اغفال دختران و آزار و اذیت آنها با رویای سفر به خارج کشور

1

عاملان اغفال و آزار و اذیت دختران نوجوانی که با رویای رفتن به خارج از کشور در دام شیادان شیطان صفت گرفتار شده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این ماجرا گفت: ماموران کلانتری بانوان مشهد هنگام گشت زنی و انجام وظیفه به ۲ خواهر ۱۴ و ۱۶ ساله که با نگرانی اطراف خود را می پاییدند و حرکات و رفتار مشکوکی داشتند، مظنون شدند و  آنان را مورد بازجویی تخصصی قرار دادند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: دختران نوجوان که در پاسخ به سوالات ماموران دچار تناقض گویی شده بودند در نهایت پرده از یک ماجرای تلخ برداشتند و اظهار داشتند که از حدود ۲ ماه قبل از منزل فرار کرده اند و در دام ۲ شیاد شیطان صفت گرفتار شده اند که پس از آن هم به خاطر «ترس» نتوانسته اند به منزلشان بازگردند و برای پیدا کردن افرادی که آنان را فریب داده اند در خیابان ها سرگردان شده اند.

رئیس پلیس مشهد اضافه کرد: بررسی ها و تحقیقات پلیس نشان داد: ۲ دختر نوجوان در یک خانواده ۸ نفره در منطقه گلشهر مشهد زندگی می کنند که ۵ خواهر و یک برادر هستند.

وی با اشاره به اعترافات و اظهارات دختران مذکور ادامه داد: ۲ خواهر یاد شده مدتی قبل و در حالی که رویای رفتن به خارج از کشور را در سر می پروراندند، با ۲ پسر جوان آشنا شده اند که پسران جوان با وعده و وعیدهای واهی برای بردن آنان به ترکیه، ۲ خواهر را فریب داده و عنوان کرده اند در صورتی که هزینه های سفر را تامین کنند، آنان را به خارج از کشور می برند.

سرهنگ نیکمرام تصریح کرد: دختران نوجوان نیز با این امید واهی مقادیری وجه نقد و سرویس طلاهای مادرشان را در یک فرصت مناسب به سرقت می برند و از منزل متواری می شوند، اما شیادان حیله گر پس از گرفتن پول و طلاها، دختران را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و با رها کردن آنان، به مکان نامعلومی می گریزند.

مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به مشخصاتی که ۲ دختر در اختیار پلیس گذاشته اند، تحقیقات برای دستگیری آنان در حالی ادامه دارد که احتمال می رود متهمان مذکور دختران دیگری را نیز با این شیوه فریب داده باشند.

سرهنگ نیکمرام در پایان به خانواده ها توصیه کرد: مراقب رفت و آمد فرزندان خود باشند و در صورت بروز هرگونه رفتار خاص و ناگهانی در فرزندان، از مراکز مشاوره کلانتری ها برای مشورت و راهنمایی استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شریفی می گوید

    عجب خبر عجیبی رو تیتر کردین؟؟؟تا حالا چنین خبری نخونده بودم. ماشاالله به این خبرنگاران درجه یک