جنجال “بازیگر معروف” سینما با بیان حرف های زشت و بی ادبانه

8

جمشید مشایخی :  اگر می‌خواهی مردم را بخندانی بگو از درخت چنار پریدم و سکته کردم اما او سخنی گفت که من حتی رویم نمی‌شود در اینجا تکرارش کنم و جالب است که به این شخص جایزه هم می‌دهند شاید به خاطر بداخلاقی که کرده. آقای عطاران حرف شما بسیار بی‌ادبانه و زشت بود.

به گزارش  ساتین ، کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت: حرف‌های ناپسند بازیگر فیلم «طبقه حساس» که جایزه جشنواره را هم به خاطر همین فیلم به دست آورد، بدجوری عوامل سازنده این فیلم را دچار دردسر کرد. زیرا تلاش می‌کردند تا در نزد رسانه‌های گروهی به نحوی حرف‌های زشت او را توجیه کنند و جواب‌های سربالا بدهند و خلاصه مدتها به رفع و رجوع این سنگ افتاده در چاه بودند.

دانلود فیلم طبقه حساس حرف های رضا عطاران بیوگرافی رضا عطاران بیوگرافی جمشید مشایخی بازیگر فیلم طبقه حساس

تجربه ثابت کرده است که این بازیگر با دیدن میکروفون، الفاظی را به زبان می‌آورد که نه در شان سینمای ایران اسلامی است، نه در شان جشنواره فیلم فجر و نه در اندازه بازیگری که جایزه هم گرفته است. کلماتی که حالتی روان پریشانه داشت و متاسفانه قابل بازگو کردن نیست.

حداقل این است که بازیگر بگوید من برای خنداندن تماشاگر همه تلاش خودم را می‌کنم و نه اینکه بگوید….
متاسفانه در مراسم اختتامیه هم جناب فیلمساز و بازیگر جنبه دیگری از روان‌پریشی خود را به نمایش گذاشت.

این در شرایطی بود که وی جایزه‌اش را دریافت کرده بود و باید می‌رفت و می‌نشست سرجایش اما از آنجا که صحنه جذاب است و از این مکان می‌توان حرف‌هایی زد که برای رسانه‌های بیگانه خوش آیند باشد، این آقا هم ول کن نبود و افتاده بود به چرت‌وپرت گویی در باب تولید سیمرغ در خانه‌اش.
این جملات آنچنان زشت و دور از عرف بود که کسی حتی نخندید. اما بازهم ادامه داد.

همین جناب بازیگر در یکی از سریال‌هایش درماه مبارک رمضان شعری از «یاکوس کامیانلیس» شاعر یهودی و مرثیه‌سرای یهودیان در جنگ جهانی دوم را در تیتراژ سریال‌هایش به نام شعری از خودش دکلمه می‌کرد؛ موضوعی که علی‌رغم تذکر به رسانه ملی هنوز توجهی به آن نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. نینا می گوید

    سخنان روانپریشانه!!!!!!؟؟؟؟
    اون فقط گفت:من برای خندوندن مردم حاضرم شلوارمم در بیارم.
    واقعا اون قدراااااااااااااااااااااااااااام حرف وحشتناکی نزد آخه بی جنبه بازی تا کی؟
    این جناب مشایخی عزیز که ایشون رو باز خواست کرده خوش خیلی حرفهای محترمانه و با ادبانه ای زدند؟ ایشون که خودشون توی فیلم های زمان شاه بازی می کردند آیا اون زمان هم به همین شکل با حرکات بازیگران اون زمان اینطور برخورد می کردند؟

  2. میلاد می گوید

    از کاه کوه بسازید واسه جذب بازدید کننده برای سایتتون -سخنان روانپریش D:

  3. پسراي ايروني می گوید

    آقای مشایخی عزیز فیلمهای زمان شاه شما هنوز موجوده!!!!!!!

  4. بهادر می گوید

    واقعا خیلی خنده داره آقای مشایخی مجدداً یه بار فیلم های قدیمی خودشو نگاه کنه که با زنای نامحرم چه صحنه هایی رو بازی می کرد. اتفاقاً دیالوگ های آقای مشایخی قابل گفتن نیست نه حرف آقای عطاران
    حالا میاد نقش حاج آقاها رو بازی میکنه.آقای مشایخی این شما هستی که باید خجالت بکشی

    1. انا می گوید

      سلام ببخشید میشه بفرمایید الآن که انقلاب شده و ما موظف به رعایت عفاف در حرف زدنمون و خیلی از مسائل دیگه هستیم و این استاد بزرگ همه رعایت خیلی از مسائل رو می کنن چرا باید به جای برداشت درست از موضوع، انتقاد کننده رو سرزنش کنید؟ خوب طنز که حتما نباید بی ادبانه باشه با هرچیزی که نمیشه شوخی کرد.

  5. .......... می گوید

    ی جوری میگه حرفای بد ک انگار ب چیش توهین کرده هیچ احد وناس نمیتونه رضا عطاران و از چشم طرفداراش بندازه برو بابا ما رو اسکول کردی

  6. اصغر می گوید

    آقای مشایخی فیلمای قدیمیت هنوز هستا رضا عطاران محبوب همه مردمه اتفاقا کار خیلی خوبی کرده که به فکر قربانیهای یهودی هولوکاست بوده همه که نباید غصه فلسطینی هارو بخورن

    1. انا می گوید

      ببینید کسی به کل فیلم اعتراض نکردند میشه فیلم با موضوع خوب حرفای خوبی هم درش زده بشه