هشدار به بازیگر زن معروف سینمای ایران + عکس

7

کیهان نوشت: یک بازیگر ایرانی، در اقدامی سوال‌برانگیز با حامی نسل کشی مسلمانان میانمار دیدار کرد!

‌ وی که از بازیگران بی حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی به کشور هند سفر کرده و ازپناهجویان مسلمان میانماری هم دلجویی کرده است.

کتایون ریاحی در خارج خصوصی کتایون ریاحی بازیگر ایرانی

کتایون ریاحی هنرمند و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری کمک ، در پی سفرهای همیشگی خود برای همدردی با محرومان و شنیدن صدای خاموش آوارگان و بی پناهان ، در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ با سفر به هند ، به دیدار و ملاقات با پناهجویان و رانده شدگان مسلمان میانماری رفت و از تعدادی از کمپ ها و اماکن زندگی آنان بازدید کرد ؛ و به درد دل ها و حرف های آنان گوش فرا داد.
در هند ، هشت کمپ متعلق به مسلمانان رانده شده میانماری وجود دارد که اغلب در بدترین شرایط زیستی بسر می برند و بویژه وضعیت بهداشت و تحصیل برای کودکان و نوجوانان بسیار تاسف آورست. ریاحی در این سفر ، ضمن بازدید از کمپ میانماری های حومه دهلی ، به کمپ دیگر آنان در حومه شهر هاریانا هم رفت و از نزدیک با تعدادی از بزرگان آنان ملاقات کرد ، درد دل ها ومشکلات شان را شنید و کمک هایی ، از جمله ساخت جایگاه و خریداری هشت مخزن آب دو هزار لیتری برای داشتن آب آشامیدنی و سالم برای هشت کمپ فوق ، به ایشان اختصاص داد.

کتایون ریاحی در خارج خصوصی کتایون ریاحی بازیگر ایرانی

بازیگر سریال‌های تلویزیونی پس از این اقدام انسان دوستانه با دالایی لاما، رهبر بودایی‌ها نیز دیدار کرده است. دالایی لاما روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی داشته و همواره از نسل کشی مسلمانان در میانمار حمایت کرده است.

به نظر می‌رسد دستهایی در کار هستند تا با سوءاستفاده از بی‌اطلاعی هنرمندان ترتیب این ملاقات‌ها را فراهم می‌کنند. بهتر است که هنرمندان، قبلا با کسب اطلاع درباره وضعیت شخصیت‌های سیاسی مانع از سوءاستفاده تبلیغی از خودشان که دارای ملیت ایرانی اسلامی می‌باشند، شوند.

کتایون ریاحی در خارج خصوصی کتایون ریاحی بازیگر ایرانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. گلی می گوید

    شاید با دالایی لاما دیدار کرده که بهش بگه دست از کشتار مسلمانان میانمار برداره! شاید بهش گفته چقدر پول میخوای تا دست از کشتار و جنایت برداری. به یه نحوی هم خواسته بگه که به دالا برنخوره بلکه خجالت بکشه دالایی

  2. maryam می گوید

    چقدر چرت و پرت تحویل این مردم ساده لوح میدید یه کم بیشتر مطالعه کنید تا بفهمید دالایی لاما واقعا کیه

  3. maryam می گوید

    امان از این روزنامه کیهان مزخرف و دروغگو و …

    1. من می گوید

      شما بی اطلاع دارید فحش میدید کمی تعقل بد نیست

    2. مهاجر می گوید

      مراقب حرف زدن خودتون باشید !

  4. میرابی می گوید

    سلام
    این بازیگران ابتدا حجابشان را رعایت کنند و بعد به دنبال این کار ها بروند

    1. من می گوید

      اصل کارش خوبه ان شاالله حجابشم بهتر میشه