بازیگران سریال جاده چالوس +ساعت پخش و تکرار

0

سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی از ۸ دی‌ماه بر روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مرد ثروتمندی در آستانه ورشکستگی است و به خاطر هزینه‌های بالای خانواده خود نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد در همین زمان یک رستوران متروکه در شمال کشور به عنوان ارث به “محبوبه” همسر این مرد می‌رسد. محبوبه همسر و خانواده را راضی به رفتن به شمال و اداره این رستوران برای سر و سامان دادن دوباره به زندگیشان می‌کند و…

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی احمد معظمی بازیگران سریال جاده چالوس اخبار فیلم و سریال

احمد معظمی، کارگردان سریال جاده چالوس گفت داد: در این سریال به موضوع مهاجرت از تهران هم می‌پردازیم که مردم با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌توانند از تهران به شهرهای مختلف نقل مکان کرده و براحتی زندگی کنند؛ ضمن این‌که به مسائلی همچون اعتماد به نفس، شناخت همدیگر، خانواده اصیل ایرانی و دوستی‌ها هم توجه خواهیم کرد. نقطه قوت سریال این است که از لوکیشن‌های شهری فاصله گرفتیم و به دل طبیعت زدیم و فضای بکر و شیوه زندگی مردم را در طبیعت نشان می‌دهیم. معظمی با اشاره به بازیگران گفت: در این سریال بیژن امکانیان و فاطمه گودرزی نقش پدر و مادر (احمد و محبوبه) را بازی می‌کنند و نقش فرزندانشان امیر و خدیجه را محسن افشانی و سیما خزرآبادی به‌عهده دارند.

علی رام‌نورایی ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این سریال با نام مساوات است. او از طرف طلبکارهای احمد مامور می‌شود که سر از کار او دربیاورد. به همین دلیل پنج گریم متفاوت دارد.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بیوگرافی احمد معظمی بازیگران سریال جاده چالوس اخبار فیلم و سریال

نیما شاهرخ‌شاهی نقش مسعود، سیروس گرجستانی نقش سهرابی (رقیب احمد)، حدیث فولادوند نقش سرآشپز رستوران، روشنک عجمیان نقش همسر سهرابی، محمد شیری نقش مصیب (آبدارچی)، علی طالب‌لو نقش دایی‌محمود، سعید پیردوست نقش سرمدی طلبکار، پویان گنجی و رضا آحادی هم نقش شاگردان رستوران را بازی می‌کنند. علی جلالی هم نقش پسر یکی از شخصیت‌های قصه را بازی می‌کند.

نهال دشتی نقش دختر مصیب، شیما رستگار نقش منشی شرکت، میلاد نیکزاد نقش مصطفی دوست امیر، حسین شمس نقش کلایی وکیل، بهزاد داوری نقش محبی وکیل، سیدعلی موسویان نقش چراغعلی و پیمان مقدمی دیگر بازیگران این سریال هستند.

معظمی در این سریال از بازیگران جوان هم استفاده کرده است. او درباره کار با بازیگران کم‌تجربه توضیح داد: من بیش از صد اپیزود از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را ساختم و در آن سریال از چهره‌های جدید استفاده کردم که تجربه خوبی بود. به نظرم باید بستری برای بازیگران جوان فراهم کرد و تلاش دارم در هر کاری که می‌سازم حداقل چند چهره جدید را معرفی کنم.

وی درباره فضای کمدی سریال تلویزیونی جاده چالوس گفت: گونه این سریال اجتماعی است، اما لایه‌های کمدی هم دارد. در مجموع فضای گرم و دلنشینی دارد.

فیلمنامه سریال جاده چالوس را شعله شریعتی نوشته. معظمی درباره تعامل‌اش با نویسنده این سریال گفت: خوشبختانه تعامل خوبی میان من و نویسنده بود و من هم هرجایی که لازم بود ایده‌هایم را به او منتقل می‌کردم. به‌نظرم این سریال متن خوبی دارد و حال و هوای خاصی برای بینندگان تلویزیون خواهد داشت.

سریال جاده چالوس لوکیشن‌های متعددی دارد، اما لوکیشن اصلی رستورانی است که خانواده اصلی قصه در آنجا مستقر می‌شوند. به گفته تهیه‌کننده، بینندگان در این سریال می‌توانند شاهد موقعیت‌های طنز بسیاری باشند، اما هیچ‌یک از شخصیت‌های سریال طنز نیستند و نویسنده با قرار دادن موقعیت‌های طنز در قصه سعی کرده فضای آن را برای بینندگان شیرین و دوست‌داشتنی کند.

برخی از عوامل سازنده سریال جاده چالوس عبارتند از: مدیر تولید و مجری طرح علیرضا سالمی‌نیک، مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، صدابردار حمید یارندپور، طراح گریم حسین یزدی، برنامه‌ریز امیر جاویدنیک، دستیار اول کارگردان سیامک راشدی، دستیار دوم کارگردان حسین صفریان بحری، مشاور رسانه‌ای مجتبی احمدی، منشی صحنه زهرا غلامی، مدیر تدارکات علیرضا رضایی و عکاس حمید کشانی.

بازیگران سریال جاده چالوس

محسن افشانی
نیما شاهرخ شاهی
بیژن امکانیان
فاطمه گودرزی
سیما خضرآبادی
علیرام نورایی
سیروس گرجستانی
محمد شیری
حمید یزدانی ابیانه

زمان پخش سریال جاده چالوس

مجموعه «جاده چالوس» از روز شنبه ۸ دی ماه هر شب ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود  و بازپخش آن ساعت ۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد  خواهد بود .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ