ماجرای ازدواج و طلاق ماهایا پطروسیان با مرد ایتالیایی +عکس

1

ماهایا پطروسیان ماجرای ازدواج و جدایی اش را فاش کرد

جستجو پیرامون حواشی زندگی شخصی هنرمندان همیشه وجود داشته است و هواداران این هنرمندان و چهره های مشهور علاقه زیادی به دانستن رازهای زندگی این هنرمندان دارند. ماهایا پطروسیان یکی از هنرمندانی است که زندگی شخصی او چندسال پیش درگیر ماجراهایی شد که تا به امروز حواشی آن برای این هنرمند ادامه دارد.

ماجرای ازدواج و جدایی ماهایا پطروسیان برای بسیاری از هوادارنش مورد سوال بود و همین موضوع باعث شد تا این هنرمند کشورمان با انتشار پستی درباره ازدواج و جدایی اش توضیح دهد.

از سیر تا پیاز ازدواج و جدایی ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره ازدواج و جدایی و ازدواج مجددش توضیح داد.

همسر ماهایا پطروسیان ماهایا پطروسیان لو رفته بازیگران طلاق بازیگران زندگی خصوصی بازیگران بیوگرافی ماهایا پطروسیان بازیگران مطلقه اینستاگرام ماهایا پطروسیان Mahaya Petrosian

عکس ماهایا پطروسیان و همسر سابقش

ماهایا پطروسیان با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: عزیزان سلام، من همیشه از حاشیه ها و شایعات مربوط به زندگی شخصی ام فراری بودم و معمولا فقط به سوالات در مورد حرفه ام پاسخ میدهم، اما نمیدانم چه اتفاقی افتاده که در این چند ماهه که مردم با هزاران مشکل ریز و درشت دست به گریبانند… ناگهان مسئله ازدواج بنده و عکسهای بی ربط، سوژه بعضی صفحات حاشیه ای شده است!!!

به هر حال، فقط یکبار در صفحه ام عنوان میکنم، که من در سال هشتاد و سه ازدواج کردم ودر سال هشتاد و هفت هم جدا شدم، همسر سابقم ایرانی متولد ایتالیا بودند والان هم ایتالیا زندگی میکنند. تا به امروز ازدواج مجددی نداشتم….و قطعا اگر در زندگیم اتفاق جدی بیافتد در صفحه خودم اعلام می کنم….شاد و پیروز باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دنیز می گوید

    جالب بود