محبوب ترین بازیگران ایرانی در جستجوی اینترنتی + عکس

19

پا گذاشتن به دنیای هنرپیشه ها و چهره ها کار سختی نیست. کافی است با یک کلیک اسمشان را در گوگل جستجو بزنید و با هزاران صفحه و کلی اطلاعات و کرور کرور عکس روبرو شوید اما در همین جستجوی ساده، اتفاقات جالبی در جریان است.

فکر می کنید کدام ستاره سینمای ایران بیش از بقیه نامش سرچ شده است؟ مهمترین لینک درباره او چیست؟ اگر یک «و» به اسمش اضافه کنید، چه نتیجه ای دارد؟ چه عبارت هایی بیش از همه درباره هر یک سرچ شده است و بامزه ترین جستجو با رقم بالا که در ده تای اول جستجو درباره یک چهره وجود دارد، چه عبارتی است؟

در میان ستاره ها، نام ۲۰ نفر را انتخاب کرده ایم و به همه این سوالات پاسخ داده ایم و در نهایت محبوب ترین ستاره سینمای ایرانی در فضای جستجوی اینترنتی را کشف کرده ایم. بابت همراهی صمیمانه از گوگل عزیز متشکریم!

۱- محمدرضا گلزار

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

با جستجوی عبارت «محمدرضا گلزار» ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار صفحه به شما ارائه می شود. اولین پیج با این جستجو، ویکی پدیای فارسی گلزار است. اگر تنها یک فاصله بعد از این عبارت بگذارید ۱۰ تا از پرسرچ ترین عبارت ها می آید که در این میان رتبه اول با این عبارت است: «محمدرضا گلزار کجاست» و وقتی همین عبارت را سرچ کنید، اولین پیجی که به شما ارائه می شود (که البته یعنی بیش از بقیه پیج ها با سرچ این عبارت کلیک خورده است) پیجی است که در آن اطلاعاتی درباره ماشین گلزار در آن وجود دارد!

با جستجوی کلمه «محمدرضا» در گوگل، ۱۰ تا اسم به شما ارائه می شود که البته محمدرضا گلزار، در رده اول این ۱۰ تا است. با اضافه شدن یک «و» به این عبارت، بیشترین سرچ مربوط به «محمدرضا گلزار و همسرش» است که در سرچ، ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نتیجه دربر خواهد داشت. بعد از آن «محمدرضا گلزار و آیشواریا رای» در مقام دوم است که ۲۱۷ هزار صفحه را شامل می شود و پرسرچ ترین عبارات با نام گلزار، بامزه ترین نتیجه این عبارت است: «محمدرضا گلزار و هلن»!


۲- بهرام رادان

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

اگر عبارت «بهرام رادان» را در گوگل جستجو کنید، اولین پیجی که باز می شود، ویکی پدیای فارسی رادان است و البته سرچ با یک فاصله بعد از این عبارت، بیشترین سرچ مربوط به «بهرام رادان فیسبوک» می شود که در سرچ هم پیج رادان در این شبکه اجتماعی ارائه خواهد شد.

اگر «و» را اضافه کنیم، «بهرام رادان و همسرش» با یک میلیون و ۶۲۰ هزار صفحه بیشترین بار سرچ را دارد و بعد از آن عبارت «بهرام رادان و گلشیفته فراهانی» با ۴۳۲ هزار نتیجه در مقام دوم است. با سرچ نام «بهرام» در گوگل، «بهرام مشیری» در مقام اول است و بهرام رادان، بعد از او در رده دوم ۱۰ تای پرسرچ عبارت «بهرام» قرار دارد.

در میان ۱۰ تا سرچ بالا عبارت «بهرام رادان»، بامزه ترین مربوط به «بهرام رادان و شیطان پرستی» است که به حاشیه های آلبوم «روی دیگر» و کلیپ های تصویری و گریم او مربوط می شود.

۳- مهناز افشار

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

۶ میلیون و ۷۴۰ هزار صفحه با سرچ عبارت «مهناز افشار» در گوگل باز می شود که اولین آن ویکی پدیای فارسی خانم افشار است. با یک فاصله عبارت «مهناز افشار فیسبوک» بیشترین بار جستجو شده است که اولین نتیجه اش هم پیج او در فیسبوک است.

جالب است که وقتی یک «و» به مهناز افشار اضافه کنید، عبارت «مهناز افشار وارد غزه شد» با ۳۴۰ هزار نتیجه، بیشترین بار جستجو شده است. در ۱۰ تا اول سرچ نام «مهناز» این هنرپیشه در رده اول جستجو قرار دارد. بامزه ترین جستجوی پربیننده در گوگل با نام مهناز افشار، عبارت «مهناز افشار و محمدعلی رامین» است. رامین، پدر شوهر خانم افشار و معاون سختگیر مطبوعاتی ارشاد در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بوده است.

۴- الناز شاکردوست

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

سرچ عبارت «الناز شاکردوست» ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار نتیجه دربر دارد. اولین پیجی هم که باز می شود، وبلاگی شخصی است با این تیتر: «عکس لو رفته الناز شاکردوست»! حالا اگر یک فاصله به این عبارت بدهیم، «الناز شاکردوست facebook» بیشترین بار سرچ شده و اولین نتیجه اش هم پیجی است با این عنوان: «به فیس بوک خوش آمدید»؛ با اضافه شدن «و» بالاترین سرچ مربوط به عبارت «الناز شاکردوست و فرزاد حسنی» با یک میلیون و ۴۹۰ هزار صفحه در نتیجه است. در سرچ کلمه «الناز» در ۱۰ تای اول، الناز شاکردوست در رده اول قرار دارد و بامزه ترین سرچ بالا، مربوط به عبارت «الناز شاکردوست و ماشینش» است.

۵- مهتاب کرامتی

۸۵۱ هزار صفحه نتیجه سرچ عبارت «مهتاب کرامتی» است و اولین پیجی که با این جستجو به شما ارائه می شود، ویکی پدیای فارسی کرامتی است. با یک فاصله بعداز این عبارت، «مهتاب کرامتی عکس جدید» بیشترین بار سرچ شده است و جالب اینکه در این جستجو اولین (و در اصل کلیک خورترین) پیجی که باز می شود، یک فرم دوستیابی است با تیتر: «عکس های خفن مهتاب کرامتی در سال ۹۲»؛ «و» در تلفیق با عبارت مهتاب کرامتی، بیشترین سرچ را به عبارت «مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور» با ۹۲ هزار صفحه نتیجه، دربر دارد و بعد از آن عبارت «مهتاب کرامتی و وحید نوبهار» ۳۰ هزار و ۴۰۰ صفحه نتیجه قرار دارد. مهتاب کرامتی در رده اول ۱۰ تای پرسرچ با نام «مهتاب» قرار دارد و بانمک ترین جستجو نیز مربوط به عبارت «مهتاب کرامتی و فرزند معلولش» است! فرزندش کجا بود؟

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

۶- حامد بهداد

۲ میلیون و ۱۲۰ هزار صفحه بعد از سرچ عبارت «حامد بهداد» به شما ارائه می شود و اولین پیجی هم که با جستجوی این عبارت به آن می رسید ویکی پدیای فارسی حامد بهداد است.

با یک فاصله، «حامد بهداد فیسبوک» بیشترین بار سرچ شده است. «حامد بهداد و همسرش» بیشترین سرچ را با اضافه کردن «و» به خود اختصاص داده و ۷۰۶ هزار صفحه نتیجه دارد. بعد از آن «حامد بهداد و الناز شاکردوست» بالاترین رتبه سرچ را به خود اختصاص داده که ۷۸۷ هزار نتیجه می دهد.

اگر عبارت «حامد» را جستجو کنید، در میان ۱۰ رده اول، بهداد بعد از حامد زمانی (خواننده) و حامد آهنگی (شومن) در رده سوم قرار دارد. جالب ترین سرچ بالا با عبارت «حامد بهداد» مربوط به عبارت «حامد بهداد و مونیکا بلوچی» است!

۷- شهاب حسینی

اگر نام شهاب حسینی را در گوگل جستجو کنید، یک میلیون و ۳۸۰ هزار نتیجه دربر خواهد داشت و پرکلیک ترین پیج هم ویکی پدیای فارسی شهاب حسینی است. با یک فاصله، نتیجه شیرینی، بالاترین بار سرچ را دارد: «شهاب حسینی در کلاه قرمزی» که پرکلیک ترین پیج هم صفحه ای است که دانلود کلاه قرمزی ۹۳ قسمت ششم با حضور شهاب حسینی را گذاشته است.

«و» بعد از شهاب حسینی، «شهاب حسینی و همسرش» را در بالاترین رده ارائه می دهد که ۷۰۸ هزار نتیجه دارد. بعد از آن «شهاب حسینی و پسرش محمد امین» قرار دارد که ۵۳۱ هزار نتیجه دربر دارد.

حسینی در ۱۰ تای اول سرچ نام «شهاب» رده اول را دارد و بامزه ترین عبارت پرسرچ با نام این هنرپیشه، عبارت «شهاب حسینی و لیلا فروهر» است!

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

۸- مهران مدیری

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

عبارت «مهران مدیری» ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار نتیجه در جستجو عایدش می شود و البته پرکلیک ترین پیج هم ویکی پدیای فارسی مدیری است. «مهران مدیری شوخی کردم» با یک فاصله از «مهران مدیری» بیشترین بار جستجو شده است و پرکلیک ترین پیج هم با این عبارت، ویکی پدیای سریال «شوخی کردم» است.

«مهران مدیری و همسرش» بالاترین سرچ را با اضافه شدن یک «و» به عبارت «مهران مدیری» به خود اختصاص داده و یک میلیون و ۵۰ هزار صفحه را هم شامل می شود. بعد از آن هم عبارت «مهران مدیری و فرزندانش» قرار دارد که ۴۹۴ هزار پیج نتیجه دربر دارد. در ۱۰ تای پرسرچ نام «مهران»، مدیری در رده اول است و بانمک ترین جستجوی بالا درباره مدیری مربوط به «مهران مدیری و فراماسونری» است!

۹- هدیه تهرانی

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران
۳ میلیون و ۶۱۰ هزار صفحه در گوگل، نتیجه جستجوی عبارت «هدیه تهرانی» است و پرکلیک ترین پیچ، ویکی پدیای فارسی تهرانی است. با یک فاصله گذاری «هدیه تهرانی و خانواده اش» بیشترین سرچ را با اضافه شدن «و» شامل می شود و البته ۵۹۷ هزار صفحه نتیجه دارد. همچنین «هدیه تهران و امین حیایی» در رده دوم بالاترین جستجوها قرار دارد و ۴۵۴ هزار صفحه هم ارائه می دهد.

در ۱۰ تای بالاترین اسامی جستجو شده با عبارت «هدیه»، هدیه تهرانی در رده اول است و البته بامزه ترین سرچ بالا مربوط به هدیه تهرانی هم عبارات «هدیه تهرانی و اعتیاد» و «هدیه تهرانی و سعید امامی» است!

همسر هدیه تهرانی همسر مهناز افشار همسر مهتاب کرامتی همسر محمدرضا گلزار همسر بهرام رادان اینستاگرام بازیگران

۱۰- رضا عطاران

۲ میلیون و ۶۰۰ هزار صفحه نتیجه جستجوی عبارت «رضا عطاران» است و پرکلیک ترین آنها به ویکی پدیای عطاران اختصاص دارد. با یک فاصله گذاری، «رضا عطاران سطل آب» بالاترین تعداد جستجو را به خود اختصاص داده است و پیج پر کلیک اول، مربوط به خبر آنلاین با تیتر «رضا عطاران هم سلط آب یخ را روی سرش خالی کرد» است.

«و» بعد از عبارت «رضا عطاران» بالاترین سرچ را با «رضا عطاران و همسرش» دارد که ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار صفحه نتیجه دربر دارد و بعد از آن «رضا عطاران و مهران مدیری» قرار می گیرد که ۵۶۹ هزار صفحه دارد.

رضا عطاران در ۱۰ تای اول پر سرچ ترین «رضا» بعد از رضا قوچان نژاد، رضا صادقی و رضاشاه، در رده چهارم است و باحال ترین سرچ بالا مربوط به رضا عطاران، عبارت «رضا عطاران و شلوار» است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 19 )
  1. سامی می گوید

    معروف هستن اما محبوب فکر نکنم . مثلا حداقل این مهناز افشار که با اون ازدواج … مضحکه عام و خاص شده . دختری که شرط ازدواجش طلاق همسر اول یه مرد متاهل بوده . و تازه مراسم عقدش بدون حظور خانواده داماد … اون هم به علت مخالفت علنی با این ازدواج…. بوده و تازه مهناز افشار عقدش رو میندازه روز تولدش که مصادف با دهمین روز طلاق اقای داماده ..خخخخخخخخخ و تازه همه جا میگه انشاالله نصیب دخترای دیگه هم بشه

    1. بهار می گوید

      سامی چرا خطاب به مهناز افشار میگی دختر؟؟؟؟ اون یه زن مطلقه اس که بچه اش با شوهر اولش زندگی میکنه….حالا اومده این بلا رو سر یه خانم دیگه هم آورده.خدا ازش نگذره…..

      1. ... می گوید

        بهار این موردی که بهش اشاره کردی ممکنه شایعه باشه.

    2. سعید می گوید

      تو رو خدا ببین این …شه های … سینما رو . باید انقلاب بشه و این …شه با لگد از سینما انداخته بشن بیرون . محبوب ما که نیستن هیچ کدومشون . از افشار که حالم بهم میخوره . ترشیده کسی نیومد بگیرتش رفت زندگی کسی دیگه رو خراب کرد .

  2. آریا می گوید

    یا مثلا گلزار با اون گذشته مزخرف اخلاقیش.بهتره بگیم منفورترین نه محبوبترین بازیگر…

    1. ... می گوید

      شاید از گذشته اش توبه کرده ما که نمیدونیم ….

    2. سعید می گوید

      خب جستجو چه ربطی به محبوبیت داررررررررررررررررررررره اخه ؟؟ من تا حالا شده پروفایله بازیگران و باز کردم ولی نه از روی علاقه ………

  3. .... می گوید

    عجب دنیای کثیفیه این دنیای سینما !!!! ببینید زن و مرد نامحرم (گلزار و شاکردوست)چطور نزدیک هم و صمیمی سلفی گرفتن…واقعا حال آدمو بهم میزنن.

    1. Mm می گوید

      متاسفم برای ذهنیت خرابت چه راحت به دیگران تهمت میزنی شما که ادعای مومنیت میشه یه درصد فکر کن اشتباه کردی از تهمت زدن و قضاوت بیجا نمیترسی؟

  4. مخاطب می گوید

    ولی شهاب حسینی یه هنرمند بسیار توانا , واقعی و با اخلاقه .خدا برای خانواده اش و سینمای ایران حفطش کنه . متاسفانه امثال اون در سینمای ایران زیاد نیستند….

  5. آزاده می گوید

    بهرام رادان و مهران مدیری رو عشقه

  6. گندم می گوید

    فقط مهران مدیری نفففففففففففففففففففففففس

  7. زهــــــــــــــــــرا می گوید

    بازیگر محبوب و توانا و با اخلاق و خانواده مند و بی حاشیه اول شهاب حسینی بعد مهران مدیری
    متانت در رفتار و کارهایشان اونا رو ماندگار کرد
    بقیه بازیگران نامبرده هیچگاه به پای این دو هنرمند واقعی نمی رسند

  8. زهره می گوید

    فقطططططططططططططططططط
    مهران مدیری
    فقط مهرااااااااااااااننننننننننننننن مدیری
    همین که گفتم دیگم بحث نکنید
    در ضمن گلزار هم بره بمیره ازش متنفرم

  9. لنا می گوید

    شاید فقط یکی دوتاشون هنرمند باشن بقیشون متاسفانه …بهتره چیزی نگیم.خلاصه هنرمند به اینا نمیگن.ته تهش بازیگرن.

  10. ... می گوید

    چرا توهین میکنید چرا تهمت میزنید خجالت بکشید مگه اینا چه بدی در حق شما کردن آخه؟؟مثلا فکر کردید شماها خودتون خیلی خوبید که میاید الکی از این و اون ایراد میگیرید؟
    من هرچی عکس گلزار و الناز رو میبینم هیچ بدی و ایرادی نمیبینم بهتره چشماتو بری به چشم پزشک نشون بدی تعصب زیادی کورشون کرده…

  11. مریم می گوید

    شهاب حسینی باید اول باشه

  12. ناشناس می گوید

    مهران مدیری که تو برنامه دورهمی اعلام کرد هیچ صفحه شخصی نداره

  13. زهرا می گوید

    فقط عطاران عطاران عطاران هنرمندواقعی