گریه های بانوی الجزایری در جماران + عکس

1

جمیله بوپاشا بانوی مبارز الجزایری عصر روز پنجشنبه ۱۷ مهر از بیت امام خمینی (ره) و حسینیه جماران بازدید کرد.

این بازدید که متاثر از فضای معنوی بیت امام (ره) در حال و هوایی خاص برگزار شد مبارز الجزایری با ادای احترام به جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سخنانی کوتاه گفت:تا زمانی که کسی در این جایگاه حضور نداشته باشد باور نخواهد کرد که شخصیتی با این تواضع و فروتنی توانسته ملت ایران را رهبری و در تفکر جهانیان اثرگذار باشد. همه مردم باید بدانند جایگاه امام خمینی(ره) چیست و چه دینی به گردن انقلاب دارد و این نکته را به خاطر بسپارند. خداوند ایشان را قرین رحمت الهی و بهشت برین را نصیبشان گرداند.

عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور بیوگرافی جمیله بوپاشا

عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور بیوگرافی جمیله بوپاشا

وی در بازدید از نگارستان جماران با مشاهده تصاویر حضرت امام (ره) افزود: به نظرم نگاه امام خمینی (ره) کاملا هوشمندانه بود و بیننده با دیدن این تصاویر متوجه می‌شود ایشان بلندنظری و دید متفاوتی داشتند.
عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور بیوگرافی جمیله بوپاشا
بانوی مبارز الجزایری در پایان این بازدید پس از ادای احترام به امام خمینی(ره) با امضای دفتر یادبود حسینیه  در یادداشتی کوتاه به زبان عربی نوشت: من از تماشای بزرگی روح و تواضع مادی امام خمینی(ره) با حضور در این مکان به شدت متاثر شدم. اینها از صفات صالحین است. ایشان فردی هستند که در اقتدار و بزرگی نظیر ندارند.

جمیله بوپاشا (متولد ۱۰ فوریه ۱۹۳۸) از اعضای مهم جبهه آزادیبخش ملی الجزایر بود که برای آزادی الجزایر تلاش می‌کرد.

عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور بیوگرافی جمیله بوپاشا

وی فرزند عبدالعزیز بن محمد انقلابی الجزایری است و در سنت لوژن الجزیره متولد شد.

او عضو و چریک مبارز جبهه آزادیبخش ملی الجزایر بود که در سال ۱۹۶۰ دستگیر و در فرانسه زندانی و شکنجه شد.

در زندان حسین دی به وسیله آتش سیگار، شوک الکتریکی و … شکنجه و با بطری به وی تجاوز شد؛ لذا او و وکلایش ادعای حیثیت نمودند و دادگاه اعاده حیثیت جمیله بوپاشا به یکی از جنجالی‌ترین محاکمات فرانسه و الجزایر تبدیل شد.

وی با استقلال الجزایر آزاد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    سلام لطفا در طراحی سایت به معیارهای اسلامی توجه بفرمایید. حتی از قبول تبلیغات حاوی عکس زن کم حجاب خودداری کنید.به فرهنگسازی‌ برای پیشرفت عفاف و حجاب کمک کنید. یا علی