مصاحبه جنجالی محسن یگانه ؛مجبور شدم با احمدی نژاد دست بدهم! +عکس همسرش

54

به گزارش ساتین : محسن یگانه در نوروز ۱۳۸۹ در مجلهٔ ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده‌ است. تا کنون چند عکس از همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده که وی آن ها را تکذیب کرده است. تنها یک عکس از همسرش در صفحهٔ اینستاگرام محسن یگانه وجود دارد.

همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganehمحسن یگانه و همسرش

خواننده‌ای که کارش را به‌عنوان یک خواننده غیرمجاز و به‌ اصطلاح زیرزمینی آغاز کرد و بعد از مدت کمی با آهنگ‌های ساده اما متفاوتش توانست خود را به‌عنوان یکی از خواننده‌های پرطرفدار موسیقی پاپ دهه ۸۰ معرفی کند. او آن‌قدر پرطرفدار شد که در نهایت وزارت ارشاد مجبور شد او را جدی بگیرد و بعد از کش و قوس‌های فراوان مجوز فعالیت رسمی‌اش را امضا کند.

همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganehinstagram mohsen yeganeh

محسن یگانه (۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴در گنبد کاووس)، خواننده، ترانه سرا، نوازنده، تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی است. ودانشجوی رشته مهندسی صنایع که دردانشگاه آزاد تهران واحد جنوب گرایش تولید صنعتی راادامه داد، اما بعد از گذراندن شش ترم به علت مشغله زیاد در دنیای موسیقی، از ادامه تحصیل منصرف شد.

محسن یگانه فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندانپزشک هستند او فرزند یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است (محمدرضا یگانه) و مادرش استاد دانشگاه است.

همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganehمحسن یگانه و دخترش نگاه

محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد و خیلی زود فاصله خود را با خوانندگان معمولی و تفریحی پاپ در ایران زیاد کرد. آنچه او را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند توانایی وی در ترانه‌سرایی و آهنگسازی می‌باشد.

محسن یگانه در کودکی پدر خود را در جنگ از دست داد و یک آهنگ برای پدر شهیدش با نام “یه هفته به عید” در نوروز سال ۹۲ پخش کرد.

محسن یگانه همان‌قدر که آهنگ‌های خوب دارد، حاشیه هم کم ندارد. او می‌‌گوید این حواشی خودخواسته نبوده و محصول نقش بازی نکردنش است اما از طرف دیگر این را هم قبول دارد که گاهی کارهایش ناخواسته تبدیل به حاشیه‌های کوچک و بزرگ برای او شده!

مصاحبه ما با محسن یگانه در دفترش انجام شد. دفتری بزرگ که البته به قول خودش ۹۰ روز است خودش را در یکی از اتاق‌های آن حبس کرده تا بتواند یک آلبوم آبرومند را برای هوادارانش جمع‌وجور کند. رفتار یگانه در طول مصاحبه آرام بود. در مقابل سؤالات ما جبهه نمی‌‌گرفت و بدون عصبانیت به همه آن‌ها جواب داد. این شاید یکی از بی‌سانسور‌ترین مصاحبه‌های او باشد. مصاحبه‌ای که حرف‌های ناگفته زیادی در آن است.

همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganeh

چند وقتی است به نظر می‌رسد نسبت به گذشته کم حاشیه‌تر و آرام‌تر شده‌ای…
حاشیه چیزی است که برای انسان درست می‌کنند و تو می‌‌توانی آن را ادامه دهی یا از کنار آن عبور کنی! راستش من هیچ‌وقت دوست نداشتم حاشیه داشته باشم اما از آنجایی‌که همیشه برخلاف مسیر آب شنا کرده‌ام، نقش بازی نکرده‌ام و سعی‌ام این بوده که خودم باشم، بعضی اوقات برایم حواشی ایجاد شده است.
یعنی برخلاف مسیری که همکارانت دارند، شنا می‌کنی؟
در مورد همکارانم صحبت نمی‌کنم، بحث من کلی است. طرز فکرها فرق دارد شاید بقیه هم می‌توانستند بیشتر شبیه خودشان باشند اما بعضی‌ها سعی کردند خیلی مراقب باشند و همرنگ جماعت باشند! همان‌طور که گفتم همیشه سعی کرده‌ام خودم باشم و به همین دلیل هم گاهی حرکتم برخلاف مسیر رودخانه بوده است.
اما به نظرم گاهی تو خودت برای خودت حاشیه ساخته‌ای…
این‌طور نبوده که عمدا برای خودم حاشیه‌سازی کنم بلکه این حواشی محصول همان نقش بازی نکردنی بود که گفتم. راستش به دلیل همین حواشی که می‌گویی مدتی است دارم تلاش می‌کنم کمتر شبیه خود واقعی‌ام باشم.
یعنی چی؟
یعنی چند ماهی است که خیلی بیشتر از گذشته خودم را فیلتر و سعی می‌کنم با سیاست بیشتری رفتار کنم. این در حالی است که معتقدم یک هنرمند نباید برای دیگران زندگی کند، حالا مردم یا از این آدم خوششان می‌آید یا نمی‌آید! هواداران یک هنرمند دوست دارند تصویری که از او در ذهن دارند دست‌نخورده باقی بماند و خراب نشود اما این موضوع گاهی باعث می‌شود هنرمند به Show off و دروغ گفتن روی بیاورد…
من به‌اندازه کافی با گذشته‌‌ام جنگیده‌ام. در خانواده‌ای بزرگ‌شده‌ام که باید هم‌تراز بقیه تحصیلات عالی می‌داشتم اما طرز فکر من متفاوت بود و از یکجایی به بعد تصمیم گرفتم به این سمت‌وسو بیایم. گذشته سختم یک‌طرف، جنجال‌سازی‌هایی که در مورد کاور بودن آهنگ‌ها صورت گرفت طرف دیگر و جعل امضاء و کلاه‌برداری که برایت توضیح دادم هم از طرف دیگر باعث شدند تا واقعاً احساس خستگی کنم.
این یعنی الان تصمیم گرفته‌ای دروغ بگویی و نقش بازی کنی؟
نه، من فقط خودم را نسبت به گذشته محدودتر کرده‌ام. مثلاً تصویری از خراب شدن کامپیوترم را در صفحه شخصی‌ام منتشر کردم و به شوخی نوشتم مهندسان گرامی لطفا راهنمایی کنید، خیلی‌ها آمدند و زیر آن عکس به من ناسزا گفتند و به قول تو حاشیه درست شد. گاهی وقت‌ها حاشیه‌ها از برداشت بد ناشی می‌شود! واقعاً چند نفر هستند که وقت می‌گذارند و حتی جواب کامنت هوادارانشان را در شبکه‌های مجازی می‌دهند؟ نمی‌گویم کسی این کار را نمی‌کند، هستند، ولی تعدادشان خیلی زیاد نیست. من مدت‌هاست دارم این کار را با تمام عواقبی که دارد انجام می‌دهم.
تو به‌عنوان یک خواننده ملزم نیستی جواب تک‌تک کامنت‌ها را بدهی! از این طریق می‌خواهی محبو‌ب‌تر شوی، نه؟
واقعاً به این فکر نمی‌کنم که جواب دادن به هوادارانم محبوب‌ترم می‌کند یا نه! من همین بوده و هستم، با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایم! در ضمن درگیر این الزامات هم نیستم که با جواب دادن کامنت، خودم را محبوب‌تر کنم. این «تز» کسی را به ‌جایی نرسانده است.
اما به نظرم بیشتر از اینکه خودت باشی، قواعد محبوب شدن را دنبال می‌کنی…
نه واقعاً اینطوری نیست. شاید خیلی وقت‌ها قواعد محبوب شدن با رفتار واقعی من تطابق داشته!

می‌گویی خودت را فیلتر کرده ای اما مدتی پیش عکسی با سیگار روی صفحه شخصی ات گذاشتی که حواشی زیادی در پی داشت…

ببین از هر چیزی می‌توان یک داستان و حاشیه جدید ساخت. این عکس مدت‌ها پیش منتشر شده بود و بعد از چند وقت به آن پرداختند و در موردش صحبت کردند. البته که من دوست ندارم بچه‌ها دست من سیگار ببینند اما واقعیت این است که این موضوع خیلی وقت است وجود دارد اما همیشه سعی کرده‌ام تا جایی که می‌توانم این موضوع را نشان ندهم تا کسی که شاید من را دوست دارد و از رفتارم الگوبرداری می‌کند به سیگار حتی فکر هم نکند. اما خب یک‌وقت‌هایی هم حواست به دیگران نیست و در حال و هوای خودت هستی که البته بهتر است بیشتر حواست به خودت باشد تا به دیگران، چون آدم‌ها امروز هستند و فردا نیستند و آن‌وقت ۱۰ سال دیگر تو می‌مانی و یک تناقض ذهنی که اصلا من کی‌ام و چقدر برای خودم زندگی کرده‌ام؟ اصلا چقدر زندگی کرده‌ام؟ اصلا برای کی زندگی کرده‌ام؟ برای خودم یا برای دیگران؟ اصلا این زندگی بوده یا کارخانه آدم‌سازی؟ نمی‌توانم کتمان کنم که این یک رفتار ناپسند است که نه‌تنها من بلکه خیلی از آدم‌های روی کره زمین درگیر آن هستیم اما اینکه چرا این مسئله در مورد من این‌قدر موردتوجه قرار می‌گیرد و برای خیلی‌های دیگر نه، برای من بیشتر جای سؤال دارد.
اما این از قواعد ستاره شدن است که تو خودت را در چهارچوب خاصی قرار دهی…
کلیات قواعد ستاره بودن چقدر در ایران رعایت می‌شود که این یکی بخواهد رعایت شود؟ ضمن اینکه من خیلی چیزها را رعایت می‌کنم اما کارهایی که بخواهد من واقعی‌ام را تغییر دهد انجام نمی‌دهم.
شادمهر عقیلی ستاره‌ای بود که در زمان خودش خیلی‌ها دوست داشتند مثل او بخوانند، تو هم یکی از خواننده‌های جوانی بود که خیلی شبیه شادمهر می‌خواندی. روزهای اول آمدی که صرفاً از شادمهر تقلید کنی؟
واقعیتی که نمی‌توانم آن را کتمان کنم این است که علاقه به شادمهر در من وجود داشته و دارد و اگر دو خواننده وجود داشته باشند که واقعاً دوستشان داشته باشم یکی از آن‌ها قطعاً شادمهر عقیلی است. بدون اغراق می‌گویم که از هواداران دوآتشه شادمهر هم قدیمی‌ترم. شاید جالب باشد بدانی که با موسیقی بی‌کلامی که از شادمهر شنیدم طرفدار طرز فکر موسیقی‌اش شدم. اولین بار که با یک موسیقی غمگین شدم و به سمت موسیقی آمدم، موزیکی بود که شادمهر ساخته بود. فارغ از اینکه شادمهر الآن کجاست و چه‌کار می‌کند و آیا عملکرد او با آرمان‌های موسیقی امروز ایران هم‌جهت است یا نه (که همه این‌ها یک مسئله کاملاً شخصی است که فقط به او ربط دارد نه به من و شما) باید بگویم که او تأثیر زیادی روی موسیقی من داشته است. جالب است در این مدت تیترهایی وجود داشته که باعث شده امروز خیلی‌ها فکر کنند من با شادمهر مشکل دارم یا تحت‌تاثیر شرایط امروزم قرار گرفته‌ام اما این هم از برداشت‌های بد نشأت می‌گیرد.

همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganeh

اگر شادمهر از ایران مهاجرت نمی‌کرد بازهم امروز محسن یگانه ستاره بود؟
نمی‌دانم چرا این‌قدر در مورد شادمهر صحبت می‌کنیم. سمن واقعاً نمی‌توانم خودم را با او مقایسه کنم. زمانی که شادمهر خواننده بود من بچه بودم و با آهنگ‌هایش خاطره داشتم. خیلی‌های دیگر هم در آن زمان شبیه شادمهر می‌خواندند و هنوز هم در همان حال و هوا باقی‌مانده‌اند اما شاید خدا برای من خواست و بعضی از کارهایی که خواندم با کارهای شادمهر مقایسه شد و موردتوجه مردم قرار گرفت.
من هنوز جواب سؤالم را نگرفتم. اگر شادمهر مهاجرت نمی‌کرد تو امروز محسن یگانه بودی؟
هیچ‌کس نمی‌داند. شاید اگر شادمهر در ایران می‌ماند طروز فرش به سمت‌وسویی می‌رفت که شاید تصویر امروزی شادمهر را ترسیم نمی‌‌کرد. به خوب و بد ماجرا هم کاری ندارم، حرف از حدس‌های ماست. البته نمی‌خواهم بگویم سیستم ارشاد طوری است که خلاقیت‌ها را سرکوب می‌کند. همین سیستم با روحیات عده‌ای تطابق دارد و با روحیه عده‌ای دیگر در تضاد است. من و بقیه خواننده‌هایی که امروز کارشان شنیده می‌شود و صداهایمان به گوش مردم آشناست همه تکه‌هایی از یک پازل هستیم که هیچ پیشگویی از قبل نمی‌توانست آینده‌مان را پیش‌بینی کند.
این روزها شاهد ظهور خوانندگانی هستیم که صدا و سبک‌کارشان خیلی با تو مقایسه می‌شود. در این مورد چه نظری داری؟
نمی‌خواهم این بحث را باز کنم، امیدوارم همه موفق باشند. شاید این هم از ملزومات زندگی چهارچوب دار یک به ‌اصطلاح هنرمند باشد که دوست دارد طبق قواعد زندگی یک هنرمند بی‌حاشیه رفتار کند. این من جدید را دوست داری؟ (خنده)
خیلی جالب است که اکثرا یادشان رفته من فرزند شهیدم، اما نمی‌دانم چطور این موضوع به یاد مجری آن مراسم آمد و از این عنوان استفاده کرد تا من را به سمت آقای احمدی‌نژاد بفرستد. تو اگر در چنین موقعیتی قرار بگیری چه‌کار می‌کنی؟
بگذار یک‌جور دیگر بپرسم. محسن یگانه از حضور صداهای شبیه به خودش احساس خطر می‌کند؟
اگر بخواهم خیلی حرفه‌ای نگاه کنم، بله باید احساس خطر کنم اما واقعیت این است که می‌خواهم بیشتر به خودم برسم و زیاد به اطرافم توجه نمی‌کنم. البته اگر احساس خطر نکنم. یعنی مغرور شده‌ام. به همین دلیل این احساس خطری که می‌گویی همیشه همراهم است. چه از خواننده‌هایی که از من بالاترند و چه از خواننده‌های جوان! موسیقی امروز من شاید به‌ظاهر هیجانات قدیم را ندارد اما در عوض عمق بیشتری پیدا کرده و مثل گذشته سطحی نیست. شاید باور کردنش سخت باشد اما من گیتار «آخه دل من» را با تیکه اضافه در خودکار بیک و کلید زدم چون پول نداشتم یک گیتار بخرم. حتی پول نداشتم میکروفون بخرم و «آخه دل من» با یک هدست شکسته ضبط شد! شاید در ذهنت به این مسئله بخندی اما این حس و حال در آن زمان خیلی تلخ بوده است.
به نظرت آدم‌هایی که در موردشان صحبت کردیم صرفا آمده‌اند یک کار کپی ارائه کنند یا می‌توانند موفق باشند؟
الان به نظر کپی می‌آیند اما من هم همین مسیر را تجربه کرده‌ام. از یکجایی به بعد شما تغییر شخصیت می‌دهید و به خودتان برمی‌گردید و با اعتمادبه‌نفس، کارهایی انجام می‌دهید که مارکت موسیقی از شما احساس خطر می‌کند.
بعد از «رگ خواب» درحالی‌که آلبوم جواب داده بود؛ با مدیر برنامه‌های سابقت دچار مشکل شدی و مدتی ممنوع‌الکار بودی، هیچ‌وقت مشخص نشد که مشکل چه بود؟ برایمان از اصل ماجرا بگو.
این اتفاقات واقعا برایم تجارب بزرگی در پی داشت. متأسفانه ایشان (آقای چ) با جعل امضای من از طرف من با خودش قرارداد بسته و دست به کلاهبرداری زده بود. ما با هم قراردادی نداشتیم اما با سند جعل‌شده ایشان همه فکر می‌کردند ما با هم قرارداد داریم و مدت‌ها طول کشید تا ثابت کنم این موضوع کذب است اما در نهایت رأی دادگاه صادر شد و ایشان به دلیل جعل امضا باید ۹۱ روز به زندان برود که البته الآن متواری است… متأسفانه در آن روزها به من از لحاظ روحی و همچنین مالی خیلی ضرر وارد شد. خیلی‌ها فکر می‌کنند محسن یگانه آن‌قدر پول دارد که نصف شمال را خریده و دو تا خانه ویلایی هم در شمال تهران دارد، درحالی‌که واقعاً این‌طور نیست و در روزهایی که می‌توانستم پول دربیاورم، درگیر این مسائل شدم.
البته به نظرم تصور مردم در مورد وضعیت مالی‌ات بیراه هم نیست…
خدا را شکر. الآن هر چه دارم از زحماتی است که سال‌ها پیش کشیده‌ام. البته من پولدار نیستم و تازه دارم پولدار می‌شوم (خنده) خیلی‌ها هستند که از من پولدارترند، زیاد حساب… کتاب نکن (خنده)
بعد از انتشار «حباب» در یک برنامه رادیویی گفتی این آخرین آلبوم من است و دیگر آلبومی منتشر نخواهم کرد اما چند وقت پیش خبر انتشار آلبوم جدیدت رسانه‌ای شد. چرا گفتی آلبوم جدیدی در کار نیست وقتی خودت هم ته دلت می‌دانستی بازهم آلبوم منتشر خواهی کرد؟
بعد از انتشار «رگ خواب» مجموعه‌ای از اتفاقات بد برای من افتاد که مردم از آن بی‌خبرند. همه در آن روزها فکر می‌کردند من سوار یک ماشین گران‌قیمت هستم و مدام مسیر شمال – تهران را رانندگی می‌کنم اما واقعیت این بود که من در آن روزها پله‌های دادگاه را بالا و پایین می‌رفتم. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود، آن موقع یک آزرا داشتم که چند بار ماموران با حکم توقیف اموال آمدند و آن را به پارکینگ بردند و من مبهوت به همه‌چیز نگاه می‌کردم. تا همین ۶-۷ ماه پیش درگیر مسائلی بودم که لذت خیلی چیزها را برایم کمرنگ کرد. همه‌چیز سخت گذشت اما کسی از حال واقعی‌ام باخبر نبود به‌جز مسئله‌ای که با آقای «چ» داشتم، یک نفر در ترکیه آهنگ‌هایم را کاور کرد اما عده‌ای مطلب نوشتند که آهنگ‌های آلبوم یگانه کاور است! این در حالی است که من در هر سه آلبومی که منتشر کرده‌ام یک آهنگ کاور بیشتر نداشتم که این موضوع را هم پشت جلد آلبوم درج کرده‌ام و منبع آهنگ به‌وضوح ذکرشده است. درهرصورت بعد هم که مشخص شد این آهنگ‌ها چند ماه بعد از انتشار «رگ خواب» در ترکیه منتشرشده و درواقع آن‌ها کارهای مرا کاور کرده‌اند هم حتی یک عذرخواهی کوچک از من نکردند.
چند ماهی است که خیلی بیشتر از گذشته خودم را فیلتر و سعی می‌کنم با سیاست بیشتری رفتار کنم. این در حالی است که معتقدم یک هنرمند نباید برای دیگران زندگی کند، حالا مردم یا از این آدم خوششان می‌آید یا نمی‌آید! هواداران یک هنرمند دوست دارند تصویری که از او در ذهن دارند دست‌نخورده باقی بماند و خراب نشود اما این موضوع گاهی باعث می‌شود هنرمند به Show off و دروغ گفتن روی بیاورد…
این‌ها چه ارتباطی دارد به آلبوم ندادن؟
صبر کن! ببین من به‌اندازه کافی با گذشته‌‌ام جنگیده‌ام. در خانواده‌ای بزرگ‌شده‌ام که باید هم‌تراز بقیه تحصیلات عالی می‌داشتم اما طرز فکر من متفاوت بود و از یکجایی به بعد تصمیم گرفتم به این سمت‌وسو بیایم. گذشته سختم یک‌طرف، جنجال‌سازی‌هایی که در مورد کاور بودن آهنگ‌ها صورت گرفت طرف دیگر و جعل امضاء و کلاه‌برداری که برایت توضیح دادم هم از طرف دیگر باعث شدند تا واقعاً احساس خستگی کنم. وقتی داشتم آلبوم «حباب» را جمع می‌کردم اسیر یک سیستم فرسایشی شدم. مدام پله‌های دادگاه را بالا می‌رفتم، با ممنوع‌الکاری دست‌وپنجه نرم می‌کردم و سیستم ارشاد آن زمان هم که جای خودش را داشت! برآیند همه این اتفاقات این بود که من پیش خودم داشتم شکست می‌خوردم. اتفاقاتی که می‌افتاد واقعاً بیشتر از تحملم بود. در این شرایط تنها یک راهکار برایم باقی‌مانده بود که البته فکر می‌کنم به صلاح نیست بازش کنم (شاید همان چیزی است که الآن داری به آن فکر می‌کنی) و طبق این تصمیم کلی که در ذهن داشتم نباید آلبوم می‌دادم. چون شاید یک مسافرت با زمان نامشخص در پیش داشتم. واقعاً راه دیگری نداشتم.
یعنی چی به صلاح نیست؟
بگذریم، شاید بعداً در موردش صحبت کردیم. اگر بعداً مطمئن شوم بازگو کردن این مسئله به شرایط کاری امروزم لطمه‌ای وارد نمی‌کند در موردش مفصل صحبت می‌کنیم.
از آلبوم جدید چه خبر؟
یکی از مسائلی که در مورد آلبوم «حباب» وجود داشت این بود که فکر می‌کنم قبل از انتشار آلبوم، زیاد در موردش صحت کردم و همین موضوع باعث شد توقعات بالا برود. این بار نمی‌خواهم توضیحی در مورد جزییات آلبوم بدهم، فقط همین‌قدر می‌گویم که حال آلبوم خوب است و فکر می‌کنم کار باحالی از آب درخواهد آمد. شاید بتوان گفت این آلبوم به‌روز شده سال‌های پیش محسن یگانه است.

همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganeh

پارسال در جنوب کشور مراسمی با حضور احمدی‌نژاد برگزار شد، تو آنجا برنامه اجرا کردی و با او خوش‌وبش کردی! این موضوع حواشی زیادی برایت ایجاد کرد. نمی‌ترسیدی به سرنوشتی شبیه به علیرضا افتخاری دچار شوی؟
من واقعاً از سیاست چیزی نمی‌دانم و سعی می‌کنم چیزی هم از آن نفهم. آن برنامه در بندر شهید رجایی با حضور ۳ هزار نفر از نخبگان کل کشور برگزار شد و قرار بود از نخبگان برگزیده تقدیر شود. خبری هم از حضور آقای احمدی‌نژاد نبود و به ما چیزی در این مورد نگفته بودند.
گفتی چیزی از سیاست نمی‌دانی اما بعد از انتخاب آقای روحانی در صفحه شخصی خود از این موضوع ابراز شادی کردی…
من از نشاط و امیدی که در جامعه به وجود آمده بود خوشحال بودم. آن روز وقتی داشتم به دیدار اقوام می‌رفتم صحنه‌هایی از خوشحالی مردم را در شهرهای بین راه دیدم که واقعاً شگفت‌زده‌ام کرد.
همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganeh
برگردیم به ماجرای احمدی‌نژاد…
ای‌کاش به‌جای آن عکس معروف، فیلم مراسم منتشر می‌شد تا همه‌چیز مشخص می‌شد. خیلی جالب است که اکثرا یادشان رفته من فرزند شهیدم، اما نمی‌دانم چطور این موضوع به یاد مجری آن مراسم آمد و از این عنوان استفاده کرد تا من را به سمت آقای احمدی‌نژاد بفرستد. تو اگر در چنین موقعیتی قرار بگیری چه‌کار می‌کنی؟
در آن لحظات به علیرضا افتخاری و داستان دیدارش با احمدی‌نژاد فکر می‌کردی؟
دروغ چرا؟ بله. ولی اتفاقی بود که افتاده بود و نمی‌توانستم کاری انجام دهم. درهرصورت بعد از این اتفاق دوستانی که هیچ‌وقت به آن‌ها باج نداده‌ام مطالب مختلفی در این مورد نوشتند و سعی کردند استفاده‌های خودشان را از این موضوع ببرند.
چرا در آن زمان این توضیحات را ندادی و سکوت کردی؟
نمی‌دانم. شاید صبرم زیاد بود. البته این اتفاق برای خیلی از هنرمندان دیگر هم افتاد اما سروصدایی بلند نشد اما دوستان غرض‌ورز در مورد من بزرگنمایی کردند.
یاس هنرمندی است که برای خودش چهارچوب و خط قرمزهای معینی دارد. حتی در ویدئوهایش هم خط قرمزی را رد نکرده و همیشه حرف‌های اجتماعی را بیان کرده است.
دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده تصمیم دارد به موسیقی رپ مجوز دهد، موزیسین‌های پاپ از این موضوع نمی‌ترسند؟
به‌عنوان کسی که از اول در چهارچوب کارکرده معتقدم به‌جز یکی- دو نفر از خواننده‌های رپ، بقیه مستحق این نیستند که این‌قدر ساده وارد مارکت موسیقی مجاز شوند. بعضی از این دوستان برای شناخته شدن از ابزارهایی استفاده کرده‌اند که ما از آن‌ها محروم بوده‌ایم. مثلاً من به خاطر چهار آهنگ بدون ویدئو دو سال ممنوع‌الکار بودم و شاید یک مقدار بی‌انصافی است افرادی که خیلی از خط قرمزها را نادیده گرفته‌اند این‌قدر راحت به موسیقی مجاز بپیوندند.
یک مقدار نگاهت تنگ‌نظرانه نیست؟ مگر نه این است که وقتی مجوز نداشتی پیش خودت می‌گفتی همه حق دارند کار کنند؟
به‌طورکلی از اینکه چنین اتفاقی (مجوز) برای یک هنرمند و طرفدارانش بیفتد خوشحال می‌شوم. اصلا از کجا می‌دانی من طرفدار چند نفر از آن‌ها هستم؟ من نمی‌گویم چرا می‌خواهند مجوز بدهند بلکه سؤالم اینجاست که چرا سخت‌گیری نمی‌کنند؟ من از لحظه‌ای که برای مجوز اقدام کردم دو سال طول کشید تا برگه مجوز را دریافت کنم و در این دو سال هم با عدم انتشار آهنگ، تاوان کارهایی که به‌صورت غیرمجاز منتشر کردم را دادم. حرف من این نیست که این موضوع باید برای همه تکرار شود اما می‌گویم باید به هنجارها هم توجه و یک مقدار عادلانه‌تر برخورد شود. باور کن زمانی که خبر مجاز شدن زانیار و یاس را شنیدم خیلی خوشحال شدم و جزو اولین نفراتی بودم که به آن‌ها تبریک گفتم.
برگردیم به چند سؤال قبل، اگر رپ مجاز شود، موسیقی پاپ و کنسرت‌هایش به حاشیه رانده نمی‌شود؟
نمی‌توان در مورد آینده به‌صورت قطعی صحبت کرد. چند وقت اخیر گروه‌های موسیقی خاصی مثل «چارتار» کارهایشان را منتشر و کنسرت‌های خوبی هم برگزار کردند. در این شرایط به‌عنوان کسی که مدام کنسرت می‌گذاشتم طبیعی بود که نگران شوم. اما معتقدم کسی که موسیقی من را گوش می‌کند و دوست دارد به کنسرتم بیاید، اگر هزارتا کنسرت در همان شبی که من کنسرت دارم برگزار شود بازهم تصمیمی را می‌گیرد که دلش می‌خواهد و در مقابل اگر من هزار شب کنسرت بگذارم و یک نفر موسیقی من را دوست نداشته باشد، هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم تا او به کنسرتم بیاید.
به نظرت کدام‌یک از خواننده‌های رپ مستحق گرفتن مجوزند؟
یاس هنرمندی است که برای خودش چهارچوب و خط قرمزهای معینی دارد. حتی در ویدئوهایش هم خط قرمزی را رد نکرده و همیشه حرف‌های اجتماعی را بیان کرده است.
همسر محسن یگانه زن محسن یگانه دختر محسن یگانه دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بیوگرافی محسن یگانه اینستاگرام محسن یگانه آلبوم جدید محسن یگانه mohsen yeganehاگر یاس مجاز شود کنسرت‌های پاپ تحت‌الشعاع قرار نمی‌گیرد؟
نظرم را در این مورد یک‌بار به‌صورت شخصی به یاس گفته‌ام (موبایلش را نشان می‌دهد و به مسیجی که برای یاس فرستاده اشاره می‌کند). به نظرم یاس آدم بسیار محبوبی خواهد شد، محبوب‌تر از قبل، چند وقت پیش در مصاحبه‌ای از یاس تعریف کرده بودم که این موضوع برایم دردسرساز شد.
چند وقت پیش یعنی دولت قبل؟
حالا.. (خنده)
حالا یعنی چی، منظورت دولت قبل است؟
معلومه دیگر، چرا دوست داری من را سیاسی کنی؟ گفتم از سیاست خوشم نمی‌آید. اما خوشحالم که امروز شرایط عوض شده است. تفکرات عوض می‌شود چون خواسته‌ها تغییر پیدا می‌کند. هیچ ابایی ندارم از اینکه بگویم ارشاد تغییرات مثبتی داشته است. وقتی می‌توانی راحت با آدم‌های ارشاد بنشینی و صحبت کنی، یعنی خیلی چیزها عوض شده!
صریح بگو که نگران مجاز شدن رپ هستی یا نه؟
محسن یگانه : شاید نگران باشم اما جنس این نگرانی بد و به خاطر تنگ‌نظری نیست.
قبول داری زود تحت‌تاثیر قرار می‌گیری؟
چطور؟
مثلا در کنسرت مرتضی پاشایی درحالی‌که خیلی‌ها تصور می‌کنند دل‌خوشی از او نداری، روی استیج می‌روی…
محسن یگانه : کی گفته ما با هم مشکل داشتیم؟ کسی از میزان رفاقت من و مرتضی خبر ندارد. من واقعاً آهنگ «یکی هست» را دوست داشتم و آن لحظه حس کردم باید روی استیج بروم و با او همخوانی داشته باشم.(ریتم زندگی)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 54 )
  1. موسوی می گوید

    کجاست خدایا ان مرد که وزن جسمش ۶۵ کیلو بود و جگری ۹۰ کیلویی داشت
    از شعار انقلاب بالا بردن ابایی نداشت
    شب و روز کار می کرد و بی الایش و ساده زیست بود
    کجاست فریاد ابراهیم گونه اش علیه مستکبرین و ویژه خواران و دست ملاطفتش بر سر یتیمان و مستضعفان
    کجایی مرد برگرد که با نبود تو قورباقه ها ابو عطا خوان شده اند.
    برگرد

    1. ناشناس می گوید

      آدمهای بی فکر و … سیاسی مثل شما ملت و بدبخت کردن. تاجایی که … اسمش شد رشادت .دروغ شد مردونگی . یه دنیا رو باایران دشمن کردید طوری که همه مارو به چشم ملتی عقب افتاده نگاه میکنن.اقتصادمون فلج شد.دروغ رنگ وریا ودزدی همه جاروگرفته .واقعا روتون میشه بازهم هذیان بگید ؟؟

    2. زهرا می گوید

      سلامو این اقا کیو میگن دقیقا؟؟؟؟

    3. سمنانی می گوید

      آقا یا خانم محترم

      احتمالا شما از جیره و مواجب بگیران این مهره سوخته هستید که اینجوری دارید براش سینه میزنید وگرنه آن مرد رفت و به تاریخ پیوست.لطفا حال مارو بد نکنید

    4. 098 می گوید

      هیس عمو جون نمیبینی مردم به اعتدال حسن روحانی رای دادن به رای ایشان احرام بگذار مشکلی نیست دوباره ۸ سال عقب میریم ولی مردم میفهمن که کی کار میکنه و کی از زیر کار در میره و مشکلات رو گردن اون یکی میندازه .
      در ضمن شما اعتدالی ها به چی این دولت مینازید به دولتی که سر داشته های احمدی نژاد معامله کرد . …
      “سمنانی” تابلو از روحانی دم میزنی حالا چون همشهری شماست باید …
      ” در ضمن یه کم واقع بین باشید و به جانب حق از دولت احمدی نژاد حرف بزنید این دولت بیشترین خدمت رو به شهرستان ها کرد و البته کارهایی نظیر کارت ملی ، کارت هوشمند سوخت ، یارانه ، مسکن مهر و … در این دوران صورت گرفت لطفا چند تا دلیل از خوبی این دولت بیان کنید با ذکر مثال

      1. ثمین می گوید

        ثل اینکه شما اصلا تو باغ نیستید اقا یا خانوم محترم کارایی که این اقای احمدی نژاد انجام دادن برای شما یک هزارم گندی ام نیست که بالا اوردن اقتصاد مملکتم که به گند کشیدن مردم ما ۸ سال خونشون تو شیشه شد اونوقت ایشون با منم منم گفتناشون مردمو .. کردن یکی نیست بگه برو عمو برو همون هاله نورتو ببین خدا رو شکر هاله نور میدید اما .زدای اطرافشو ندید که الان دارن تو کانادا عشق می کنن

    5. ناشناس می گوید

      اره ۰۹۸ بیشترین خدمت و به امثال شماکرد تبدیل شدید به یه مشت… یارانه بگیر .تا امثال شما شعور سیاسی پیدا کنید دنیا تموم شده .

      1. ثمین می گوید

        خدارو شکر فعلا که تصویب شده یارانه ۲۴ ملیون نفر داره حذف میشه

    6. محمد می گوید

      ……. وگرنه خیلی حرفهابرای گفتن هست
      همینقدر بگویم که اگر دشمن داشته باشیم بهتراز دوست ناباب است
      ضمناً همه میدانند که دکتراحمدی نژادحاظر نشد که با ازبین بردن صنعت هسته ی و مهمترازآن عزت مردم ایران ، برای خودش دوستان آمریکائی و اروپائی دست وپا کند وتندتند بخندد وعکسهای شیک بگیرد.
      درصورتی میتوانست همین توافق رادرآلماتی امضاء کندومحبوب غرب شود،
      به همین دلیله که حتی کسانی هم که درزبان ازاوبدمیگویند قلباًقبولش دارن وحتی باخیال راحت به او بد میگویند.

      1. ثمین می گوید

        فعلا که همه ی سانتریفیوژ هارو بردن روسیه چیزی ازدست اورد های این اقا ی دکتر عزیزتون نمونده جز مردمی که بخاطر امید های یک ادم… دارن تو فقر و تنگدستی دست و پا میزنن شکم زن و بچشونم با این صنعت هسته ای بتاراج رفته نمیتونن سیر کنن

  2. افشار می گوید

    بی شعور تر از این محسن یگانه …. سراغ ندارم

    1. باران می گوید

      خیلی هم دلش میخواست…. دختر زیبای ایتالیلیی عاشق احمدی نژاده و آرزوشه که ببیندش چند تا کتابم دربارش نوشته. خاک تو سرت!

      1. مریم می گوید

        کی دوست داره کاری رو بزور انجام بده که ایشون دومیش باشه هان ؟؟
        حالا شما احمدی نژادو دوست داری همه عالم مجبورن حس شما رو داشته باشن ؟
        ظرفیت نداری انگار
        خاک تو سر خودت که هنوزم سنگ این ……

    2. اشکان می گوید

      دیدن همه دارن احمدی نژادو میکوبن اینم گفته یچی مام بگیم تا بر محبوبیت ما افزوده بشه … چه … هستن اینا …
      نمیگیم محمود خوب بود یا بد بود ..
      اما یچیز رو مطمئن باشین افرادی که اینروزها ایندر به این مسئله دامن زدن و ول نمیکنن میخوان با تخریب و .. یا خودشون رو محبوب کنن نزد جوونها یا اگر …
      بس دیگه حالمون بهم خورد

      1. کیانا می گوید

        دقیقا متاسفم واسه نون به نرخ روز خورها….
        کوبیدن دولت احمدی نژاد تا این سطح همه سیاسته قدرت طلباست در دولته اعتداله که انتقاد به بیسوادی و غیره تشبیه میشه و همه باید بشینن از نمایش های دولت حمایت تام کنن …….
        تاسف برای کسانی که درد ملت ندارن بلکه دلخوشیشون … برای رفاه طلبین و قدرت های جنایتکار و خیانتکار دنیاست…
        ………

    3. سحر می گوید

      دختر زیبای ایتالیایی مگه دیوونه اس عاشق احمدی نژاد … بشه باران جون

  3. تینا می گوید

    باورم هنمیشه پسر شهیده دماغشو عملی کرده و زنه جلف و بد حجاب گرفته شاید باباش گذری داشته رد میشده یه تیر بی هوا خورده بهش . پسرش که نشونی از قداست نداره خخخخخخخخخخخخخ

    1. گندم می گوید

      ب شما چه. مگه همه باید حجاب داشته باشن. چرا زور میگی؟

    2. مریم می گوید

      از خدا نمیترسی ؟؟؟
      متاسفم برات
      از اینکه اینطور درباره ی یک “شهید” گستاخانه و بی ادبانه حرف میزنیو و حتی اینو نمیدونی ما در جمع شهدا تعداد زیادی اقلیت مذهبی داشتیم که بخاطر شهید بود ارزش والایی دارن
      از اینکه با یک نظر به عکس یک نفر اون رو “جلف ” خطاب میکنیو و تنتم نمیلرزه اون دنیا چه طور باید جواب پس بدی
      اگر این حرف های شما نشان از قداست داره که فاتحه قداست ساختگیتو خوندم دختر خانوم
      دماغ عمل کردن گناه نیست اینطور حرف زدن درباره ی بنده ی خدا ولی گناهه
      تو چه میفهمی حس یه فرزند شهیدو ؟
      حتم دارم جبهه رو جبحه مینوشتی تا همین دیروز !
      عوض این جوالدوز زدنا به دیگران یه سوزن به خودت بزن که با این وضع پیش بری شب اول قبروتو سخت میکنی برای خودت

    3. اصغر می گوید

      از اینکه به خاطر طرفداری از احمدی نژاد حاضر شده ای به یک شهید توهین کنی برات متاسفم و این را هم بدان که اگر شهدا و یارانشان نبودند آیا حالا احمدی نژادی بود ؟ اگه از تیپ محسن و خانمش ناراحتی چرا به خودشان نمیگی ؟ بدان که هیچ کس و هیچ چیز نزد انسان از جانش عزیزتر نیست ولی شهدای ما و رزمندگان دلیر ما از جان شیرین خود گذشتند تا …… پس از این به بعد موقع اظهار فضل بیشتر دقت کن

    4. شقایق گنبد می گوید

      شهید قداست داره همین عرضه جنگ رفتنم نداشتین محسن با عرق جبین به اینجا رسیده تودبیرستان درس نمیخوند اما عشقش موسیقی بود وپیروزهم شد

    5. محمد می گوید

      ب شما چه مگه همه باید حرفهای شماروبزنن چرازور مگید؟
      ضمناً خود این خواننده ابرو قشنگ دلش برای آبروی پدرشهیدش نمی سوزه، اونوقت دل شما برای پدرش میسوزه مریم خانم.
      احمدی نژاد هیچ احتیاجی به طرفداری ما رانداره چون خدا دوستش داره بشدت.

  4. ترمه می گوید

    ببخشید خواهش میکنم متنو کامل بخونید بعد قضاوت کنید…اولا منظور آقای یگانه از عکسی که با احمدی نژاد گذاشته بودن این بود که مثلا خواننده هایی مثل شجریان و افتخاری با همین عکس ها بودن که براشون حاشیه های سیاسی گذاشته بودن و اقا محسن از این میترسید که برای این عکس براش حاشیه های سیتسی درست نکن وهمه ما میدونیم که اقای احمدی نژاد برای این دولت ۸سال بی نهایت زحمت کشیدن.بعد به شما چه ربطی داره ایشون پسر شهیده و زنش این شکلیه اولا حرمت خودتونو نگه دارین و به شهیدا توهین نکنید ایشون فرزند شهید هستند و این موضوع رو خیلی کم مطرح میکنن چون از همین حرفا میترسیدند میترسیدن که همین مردم بگن به خاطر فرزند شهید بوده که معروف شده .میترسید که ادمایی مثل شما بگن خاک تو سرش چون فرزند شهیده دماغشو عمل کرده و خواننده اصلا این حرفا به خواننده بودن اقای یگانه هیچ ربطی نداره و برای همسرش هم میگم مهم اخلاقه ن قیافه و جلف بودن ….پس لطفا متنو درست بخون بعد الکی قضاوت نکن

    1. باران می گوید

      با خواننده بودنش کار نداریم ولی با جوگیر بودنش چرا! انقد بدم میاد مردم انقد راحت اصالتشونو از دست میدن. ما نگفتیم پوشش اسلامی داشته باشید لااقل پوشش ایرانی داشته باشید به خدا ۲۵۰۰ سال پیش مادران ما خیلی باحجاب تر از این حرفها بودن. جوگیرهااااااااااااااااااااااااااااا

  5. معصومه می گوید

    به نظر من بد ترین ریس جمهور ایران احمدی نژاد بود چطور به خودتون اجازه میدین ازش طرفداری بکنید دمت گرم اقا محسن حال مناسبی داشتی هرچند ان طوری که به ظاهر نشون میده نبوده .تو رو خدا از این به بعد دیگه اسم اون رو نیارید

    1. ناشناس اما حق شناس می گوید

      لابد شما هم از تیپشان خوشتان نمیامده زیر ابرو میگرفت خوشت میومد ؟ فکر نمیکنم اسمت معصومه باشه داشتن این اسم لیاقت میخواد اسم مردم را با گذاشتن روی خودت خراب نکن سبزی خانم

  6. شیرین می گوید

    خوب مگه دروغ میگم اگه دروغ میگم بگین .اگه یه پسر شهید بره زنی با این سرو شکل بگیره همه تعجب نمیکنن ؟؟؟؟؟؟ اگه یه پسر شهید از بیان اینکه پدرش شهید هست افتخار نکنه و جایی این مسیله رو نگه ادم تعجب نمیکنه ؟؟؟؟ ببخشیدا یعنی مثلا میخواسته ریا نشه ؟؟؟؟؟ این دیگه مسخرس…….باید افراد مشهور از شهرت خودشون برای این که راه پدرشون رو جاودانه حفظ کنن استفاده کنن نه اینکه تیپو قیافه های غربی به خودشون بگیرن و بگن میخوایم ریا نشه . زن این مدلی هم گرفتن بگن اصل دل ادماس به جهنم زنمون هیکل میکلو ریخته بیرون واسه چشم چرونا

    1. احمد رضا می گوید

      لایک شیرین. اقای محسن یگانه اگه به پدرش افتخار میکنه باید از شهرتش برای جاودانه کردن راه پدرش استفاده کنه حالا که نمیتونه جونشو بده لااقل زبونش رو که میتونه به کار بندازه واسه راه شهیدان .شایدم ریا میشه اگه بگه پسر شهیده خخخخخخخخ.

  7. یک ایرانی می گوید

    سلام دوستان چه خوبه که اولاهمه به نظرهمدیگه احترام بذاریم ودرثانی مسائل روباهم قاطی نکنیم.به نظرمن امثال آقای محسن یگانه بیشترازاینکه به فکرریانکردن وحفظ آرمانها واصالتشون باشن “به فکرهمرنگ کردن خودشون باشرایط جدیدجامعه وگرفتن ژست روشنفکری هستن.درضمن باتوجه به مدت زمان سپری شده ازدوران ریاست جمهوری دکترروحانی وافزایش چشمگیرقیمتها وهمچنین خدمات اجتماعی هرآدم منصفی میتونه متوجه بشه کدوم رئیس جمهوربهترعمل کرده.به نظربنده دکتراحمدی نژادحداقل عزت واستقلال ایران رودرسطح بین الملل بهترحفظکرد.البته این نظرمنه.یاحق

  8. مهسا می گوید

    احمدی نژاد مرد بود مرد.خدا میدونه قبل از دوره ریاست جمهوری ایشون چقدر اوضاع روستاها اسفناک بود مثلا اگه یکی یه پیکان میخرید همه غبطه میخوردن و میگفتن وای فلانی ماشین خریده ولی در دوران ریاست جمهوریش اگه یه خانواده ۷ تا بچه داشت هر ۷ تا بچه ماشین داشتن و اوضاع روستاها خیلی خوب شده بود حالا این اقای یگانه باید افتخار کنه که همچین سعادتی قسمتش شده

  9. مهسا می گوید

    احمدی نژاد مرد بود مرد.

  10. مهدي می گوید

    احمدی نژاد کاش دوباره برگردی(امین)

    1. سحر می گوید

      بیاد که همه جارو به … بکشه?شماها لیاقتتون همونه اون میزاشت ایران پیشرفت کنه ?همه چی گرون بود ‘حالا که حسن روحانی اومده همه چی ارزون شده لیاقت هیچی رو ندارین.

  11. علی 19 ساله تهران می گوید

    اه چقدره دماغش ظایعه . یه عمل دیگه میخواد مث اوا خواهرا کرده خودشو . اینم تریپ جدید امروزی بودنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. امیر می گوید

    یه عمل دیگه میخواد دماغش تا از اوا خواهری دراد.صد درصد قیافش جذابیت مردونه نداره .یه دفعه میرفت ریش سبیلش رو هم لیز میکرد و …..

  13. گندم_امل می گوید

    چرا همه یاد گرفتین الکی اسمتونو گندم میزاریــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا ملت فکر میکنن من نظر دادم!!!! نکنین این کارو!!! ای روانی که اسمتو گندم میزاری نزار !!

  14. افشین می گوید

    ایول محسن یگانه خوشم اومد خوب این احمدی نژادوضایع کردی

    1. ناشناس اما حق شناس می گوید

      … هوم … ببخشید یانکی ببخشید پانکی …..یت تاکی؟ …. بخوره توسر هرچه وطن فروشه دماغتو بگیرن بهتر از یگانه … میکنی

  15. سارا می گوید

    واقعا ادم از خوندن بعضی نظرات شاخ در میاره…از اینکه بعضیا چقد کوته فکرن…شمایی که می ایید ناسزا میگید بدونید که هیچ درک و فهمی از هنر و موسیقی ندارین..منم یه دهه شصتی ام که با صدای شادمهر خیلی خاطره دارم..شادنهر خواننده نسل ماست..و محسن یگانه هم یه انسانه مثل بقیه که استعداد و علاقه خودشو با شنیدن یه اهنگ کشف کرده و با تمام سختی های راهش روبه رو شده..فقط بخاطر علاقه لش به موسیقی…
    حالا شما چسبیدین به خانواده اش..به شما چ ربطی داره اخه..حالا چون فرزند شهیده مپسیقی براش حرامه!!! ….
    متاسفانه بعضیا بدون هیچ شناخت و درکی از ادما فقط بلدن …..و گذشته ادما رو زیر و رو کنن…واسه همینم هست که هیچوقت به هیجا نمیرسیم…

    1. کسرا می گوید

      شما برو تمرین املا و تایپ کردن کن بعد بیا اینجا شاخ دربیار و بقیه رو به کوته فکری محکوم کن…خخخخخخ

  16. شهروند می گوید

    خیلی جالبه ، اون وقت که رئیس جمهور بود، هیچ کس از این حرفا نمی زد، همین مطربا و مثلا هنری ها بیشترین پول و درآمدو تو دوران قبل داشتند.
    از … و بقیه … تا تو مطرب و بقیه… نون به نرخ روز خورا

  17. شهروند می گوید

    سانسور جالبی بود، مچکرم

  18. حسین می گوید

    … همه خواننده های پاپ به زودی انقلاب حدیدی در موسیقی ایران رخ خواهد دادفقط سامان جلیلی کاراش حرف نداره همینطور یاس

  19. حسن ج می گوید

    اول سلام من همتونو دوست دارم بعدشم هرکسی توزندگیش ممکنه ی حرفی ناخواسته بزنه دیگه مانبایدبزرگش کنیم احمدی نژاد انسانه محسن هم انسانه ماانسانییت رو نباید زیرسوال ببریم ما آدمای بافرهنگی هستیم …….

  20. بی نام می گوید

    من جلسه محسن یگانه درمراسمی که اجرا می کرد ترک کردم چون احساس می کنم موسقی پاپ حرام است

  21. امیر می گوید

    سلام به همه نظرات رو داشتم میخوندم این مصاحبه بود … منم عاشق آقا محسنم اهنگ اشم گوش میدم حالا یه چند تا مشکل از دولت قبل داشته یا هر چیزی شما چرا کاسه داغ تر از آش شدیم آقای احمدی نژاد رئیس جمهور قبل ما بودن و با رای ملت شدن رئیس جمهور و آقای روحانی هم باز با رای ملت ایران شدن رئیس جمهور و به نظر من به جای بحث سیاسی بهتره که احترام به رای ملت بزاریم. .. ملت ایران رو عشق است فدایی همه ی مردم خودمون …. واسه چی بحث سیاسی درست میکنی واسه خودتون ولله

  22. هانیه می گوید

    طبق ایه قران هل یستوی الذین یعلمون والذین لا یعلمون..اولا همه باید بدونیم شهدای ما بخاطر حفظ شرف و استقلال. فذهنگ ناب اسلام جونشون رو دادن….پس حتی یه لغزش اشتباه فرهنگی ممکنه به اهداف دشمن منجر شه…دوما نمبشه از واقعیت فرار کرد در مورو حجاب هم به اندازه کافی در فران و احادیث انبیاحدود اسلامیش بحث شده..ثانیا من حاضرم جونم رو فدای ارمان امام و انقلاب کنم..رابعا از دکتر احمدی نزاد به خاطر تلاش زیادش تشکر میکنم همیشه دل رهبر انقلاب رو قرص نگه داشته بر خلاف یقه سفیدا

  23. هانیه می گوید

    حقیقت پنهان شدنی نبست….کتاب زندگی ما قرانه که از طرف خداست..ما ادمهای ظالم کم ندیدیم در تاریخ که دم از انسانیت و اسلام میزدن ولی……. کافیه دلت دنبال حق باشه….مثل روز روشنه که دکتر تاحمدی نزاد خدمات زیادی کردن و شهدا ازش راضی ان…اگه دوست دارید از سخن های رهبری و پدر شهید احمدی روشن استفاده کنید که چه نظری به این مرد داشتن….مثل اقای بدبخت نباشین که دزذ اموال مرم رو امانت دار میخونن….صرفا جهت اطلاع. حدود ۱۴۰۰ ستل پیش بعد خدمات زیاد مختار بهش کذاب گفتن ولی انسانهای حق طلب کاری به این حرفهای پست نداشتن…..دست دادن بعضی ها هم چنان اهمیتی نداره میخوام صد سال سبا ه دست ندن…

  24. حسنیه می گوید

    سلام
    چه طور می تونیداین طوری قضاوت کنید چه طوری به خودتان جرئت دادید درباری شهید این جوری حرف بزنید
    شهدا برای اسلام وبرای ما جنگیدند آنها جان ومالشان را به خاطر ما از دست دادند پس چی میشه ما هم برای فرزندانشان کاری انجام دهیم یا حداقل کاریم انجام نمی دیم احترامشان را نگه داریم من خودم به شخص به آنها احترام میگزارم چون این را از وظیفه خودم میدانم
    در واقع حالا درک میکنم که آنها زخم زبون خوردند که بزرگ شدند بعدشا هر کسی علاقه ای دارد ایشان به موسیقی علاقه داشتند وموفق هم شدند حالا یک نفر به من بگوید در کجای دین واسلام نوشتندکه عمل کردن دماغ حرام است
    شما ها که این جوری قضاوت میکنید باید جواب پس بدید

  25. ح می گوید

    اولا اینکه آقای احمدی نژاد وروحانی هر دو با رای مردم رئیس جمهور شدند پس این طوری حرف نزنید
    دوما اینک شما یعنی بعضیاتون چطور جرئت کردید به شهدا توهین کنید این شهدا اگر نبودند ما حال در آرامش نبودیم حداقل اونها برای ما کاری انجام دادند شما که کاری برای آنها انجام نمیدید پس حداقل به شهدا توهین نکنید وبه فرزندانشان احترام بگزارید
    شما چی درک میکنید از حس یک بچه شهید وبی پدر بزرگ شدند
    سوما شما مگر آقا محسن و همسرش را میشناسید که این چنین در مورد آنها قضاوت میکنید تازه مگر عمل کردن دماغ حرام؟
    چهارما اگر آقا محسن نمیگن که پسر شهیدند به خاطر حرف های مردم وشماها هست خدا داند چه قدر زخم زبون خورد که بزرگ شده و همچنین ایشون به موسیقی علاقه داشتند خوب هرکسی به ی چیزی علاقه دارند اگر هم ایشون آهنگ های غیر مجاز میخوندند اجازی کنسرت بهشون داده نمیشد
    پس لطفا این جوری قضاوت نکنید

  26. محمد می گوید

    سلام چه ملت مسخره ای داریم نون به نرخ روز خورند بعد راحتم قزاوت میکنند درباره دیگرا ن من نظرم درباره محسن یگانه هست چرا درباره عقیده شخصیش که مخالف عقیده شماست هرچی دوست دارید بهش میگین به شماها چه عقیده شخصیشه چرا پای پدرش رو میکشید وسط ایا از اون دنیاتون نمیترسید یعنی انقدر اتیش سرده درضم درباره روحانی هم قضاوت رو میزارم به عهده تاریخ با اینکه روحانی اصلا انتخاب من نبود ولی به پنجاه درصد موافق هم احترام میزارم همینطور که اونا باید به مخالفا احترام بزارم منظورم نقد منصفانه درصورتی که در دولت قبل یک عده ای از مخالفان به موافقان دولت قبل هیچ احترامی نزاشتن رعیس جمهور قانونیمونه باید ازش تبعیت کنید این به این معنی نیست که نقد نکنیم لطفا شعورمون رو ببریم بالا و به انتخاب همدیگه احترام بزارید و به کسی توهین نکنیم مثل امثال محسن یگانه ها بد نیست اعتقاد داشته باشیم به اون دنیا ضرری نداره اونوقت دیگرون رو قضاوت نمیکنیم
    خدا حافظ

  27. نازنین می گوید

    سلام ممنون
    خسته نباشید
    شما بروز و با سلیقه هستید
    من آهنگ جدید رو خیلی دوس دارم
    از سایت شما دانلود میکنم

  28. واش لین می گوید

    سلام … مطلب جدید از محسن یگانه ندارین؟

  29. طناز می گوید

    قدر همسرتونو بدونید