پایان قتل‌ های “چوپان جنایتکار بیرجندی” پس از قتل خواهرش و به شهادت رساندن یک مامور پلیس

0

چوپان جنایتکار که با ضربات چوب باعث اغمای دو مامور محیطبانی شده بود، پس از قتل خواهرش و شهادت یک مامور پلیس با شلیک گلوله ماموران کشته شد.

 عصر دیروز ماموران محیط بانی شهرستان بیرجند متوجه چوپانی شدند که گوسفندان خود را برای چرا به زمینهای منابع طبیعی آورده است.

چوپان جوان وقتی با اعتراض ماموران منابع طبیعی روبرو شد، با چوب‌دستی به سوی آنها حمله‌ور شد و دو مامور را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد.

دو مامور اداره منابع طبیعی بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند که به علت شدت جراحت در حال حاضر در کما هستند.

ماموران پلیس پس از تحقیقات گسترده موفق شدند هویت مرد چوپان را شناسایی کرده و صبح امروز برای دستگیری او راهی خانه اش در یکی از روستاهای اطراف بیرجند شدند.

متهم وقتی ماموران را در یک قدمی خود دید با یک میله آهنی به طرف یکی از ماموران به نام ستوان سوم ابراهیم خزاعی حمله‌ور شده و پس از سرقت اسلحه مامور به سوی وی شلیک کرد و او را به شهادت رساند.

این در حالی است که همزمان مشخص شد چوپان جنایتکار دقایقی قبل از حضور ماموران خواهر خود را نیز به قتل رسانده و برادرش را به شدت مجروح کرده بود.

ماموران با شلیک تیر هوایی قصد دستگیری متهم را داشتند که وی دوباره به طرف یکی دیگر از ماموران حمله‌ور شد که با رعایت قوانین بکارگیری سلاح هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

در حال حاضر تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

مرجع : مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ