اولین عکس و متن ارسالی “نیوشا ضیغمی” در صفحه شخصی کلوب + آدرس

5

به گزارش ساتین : پس از حضور وزیر ارتباطات و برخی هنرمندان در شبکه اجتماعی ایرانی کلوب هنرمندان جدیدی نیز به عضویت این شبکه درآمده‌اند.

 نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن به عضویت شبکه اجتماعی ایرانی کلوب درآمدند. پیش از این نیز الهام حمیدی و سامی یوسف در این شبکه عضو شده بودند تا به طور رسمی با مخاطبان خود ارتباط مجازی برقرار کنند.

همسر نیوشا ضیغمی عکس لو رفته نیوشا ضیغمی عکس لو رفته عکس خصوصی نیوشا ضیغمی عکس جذاب نیوشا ضیغمی عکس جدید نیوشا ضیغمی صفحه شخصی نیوشا ضیغمی شوهر نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی

مدیریت کلوب، صفحات رسمی این هنرمندان را تایید کرده تا کاربران و مخاطبان آنها دچار سردرگمی در مورد واقعی یا غیرواقعی بودن این صفحات نشوند.

این روزها موضوع صفحات غیرواقعی که به نام افراد شناخته شده ایجاد می‌شوند، جنجال‌هایی را ایجاد کرده است.

همسر نیوشا ضیغمی عکس لو رفته نیوشا ضیغمی عکس لو رفته عکس خصوصی نیوشا ضیغمی عکس جذاب نیوشا ضیغمی عکس جدید نیوشا ضیغمی صفحه شخصی نیوشا ضیغمی شوهر نیوشا ضیغمی خانه نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی

در ماه‌های اخیر نیز محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی در شبکه اجتماعی کلوب عضو شده بود.

اولین متن ارسالی نیوشا ضیغمی :

سلام. این اولین یادداشت من در شبکه اجتماعی کلوب است. قرار شده از این به بعد از طریق این صفحه با شما دوستان عزیز در ارتباط باشم. با هم گپ بزنیم و نظرات و انتقادات شما را بشنوم. و احتمالا از طریق همین صفحه قرارهای ملاقات حقیقی و مجازی‌ای را با طرفداران بازی‌هایم داشته باشم. این تازه اول راه است. در پایان می‌خواهم متذکر شوم همانگونه که مدیران کلوب تایید کرده‌اند که این صفحه شخصی من در این شبکه اجتماعی است خودم هم تاکید کنم که این صفحه تنها جایی است در دنیای مجازی که از طریق آن می توانید با من در ارتباط باشید و اخبار فعالیت‌هایم را پیگیری کنید. به امید روزهای خوب. در پناه خدا…

آخرین متن ارسالی نیوشا ضیغمی :

سلام به همه دوستان عزیز. چند روزی فرصت نشد چیز جدیدی اینجا بنویسم چون این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده هستم. با توجه به اینکه پیام‌ها قبلی شما رو خوندم باید بگم به زودی هم از این فیلم براتون عکس می‌ذارم هم کانال اختصاصی آپاراتم رو رونمایی می‌کنیم تا دوستانی که شک دارند باور کنند این صفحه زیر نظر مستقیم خودم اداره می‌شود. در مورد کار جدیدم باید بگویم در این فیلم سینمایی نقش مربی ندامتگاه بچه‌های بزهکار را بازی می‌کنم که می‌توان این نقش را یکی از نقش‌های متفاوت من در سینما دانست.
این فیلم را بعد از نزدیک به ۲ سال که بازی در هیچ کاری را قبول نکرده بودم بازی می‌کنم. در واقع به دنبال این هستم که در دهه دوم فعالیتم در سینما، وارد فضای متفاوتی شده و تجربه‌های جدیدی را دنبال کنم. همین مسئله سبب شد تا صبر کنم و نقش‌های متفاوتی را برای حضور در سینما انتخاب کنم. مسئله این است که بعد از گذشت ۱۰ سال از حضورم در سینما، به پختگی ذهنی و روحی رسیده ام که می‌خواهم تاثیر این پختگی در انتخاب کارهایم نیز مشخص باشد، به همین دلیل به دنبال نقش‌های تاثیرگذار و متفاوت هستم.
تا دیداری دوباره خدانگهدار…

و تا حالا بیش از ۱۳,۱۷۲ نفر عضو این صفحه شده اند .

برای دریافت آدرس نیوشا ضیغمی در کلوب  باید تعداد نظر ها به ۵۰ برسه تا اعلام کنیم .

پس لطفا نظر بدهید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. زهرا میدانگاهی می گوید

    سلام نیوشا جان.نمیدونم هر بار که تلاش میکنم برای ارتباط با شما ولی موفق نمیشم.تا امروز که این صفحه رو باز کردم.حقیقتش بنده هم به نوعی با شما همکارم..بنده مدیر و موسس اموزشگاه مراقبت و زیبایی سایان در کاشان هستم.به همکاری شما واقعا نیاز دارم..ایا حضورتان در همایشی که میخوام بزارم امکان داره؟با اینکه میدانم مشغله کاری زیاد دارید ولی اگر بما افتخار بدین ممنون میشم.واقعا مراقبت از پوست و مو نیاز هست برای همه افراد بخصوص خانمها.و وقتی که شما کلینیک زیبایی دارید پس بهتر است که با ما همکاری کنید و از توصیه ها و نظرات شما بهره ببریم..منتظر پاسخ شما هستم..

    1. حامد می گوید

      واقعا فک میکنی خودش میخونه؟!!!!

  2. زهرا میدانگاهی می گوید

    سلام نیوشا جان .فکر میکردم جواب میدی و دعوتمو میپذیری …ولی دیدم نه…صداقت تنها رمز ماندگاریست.موفق باشید.

    1. مصطفی می گوید

      واقعا مغزت ایراد داره. حالت خوش نیستا!!!

  3. شاهرخ می گوید

    زهرا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای مردم