خواستگاری و ازدواج بازیکن معروف پرسپولیس با بازیگر زن

1

روزی که بازیگر سرشناس سینما و دوست صمیمی‌اش که یکی از بازیگران سریال‌های تلویزیونی است، دنبال پیراهن‌های شماره ۳۳ و ۹۹ تیم محبوب‌شان بودند تا با پوشیدن این پیراهن‌ها در یک بازی آسیایی از پرسپولیس حمایت کنند، هرگز کسی تصور نمی‌کرد پایان این علاقه، ازدواج باشد اما حالا خبر می‌رسد فوتبالیست سرشناس خانواده‌اش را به خانه بانوی هنرپیشه فرستاده و در مراسم خواستگاری رسمی جواب مثبت هم گرفته است.

آشنایی مدافع پرسپولیس با یک هنرپیشه تلویزیونی و دوستی این هنرپیشه با ستاره سرشناس سینما باعث دوستی این هنرپیشه با فوتبالیست مطرح شد و اولین بار وقتی خبر رسید ستاره فوتبال از ستاره سینما خواستگاری کرده، نزدیکان هر دو طرف موضوع را تکذیب کردند. نزدیکان هنرپیشه مدعی شدند اصلاً چنین چیزی مطرح نبوده و نزدیکان فوتبالیست هم ادعا کردند مادر ستاره فوتبال که معلم بوده و فرهنگی است، با این ازدواج مخالفت کرده اما دیروز از یک منبع موثق شنیدیم ستاره فوتبال سرانجام خانواده‌اش را راضی کرده به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش بروند و آنها هم از خانواده عروس بله گرفتند. گویا بانوی هنرپیشه به همین دلیل، فعلاً هیچ قرارداد فیلم یا سریال تازه‌ای را امضا نکرده و به یکی از دوستان نزدیک خود هم گفته خواستگارش از شالکه آلمان پیشنهاد دارد و احتمالاً بعد از جام جهانی با هم برای زندگی به آلمان می‌روند و زندگی مشترک‌شان را در اروپا آغاز می‌کنند.

شایعه شده مراسم نامزدی آنها خیلی بی‌سر و صدا برگزار خواهد شد و ازدواج‌شان به سال آینده موکول می‌شود تا ستاره فوتبال از جام جهانی برگردد.

اگر این ازدواج سر بگیرد، یک زوج فوتبالی- سینمایی دیگر به زوج‌های قبلی اضافه خواهد شد.

همسر مهدی طارمی همسر سحر قریشی بیوگرافی مهدی طارمی بیوگرافی احمد ایراندوست اینستاگرام مهدی طارمی اینستاگرام سحر قریشی اینستاگرام احمد ایراندوست ازدواج فوتبالیست ها ازدواج سحر قریشی ازدواج بازیگران زن سینما ازدواج بازیگران

برهمین اساس احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام، اخبار غیررسمی مربوط به ازدواج یک ستاره فوتبال با ستاره سینما را تایید کرد!

اما ساعتی بعد این هنرپیشه با انتشار پستی جدید کاسه کوزه ها را بر سر رسانه ها شکست و …

همسر مهدی طارمی همسر سحر قریشی بیوگرافی مهدی طارمی بیوگرافی احمد ایراندوست اینستاگرام مهدی طارمی اینستاگرام سحر قریشی اینستاگرام احمد ایراندوست ازدواج فوتبالیست ها ازدواج سحر قریشی ازدواج بازیگران زن سینما ازدواج بازیگران

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یاد خدا می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    …فَاذْکُرُوا اللَّـهَ کَذِکْرِکُمْ آبَاءَکُمْ أَوْ أَشَدَّ ذِکْرًا ۗ … ﴿٢٠٠﴾ «بقره» … همان گونه که پدران خود را به یاد می‏ آورید، یا با یادکردنی بیشتر، خدا را به یاد آورید… (۲۰۰)
    وَاذْکُرُوا اللَّـهَ فِی أَیَّامٍ مَّعْدُودَاتٍ ۚ… ﴿٢٠٣﴾ «بقره» و خدا را در روزهایی معین یاد کنید، … (۲۰۳)