زنده کند و زنگ را برای طرفداران خود به صدا در بیاورد.البته باید به این نکته هم اشاره کرد که دوره فیلم‌هایی که گلزار ستاره آنها می‌شد هم در سینمای ایران تمام شده است.

حالا این بازیگر خوش خط و خال فقط به خاطره‌‌ای شده است که روزی روزگاری دختری برای پیدا کردن شماره تلفن او حاضر بود خود را مریض سرطانی جا بزند…معلوم نیست چرا محمدرضا گلزار کار را به اینجا رسوند…!

منبع: پارسینه
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 28 )
  1. ساهره پورعلی می گوید

    عاشقشم

  2. nafas می گوید

    میمیرم براش هر چی عکسم بزارن با دختر یا پسر برام فرقی نداره بازم عاشقشم خیلی نازه به نطر من کل این عکسا که توخارجه مثلا با ارش گرفته به نظر من فتو شاپ من که باور نمیکنم…………

    1. سوگند می گوید

      اون عکسا فتو شاپ نیستند ولی با بقیه ی حرفا ت کاملا موافقام نفس جان. عاشقشم.

  3. meysam می گوید

    حال نکردم باهات جمع کن مسخره بازی هارو

  4. فتانه می گوید

    چرا بعضی دخترا میگن من عاشقه محمدرضا گلزارم؟من که اصلا عاشقش نیستم ایشونم یه بنده خدایی هست مثله بقیه بنده خدا ها..چه فرقی داره ؟؟؟؟چون پولداره یا خوشگله ؟؟؟؟؟؟ این چیزا مهم نیست….

    1. فاطمه می گوید

      به نظر من حامد بهداد یاحسین یاری جیگرترن توروخدااگه موافق نبودین توهین نکنیدالبته میدونم شماهمه باادبین ولی گفتم اگه

  5. مهرناز می گوید

    وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لطفا از زندگی بازیگرا بکشید بیرون 😐 بیچاره محمدرضا گلزار چون یه کم بر و رو داره از دست دخترا راحت نیست ولی از دست پسرا هم راحت نیست چون همیشه یه سری عقده ای پیدا میشن که بازیشو ببرن زیر سوال گلزار بازی قابل قبولی داره و به نظر من دوست داشتنیه ولی نه به خاطر چشمای رنگیش. 😐

  6. soheila می گوید

    ساتین متاسفم این ادبیات این حرفای مغرضانه چ معنی داره؟ من طرفدار آقای گلزار یا بقول خودتون (کشته مرده ش) نیستم. ولی نمیدونم این همه دشمنی واقعا دلیلش چیه؟ آخه این چ تیتریه بازیگر خوش خط و خال! یعنی گلزار هیچ استعدادی تو بازیگری نداره و اتفاقی و واس تفریح اومده بازیگر شده؟ بقیه بازیگرام وقتی فهمیدن کیه راهشونو ازش جدا کردن؟!
    بنظرم گلزار بازیگر خوبیه بازیش تو سام و نرگس و بوتیک خیلی خوب بود. البته متاسفانه فیلمای ضعیف زیاد بازی کرده اما واقعا این درسته ک همه چیزو ببرید زیر سوال؟

  7. فرشته می گوید

    از طریق داوود رشیدی وارد دنیای بازیگری شد نه هدیه تهرانی

  8. اعظم می گوید

    واقعاجای تاسف ,فقط آدمای ببکاروبی هدف درست ,توزندگی عاشق این افرادند,اون زندگی وروابط خودش داره ,یه سری دیگه ذهنشون بیهوده درگیر اینا می کنند

  9. حسین می گوید

    چقد بدم میاد تایکی معروف میشه ملت همه عاااااااااااشقش میشن.بازیگرا و هنرمندای داخلی ک هیچ دیگه .چند وقت پیش ی وبلاگی از ی خانوم محترم خوندم ک چندتا عکس گذاشته بود ومتن زیرشون همچین بود…..این عکس مسی جونمه عاااااشقشم خیلی نازه.اینم عکس جاستین جون نفسمه میمیییرررررررم براش.من کاری ندارم ولی خانوما برا عاشق شدن دنبال معیارهای دیگه باشین خیلی چیزاهستن ک از معروفیت مهمترن

  10. ایلار می گوید

    عالی

  11. سامان می گوید

    عکس ها عالی بود

  12. فتانه می گوید

    نه بابا دیگه پیر شده زن نگرفته فکرکرده حالا جه خبره پیر پسر شد دیگه جذابیتی نداره همون اولشم نبود یکی مثل بقیه

  13. تدبیر می گوید

    قیافه گلزار کاملامعمولیه…واقعابرای سلیقه بعضیامتاسفم!!!

    1. سها می گوید

      به نظر منم خیلی معمولیه و بازیش لوس وحا ل به هم زنه عین شاکردوست ، جفتشون بازی و ادا اصولاشون مسخره است کاملا نمایشی رفتار میکنن

    2. سارا می گوید

      بی انصافیه بگیم قیافه اش معمولی هست به نظر من خوشگل و جذابه ولی یک خوشگل معمولی هست یعنی اونطوری که بعضی دخترها در حد بت بزرگش میکنن نیست…خیلی پسرها(حداقل از سیصد تا یکی) هستن که از آقای گلزار خوشگلتر و خوش هیکلتر هستن یا حداقل به اندازه ایشون خوشگلن پس قابل توجه بعضیا تو ایران خودمون هزاران پسر و آقا هست که از این آقا زیباترن…به نظر من دخترهای عقده ای یا ترشیده که خاطرخواهای خوشتیپ و خوشگل ندارن عاشق بازیگرا و خواننده های ایرانی و خارجی میشن چون عقده ی پسرهای خوشگل رو دارن برعکس دخترهایی که دورو برشون پر از خاطرخواهای خوشتیپ و خوشگله خیلی مغرورتر از این حرفان که عاشق یک بازیگر یا خواننده شن من خودم دخترم واین جور چیزها رو تو اطرافم
      تو دانشگاه و خوابگاه و…دیدم و میدونم دخترها چطورین

      1. Ashkan می گوید

        آره واقعا درست گفتید

    3. رویا می گوید

      جوجه کوچلو کسی از تو نظر خواست

  14. Azin می گوید

    این متن رو چه کسی پشت پرده درموردنوردیده محمدرضا گلزار نوشته اصلا کسی چه گفته دوره او گذشته شما یک سر به اینستاگرام وتعداد زیاد فالور های ایشون بندازید واگراجازه فیلمی ازایشون رودان تعداد فروش بالاروبینیو بعد برای سرکوب یه نفر شایعه درست کنید الحمدالله الان هم در فیلم ایرانی هندی بالیوود مشغول ند وماایرانیها آنقدر که شما نوشتید هم نسبت به خارجیها بی فهم وشعور نیستیم که ملاکمون تنها قیافه بازیگر باشه حتما بازیش برای ما جذاب بوده والا امین حیایی هم طرفدارها زیادی داره ولی آنچنان خوش قیافه هم نیست پس درمورد سلیقه ماایرانیها چرت پورت ننویس لطفا

  15. منیژه می گوید

    چن سال پیش تو پارتی با امین حیایی فیلمش لو رفت .خیلی …

  16. الناز می گوید

    گلزار دیگه پیر شده واقعا دورش تموم شد …

    1. رویا می گوید

      عمت پیره بیشوره بی فرهنگ

  17. Sanaz می گوید

    چقدر زحمت بیهوده کشیدى کسی رو که دستش توى دست خداست و دلیل موفقیت ش خاکى و مردمى بودنشه خدشه دار کنى. غالبا کار آدماى حسود به جایی به جز نیاسودن خودشون نمیرسه.

  18. a.m می گوید

    خانم سارا اون کلمه ترشیده که نوشتی برازنده خودته چون خاطر خواه حتی زشتشم نداری داری حسادت زیبایی این اقارو میکنی تو خوابم نمیبینیش عزیزم. درضمن شما که هنوز ارزش خودتو بعنوان یه زن تو جامعه نمیدونی و داری به خودت و همجنسات توهین میکنی بهتره نظر ندی . من علاقه ای به سینمای ایران ندارم و حتی سالی یدونه بیشتر فیلم ایرانی نمیبینم ولی تا اون حد که اقای گلزارو میشناسم و چندتا فیلماشونم دیدم واقعا تحسینش میکنم اقای گلزار علاوه بر زیبایی ظاهری خیلی فروتن و خوش اخلاق هم هستن و این محبوبیت ایشون رو چندین برابر کرده و فکر نمیکنم پسری به جذابیت ایشون تابحال اومده باشه اگه بود که صد درصد وارد سینما میشد حتی شخصی به اسم امامی ادعای شباهت به ایشون رو کردن ولی تفاوت زمین تا اسمونه. اشتباه اقای گلزار اینه که واسه سینمای ایران و مردم نالایق و حسود خدمت کرده والا توی هالیوود هم پسری به زیبایی ایشون وجود نداره میتونید عکساشو با برد پیت و بقیه مقایسه کنید ایشون خدای زیبایی هستند.

  19. رویای یک اهوازی می گوید

    با سلام
    گلزار نه هنر بازیگری داره نه قیافه نه اندام زیبایی
    اون فقط بواسطه ثروت زیادش مشهور شد و بس
    اگر ازش مالشو بگیرند هیچ کس بهش نگاهم نمیکنه
    اگه یک روز خودش رو ببینم اینا رو بهش میگم
    والا

    1. Karim می گوید

      حرفتون کاملا صحیح هست.

  20. محمد می گوید

    با نظر رویای یک اهوازی بسیاااااااااااااار موافقم