من وارد یک زندگی شدم که همه اش جنگ بود / آزاده نامدای از علت طلاق و جدایی اش می گوید

27

آزاده نامدای درگفت و گویی ناگفته هایی را بیان کرده که به نوعی علت طلاق و جدایی اش را بیان می کند.

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری شوهر آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

در ادامه خلاصه ای از حرف های آزاده نامدای را در مصاحبه با مجله آهنگ زندگی می خوانید.

*من ازدواج کرده بودم که زندگی کنم. با یک مهریه اندک پای سفره عقد رفتم.هیچ دختری ازدواج نمی کند که جدا شود.برای همین اصلا قرار نبود اینجوری شود.من وارد یک زندگی شدم که همه اش جنگ بود و یک عالم حاشیه و مشکلات. ببینید دو تا آدم تفاوت ساختاری دارند.

*اصلا یکی در یک دنیای دیگر زندگی می کند و دیگری در دنیای دیگری. تفاوت دو دنیا بود.خوب ما باید این تفاوتها را زودتر از این متوجه می شدیم،اما به هر حال اینجوری شد.

*بعد هم گفتم حالا که قرار است این زندگی را تمام کنیم،خیلی طبیعی،فرهنگی،آرام و بی حاشیه این کار را خواهیم کرد. اما عده ای که شاید لیدرشان را هم بشناسم،اجازه ندادند و آن جنگ را شروع کردند.خیلی راحت بگویم من جنگیدن به روش آنها را در شان خود نمی دانم.

*اصلا اعتراض من به همین روش ها باعث چنین اتفاقی در زندگی ام شد،پس من باید به روش خودم بجنگم. جنگیدن من این است که زندگی خودم را بکنم و آرام باشم. برای همین این روزها یک شغل جدید دارم،به کلینیک می روم و بیمار می بینم و این خیلی اتفاق خوبی است.لذت هایی دارد که تا حالا تجربه اش نکرده بودم.

همسر آزاده نامداری لو رفته آزاده نامداری طلاق آزاده نامداری شوهر آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری

*من با بعضی چیزها کنار نمی آیم. نمی توانم تحملشان کنم. هستند هنرمندان یا چهره هایی که از هم جدا شده اند، اما این موضوع را اعلام نمی کنند. حالا یا به دلیل فرار از حاشیه ها یا تبعات اجتماعی و خانوادگی یا هر چی. یک اسمی هم برایش گذاشته اند؛ازدواج سفید!من نخواستم به این شیوه تن بدهم.

این کارها از دست من بر نمی آید. من آزاده نامدای هستم و اینجوری بزرگ نشده ام. بعضی ها سرزنشم می کنند که اگر این کار را نمی کردی و حرفی نمی زدی حالا این قدر عذاب نمی کشیدی، اما من راستش را گفتم،من دروغ را دوست ندارم. چون فکر می کنم آن شیوه اخلاقی نیست.

*بگذارید من زندگی ام را بکنم، این جنگ را تمام کنید لطفا. چرا یک دفعه من را از همه قانون طبیعی ام محروم می کنید. باور کنید من کاری به کار شما ندارم. من اصلا جنگیدن به شیوه شما را بلد نیستم و تازه بلد هم که باشم از این شیوه متنفرم. این همه دشمنی را بس کنید و جور دیگری وانمود نکنید.

*عده ای می خواهند از من تصویر زنی روشفکر نما را بسازند که مثلا طلاق گرفته برای این که خاص باشد و سوژه مطبوعات باشد. اصلا چنین چیزی نیست یک سیلی که آمد من را برد.

توی این زندگی از جایی احساس کردم که خوب نمی شود، وقتی که نمی شود، قطع ارتباط کردم. این قطع ارتباط کردن بعد از وقتی که کارد به استخوان می رسد،هولناک نیست.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 27 )
  1. سحر می گوید

    مشخص بود این دونفر به درد هم نمیخورن چون شوهرش باهاش توی برنامه خیلی بد حرف میزد دلگه توی خونشون رو تصور کنید

  2. قاسمي می گوید

    من خودم یک آقا هستم.این شوهر محترم شما تصور کرده زندگی حرف زدنه که دو ساعت تو تلویزیون ظاهر سازی کنه و حرف بزنه

  3. شروین می گوید

    خوب بعضی ها فقط بلدن خوب حرف بزن. مادر بزرگ خدا بیامرزم میگفت زنداری هم هنره . متاسفانه اقای حسنی قدر این خانوم رو ندونست . اونقده دختر هرزه و خراب تو خیابونا هست که وقتی ادم میبینه یه نفر یه همچین مورد خوبی رو از دست داده واقعا براش متاسف میشه. دختر خوب و خانوم واقعا کمه

  4. رویا می گوید

    امیدوارم از این به بعد زندگی شاد و موفق تری داشته باشه. متأسفانه در مملکت ما همه این حق رو برای خودشون قائل هستند که هر تصمیمی که میخوان برای زندگی خودشون بگیرن ولی هرگز برای دیگران چنین حقی رو قائل نمیشند. کاش یاد بگیریم حریم خصوصی دیگران رو رعایت کنیم و با دیگران همونجوری رفتار کنیم که دوست داریم باهامون رفتار بشه.

  5. zozo می گوید

    سلام..من فکر میکردم که آقای فرزاد حسنی خیلی به خود مغرور هستند و اخلاق های بد و این باعث جدایی اونها شده ولی حالا متوجه شدم که بسیار آدم نجیبی هستند و اصلا تمایلی ندارند در مورد زندگی گذشته خودشان حرفی بزنند . ..ولی ماشاالله این خانم مثلا چادری تموم عالمو خبر دار کرده و کسی حریف زبونش نمیره فقط جلوی دوربین انگار مجبوره چادر سرش کنه و جاهای دیگه راحت!..من فکر میکنم آقای فرزاد حسنی بعد از این در آرامش بسر خواهند برد و مردم می دونند ایشون چقدر آدم تودار و محترمی هستند و انشالله در زندگی بعدی موفق باشند.

  6. سامی می گوید

    zozo فکر شما غلطه و در اشتباهی . این خانوم چادری کارشون درست بود و این فرزادحسنی لیاقت این دختر نجیب رو نداشت . هر چی دختر مطلقه و ترشیدس طرفدار فرزاد حسنی شده نمیدونم چرا والله خخخخخخ .

  7. نازنین می گوید

    سلام آزاده جان منم یه مشکلی مثل مشکل شما رو داشتم ، با فرق اینکه شما رو دارن سعی میکنن تو مطبوعات خراب کنن و شما بعد زندگیتون بزرگتر هستش اما من تو خانواده ام اما یه چیزی عزیزم همیشه بدون اونم اینه که کار اشتباه همیشه اشتباهه و هیچ عاقبتی هم نداره پس بهتره که همون اول بریده بشه الان یک سال از ماجرای جدایی من میگذره و امروز همه کار من و تأیید میکنن همون اشخاصی که کلا من و زیر سؤال برده بودن، میخوام بگم پشت دریاها شهریست زندگی باید کرد …… مگه چند بار فرصت زندگی داری که بخوای تحملش کنی … امیدوارم آن اوی گمشدهات را بیابی و شاید حتی اگر ۱ سال هم که هست با او با تمام وجود زندگی کنی
    لحظه هایت سرشار از آرامش و دلخوشی ….
    دوست تو …

  8. edi می گوید

    زن باید کنار شوهر باشه تا یک زندگی خوب داشته باشند نه در مقابل شوهر . آزاده خانم تو برنامه همش میخواست از شوهرش کم نیاره اینم عاقبتش . به نظر من شما برین به مریضاتون برسین شوهر به درد شما نمیخوره !!!!!!

  9. مرسا می گوید

    آزاده نامداری موفق باشی . پشت دریا شهریست .
    بافرزاد حسنی خیلی فرق داره .معلوم بود.
    امیدوارم همیشه خوشبخت باشی

  10. رامین می گوید

    کلا از این فرزاد حسنی متنفر بودم و هستم!

  11. زهرا ازاردبیل می گوید

    بزارید زندگیشوبکنه چیکاربه زندگی خصوصی وچادروحجابش داریدخانم نامداری هم انسانه حق انتخاب وتصمیم وزندگی داره؛

  12. کیمیا می گوید

    زندگی هرکسی ب خودش مربوط مطلب پیدانکردین دارین توزندگی همه سرک میکشین تازشم مانمی تونیم قضاوت کنیم کدومشون راس میگن.

  13. الی می گوید

    برنامه سال تحویل که با هم برنامه داشتن مشخص بود این ۲تا اصلا به درد هم نمیخورن.خداروشکر که جداشدن. برای خوشبختی هردو دعا کنیم.

  14. مرتضی می گوید

    اخرین اجرای مشترک این دوتا رو یادم هست . خانم نامداری حق داشت طلاق بگیره .طرز برخورد و رفتار وقیحانه این مجری مرد منو متاثر کرد . والله ادم با زنش که ۲۰ سال زندگی مشترک داره اینطوری برخورد نمیکنه چه برسه به یه تازه عروس که باید اول زندگی حسابی نازشو خرید البته تا اخر عمر باید احترام به همسر گذاشت و همه جوره درخدمتش بود . شعور این مسیله به سن و سال نیست شاید هم اگر عاشق واقعی بود میفهمید که در محظر معشوق باید زانو زد . احترام که هیچ

    1. سپهر می گوید

      گمشو بابا
      مرتی.. چاپلوس

    2. Al می گوید

      آره جون خودت
      تو هم که چه عاشق پیشه
      راستی “محظر” غلطه مجید جان
      “محضر” درسته , اول بفهم کجا باید …. زد , بعد زانو بزن !

  15. مهسا می گوید

    آقا مرتضی یعنی هنوز هم مردهایی مثل شما پیدا میشن؟

    1. Al می گوید

      نه بابا
      طرف تو جو می اشد!

  16. فائزه می گوید

    خاک بر سر من که این کامنتا رو هم وطنام نوشتن!
    یعنی چی؟!از شوهرش می خواست کم نیاره؟!
    این دوتا فقط تفاوت داشتن همین ی ذره فرهنگ داشته باشین حتما همتون گردنبند فروهر هم دارین؟!

  17. سحر می گوید

    آزاده حیف بود همیشه از اون یارو بدم میومد. دیگه کاریه که شده و زندگی مردم به ما مربوط نمیشه.

  18. نگین می گوید

    توی یه رابطه دو نفره اگه مشکل پیش بیاد.مطمئنن دو نفر مقصرن ،پس اینقدر نگین آزاده خوبه ،فرزاد بده و یا برعکس،قضاوت کار خیلی سختیه دوستان…

  19. سامان می گوید

    فرزاد زبونش تند و تیزه . هرکس زنش بشه دوباره ……

  20. دلسوز می گوید

    با سلام ای بابا آخه زندگی خصوصی مردم چه ربطی به ماداره که بشینیم درباره ش نظر بدیم این دو نفر هم یک جفت آدم عادی هستن مثل بقیه با هم نساختن جدا شدن اینکه تیتر خبر شدن نداره توی شهر و کشور ما ازاین فرزاد و آزاده ها زیاده بس کنین بچسبین به زندگی خودتون

  21. مجید می گوید

    این فرزاد حسنی مگه … درموردش حرف بذینیم

  22. pa می گوید

    همیشه از فرزاد حسنی بدم میومد نمیدونم ولی تو بعضی جاها معلوم بود زیاد از حد با دخترا گرم میگیره موقعی که خبر ازدواجشونو شنیدم گفتم حیفه ازاده .لیاقتش خیلی بالاتره….این فقط نظر من نبود خیلیای دیگم همینو میگفتن .من شخصا برنامه سال تحویلشونو ندیدم ولی شنیدم که فرزاد همش طعنه بار ازاده میکرده و ادای باباشو در میوورده .واقعا بعضی از مردا بد نیس یکم از سنشون خجالت بکشن .اگه فک کنن میفهمن دیگه برای بعضی شوخیها خیلی پیر شدن …باید دیگه بچه بودنو بزارن کنارو بزرگ شن

    1. Ti می گوید

      نامداری میخواست کم نیاره خودش کشت این مدت که مهم کنه خودشو اخرم رفت توی زندگی یک مرد متاهل تا زنشو طلاق بده یکهفته بعدش ازدواج کرد اینوخانم همسرفعلیشم تایید کرد ,چطور درمصاحبه اش گفت من وقت نداشتم بعد از دوماه بی دلیل گفت من طلاق میخوام که دعوا شد ,بعد با این همسرجدیدش تو یکهفته خواستگاری وخرید وعقد انحام شد مهر طلاق عبادی هنوز خشک نشده بود ,ریگی به کفش داشته از قبل ,زندگی دو نفر را خراب کرد بعد احراش ورفتارش واقعا بد بود هر کسی بود اون حرفها را میزد که عادی بود بنظرم کلا کله نامداری داغه .این خانم سابقه خواستگاری از مرد را داره در ازدواج قبلی درازدواج دوم هم خودش از خواستگارقبلیش درخواست کرد که وقتی دید متاهل است وادارش کرد طلاق بگیره چون اقا هم دلبستگی به نامداری داشت .حالا واقعا کی عفاف داره؟چادرش هم از روی عادته چون تو شهر کوچیکی که بزرگ شده همه چادرین وچقدر دروغ میگه در مصاحبه های مختلف

  23. آریا می گوید

    وقتی کسی زندگی خصوصی خودش را مثل این خانم
    تو بوق و کرنا میکنه باید هم منتظر قضاوت درست و نادرست مردم باشه .