رو بوسی جنجالی لیلا حاتمی با مردان در جشنواره کن + عکس

26

حضور بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، با رفتارهای حاشیه ای همراه بوده که تأسف و تأثر هنرمندان متعهد و علاقمندان سینمای ایران را در پی داشته است.

در افتتاحیه این مراسم و همزمان با اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو ، لیلا حاتمی در کنار ۸ داور دیگر بخش مسابقه حضور داشتند که خانم بازیگردر کمال تعجب با انجام رفتاری غیر متعارف و نامناسب با الگوهای ایرانی و فرهنگ جامعه ای که نامش را با خود در چنین مجامع بین المللی یدک می کشد ، سوالات و ابهامات زیادی را در بین مخاطبین این سینمای نجیب ایجاد کرده است.

همسر لیلا حاتمی لیلا حاتمی لو رفته لیلا حاتمی عکس جشنواره کن شوهر لیلا حاتمی روبوسی لیلا حاتمی جشنواره کن توماس لانگمن

تصاویری که در رسانه های خارجی منتشر شده نشان می دهد که لیلا حاتمی در زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن و در مقابل دوربین ها و چشمهای بسیاری که حرکات او را زیر نظر داشتند ، در کمال تأسف با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف و نامناسبی می شود که این سوال و ابهام را در بین مخاطبین برنامه زنده این مراسم باقی می گذارد که انگیزه ای که پشت این رفتار است آیا دهن کجی به مناسبات فرهنگی جامعه اخلاق مدار ایرانی بوده و یا بخاطر انتخابش در این فستیوال پر ابهام است که اینگونه از مدیر ارشد مجبور به تشکر می شود !

همسر لیلا حاتمی لیلا حاتمی لو رفته لیلا حاتمی عکس جشنواره کن شوهر لیلا حاتمی روبوسی لیلا حاتمی جشنواره کن توماس لانگمن

جالب توجه آنکه این رفتار نامناسب به سرعت توسط رسانه های ضد انقلاب و معاند نیز به صورت گسترده پوشش خبری داده می شود.

لازم است از سوی مدیران و متولیان سینمای اصیل ایرانی به اینگونه افراد یادآوری شود که هویت فرهنگی و هنجارهای اجتماعی خویش را در مواجه با فضاهای غیربومی فراموش نکنند و بیاد داشته باشند که معروفیت و شهرت خود را مدیون همان جامعه ارزش مداری هستند که در آن پا گرفته و با حمایتشان رشد کرده اند.

قابل ذکر است لیلا حاتمی بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین در اسفند سال ۹۰ نیز، در حاشیه مراسم اسکار برخلاف آموزه‌های اسلامی و در اقدامی متناقض با حیای کهن ایرانی، ترجیح می‌دهد براساس فرهنگ غربی عمل کند و به همین خاطر، با “توماس لانگمن” تهیه‌کننده فرانسوی مصافحه می‌کند و اجازه می‌دهد این مرد فرانسوی نیز بازوان وی را لمس کند.

باشگاه خبر نگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 26 )
  1. نا شناس می گوید

    سلام بر با غیرتان
    اگه با هاش و با مثل این برخورد نشه
    فردا باید چیزی که تا حالا اتفاق نیوفتاده یعنی تو …. ببینیمشون
    نه این بلکه مثل ایشون
    یا فاطمه ادرکنی

    1. نسترن می گوید

      ..ک بر سر بی شعورش کنن زنی.. عقده ای بیشعور . … بر این زنه بی حیا

  2. zaha می گوید

    خاک توسرش الگو جامعه اس خیر سرش

  3. یونس می گوید

    نمیدونستم چرا به ما میگن جهان سومی !
    حالا با این سانسور کردن عکس و نظرات مخاطبین و نحوه پوشش دادن خبر فهمیدم .
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم — کجا این سرانجام بد داشتیم
    همش تقصیر خودمونه که گذاشتیم یه عده متحجر ، مغز فسیل خرافاتی ، موجودات دوپایی که اسم خودشونو انسان گذاشتن ولی ذره ای از انسانیت در وجودشون نیست ، یعنی شما و امثالهم مثل ایدز و مالاریا به جان این جامعه افتادین . کی بشه جامعه از وجود نجس افکار وقیحانه شما پاک بشه …

    1. رضا می گوید

      افکار شما که متحجرانه نیست کافی دیگه از طرف دیکران صحبت نکن، مثلا روشن فکر !

    2. نسترن می گوید

      اقا یونس کاش میدیدمت ببینم این پسره جاهل و نادون چه قیافه اییه . فکرش که فسیله و هلاک غرب زدگی شده .. کاش چهرت و میدیم ببینم مثله مغزه زشت و فسیلت زشته . اخه مردیگه نادان و غرب زده ی عقب مونده تو خلات و جمع کن بعد بیا اینجا نظر بده غرب زده ی قرنه بوقی . کشور ما اگه از نظره پیشرفت مادی جهان سومیه از نظر عقل و سالم زیستی که مدیونه اسلامه نفره اوله . ناراحتی برو گمشووووووووووووو بیرون تا جهان سومی نباشی ظاهرتم مثله اونا در بیار . مردیکه عقب مونده ی جاهل

    3. maryam می گوید

      واقعا گل گفتی آقا یونس

    4. مهدی می گوید

      ای آقا یونس شما آدم روشن فکری هستی
      خواهرتو بده ببوسیم

  4. حجت می گوید

    ای خائن عوضی
    از مراجع محترم میخام که این زن وقیح را مرتد اعلام کنند و همین فردا اعدامش کنند.. !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! ! !

    1. سحر می گوید

      احیانا آقا حجت شما عضو غیر رسمی گروه داعش یا القاعده نیستین؟ به نظر ما هم مرتد تویی و باید تو رو اعدام کنند تو در آمریکا چه کار داری واقعا جای تعجبه شاید از همین گروههای افراطی هستی که اونجا جاسوسی می کنند و یا تروریست بازی در می یارن یا تو این عملیات های انتهاری هستی که مغزشونو شستشو دادند و وعده بهشت دروغین رو بهتون دادند غافل از اینکه جاتون ته جهنمه منم با آقا یونس موافقم باید جامعه ء ما از وجود نجس و کثیف و نکبت شما و امثال شما پاک بشه نفس کشیدن تون هوا رم آلوده میکنه باید همتونو یه جا جمع کنند و آتیش بزنند هم برا خودتون خوبه هم برا بقیه شما بااین حرفا و کاراتون هم آبروی دین و هم آبروی ایران رو بردید از وجود شماست که تو کشور های دیگه مسلمونا و ایرانی ها رو مسخره میکنند خدا لعنتتون کنه و به امید فردایی بهتر و جامعه ای خالی از وجود شما آمین…….

    2. نسترن می گوید

      سحر خانم امثاله تو ماهواره مغز تون رو کرخیدن اراجیف زیاد میگین . وجود امثاله شماها تو ایران ابروی ایران و بردن نفس های کثیفتون هم به جامعه سرایت کرده هم باعث شده که بارون کم بیاد . خدا امثاله تو غرب زده ی جاهل داعشی رو لعنت کنه که ضرر و افات جامعه شدین . امثاله تو مغزتون کوچیکه درک خدا و بهشت و جهنم ندارین بدبختها . چون خدا به امثاله تو معجزه هاش و نشون نداده . به امثاله حجت و دینداران نشون داده . بدبخته فاسد امثاله تو خدا رهاشون کرده که اینقدر بدبختانه و کودلانه حرف میزنین . مغز امثاله ما کار میکنه و به اعتقاداته راستین خودمون پایبندیم . امثاله شماها نزدیک بین و کور بینن . …شه و لات و کثافت . خدا امثاله تو رو لعنت کنه و انشالله جهنم که برای شماها اماده کرده رو نشونتون بده . … بر لیلا حاتمی که ابروی ایران و برده و … بر این سحر و یونس جاهل و امثالهم . امین

  5. سینا می گوید

    این تصویر واضح نیست از کجا معلوم هست که لیلی اوتادی هست بیخود غیبت نکنید

  6. سینا می گوید

    ببخشید منظورم لیلا حاتمی هستش

  7. زهرا می گوید

    وقتی مردم به بعضی بازیگرا به خاطر پوشش معمول ای که توی جامعه هستش حتی بهتر از پوشش بقیه مردم بود میگفتن فاسد همیشه اعتراض میکردم ولی در مورد لیلا حاتمی باید بگم واقعآ … هستش این خانم اگه اسلام رو قبول داره این کارش چه معنی داره وگرنه اعلام کنه که از اسلام خارج شده تا آبروی اسلام و مسلمون جماعت رو نبره باشه.

  8. مهشید می گوید

    آقا یونس شما که متجدد هستید و مغز تون تازه ونو و شاداب هست برای این مملکت چکار کردی . خواهشا زیاده مزه نریزید

  9. مهشید می گوید

    سحر خانم یواش . مواظب باش النگوهات نشگنه

  10. فرنوش می گوید

    این سحرشنگول از کدوم دهات فرارکرده

  11. فرنوش می گوید

    سحر خانم فکر کنم شما به درد جهاد نکاح داعش میخوری

  12. راضیه می گوید

    واقعابرای این بازیگرمتاسفم چون آبروی ماروبردوحرمت زنای مسلمونو شکست خیلی بده که ماخودمون به دشمن اجازه میدیم به مادهن کجی کنه.رسانه های خارجی همین طورنگاه بدبه ماواعتقاداتمون دارن حالااین خانم بااین هنجارشکنی باعث شدن که غربی هارفتارقبیحش روعلم شیطان کنندوبه ماومقدساتمون توهین بشه.درهمه جای دنیابرای زن ایرانی خصوصامسلمانش حرمت هست ولی این کارهاحرمت رومیشکنه.به قول امام صادق آن طوررفتارکنیدکه مایه زینت خاندان ماباشید،نه مایه عیب وزشتی.

  13. رضا می گوید

    سلام.میخواستم بگم این بازیگر و امسال ایشون دارن آبروی امام زمان رو میبرن.واقعا براشون متاسفم.

  14. Ali می گوید

    زندگی مردم به شما چه؟!
    بذارین هرجور میخوان باشن
    هیشکیم حق دخالت نداره

    در ضمن آقا حجت
    با همین اعدام اعدام ریدین تو مملکت

    1. ایران می گوید

      همه و حتی خود شما میدونیکه ایشون نماینده زنان و حتی کشور ایرانه و مگه میشه بگیم زندگی شخصی خودش؟ این که زندگی شخصی نیست.. این کار حتی توهین به بسیاری از طرفداران ایشون در کشور ایران بوده و واقعا نبود برخورد جدی باعث گسترش این اعمال شده… اگر واقعا اعتقادی به مساِلبنیادین کشور اسلامی ندارند خوب اصلا چرا با حجاب سر شرکت کردند ؟ مثل خیلی ها حجاب برمی داشتند و قصد خودشون رو علنی می کردند… این دوگانگی در رفتار خودش نشون دهنده مشکله ایشونه دیگه..

  15. دختری باحجاب روسری می گوید

    درسته رفتار لیلاحاتمی هیچ مطابقتی با دین و فرهنگ مردم نداشته ولی منم با اینکه به دینم پایبندم و اون رفتار رو نمیپسندم، از طرزِ بیان ونوع صحبت کردن امثال تو بیزارم. واقعا این طرزِ بیان بیشتر شبیه همون نظرات داعشیاس. اون آقای حجت که رسماً فتوا هم داد؛ اعدام؟؟؟؟؟!!!!!!!! خانومه نسترن برو مفهوم قرآن وصحبت معصومین علیهم السلام رو بخون تا بفهمی این رفتار ، اگرچه گناه محسوب میشه اما حکمش اعدام !!!!!! نیست، با اینهمه بیسوادی چقدرم ادعاتون میشه. واقعاً طرز صحبتت خجالت آوره . به نظرِ من که خانومِ نسترن یه بیسوادِ پرمُدعایی که به شدت بدزبونی و ادب وتربیتتم شبیهِ یه مسلمون نیست دیگه چه برسه به افکار ونظراتت.

  16. دختری باحجاب روسری می گوید

    اونوقت خانومه نسترن مغز تو کار میکنه؟ چطور انقد به خودت مطمانی؟؟؟؟؟ حالا از کجا معلوم که کم باریدنِ بارون ربطی به افکار واعمال جنابعالی نداشته باشه؟؟؟ حضرت علی علیه السلام با اونهمه بزرگی ومقامش پیش خدا توی دعاهاشون میگن؛ خدایا با من همانطور رفتار کن که تو سزاوارِ آنی و همانگونه بامن رفتار نکن که من شایسته ی آنم .
    تو چطوری به همین راحتی مردمو میفرستی به جهنم یا بهشت؟؟؟ مگه خدایی یا احساسِ خدایی بهت دست داده؟؟؟؟!!!!!! فقط میتونم بگم خانومه نسترن برات بینهایت متاسفم. منکه میگم خیلی به قیامتِ خودت مطمان نباش،چون بنده هایِ خاص خدا هیچوقت مثلِ تو نبودن.
    خدا توی قرآن به پیامبرش گفته؛ اگر تو بامردم اخلاقِ ملایمی نداشتی، مردم از گردِ تو پراکنده میشدن. بنابراین اصصلاً خودتو نمادی از دین ندون. منکه وقتی حرفاتو خوندم حالم بشدت بد شد. بازم میگم برات خیییلللی متاسفم.

  17. دختری باحجاب روسری می گوید

    در ضمن خانومه نسترن تو دچار یک نوع خودشیفتگیِ کاذب هستی ودر عالَم توهمات به سر میبری، از کجا میدونی دیگرانی غیر از تو درک بهشت وجهنم وندارن؟؟؟!!! ازکجا مطمانی خدا اون آدمو رها کرده و مخاطب صحبتات بدبخته و تو خوشبختی ؟؟؟ کی گفته که خدا به تو نظر داره وبه دیگران نظر نداره؟؟؟؟ شخصاً از خودِ خدا نامه ای مبنی بر تایید شدنت دریافت کردی که انقدر تکبر داری و به خودت مغروری؟؟؟؟؟ در اینکه رفتار لیلاحاتمی مطابق با سلیقه ی خودش بوده و کاملاً متضاد با دین و اسلام هیچ شکی نیست، ولی به همون اندازه در کوتاه فکریِ تو و خودبینی و از خود متشکر بودن تو و مثلِ تو هم شکی نیست.

  18. دختری باحجاب روسری می گوید

    به شخصی هم که کامنت گذاشته؛ ایشون دارن آبروی امام زمان رو میبرن!!!! عرض کنم ؛ آبرویِ امام دوازدهم وابسته به رفتار ما نیست، بلکه ایشون معصومن و در هردو جهان آبرومند. اون آدمی که رفتار اشتباهی داره یا گناهی رو علناً مرتکب میشه نهایتاً آبروی خودشو میبره نه آبروی امام زمان رو !! بعدم هرکدوم از ما اگه مواظب اعمال خودمون باشیم که پیش خدا آبرومون نره کلی هنر کردیم، حالا چه شخص لیلا حاتمی و یه نفر آدمِ معروف باشه یا هر آدمی که شهرتی هم نداره.