جزییات جدید از قتل دانش آموز ۸ ساله قزوینی در سرویس بهداشتی مدرسه + عکس

0

یک مزاحم خانوادگی، با حضور در یکی از دبستان های قزوین، شاهرگ پسر ۸ ساله را زد و همین امر باعث مرگ کودک شد.

به استناد گزارش چند نفر از دانش آموزان، اهالی محل و اقوام نزدیک کودک، این مزاحم، پس از تعطیلی مدرسه در حالی که کلاه کاسکت بر سر داشت امید احمدی، دانش آموز سال دوم ابتدایی را از بیرون به بهانه نوشیدن آب به داخل سرویس بهداشتی برده و با قطع شاهرگ و وارد کردن ۲ ضربه به قلب و شکم، مرگ سختی را برای وی رقم زد.

قتل دبستان قزوین قتل امید احمدی قاتل امید احمدی شمس اله غلامی حوادث قزوین امید احمدی اخبار قزوین

شواهد حاکی از این است این مرد هنگام خروج از سرویس بهداشتی لباس هایش خونی بوده و با حضور در پاسگاه سبزه میدان خود را تسلیم نیروهای انتظامی کرده است.

گفتنی است؛ پدر این کودک، ۲ سال پیش بر اثر سانحه تصادف فوت کرده و این مزاحم مدتهای مدیدی برای خانواده کودک ایجاد ناراحتی و مزاحمت نموده است به طوری که مادر امید احمدی بارها از این فرد شکایت کرده و وکیل گرفته است.

صبح روز حادثه فرد مزاحم با تماس با مادر کودک اذعان داشته “کاری می کنم تا پایان عمر پشیمان شوی”.

شمس اله غلامی، مدیر کل اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ قزوین در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت: ما از طریق حراست آموزش و پرورش متوجه این موضوع شدیم و جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر گزارش نیروی انتظامی باشیم.

وی با اظهار تاسف شدید از این واقعه دلخراش، افزود: این حادثه خارج از محیط آموزشی رخ داده و آموزش و پرورش پیگیر آن است. هم چنین فرد مظنون دستگیر شده است.

این مسئول گقت: در همان لحظات ابتدایی این حادثه، مسئولین با حضور در بیمارستان جویای حال دانش آموز شدند اما متاسفانه امید احمدی فوت کرده بود.

وی بیان داشت: خانواده ها باید مربیان و معلمان مدارس را در جریان مشکلات خانوادگی خود قرار دهند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ