جزییات خودکشی ۲ دوست ۲۳ ساله در تهران

1

پسر کارتن‌خواب که تصمیم گرفته بود همراه یکی از دوستانش به زندگی‌شان پایان دهند با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت، اما دوستش به کام مرگ رفت.

ساعت‌۲۴: ۹ صبح دیروز مأموران کلانتری ۱۰۵‌سنایی تهران از کشف پیکر نیمه‌جان دو پسر ۲۳ ساله حوالی یکی از خیابان‌های محدوده استحفاظی با خبر و راهی محل شدند. مأموران پس از حضور در محل پیکر نیمه جان دو پسر را به بیمارستان منتقل کردند که لحظاتی بعد یکی از آنها در بیمارستان به کام مرگ رفت، اما دیگری با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت. در حالی که معاینات اولیه نشان می‌داد پسر جوان بر اثر مسمومیت دارویی به کام مرگ رفته است مأموران در جیب وی دست نوشته‌ای پیدا کردند که نوشته شده بود به خاطر مشکلات زندگی خسته شده و به همین دلیل به زندگی‌اش پایان داده است.

پسرنجات یافته گفت: من کارتن‌خواب هستم. یک ماه قبل با پسر فوت شده که خودش را اسماعیل معرفی می‌کرد در خیابان دوست شدم. من هر روز او را می‌دیدم و با هم بودیم تا اینکه امروز به من گفت از زندگی خسته شده و قصد دارد خودکشی کند. وقتی حرف‌های او را شنیدم تصمیم گرفتم با او خودکشی کنم. بنابراین هر دو با هم قرص خوردیم که ساعتی بعد بی‌هوش شدیم.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه  جسد پسر فوت شده برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. کبد می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    …وَنَبْلُوکُم بِالشَّرِّ‌ وَالْخَیْرِ‌ فِتْنَهً ۖ وَإِلَیْنَا تُرْ‌جَعُونَ ﴿٣۵﴾ «انبیاء»…و شما را از راه آزمایش به بد و نیک خواهیم آزمود، و به سوى ما بازگردانیده مى‌شوید. (۳۵)
    أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یُتْرَ‌کُوا أَن یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ ﴿٢﴾ وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ ۖ …﴿٣﴾ «عنکبوت» آیا مردم پنداشتند که تا گفتند ایمان آوردیم، رها مى‌شوند و مورد آزمایش قرار نمى‌گیرند؟(۲) و به یقین، کسانى را که پیش از اینان بودند آزمودیم، …(۳)
    فَإِذَا مَسَّ الْإِنسَانَ ضُرٌّ‌ دَعَانَا ثُمَّ إِذَا خَوَّلْنَاهُ نِعْمَهً مِّنَّا قَالَ إِنَّمَا أُوتِیتُهُ عَلَىٰ عِلْمٍ ۚ بَلْ هِیَ فِتْنَهٌ وَلَـٰکِنَّ أَکْثَرَ‌هُمْ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۴٩﴾ «زمر» و چون انسان را آسیبى رسد، ما را فرا مى‌خواند؛ سپس چون نعمتى از جانب خود به او عطا کنیم مى‌گوید: «تنها آن را به دانش خود یافته‌ام». نه چنان است، بلکه آن آزمایشى است، ولى بیشترشان نمى‌دانند. (۴۹)
    لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِی کَبَدٍ ﴿۴﴾ «بلد» براستى که انسان را در رنج آفریده‌ایم. (۴)