بیوگرافی سعید معروف و نکات جالب از زندگی خصوصی +عکس اینستاگرام

483

سعید معروف با نام کامل میر سعید معروف لکرانی (متولد ۲۸ مهر ۱۳۶۴ – محله عطایی ارومیه ، قد : ۱۸۹ ، وزن ۸۱ کیلو) والیبالیست ایرانی و کاپیتان فعلی تیم ملی والیبال مردان ایران است. در قاره آسیا به او لقب بهترین پاسور آسیا را دادند و او در چندین تورنومت بین‌المللی و آسیایی حضور داشته است.

از اینکه سعید معروف ازدواج کرده یا همسری دارد هیچ عکس و خبری منتشر نشده است.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف عکس سعید معروف

سعید معروف، بهترین پاسور رقابت‎های والیبال انتخابی جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ ایتالیا را به خود اختصاص داد، کمیته Vis مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۳ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن اتنخاب شد.

سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی که هر سه بازیکنان متین ورامین هستند‌، به ترتیب به عنوان گران‌ترین بازیکنان لیگ والیبال معرفی می‌شوند. می‌گویند برای این ۳ نفر در مجموع نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه شده. سعید مبلغی بیش از ۷۰۰ میلیون گرفته، محمد ۵۰ میلیون کمتر از او و شهرام هم ۵۰ میلیون کمتر از محمد.

  همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروفinstagram saeedmaroof4444

سعید معروف والیبال را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرد و سابقه بازی در تیم‌های پگاه، صنام، گنبد، سایپا، داماش، کاله و شهرداری ارومیه و متین ورامین را دارد.

سعید معروف ،درسال ۱۳۸۰ وارد تیم ملی نوجوانان و سال ۱۳۸۴ هم رسماً عضو تیم ملی بزرگسالان شد. پس از عدم دعوت علیرضا نادی توسط خولیو ولاسکو سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شد.

 ۲۸ نکته جالب از زندگی میر سعید معروف

۱ – بدترین خاطرات ورزشی سعید معروف مصدومیت شدید از ناحیه ی مچ پا در بازی های جوانان جهان و ۲۴ ساعت تب ۴۰ درجه در مسابقات جام باشگاه آسیا با تیم پیکان می باشد.
 ۲ – الگوی خاصی در ورزش ندارد ولی همواره علی دایی را به عنوان یک ورزشکار تحسین می نماید.
 ۳ – میر سعید معروف در بین سفر هایی که به کشور های خارجی داشته است، سفر به فیلیپین را هیچ گاه فراموش نمی کند! چرا که در آن سفر همه چیز از جمله بیماری و … وحتی قایق سواری را نیز تجربه نموده است.
 ۴ – سعید معروف در باره ی سبک ویژه پنجه اش می گوید که هر چه هست، حاصل تمرین و تلاش می باشد و ازکسی الگو نگرفته است.
 ۵ – در زندگی اش برای اهدافش حداکثر تعیین نمی نماید.
۶ – میر سعید معروف تلاش میکند که وارد هر کاری که می شود بهترین باشد.
۷ – سعید معروف گاهی هم آشپزی می کند.
۸ – سعید معروف اوقات فراغت کمی دار اما اگر وقت کند یا به شنا می پردازد و یا وقتش را با خانواده می گذراند.
۹ –  خیلی اهل سینما رفتن نیست ولی برنامه های تلوزیونی و به طور ویژه برنامه های ورزشی را نگاه می کند.
۱۰ – یکی از آرزو های میر سعید معروف زیارت خانه ی خدا می باشد.
همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروفاینستاگرام سعید معروف
۱۱ – دوپینگ سعید معروف در ورزش توکل به خداوند است، البته به بیان خودش تلاش می کند همواره قبل از مسابقه، اگر شده حتی چند ثانیه با مادرش صحبت کند تا انرژی بگیرد. به گفته ی خودش صدای مادرش به او آرامش و انرژی می دهد.
۱۲ – سعید معروف یک خواهر مهربان و یک خواهر زاده کوچک دارد.
۱۳ – خانواده دوست است و تلاش می کند بیشتر وقتش را با خانواده بگذراند.
۱۴ – اخلاق میر سعید معروف خیلی خاص است. فوق العاده مغرور و خودشیفته می باشد! اما در مجموع با معرفت است.
۱۵ – میر سعید معروف به موسیقی خیلی علاقه دارد و اگر بتواند می خواهد یک ساز ایرانی یاد بگیرد.
۱۶ – میر سعید معروف فوتبال ایرانی را زیاد نگاه نمی کند اما فوتبال اروپایی ها را از دست نمی دهد و معتقد است تماشا کردن فوتبال جذاب تر از بقیه رشته های ورزش است!
۱۷ – طرفدار بارسلونای اسپانیا می باشد.
۱۸ – با خانواده اش در یک خانه نقلی در آمل زندگی می کند.
۱۹ – آرایشگاه میر سعید معروف در سعادت آباد است. تلاش می کند همواره موهایش را شیک و مردانه بزند.
۲۰ – غذای بیرون از خانه زیاد می خورد. مشتری ثابت رستوران نزدیک خانه شان است.
۲۱ – سعید معروف غذای های ایرانی را دوست دارد. بیشتر از همه به آش رشته و قورمه سبزی مادرش علاقه دارد.
۲۲ – با این که سرش شلوغ است اما کتاب زیاد می خواند. تقریبا سالی ۶ کتاب و آخرین کتابی که سعید معروف خوانده است، “مردی بالای صلیب” (اثر میکائیل والتری) بوده است.
۲۳ – میر سعید معروف از تجملات بیزار است اما به ساعتش بسیار زیاد اهمیت می دهد و همواره می گوید مرد ها باید ساعت مچی شیک دستشان کنند.
۲۴ – مارک ساعت میر سعید معروف ورساچه است و هر چند سال یک بار ساعت می خرد.
۲۵ – کفش های سعید معروف حتما باید اورجینال باشند. او کفش هایش را در سفر به ژاپن می خرد.
۲۶ – در مجموع می توان گفت سعید معروف آدم مارک بازی است!
۲۷ – دست فرمونش اصلا خوب نیست! چند سال پیش یک تصادف بد.
۲۸ – پلی استیپن خیلی بازی می کند و با بارسلونا همه تیم های اروپایی را شکست داده است.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

افتخارات ورزشی  سعید معروف
ملی
– مدال طلا قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳
-مدال نقره قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۰۹
-مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۰
-مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۰
-مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیاا ۲۰۰۸
-مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۰۳
-مدال برنز قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۳

 همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

باشگاهی
– قهرمانی قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۱۴ با متین
-قهرمانی قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۰۸
-قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۲ با متین
-قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۰ با کاله
-قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۸۳ با صنام

  فردی
– باارزش‌ترین بازیکن قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳
-بهترین پاسور قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳
– حضور در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳
-بهترین پاسور مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲
-بهترین پاسور مسابقات والیبال کاپ آسیا ۲۰۱۰
– محبوب ترین بازیکن قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۰۹
-بهترین پاسور مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸

ریحانه ملتی و سعید معروف

 

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

فعالیت در رشته‌های دیگر
سعید معروف در رشته‌های زیادی سرک کشیده و در برخی از آنها مقام هم آورده است. نفر سوم دوی صحرا نوردی آذربایجان، قهرمانی بسکتبال و سومی در هندبال مدارس حاصل فعالیت وی در سایر رشته‌ها است.

با پاس های دقیق و حساب شده اش مهاجمان را به خوبی راه می اندازد. آرزوی هر مهاجمی در والیبال این است که یک توپ شسته و رفته تحویل بگیرد و امتیاز تحویل دهد. چنین چیزی را سعید معروف می تواند برای مهاجمان مهیا کند؛ یک پاس بی نقص که چند ثانیه بعدتر تبدیل به یک امتیاز باارزش می شود.

شروع

والیبال را در شهرش یعنی ارومیه شروع کرد. در ارومیه مردم عاشق والیبال هستند و باشگاه های بسیاری در زمینه والیبال فعالیت می کنند. او در یکی- دو تیم ارومیه ای بازی کرد و سپس به تیم صنام تهران آمد و توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

زنیت

اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی بود که پیشنهاد خوب زنیت به سعید معروف رسید. سعید در باشگاه شهرداری ارومیه بازی می کرد و برای گرفتن رضایتنامه با مسئولان تیم مذاکراتی را انجام داد و در نهایت توانست به پیشنهاد یک میلیون یورویی زنیت کازان پاسخ مثبت بدهد. قرارداد معروف با اعلام مسئولان باشگاه زنیت کازان در روز بیست و هشتم دسامبر ۲۰۱۴ نهایی شد و او به صورت رسمی به تیم والیبال زنیت کازان روسیه پیوست.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

موفقیت با کازان

سعید معروف در اولین سال حضورش در تیم کازان عملکرد بسیار خوبی داشت. او و هم تیمی هایش توانستند با اقتدار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ دست یابند.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

سفیر آب

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان به عنوان سفیر آب در لیگ جهانی والیبال انتخاب شده است. او در مراسم بدرقه تیم ملی برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی، تندیس آبی را که به شکل یک قطره بود، دریافت کرد. بر روی این تندیس شعار «آب هست، اما کم است» درج شده است.

حضور در رشته های دیگر

معروف در رشته های دیگر هم فعالیت داشته و حتی توانسته عنوان هم به دست آورد. او نفر سوم دوی صحرانوردی آذربایجان شده و قهرمانی بسکتبال و سومی در هندبال مدارس استان را هم به دست آورده است. با این حال استعدادهای این ستاره والیبال کشورمان در رشته دیگری شکوفا شد تا نامش در زمره برترین های جهان قرار بگیرد.

ریش جادویی

شکل و شمایل سعید معروف باعث شده تا در روسیه طرفداران زنیت برای او لقبی مهیا کنند. هواداران به خاطر شباهت او به «ودایم خاموتسکیخ» پاسور و کاپیتان پیشین تیم ملی روسیه، سعید را «ریش جادویی» نامیده اند. معروف بلافاصله پس از حضور در تیم زنیت کازان و بازی برای این تیم، محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پیدا کرد. حالا می شود گفت که کل شهر او را می شناسند و برای ستاره والیبال ایران احترام ویژه ای قائل هستند.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

دوستی با سردار

فرصت کوتاهی بود؛ چون سردار آزمون ستاره جوان فوتبال کشورمان از تیم روبین کازان به صورت قرضی خارج شد. سعید معروف می گوید که ۳ بار با سردار تلفنی صحبت کرده و از آزمون خواسته برای زندگی در شهر کازان روسیه راهنمایی اش کند.

تعریف و تمجید سایت جهانی

درخشش سعید معروف در زنیت باعث شد تا سایت فدراسیون جهان هم به آن بپردازد. این سایت در مطلبی درخصوص کاپیتان تیم ملی نوشت: «بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۱۴، در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانی والیبال اروپا درخشش خوبی داشت. معروف یکی از بهترین بازیکنان ایران است که تاثیر ویژه ای بر پیشرفت این تیم در سال های اخیر داشته است.»

علاقه خاص به فوتبال

بیشتر فوتبال خارجی تماشا می کند و از طرفداران پروپا قرص تیم فوتبال بارسلونا است. چون به بازی های رایانه ای هم علاقه دارد، بخشی از سرگرمی هایش را هم به بازی با کنسول های مختلف می گذارد. معمولا فوتبال بازی می کند و با بارسلونا حریفان را درهم می کوبد! البته اهل کتاب هم هست و بخش زیادی از اوقات فراغتش را هم به کتاب خواندن اختصاص می دهد.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف

غذاهای مورد علاقه

سعید به دلیل شرایطی که دارد برای ناهار و شام بیشتر سراغ رستوران می رود. البته خودش عاشق قورمه سبزی و آش رشته ای است که مادرش درست می کند.

حمایت خانواده

دایی های سعید کمک ویژه ای به والیبالیست شدن او کردند. درواقع دایی کوچک اش بازیکن فولاد ارومیه بود و همین موضوع باعث شد تا او بتواند در والیبال بهتر پیشرفت کند. معروف در کل به دایی هاش ارادت ویژه ای دارد. خودش می گوید، مادرش خیلی درباره والیبال و نحوه بازی اش با او بحث نمی کند، اما اگر سرویس خراب کند، مادر او را سرزنش خواهدکرد. اما سعید با شنیدن صدای مادر پای تلفن حسابی شارژ می شود. اگرچه پدرش دوست داشته که پسر دکترای فیزیک هسته ای بگیرد، اما از اینکه سعیدش اکنون یکی از بهترین بازیکنان دنیا شده، خیلی خوشحال است.

همسر سعید معروف همسر بازیکنان سعید معروف خانواده سعید معروف بیوگرافی سعید معروف اینستاگرام سعید معروف ازدواج سعید معروف
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 483 )
  1. mobina می گوید

    بچه ها آرتان ترکم کرد

    1. لک اندیش می گوید

      میر سعید معروف لکرانی از قوم لک است

      1. ناشناس می گوید

        لک کدوم احمقیه دیگه .سعید ترک آذربایجانیه.خودش هم گفته.تو آذربایجان لک لک وجود نداره.درضمن هم محل منم هست.حالا چون آخر فامیلیش چیزی شبیه به لک لک هست.حتما باید تو خودتو بچسبونی به اون.بدبخت عقده ای…

      2. هادی می گوید

        سعید ترک هستش و همشهریمون ، ارومیه ای هستش بازیکنای دیگه ای مثل میلاد عبادی پور ، عبدلرضا علیزاده و حضرت پورم اهل ارومیه هستن

  2. mobina می گوید

    من فردا شب واسه همیشه دارم میرم امریکا خدا حافظ

    1. پری می گوید

      خوش به حالت

  3. نازی می گوید

    مبینا داری اشتباه میکنی بخدا خیلی ساده ی. عکسهای سعید معروف روبزن بعد بیوگرافی کامل سعید معروف عکسهای جذاب سعید بیا اونجا باهات حرف دارم. اگه خوندی جواب بده منتظرم.

  4. نازی می گوید

    چی نفس جان؟؟؟؟؟؟

  5. یکی گفته می گوید

    ایول خوشم امدبااون دپینگش نه مثل موسوی اهنگ گوش بده خیر سرش مثلا سیده

    1. رها می گوید

      خو سیدباشه من سیددیدم که شراب میخوره حالا عشق من که اهنگ گوش میده مشکلیه واسه توووووو

    2. زینب می گوید

      به تو چه فضول توهین نکنه به سید

    3. x می گوید

      ببخشید اونوقت آهنگ گوش کردن گناه صغیره س یا کبیره؟؟؟

    4. نوشین می گوید

      سلوووووم به تو ربطی نداره موسوی چه کار میکنه یا نمیکنه اوکی؟ پرو

  6. mobina می گوید

    گروه A: استرالیا، آمریکا، ژاپن (میزبان)، نماینده دوم کنفدراسیون آفریقا، کانادا و ایتالیا

    گروه B: لهستان، نماینده اول کنفدراسیون آفریقا، روسیه، ونزوئلا، آرژانتین و ایران

    برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران به قرار زیر است:

    مرحله اول (هاماماتسو)

    ۱۷ شهریور: ایران – آرژانتین……… ساعت ۱۸٫۳۰
    ۱۸ شهریور: ایران – تیم اول آفریقا… ساعت ۱۲
    ۱۹ شهریور: ایران – ونزوئلا………. ساعت ۱۸٫۳۰
    ۲۱ شهریور: ایران – لهستان………. ساعت ۱۵
    ۲۲ شهریور: ایران – روسیه………. ساعت ۱۵

    مرحله دوم (اوساکا)

    ۲۵ شهریور: ایران – ایتالیا……….. ساعت ۱۵
    ۲۶ شهریور: ایران – امریکا……… ساعت ۱۵
    ۲۷ شهریور: ایران – ژاپن……….. ساعت ۱۹

    مرحله سوم (توکیو)

    ۳۰ شهریور: ایران – استرالیا…….. ساعت ۱۴
    ۳۱ شهریور: ایران – کانادا……….. ساعت ۱۱
    ۱ مهر: ایران – تیم دوم افریقا…….. ساعت ۱۷

    نگاه کنیین دوستان

  7. mobina می گوید

    مدیر اینو سری منتشر کن بچه ها خواهش ارتان تو کماست دعا کنید خواهش

  8. نازی می گوید

    سلام ابجی مبینا اون مدیر روانیه خدا شفاش بده یه سایت پیدا کن بهم خبر بده

  9. مبینا می گوید

    آبجی من پیدا نمیکنم میشه خودت پیدا کنی

  10. نازی می گوید

    عکسهای هانده روبزن بعد عکسهای هانده بازیگر سریال فریحا سایت جیگیلی منتظرم مبینا جون

  11. mobina می گوید

    مدیر جون فدایی داری آبجی پیدا کردی

  12. mobina می گوید

    آبجی سلام میشه چت کنیم سرچ کن چت روم فارسی من اونجا عضو میشم میخوام عکست رو ببینم منم میزارم میای عکس شایان واست میدم میای تو هم عکس سعید بده مدیر زبونم مو در آورد زود منتشر کن

  13. mobina می گوید

    بعد میاد عسل چت اسمم مبینا ۲۰ بیا

  14. نازی می گوید

    عکسهای هانده روبزن بعد عکسهای هانده بازیگر سریال فریحا سایت جیگیلی منتظرم مبینا جون..

  15. نازی می گوید

    نه چت روم دوسندارم عشقم اجازه نمیده عکس بزارم بیا سایت جیگیلی. ای جیگیلی جیگیلی آخماتو وا کن خخخ

  16. نازی می گوید

    مبینا بیا سایت جیگیلی عکسهای هانده

  17. mobina می گوید

    مدیر واسه چی کامنت حذف کردی

  18. ارتان ناصرى می گوید

    سلام من ارتان ۲۷ ساله. مىخوام جواب تمام سایتسوالهاى شما ها رو بدم تو سایت هانده هم نمىام خانمها نازى خانم و مبینا خانم هر چى که شما ها پشت من بد و خوب کفتین به من هیچ اسیبى نمىرسونه من نمردم اما اغما بودم الانم تو خونه کنار داداشم که به نظر شما دو تا وجود نداره که این حرف واسه من خیلى کرون تموم شده نشستم براى من مهم نیست شما ها چى فکر مىکنین اما خدا رو شکر عقلم اومد سرجاش و به کمک نقشه هاى دوستام فهمیدم شما چه ادمهاى نامردى هستین من دارم ازدواج مىکنم درست مثل شما ها اما خوشحالم به خواستکارى مبینا نرفتم و اکرنه نمىفهمیدم چقدر خرم…من با شما روراست بودم اصلا هم برام نظرهاى شما و بدو بیراهاى شما مهم نیست چون حالا ارزش خودم مىفهمم که چقدر با نفهمیم خودم خار و خفیف کردم تا شما دو تا الف بچه من و مسخره کنین ضمنا شایان پسر خوبیه مبینا با اون درست رفتار کن نه رفتار بدى که با من و ارتین کردى….نازى فکر نمىکردم این قدر سطح فکریت پایین باشه…باز خدا رو شکر با نقشه هاى دوستام فهمیدم شما ها چى هستین ضمنا المان رفتن من شاید از نظر شما الکى باشه ولى المان خونه تحقیقات منه که من نفهم خر به شما ها کفتم چقدر من احمق بودم که تمام رازهاى زندکیم به شما ها کفتم به هر حال نمىبخشمتون شاید پسر باشم اما احساسم دارم حالا مىفهمم غرور معروف یعنى چى در مقابل شما…عمو متم کرمان نازى و این چیز شک برانکیزى نیست…حالا تا دلتون مىخواد پشت من خوب و بد بکین تا ببینم که ضررش مىکنه من شاید نفهمى کردم اما باز اینقدر شرافت داشتم که حقیقت زندکیم به شما ها بکم….ضمنا نازى ملیس بهت دروغ کفت من هیچ زمان با مبینا خانم چت نکردم…..باز من حداقل زدن حرف زشت تو خونم نیست ولى راست کفتى مبینا من بیشعورم که خام تو شدم…..هیچ وقت این تجربه.رو از اشنایى با شما ها فراموش نمىکنم خانوم هاى محترمه…..ارتان ……..

    1. نازی می گوید

      سلام ارتان جون خوشحالم داری ازدواج میکنی خوشبخت بشی داداشی… منم به سعید جون تبریک میگم ایشاله صدوبیست ساله بشی مغرور خان

    2. mobina می گوید

      سلام ارتان جون از صمیم قلبم تبریک عرض میکنم انشالا ۱۲۰ ساله بازم تبریک به داداش گلم و خواهر گلم

    3. نفیسه می گوید

      هیچ وقت نبایدغرورتودربراردخترابشکنی آقاآرتان،خوب سواستفاده میکنن چون خودم دخترم میدونم هرکی اینوانکارکنهدروغه

  19. mobina می گوید

    سلام مدیر نمیدونم چرا کامنت های مارو حذف کردی ولی این خرین کامنت من تو این سایته داداشی ارتان سلام سایت اولی که واسه آبجیم کامنت گذاشتی برو من واست گذاشتم بازم غهری دوستی جواب بده اونور OK

  20. فقط کاپیتان می گوید

    کاپیتان یدونس ولی نمونه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟????

    1. نازی می گوید

      نه آخه توام کاپیتانی دوردونه خخخ

  21. هستی2 می گوید

    داداش سعید عزیز!بهترین آرزوها را در زرورق محبت پیچیدم و به فرشته ها سپردم ،تا در روز تولدت،تحویلت دهند.
    بهترین پاسور جهان تولدت مبارک

  22. هستی2 می گوید

    داداش سعید عزیز!بهترین آرزوها را در زرورق محبت پیچیدم و به فرشته ها سپردم،تا در روز تولدت،تحویلت دهند.
    بهترین پاسور جهان تولدت مبارک

  23. مرجان می گوید

    من که عاشق بازی معروفم خیلی قشنگ بازی میکنه

  24. مرجان می گوید

    این روزا تیم ملی نوجوانان عالی مسابقشو ببینین

  25. مرضیه می گوید

    من عاشق بازی های سعید معروف هستم.امیدوارم همیشه قهرمان باشن.

  26. حامد می گوید

    سعید معرف پاسور مورد علاقه من هست من خودم هم پاسور هستم و دوسش دارم چون خاص هست

  27. سارل می گوید

    لطفا میشه بگین که زن سعید معروف کیه لطفا عکس را بگزارید
    مرسی

  28. mobina می گوید

    ددوستان عزیز ۱۷ شهریور بازی های والی شروع میشه واینکه توجه مدیر همینو زود منتشر کن نازی ارتان اون سایت بسته شده بیایین چت شادی من اسمم به اسم لیدا جون خورده اگر میشه خاهش بیایین ممنونم بیایین اگر تمایل دارید

  29. Lord Alireza می گوید

    خوشم نیومد
    یعنی هنوز نظرم تو انتظاره؟؟؟!!!!!!!

  30. Lord Alireza می گوید

    سلام

  31. ترسا می گوید

    میگم این جا این حرفارو نزیند چون همه این جا مجرد شاید متاهل ولی بعضی ها … میشن و بیا جمعش کن خوب بچه های خوب

  32. ghazal می گوید

    سلام سعید جان میگم تو چرا اینقدر خشکلی من سیزده سالمه ولی خیلی دوست دارم دوست دارم مثل تو بهترین والیبالیست باشم عزیزم میگم راستی زن که نداری زبونم لال؟؟؟؟؟؟

    1. نفیسه می گوید

      نه میخوادبیادتوروبگیره

  33. ghazal می گوید

    فداااااااااااااایییییییییی خیلی داری سعید لطفا همیشه ریش بزار چون خیلی بهت میاد بووووووووووووس بووووووووووس

  34. نازی می گوید

    بتوچه ناشناس اوف. بچه ها اونجارم بستن خخخخخخخخ ارتان مبینا دوستون دارم وروجکا مواظب خودتان باشین

    1. Dooche می گوید

      چشم مواظب خودمون هستیم نازی خانم.خخخخخخخ

    2. نازی می گوید

      دوچه چجوری ارتان و مبینا رو پیدا کنم گریهههههههههههههه ای خدا خودت کمکم کن میخام برم تو فاز هندی خخخخخخخخ

    3. mobina می گوید

      من اومدم بریم هند خخخخخخ

    4. نازی می گوید

      اجو بریم یک دو سه گریه کن تا میتونی پیش اون نمیمونی گریه نکن دیگه اون نمیاد خونه……. خخخخخخخ

  35. بهار می گوید

    سلام منم هدیه تهرانیم 😐 خیلیم خوشگلم :|فدام بشین 😐

    1. زهره می گوید

      اعتماد به نفست تو حلقم بهار خانم

  36. صاحبه می گوید

    سلام اقاسعید به امید پیروزی هاااااای جدید و پی در پی

  37. سودا می گوید

    ترلان پروانه … جونز بابا

  38. mobina می گوید

    درگیر چییییییییییییییی ارتان کجاییییییییییییی

  39. مهسا می گوید

    من خودم ده سال والیبالیستم و عاشق والیبالم و یکی از بازیکنای دوست داشتنیمم سعید معروفه

  40. ترسا می گوید

    آرتان خان میگم : چند دختر باهاتن معلوم نیست تو با نازی هستی یا با مبینا از این غیرت پسرونت بترس واقعااااااااا خدایییی اسمت آرتان خداییییی گفتم جون کسی که دوسش داری و دلیل زنده بودنته باش تشکر میکنم نظر بدی آرتان خان مغرور

    1. mobina می گوید

      خانم ترسا شما به عشق خودت برس

      1. نفیسه می گوید

        چه خبره اینجابابا،آجی مبیناخوب مخ میزنیا نه؟

  41. ویدا می گوید

    سلام به نظر من سعید معروف هم خودش خوشگل هم چشاش خوشگل هم لباش خوشگل هم بازیش خوبه من که عاشقشم خیلی هم دوست دارم وقتی نیگاش می کنم احساس خوبی بهم دست میده به نظر من اون اصلا مغرور نیست

    1. ترسا می گوید

      mobina تو این وسط چی میگی من عشق مشقی ندارم به نظر من ما دخترا فقط عشقیم اگر بخوایم به هر پسری آویزون بشیم و بهش بگیم عاشقتم یعنی غرور دخترونت رو به خاطر یه عشق مزخرف له کردی

  42. نازی می گوید

    حتما ترسا جونی ۰۹۰۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫چرا دعوا میکنید؟ ؟

    1. Lord Alireza می گوید

      سلام
      چرا گوشی رو جواب نمیدین هرچی زنگ میزنم؟؟؟
      امروز چه روز بدیه کارا باب میلم نیست

    2. نازی می گوید

      سلام ببخشید علی سر تمرین بودم خخخخخخخ نشنیدم واقعا وروجکا فک کردین من شمارمو میدم خخخخخخ خیلی باحالین

  43. mobina می گوید

    ابجی نده بعضی از پسرا به اسم دخمل میان

    1. Lord Alireza می گوید

      بعید میدونم ترسا اینقدر زرنگ باشه

    2. نازی می گوید

      نه بابا نترس ش نمیدم ما خودمون هفت خط روزگاریم خخخخخ

  44. SonyA می گوید

    سلام لرد علیرضا و امیر عزیزم
    اون یکی سایت پاشید بچه ها از دیدنتون خیلی خوشحالم
    بازم شرمنده واسه اون کارام
    راستی Lord A هدفت از اون کار چی بود؟؟؟باورم نمیشه که کار تو باشه

    1. Lord Alireza می گوید

      سلام کارمن نبود
      دیگه اینجا نیا
      همه چی تموم شده منم کوتاه بیا نیستم. Get it?

  45. بیننده می گوید

    مدیر‏ ‏جون‏ ‏معروف‏ ‏رو‏ ‏بی‏ ‏خیال‏ ‏خواهشا‏ ‏پیام‏ ‏نازی‏ ‏و‏مبینا‏ ‏وآرتان‏ ‏رو‏ ‏سر‏ ‏یه‏ ‏ساعت‏ ‏مشخص‏ ‏درج‏ ‏کن‏ ‏که‏ ‏بفهمیم‏ ‏آخر‏ ‏سریالشون‏ ‏چی‏ ‏میشه‏ ‏بالاخره‏ ‏به‏ ‏هم‏ ‏میرسن؟‏ ‏‏!‏یا‏ ‏نمیرسن؟‏!‏آیا‏ ‏آرتان‏ ‏از‏ ‏کما‏ ‏بیرون‏ ‏می‏ ‏آید؟‏!‏؟‏!‏‏ ‏منتظر‏ ‏قسمت‏ ‏های‏ ‏بعدی‏ ‏سریال‏ ‏باشید‏*‏!*!* خخخخ‏ ‏و‏ ‏‏ ‏هههه

    1. Lord Alireza می گوید

      ایول بیننده دمت گرم خوشم اومد بیا تازه نو ادامه سریال اونجاس
      تازه شخصیت های جدید هم به داستان اضافه شدند.خخخخخخ

    2. mobina می گوید

      ادامه سریال در سایت تازه مبینا و ارتان ازدواج میکنن نازی میشه ساقدوش مبینا هههه

    3. نازی می گوید

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیننده هرکدوم داریم راه خودمونو میریم و زندگی میکنیم اتفاق خاصی نمیوفته سریال ایرانیه دیگه خخخخخخ فقط شخصیت های زیادی اضافه شدن نمیدونم از کجا و چطوری اومدن!!!!؟؟؟؟؟؟!!!! سونیا کیه علیرضا؟؟؟؟؟ تسلیت میگم علی و امیر پ اون اتفاق ده سال این بود….

    4. نفیسه می گوید

      خیلییییییییییییییییییی باحالی خدایی.بنظرم بهم نمیرسن.نظرت؟

  46. mobina می گوید

    چه خبره اینجا ۲ ماه نبودم خخخخخخ

    1. Lord Alireza می گوید

      ۲ماه؟؟؟!!!

  47. بیننده می گوید

    سلام؛‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏دم‏ ‏شمام‏ ‏گرم‏ ‏جناب‏ ‏لرد‏ ‏علیرضا‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏داداش‏ ‏انگار‏ ‏شمام‏ ‏واسه‏ ‏خودت‏ ‏یه‏ ‏پا‏ ‏فیلمیاااا‏! ‏من‏ ‏تا‏ ‏حالا‏ ‏فک‏ ‏میکردم‏ ‏شمام‏ ‏تو‏ ‏سریال‏ ‏معمای‏ ‏آرتان‏ ‏هستی‏!‏‏ ‏اما‏ ‏امروز‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏دقت‏ ‏نظرا‏‏ ‏روخوندم‏ ‏دیدم‏ ‏شما‏ ‏وسونیا‏ ‏خانوم‏ ‏خودتون‏ ‏تو‏ ‏یه‏ ‏سریال‏ ‏دیگه‏ ‏هستین؟‏!‏؟‏!‏؟‏!‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏خدایی‏ ‏عجب‏ ‏سریال‏ ‏تو‏ ‏سریالی‏ ‏شده‏!‏!! داداش‏ ‏شرمنده‏ ‏میشه‏ ‏یه‏ ‏آنچه‏ ‏گذشت‏ ‏از‏ ‏سریال‏ ‏خودتونم‏ ‏برید؟؟؟؟‏ ‏‏ ‏راستی‏ ‏نازی‏ ‏خانوم‏ ‏مبینا‏ ‏خانوم‏ ‏که‏ ‏میگفتن‏ ‏‏‏ ‏در‏ ‏قسمت‏ ‏آینده‏ ‏شاهد‏ ‏ازدواج‏ ‏ایشون‏ ‏با‏ ‏جناب‏ ‏آرتان‏ ‏خواهیم‏ ‏بود‏ ‏حالا‏ ‏شمام‏ ‏یه‏ ‏چیز‏ ‏دیگه‏ ‏میگین‏!‏؟‏!‏‏ ‏آقا‏ ‏بالاخره‏ ‏تکلیفمون‏ ‏رو‏ ‏روشن‏ ‏کنید‏ تو‏ ‏قسمت‏ ‏بعدی‏ ‏چه‏ ‏اتفاقی‏ ‏میافتد‏ ‏آیا‏ ‏آرتان‏ ‏تن‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏ازدواج‏ ‏میدهد‏ ‏؟یا‏ ‏نه؟‏ ‏خخخخخ‏ ‏
    راستی‏ ‏بچه‏ ‏ها‏ ‏آقای‏ ‏سعید‏ ‏معرف‏ ‏از‏ ‏کدوم‏ ‏قسمت‏ ‏وارد‏ ‏سریال‏ ‏میشه؟‏ ‏هههه

  48. بیننده می گوید

    ببخشید‏ ‏منظورم‏ ‏آقای‏ ‏سعید‏ ‏معروف‏ ‏بود‏!‏!*!! انگار‏ ‏خودمنم‏ ‏‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏سوتی‏‏ ‏که‏ ‏دادم‏کم‏کم‏دارم‏ ‏یه‏ ‏سریال‏ ‏طنز‏‏میشم‏*‏!! خخخ‏ ‏راستی‏ ‏سونیا‏ ‏خانم‏ ‏که‏ ‏گفته‏ ‏بودین‏ ‏خیلی‏ ‏بی‏ ‏رحمی؟‏ ‏نمیدونم‏ ‏منظورتون‏‏ ‏به‏ ‏من‏ ‏بود‏ ‏یا‏ ‏یکی‏ ‏دیگه؟‏!‏؟خواستم‏ ‏بگم ‏‏‏بچه‏ ‏ها‏ ‏من‏ ‏خدایی‏ ‏نکرده‏ ‏نه‏ ‏میخوام‏ ‏به‏ ‏کسی‏ ‏توهین‏ ‏بکنم‏ ‏نه‏ ‏قصد‏ ‏متلک‏ ‏انداختن‏ ‏به‏ ‏کسی‏ ‏رو‏ ‏دارم‏ ‏‏‏ ‏فقط‏ ‏میخواستم‏ ‏شوخی‏ ‏کنم‏ ‏به‏ ‏هر‏ ‏حال‏ ‏اگه‏ ‏ناراحتتون‏ ‏کردم‏ ‏عذر‏ ‏خواهی ‏‏ ‏میکنم‏ ‏*‏واقعا‏ ‏ببخشید‏*‏‏

    1. Lord Alireza می گوید

      نه بیننده جان ناراحت نشو
      منظور اون خانم من بودم قضیه داره
      من تو ۲ تا سریال هستم
      پایین توضیح دادم

    2. نازی می گوید

      سلام بیننده خیلی با صفای داداش انقد خندیدم اشکم دراومده خب بزار واست تعریف کنم منو مبینا وارتان تو یه دانشگاهیم دوستیم داستان از اونجای شرو میشه که ارتان عاشق من میشه خخخخخ و منم میدونم مبینا تا حد مرگ ارتان رو دوسداره وقتی ارتان بمن گف دوسمداره نتونستم قبولش کنم فقط بخاطر مبینا چون خیلی ارتان رو دوسداشت خلاصه منم بدون خبر از ایران رفتم بعد چند وقت مبینا از طریق خانواده منو پیدا کرد با کلک منو به ایران کشوند گف ارتان تصادف کرده الان بیمارستانه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ادامه دارد……….

  49. Lord Alireza می گوید

    خب سونیا
    اشتباه تو اینه که فکر میکنی من عصبانی و ناراحتم
    خب دیگه کلاس زیست خوش بگذره خانم معلم
    اقای بیننده عزیر من تو ۲ تا سریال بازی میکنم
    ۱-معمای ارتان
    ۲-جدال لردها

    1. SonyA می گوید

      نه علیرضا جون بی تو خوش نمیگذره
      جدال لردها تو سایت ذزلائه منتظرتم
      این سریال از اون سریال باحالاس
      خب دیگه منتظرتم بیاااااا

  50. بیننده می گوید

    ایول‏ ‏داداش…..تو۲تا‏ ‏سریال‏…….‏ ‏جا‏ ‏داره‏ ‏از‏ ‏همین‏ ‏جا‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ ‏روزای‏ ‏پر‏ ‏کارت‏ ‏بهت‏ ‏خسته‏ ‏نباشید‏ ‏بگم….‏”‏خسته‏ ‏نباشی‏ ‏سوپر‏ ‏استار‏”‏…..‏*‏دمت‏ ‏گرم‏*‏
    چشم‏ ‏سونیا‏ ‏خانوم‏ ‏حتما‏ ‏سریالتون‏ ‏رو‏ ‏دنبال‏ ‏میکنم‏‏*‏فقط‏ ‏جون‏‏ ‏من‏ ‏یه‏ ‏جوری‏ همچین‏ ‏نهفته‏ ‏‏این‏ ‏سعید‏ ‏معروفم‏ وارد‏ ‏سریال‏ ‏کنین‏ ‏بیچاره‏ ‏گناه‏ ‏داره‏!‏!آخی‏!‏!‏
    ‏ ‏نازی‏ ‏خانم‏ ‏دمت‏ ‏گرم‏ ‏خدایی‏ ‏خلاصه‏ ‏ای‏ ‏که‏ ‏اومدی‏ ‏خیلی‏ ‏خفن‏ ‏بود‏ ‏…
    راستی‏ ‏بچه‏ ‏ها‏ یه‏ ‏سوال….‏ ‏چطوری‏ ‏واز‏ ‏کجا‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏نتیجه‏ ‏رسیدین‏ ‏که‏ ‏من‏ ‏پسرم‏؟؟؟؟؟‏ ‏

    1. Lord Alireza می گوید

      بیننده جان قربانت
      من متعلق به همم
      واقعیتش من شک کرده بودم که پسری اما مطمئن نبودم

    2. نازی می گوید

      بیننده بیا سایت دزلا عکسهای الناز شاکردوست در ترکیه اینجا دیرمنتشره میکنه من اگه قصه ی که تعریف کردم ازش فیلم بسازن پر طرفدار ترین سریال ایرانی میشه خخخخخخخخخ.

  51. Lord Alireza می گوید

    سونیا خیلی دلم میخاد بیام سر کلاست ببینم چجوری به بچه های مردم درس میدی
    از جعفر وتانیا و اکبر چه خبر؟؟؟؟

  52. بیننده می گوید

    سلام‏ ‏؛بچه‏ ‏ها‏ اگه‏ ‏یکم‏ ‏قربون‏ ‏صدقم‏ ‏برین‏ ‏بهتون‏ ‏میگم‏ ‏من‏ ‏داداشی‏یم‏ ‏یا‏ ‏آبجی‏ ‏خانم‏!‏!!!خخخخخ
    ولی‏ ‏از‏ ‏شوخی‏ ‏گذشته‏ ‏فک‏ ‏میکردم‏ ‏ایرانیا‏ ‏باهوشن‏ ‏ولی‏ ‏فک‏ ‏نمیکردم‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏حد‏!‏!!
    چشم‏ ‏ناز‏ی‏ ‏خانم‏ ‏دنبال‏ ‏میکنم
    راستی‏ ‏جناب‏ ‏مدیر‏ ‏تو‏‏ ‏اینستاگرام ‏سعید‏ ‏با‏ ‏اون‏ ‏بحثای‏ ‏تاریخی‏ ‏غوغا‏ ‏کردی‏ ‏ایول‏ ‏داداش‏ ‏..ایول…‏ ‏

    1. Lord Alireza می گوید

      اره سایت فقط بحث تاریخی نداشت
      ببینم نکنه علیرضا۱۹۹۸ شمایید؟؟؟!!!

  53. بیننده می گوید

    سلام،نه‏ ‏دیگه‏ ‏داداش‏ ‏کجا‏ ‏بحثای‏ ‏دیگه‏ ‏بود‏ ‏یا‏ ‏رقص‏ ‏و‏ ‏آواز‏ ‏بود‏ ‏یا‏ ‏بحث‏ ‏تاریخی….‏!‏!!خخخخ‏
    نه‏ ‏داداش‏ ‏من‏ ‏بینندم‏،جناب‏ ‏علیرضا‏ ‏یکی‏ ‏دیگه‏ ‏‏ ‏میباشد؛من‏ ‏که‏ ‏نیستم

    1. Lord Alireza می گوید

      حالا لا اقل ی نظری بده مثل روح سرگردان نیا و فقط نیگا کن
      راستی اسمت چیه؟؟؟

  54. shadi می گوید

    آقای معروف زن ندارند و در اون عکس آقای معروف کنار دایی و زن دایی شون هستن

  55. mobina می گوید

    چه خبره اینجا

    1. Lord Alireza می گوید

      سلامتی

    2. نازی می گوید

      سلام بچه ها خوبین؟ خخخخخخخخخخ باز آواره شدیم یجای خوب پیدا کنید مبینا و علی

    3. Lord Alireza می گوید

      فعلا که میخوان از من شکایت کنند خخخخخخخخ سایت تازه نو رو بخونین

    4. نازی می گوید

      سلام علیرضا جان خوبی؟ مبینا آجی بزرگه کجای؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

  56. سعید می گوید

    سلام و خسته نباشید میگم خدمت والیبالیست عزیز سعید معروف.بازیتون عالی و ما همه شمارو خیلی دوست داریم ارزوی سلامتی و موفقیت برا شما و خانواده عزیزتان راخواستارم

    1. mobina می گوید

      ابجی نازی اینجا خر تو خره خخخخخخخ کجارو پیدا کنیم یه جای خوب پیدا کنید

    2. نازی می گوید

      سلام مبینا جون من پیدا نکردم

  57. Lord Alireza می گوید

    سلام بچه ها

  58. نگاه موسوی می گوید

    با سلام هر کس به سعید معروف توهین کرده یعنی به خودش توهین کرده. آره درسته سید خیلی خوب وخوش تیپ ولی هرکسی سرجای خودش . قابل توجه سعید آقا که نوشته بود تا وقتی سید هست هیچکس عاشق این پیزوری نمیشه . فکر کردی موسوی هم تو رو با این ادبت دوست داره . موسوی کسی را دوست دارد که مثل خودش با ادب باشه……… فهمیدی یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  59. فاطمه(عشق والیبال) می گوید

    یه خبرمهم: سعید معروف ریشاشو کوتاه کرد!!!!:-D ولی از ته نزده!!!

    1. Lord Alireza می گوید

      به جهنم که نزده
      حالا غصه ریش اقا رم بخوریم؟؟؟!!!

  60. ارتان می گوید

    نازی مبینا شماها کجایید؟؟؟

  61. Lord Alireza می گوید

    سلام
    سایت چقدر قشنگ شده خخخخخخخ

  62. نازی می گوید

    سلام کسی نیست بچه ها من اومدم مدیر اون یکی سایت کامنتامو نمیزاره

    1. مبینا می گوید

      ابجی سلام خوبی کوجایی تو یه جارو پیدا کن دیه

      1. نازی می گوید

        سلام مبینا خوبی؟ من اومدم شادی چت نبودی به بچه ها گفتم بهت بگن من تو نازی چتم بیاین اونجا شبا هستم اکثرا ارتان داداشی کجای؟ ؟ ؟ علیرضا چطوری؟

      2. نازی می گوید

        مدیر کامنتمو بزار ارتان علیرضا مبینا بیاین نازی چت من اونجام اسمم ملیساس شبا بعد ۱۲

      3. Lord Alireza می گوید

        ملیسا؟؟؟!!!
        How Intresting

      4. نازی می گوید

        سلام علی تعجب نداره آره جالبه من و دوستم هم اسمیم. راستی ۱۶سالته!!!؟؟؟؟؟اون یکی سایت کامنتامو نمیزارن با بچه ها بیاین نازی چت

      5. Lord Alireza می گوید

        سلام
        ۱۷ سالمه.ی لحظه فکر کردم شما و ملیسا خانم ممتاز نیوز ی نفرین
        همین جا خوبه.از چت روم خیلی خوشم نمیاد

      6. نازی می گوید

        نه بابا ما دونفریم خخخخخخخخ هرجور دوسداری ولی بستگی به خودت داره چجوری باشی تو دنیای مجازی میتونی ازش بعنوان سرگرمی استفاده کنی نه بعضیا مث کمبودیا عاشق میشن ندیده و نشناخته… ….ارتان و مبینا کوشین جیییییییبغغغغغغغغغغغغغغغغ دلم تنگیده واستون

      7. Lord Alireza می گوید

        ناراحت نشیا
        کلا رفقای نیمه راهی داری.خخخخخ

      8. نازی می گوید

        نه بابا چرا ناراحت بشم دنیای مجازی همینه خخخخخخخخ. دیگه نه ارتان نه مبینا هیچکدوم مهم نیستن

      9. Lord Alireza می گوید

        باشه…
        راستی نازی خانم شما چند سالته؟؟؟

      10. Lord Alireza می گوید

        نظرا تعدادش زیاد میشه اما اصلا نیست
        بریم ی سایت دیگه

      11. نازی می گوید

        سلام علیرضا خوبی من ۴دی رفتم بیست سالگی خخخخ. تو سایت نمیشه کامنت گذاشت مدیرا پاکش میکنن بیا نازی چت

      12. Lord Alireza می گوید

        دانشجویی؟؟چی میخونی؟؟

      13. نازی می گوید

        آره روانشناسی میخونم و میخام تغییر رشته بدم طراحی بخونم

      14. Lord Alireza می گوید

        باشه موفق باشی
        کجایی کم پیدایی

      15. نازی می گوید

        سلام علیرضا جان خوبی ببخشید بخدا اصلا وقت نداشتم سر بزنم چخبرا؟ من یه دوست دارم چت روم داره خواستی بیا اونجا کاربراش خیلی کمن جای خوب و خلوتیه بیا پسورد چت

      16. Lord Alireza می گوید

        نه از چت روم خوشم نمیاد…
        خبر خاصی نیست
        منم وقت نداشتم بیام
        دزلا ازبین رفت دارم میگردم ببینم میتونم سایت جدیدی پیدا کنم

      17. نازی می گوید

        سلام باشه هرجور راحتی منم زیاد وقت ندارم. فک کنم مبینا و ارتان رفتن اون دنیا

      18. نازی می گوید

        سال نو هم بهت تبریک میگم ایشالا سالی پر از شادی و سلامتی باشه برات

      19. Lord Alireza می گوید

        سال نو تو هم مبارک هرچند با یک ماه تاخیر
        حالا واقعا این آرتان و مبینا کجان؟؟؟

  63. Lord Alireza می گوید

    بازم سلام
    میگم مدیر قبول داری باید نصف کامنت ها پاک شه؟؟؟شلوغه
    میتونم سایتتو ی کم جمع و جور کنم
    دوست داری؟؟؟

  64. پویا می گوید

    خودم جایه سعیدو تو والیبال ملی میگیرم یعنی بعده سعید خودم پاسور تیم ملیم

  65. Lord Alireza می گوید

    مدیر منتظر جوابتم

    1. نفس می گوید

      سلام مجدد به آقای علیرضا خااااااااان
      آخرش پیدات کردم چرا هر چی می نویسم ثبت نمیشه

  66. نفس می گوید

    سلا اقا علیرضا

  67. نفس می گوید

    سلام مجدد به همگی

  68. Lord Alireza می گوید

    سلام نفس خانم
    فکر میکردم فقط خودم بلدم افراد رو پیدا کنم
    صحبتمون ناقص موند
    من میخوام برم دانشگاه بین الملل به فیزیک علاقه شدیدی دارم همینطور هم تاریخ
    اینم برنامه من

  69. نفس می گوید

    شب یلدا رو واسه همتون تبریک میگم

  70. نفس می گوید

    من تو اون سایت گفتم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستی به اون یکی سایت چی شده؟؟؟؟؟؟

  71. نفس می گوید

    فردا تولدمه ۱۵ ساله میشم

    1. رها می گوید

      من دوروزبعدازتودنیااومدم خخخخخخخخخخخخخخخخ منم ۱۵سالمه الان توازمن بزرگتریاااا شیطون

  72. Lord Alireza می گوید

    سلام نفس خانم
    مبارک باشه ایشالا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ شین
    بیاین دزلا اینجا شلوغه کامنت ها اصلا معلوم نیست کجا ثبت میشه؟؟

    1. Lord Alireza می گوید

      خخخخ.

  73. نفس می گوید

    آخه کدوم سایت دزلا من گشتم پیدا نکردم

  74. رها می گوید

    سلام سعیدمن رهام تونمیشناسی یه دوستی دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تورومیخاد یعنی دیوونته من یه کاریکاتورازتوکشسدم خیلی بامزه بودنشون دئپوستم داددم باهام قهرکردودعواممم کردبه خاطرتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووتوهم قشنگیاولی ن اونقدرکه همه واست میمیرن هیچکس مثه فرهادقایمی خودم نمیشه دورش بگیردیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  75. نازی می گوید

    سلام علیرضا یه جا پیدا کن اینجا خیلی زیاد شده کامنتا

    1. Lord Alireza می گوید

      باید بریم ی پیج دیگه

      1. نازی می گوید

        سلام علیرضا خوبی؟ خوشی سلامتی پیدا کردی؟ ارتان و مبینا رفتن اون دنیا خخخخ

      2. Lord Alireza می گوید

        میگم که بریم ی پیج دیگه
        هر کدومو که بخوای

  76. melika می گوید

    سلام .من به هر دری میزنم نمی تونم از سعید آقا برای والیبال مشاوره بگیرم. کمکم کنید.

    1. مهدی می گوید

      منم همینومی خوام

  77. وحید می گوید

    سلام سعید معروف به هر جایی که رسیده مدیون شهر ارومیه و مردمش هست یاد سال ۸۰ بخیر که تو خیابان دانشکده ارومیه یکی به سعید معروف گفت اقا سعید هر کجا رسیدی و معروف شدی به شهرت پشت نکن اما……. تو که مدیونه شهر و مردمش هستی تکبرت برای چیه

  78. س می گوید

    سعید معروف زن داره؟

    1. ملیکا معروف به ملیک می گوید

      نه نداره شاید داشته باشه من نمی دونم.

  79. amir می گوید

    مگه اورومیه ای نیست پس چرا آمل زندگی میکنه؟؟؟؟

  80. یه دختر ایرانی می گوید

    سلام…میشه لطفا بگید اینجا چه خبره ؟ آرتان کیه مبینا-نازی………. خجالت داره واقعا. مملکت رو کیا به گند کشیدن ؟ خیلی کار قشنگیه که دختر و پسر نامحرم با هم دوست باشن ؟
    البته اگه اشتباه میکنم ببخشید چون من منظورتوووووونو خوب نمیفهمم.
    استفاده از کلمات مبتذل هم ممنوع

  81. karen می گوید

    سلام واقعا ارزش داره اجازه بدین ب خودمون ک احساسامون رو ک کسی بهش توجه نمیکنه ب زبون بیاریم بچهاااا عزیز حفظ غرور ینی خود نفس کشین لطفا نفساتون رو الکی هدر ندین

  82. شید شید .دختر لر. می گوید

    وای دخترها این چه حرفایی ادم خجالت میکشه نظراتونو بخونه ..خوبه ادم یه ورزشکار رو به عنوان چهره محبوب دوست داشته باشه …نه اینکه بگی عاشتم و چنین حرفایی این حرفا در شان یه دختر نیست ………دوستون دارم بروبچ لر کهگیلویه…

  83. تانیا می گوید

    سلامم می خواستم ازتون بپرسم که چه جوری می تونم عضو تم ملی بانوان والیبال ایران بشم از هر کی که می پرسم نمی دونه
    آخه خیلی به والیبال علاقهه دارم الان هم با این که همش ۱۴ سال سن دارم ولی مربیمون می گه خیلی حرفه ای بازی می کنم مخصوصا سرویسام تا حالا هیچ وقت خراب نشده یا کسی نتونسته جلوش وایسته مردیمون می گه واقعا من حیفم باید برم تو تیم ملی حالا اونم پیاز داغشو زیاد می کنه ولی خب بازیم خوبه دیگه منم که به والیبال علاقه دارم می خواستم اگه می دونید بهم بگید ممنون

  84. کیانا می گوید

    همممممم داریم نظر میدیم یا گپ میزنیم؟!؟!؟عایا؟!؟!

  85. تانیا می گوید

    سلام اگه میشه یکی جوابمو بده

  86. تانیا می گوید

    یعنی از اون موقع تاحالا شما هنو به سوال من جواب ندادین؟

  87. حسین می گوید

    اقای معروف لطفا به رفتارت باداوران دقت کن ولطفا این غرورت وحاشیه هایی که برای تیم درست میکنی روبذارکنار، خیلی خودتوجدیدا داری برامردم میگیری فکرکردی کی هستی بچسب به بازیت داری تیم وبچه ها روخراب میکنی این چه وضع بازیه

  88. سابینا می گوید

    نانیاجون خوش به حالت،حتمامادروپدرت باورزشکارشدنت موافق هستن.منم مثل توعاشق والیبالم وبازیم هم خوبه،حتی واسه مسابقات انتخاب شدم ولی مادرو پدرم شدیدامخالف من هستن.خوش به حالت.

  89. سابینا می گوید

    اگه می خوای بری توتیم ملی به نظرمربیمون بایداول از طریق تیم باشگاهت تو مسابقات شرکت کنی تااول حسابی جا بیفتی،وبعدهرچی پیش آید خوش آید.

  90. سابینا می گوید

    البته منظورم ازهرچه پیش آیدخوش آیدینی این که بایداول به رسمیت والیبالیست بشی وبعدن کم کم به این تیم به اون تیم دعوت میشیُ بعدم شایداگه واقعا لایق بودی دعوت شدی تیم ملی!البته اگه عجله داری می تونی مثل فرهادظریف خودت باپررویی بری بگی ازم تست بگیرین.باخودتِ.

  91. سابینا می گوید

    آقاحسینم خیلی تنددارن حرف می زنن ها.روحیشون داغون می شه با این حرفا.

  92. سابینا می گوید

    آقا سعید معروفُ میگم.

  93. Lord Alireza می گوید

    نازی هستی؟؟؟؟؟
    جی میل داری؟؟؟؟

  94. یلدا می گوید

    ببخشید اینجا سایت سعید معروفه برای چی اینقد خودمونیش کردید.و حرفای شخصی و خصوصی دارید کسی به این حرفای شما علاقه ای ندارهههههههههههههههههههههه.

  95. هستی می گوید

    سعید عزیزم من خیلی دوست دارم کاش پیش نزدیک م ن بودی ،ولی مغرور نباش خوب نیس، موفقط باشی

  96. لیانا می گوید

    ایشالا تیمت قهرمانه کاپی به امید خدا به کوری چشم همه ی بانکی ها با این ریاحکاریاشون??? فک کردن خیلی خوبن.

  97. علیرضا آزادی می گوید

    سلام بسیار عالیست پسرم رادمهر خیلی سعید را دوست دارد میخواهد او را ببیند

  98. علیرضا آزادی می گوید

    آقا سعید سلام حالا از خودت بگم یه دونه باشی حرف نداری توی والیبال که موفق بودی یزدان نگهدارت باشه توی زندگیت هم موفقیت کامل حاصل بشه به امید دیدار

  99. نگار می گوید

    سلام

    منم دلم میخواد به پیشرفت شما برسم و ان شا ا…. و با توکل به خدا میرسم من عاشق والیبال بودم وهستم به قول استاد مولایی ****باید هدفتو بشناسی و بخاطرش بجنگی****

    منم میخوام به موفقیت در والیبال برسم
    الگوی من در والیبال شما و اقای مجتبی میرزاجان پور و نیلوفر هستند

    باتشکر

  100. زهرا می گوید

    سلام.
    بچه ها اینجا جه خبره .مگه سایت شخصیه اینجا رو گذاشتید رو سرتون.
    متاسفم واقعا.