هرزگی زنان و دختران صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی + عکس

1

ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در سرکوب مقاومت مردم بی گناه غزه موجب شده تا زنان صهیونیست هم برای روحیه دادن به نظامیان خود وارد عمل شوند.

به گزارش فارس و به نقل از بیزینس تایمز، در حالی که جو عمومی در شبکه ‌ای اجتماعی هم بر ضد جنایات صهیونیست هاست و حملات ارتش این رژیم به مدارس و بیمارستان ها عرصه هیچ توجیهی برای دفاع از صهیونیست ها باقی نگذاشته گروهی از زنان اسراییلی هرزگی در فضای مجازی را تنها راه حل روحیه دادن به سربازان خود می دانند.

زن اسراییلی دختر اسراییلی

این زنان با راه اندازی صفحه ای در فیس بوک با عنوان همراهی با ارتش اسراییل تصاویر برهنه و نیمه برهنه خود را همراه با شعارهایی در حمایت از ارتش خونریز اسراییل منتشر می‌کنند تا به این شیوه به نظامیان خونخوار خود روحیه بدهند. طراح این صفحه اظهار داشته از آنها که نگران رفاه نظامیان اسراییلی در غزه است، صفحه یاد شده را راه اندازی کرده است!

البته این تنها اقدام مضحک صهیونیست ها در فضای مجازی برای دفاع از جنایات ارتش اسراییل نیست. صهیونیست ها رسما اعلام کرده اند به افرادی که در فیس بوک و دیگر شبکه ‌ای اجتماعی پست هایی در دفاع از اقدامات وحشیانه این رژیم منتشر کنند می توانند در هفت دانشگاه اسراییلی بورس تحصیلی دریافت کنند. اقدامی که اعترافی صریح به شکست این رژیم در جلب همراهی افکار عمومی و اقناع مردم جهان محسوب می‌شود.

به نوشته ایندیپندنت، هویت افرادی که دست به این کار می زنند مشخص نخواهد شد و دانشجویانی که در قالب این طرح در دانشگاه های اسراییلی پذیرفته می شوند در واحدهای دانشگاهی توزیع شده و هر یک بسته به میزان فعالیتی که در دفاع از صهیونیست ها داشته اند بورس تحصیلی کامل تا بورس حداقلی دریافت می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. افسانه می گوید

    برن بمیرن،مرگ بر اسرائیل تروریست