مصاحبه جدید گلشیفته فراهانی درباره زندگی در غربت + عکس

69

گلشیفته فراهانی دو فیلم را روی پرده دارد: اولی بهشت به کارگردانی می ا هانسن- لو که در این فیلم با موضوع تاریخچه موسیقی او نقش مکمل و شخصیتی به نام یاسمین را ایفا می کند،، دومی اکسدوس: خدایان و پادشاهان ساخته ریدلی اسکات که در این فیلم هم نقش مکمل و شخصیت نفرتی تی را دارد.

همسر گلشیفته فراهانی لو رفته گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی

دو هفته پیش گلشیفته مهمان افتخاری Forum des Images در شهر پاریس بود که همان حال و هوای سینماتک فرانسه را دارد. در فوروم فیلم های گلشیفته فراهانی به نمایش در آمد از درباره الی ساخته اصغر فرهادی گرفته تا فیلم هایی که خارج از ایران بازی کرده است.

فراهانی به زودی بازی در فیلم جدید شهر غریبه ها را در ماه مارس سال آینده آغاز می کند. در دوران برنامهٔ که برای گلشیفته فراهانی در پاریس ترتیب داده بودند یک سایت ایتالیایی با گلشیفته فراهانی گفت و گویی انجام داد که بخش هایی از آن را در ادامه در کافه سینما می خوانید:

همسر گلشیفته فراهانی لو رفته گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی

درباره انگیزه اش برای ورود به سینما:

«این من نبودم که سینما را انتخاب کردم، سینما من را انتخاب کرد. خانواده ام روی من سرمایه گذاری کرده بودند که موزیسین شوم. علی رغم آنکه پدرم بازیگرسینما و تلویزیون بود. برای من هیچ چیزی غیر از پیانو ماهیتی نداشت. از دوران کودکی به من پیشنهاد بازیگری می شد. اما پدرم به هرحال موافق نبود. یک روز که ۱۴ سالم بود برگشتم به خواهرم گفتم که می خواهم تست بازیگری بدهم چون می ترسیدند با پدرم در این باره حرف بزنند. از آن روز یواشکی می رفتم تست بازیگری می دادم. برای من مثل یک بازی بود. جدی نمی گرفتمش. کم کم جدی شد و باید با پدرم مطرح می کردم. اما نمی دانستم چطوی به او بگویم. پس روزی گروهی از دوستان نزد پدرم آمدند و او را متقاعد کردند. مادرم ناراحت شد چون پدرم گفت که باید موسیقی کلاسیک را رها کنم… در ۱۴ سالگی نخستین فیلمم را بازی کردم…

همسر گلشیفته فراهانی لو رفته گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی

یک جایزه مهم در ایران برای درخت گلابی از جشنواره فجر بردم. سه سال بعدی مدام پیشنهاد نقش داشتم، همه می خواستند با من همکاری کنند، اما از نظر من مساله منتفی بود چون حالا می خواستم درس موسیقی را ادامه بدهم و موسیقی دان شوم. پس هیچ کدام را قبول نکردم و در نهایت از بازیگری و سینما کناره گیری کردم. در ۱۷ سالگی همه چیز برای سفر من به شهر وین مهیا بود تا موسیقی را آنجا ادامه بدهم. یک شب رفتم جلوی آیینه و از خودم پرسیدم: «گلشیفته، واقعا می خواهی پیانیست بشی؟ موسیقی کلاسیک بزنی؟ این چیزیه که در زندگی می خوای؟» نشستم جدی فکر کردم. بچهٔ ناارامی بودم. مشکی می پوشیدم. عاشق گروه متالیکا بودم. به کنسرت پانک می رفتم. بیست دقیقه نمی توانستم یکجا آرام بشینم. و برای من امکان نداشت که پیانست بشوم اگرچه نوازنده خوبی بودم. یک روز عصر با مادرم حرف زدم و با نرمی بهش گفتم که مامان نمی خوام برم وین. مادرم نگاهی بهم انداخت می دانست که اصرار بی فایده است. بنابراین سینما به زندگی من برگشت. اما احساس می کنم آن ها هم تلاش هایی کردند تا من بازیگر شوم. سینما زندگی من را تغییر داد. من تئا تر هم زیاد بازی کردم. هنوز خیلی سینما را باور نداشتم تا اینکه کم کم چیزی در این صنعت عمیقا من را تحت تاثیر قرار داد.»

همسر گلشیفته فراهانی لو رفته گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی

درباره زندگی در غربت

«… هنوز احساس زخم خوردگی دارم، وقتی مجبور به ترک ایران شدم خیلی آسیب دیدم که واژه ها قابل توصیفش نیست. اصلا نمی خواستم ایران را ترک کنم. اما کم کم از کشورم پاک شدم. من قبل از ترک ایران ۲۳ فیلم آنجا بازی کردم. گاهی سراغ این نوستالژیای سرزمینم می روم و غمگین می شوم. ما ایرانی ها عاشق غم و غصه و نوستالژی هستیم. بعد تصمیم گرفتم که خودم را وادار کنم که جلو بروم و حالا در فرانسه زندگی می کنم. گاهی یک سکانس را در ذهنم تصور می کنم که همه هنرمندانی که در غربت زندگی می کنند همه در فرودگاه جمع شده اند و لبخند می زنند. این صحنه سینمایی را تصور می کنم و سپس موسیقی به ذهنم می آید. در آخر می دانم که همین جا روزی می میرم هرچند می دانم برای من در قبرستان پرلاشز جایی وجود ندارد. (می خندد)»

همسر گلشیفته فراهانی لو رفته گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی

تفاوت زندگی در اروپا با ایران

«خیلی متفاوت است. ما ایرانی ها مانند بسیاری از مردم خاورمبانه خیلی آینده نگر نیستیم… ما در ایران هر روز را خیلی سخت کار می کنیم. برای اروپایی هایی که به ایران می آیند فکر می کنند ایران کشور عجیبی است. چون می بینند مردم در زمان حال زندگی می کنند و خیلی به آینده فکر نمی کنند. در فرانسه و در اروپا همه در این تفکر هستند که آینده خود را بسازند. خیلی حواسشان جمع آینده هست. در اروپا همه چیز حساب شده است…»

«برای من شهر تهران، نیویورک خاورمیانه است. حدود ۴۰ میلیون ایرانی با میانگین سنی ۱۸ تا ۳۲ سال در ایران زندگی می کند. پس کشور جوان و پویایی است…. مثلا هنر در ایران یک امر حیاتی و خالص است. برای ما ایرانی ها هنر به اکسیژن می ماند. راهی برای ابراز وجود جوانان ایرانی است. در ایران نویسندگان بزرگ، روشنفکران، موسیقی دان ها ی بزرگی داریم…»

همسر گلشیفته فراهانی لو رفته گلشیفته فراهانی شوهر گلشیفته فراهانی

«اول که وارد سینما شدم فکر می کردم باید فیلم هایی را بازی کنم که پیام داشته باشد. به پیام ها ی اجتماعی که سینما می داد خیلی اعتقاد داشتم. بعد فهمیدم سینما فرا تر از این است. لحظه ای که مقابل دوربین قرار می گیری، لحظه ای از حقیقت است، لحظه ایی جاودان است. نوعی مدیتییشن است. کاملا خودت را رها می کنی تا در نقش ذوب شوی. سینما شبیه اکستازی است!»

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 69 )
  1. گندم می گوید

    زشت

    1. امین آبادانی می گوید

      دختر هم دخترای قدیم خاک تو سرش موهاش تو حلقم خخخخخ زباله

  2. آرزو می گوید

    هرجا هستی سربلند و پیروز باشی. بهترین آدم روی کره زمین. خیلی دوست دارم. خیلی زیاد.

    1. مریم می گوید

      خاک بر سرت که همچین …حشه ای را دوست داری وتازه بهترینش میدونی

    2. s-sh می گوید

      کسی که با هویت وفرهنگ ایرانی که خودش رو هنرمند تلقی می کنه با عریان کردن خودش ونمایش آن نه تنها به جامعه ایرانی وملت خودش توهین کرد بلکه شخصیت خودش روهم زیرسوال برد . این راه درستی برای ابرازعقاید وافکاربه جامعه عمومی نبود ازیه هنرمند بعیده .

  3. احمد رضا می گوید

    نمونه یه دختر احمق که زندگی و عشق و پدر و مادر و طن و همه هستیش رو به قیمت غربت و تنهایی و بی کسی و بی ابرویی وووووووووووو فروخت . بیچاره مادر و پدرش

    1. ساناز می گوید

      هه فقط می تونم بگم ایرانو عشقه با همه چیزایی که داره چ خوب چ بد

  4. shoku می گوید

    وا قعا ک افتضاحه،آبروی خانوادشم برد بااون فیلم بازی کردنش.

  5. علي می گوید

    ..زه
    بی آبرو
    وطن فروش
    و در نهایت …

  6. ریحانه نعمت الهی می گوید

    یکی بکوبه دهنه این

  7. الهام می گوید

    امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی ….

  8. طهورا می گوید

    بی لیاقت !
    زشت !

    بیش از اینکه ازت متنفر باشم به خاطر حماقت و فلاکتت دلم برات می سوزه !!!

    1. meysam می گوید

      آخه آدم حسود شما نمیتوان مثل گلشیفته بین داری آتیش میگیریم با اونایی هستم که پشت این دختر دارن حرف میزنم شماها اگه خیلی زرنگی د هوای ناموس خودتونو نگه دارین که …..ندن

  9. بهنام می گوید

    فقط میتونم همینو بگم به گلشیفته فراهانی
    خیلی بی عرضه ای-کثافتی -بی … – بی غیرتی و وطن فروش
    خاک تو سرت .
    برو بمیر.

  10. بنده می گوید

    امیدوارم همه بندگان خدا هدایت شوند این دنیا مسافرخانه ای بیش نیست انشالله آخرت خوبی داشته باشیم و خدا همه گمراهان رو نجات بده و به صراط مستقیم دعوت کنه خدا خودش همه رو از شر هوا و هوس و نفسانیات نجات بده به امید روزی پر از عشق و صفا و انسانیت یا صاحب الزمان ادرکنی.

  11. دختر چادری می گوید

    شما پسرا یید که بااین قضاوت های غلطتتون آدما رو محکوم میکنید خدایا ما گناه کار تر ازاون هستیم که بخوایم قضاوت بکنیم مارو برای قضاوت هایمان ببخش……ای کاش ماایرانیها کمی قضاوت کردن را بگذاریم کنار

  12. مادرم نام مرا گیتی گذاشت می گوید

    گلشیفته شاید تن فروشی و دین فروشی کرده باشه اما از حرفاش میشد فهمید که خیلی دلش برای ایران تنگ شده الآن هم اگه این متن و هرجایی که هستش اگه خوندش میخوام بهش بگم ماهممون مردمیم که اشکامون برای میم مثل مادرت می رفت چه طور ماهارو گذاشتی و رفتی

  13. IRAN وطن من می گوید

    ته ته کار وقتی سنش از فیلم بازی کردن گذشت مثل یه زباله برون میندازنش بیرون، خوش بینانه تو خونه سالمندان نگاهش کنید..
    امیدوارم هرچه زود تر سر عقل بیاد و به سمت خداوند بره.. چون شاید با این کار خیلی ها هم که اونو الگوی خودشون قرار دادن به اشتباه خودشون پی ببرن
    همیشه آدم جوان نیست
    وقتی پیر شدی تازه اون وقت میفهمی تو زندگی چی رو از دست دادی…
    ولی یه چیزی رو خوب میدونم
    اگه آدم الگو بد دیگران شد و افراد دیگه ای رو گمراه کرد ، وقتی توبه کرد!! خدا به اون میگه: توبه ی تو زمانی قبول میشه که اول بری اون بنده های من رو که گمراه کردی برگردونی !!! چون تو باعث گمراهی اونا شدی
    ای بابا…اون با این کارش آبروی ایران رو برد، ایرانی که خیلی براش جون میدن.

  14. محمد می گوید

    فقط بگم به گذشته خودت برگرد.فراهان اراک کجا تفکر تو کجا تهرانم برات زیاد بود شهرستانی

    1. فلورا می گوید

      ممد جون مگه تهران کجاست حالا ؟!! پایتخت جهان سومه دیگه ! خیلی خودت رو باد نکن رزومه ات دستمه !!!

    2. ستاره می گوید

      تهران هم دهات بوده اول حالا بگو ببینم تو از کدوم شهرستان بیرونت کردن اومدی تهران شدی تهرانی

  15. جعفر می گوید

    اخه گلشیفته این چه کاری بود کردی! برو خونه

  16. ممد زر زن می گوید

    جعفر یه دهن برامون بخون

  17. علی می گوید

    الهی فدات بشم خیلی خوشگلی ایشالا که موفق باشیی بوووووووووس

  18. فلورا می گوید

    از قیافه ی خاص شرقی اش به عنوان تزیین در فیلم هاشون استفاده می کنند !یکی از اقوام ما که خارجه فیلم رو دیده . رسما سیاهی لشگر قضیه ست !

  19. خانمی می گوید

    درود بهش.دختر زیبا و دوست داشتنی,,,با آرزو موفقیت روز افزون,,,فیلم جدید شم عالی,,

  20. فاطمه می گوید

    همیشه خواسته باحرفاش،باکاراش،بارفتاراوتیپای مسخرش وانمودکنه خیلی میفهمه ولی بقیه ازدرک اون عاجزن،واس همینم هس که رفته اونور تااونا درکش کنن!!!!
    این دخترنمادیک آدم کاملابیهویته
    اونورآبیاهم خوراکشون یه همچین آدمائین تابااونابه اهدافشون برسن.

  21. ناشناس می گوید

    برات آرزوی موفقیت بیشتر میکنم بانو

  22. ... می گوید

    براش واقعا متاسفم!!!
    برای پدر و مادرش هم دل نسوزونین.عکسای بی حجاب مادرش در کنار پدرش کنار دسته گلشون دیدن داره…
    دخترشون هم روز به روز زشت تر میشه!!!

  23. مریم می گوید

    ای کاش یاد میگرفتیم که به یک انسان و انتخاب هاش و حقش برای زندگی کردن احترام بگذاریم.
    واقعا اینهمه تعصب کورکورانه تاسف آوره،اینهمه شعار. هممون مطمئنیم خیلی از افرادی که دارن اینجا زندگی میکنن زندگی خیلی کثیف تر و بیشرمانه تری دارند.پس شعار ندیم و خودمون رو گول نزنیم.

  24. مرتضي می گوید

    خیلی نامردی گلشیفته . من که بخاطرت میمردم چرا تنهام گذاشتی. همیشه که تیغم میزدی. کم برات پاستیل و بستنی خریدم. بی تربییت نامرد. هلالت نمیکنم

  25. لعنت بر خائن می گوید

    مسئله اینجاست گلشیفته ذهن ارومی داشته کی کدام مسئول اعث شده خودشا پرپر کنه و خداوند اون مسئول و … … که مردم ما جوانان ما ناموس ایرانا اینگونه برباد میدن ..

    کی میدونه چرا گلشیفته خودشا پرپرکرده به هرحال اونم به خودش احترام میذاره ولی وقتی ادم و اونم دختر اسیب پذیر تره به سیم اخر برسه شما جای اون باشید و موقعیت اونا داشتید چیکار میکردید … ولی هر جور اوضاع … گری ایران خراب باشه به گلشیفته نمیرسه قبول کنید خانومهای …. .

    درود بر کوروش کبیر …

  26. لعنت بر خائن می گوید

    درود بر گلشیفته فراهانی …خدا لعنت کنه ظالمین را خائنین گلشیفته برباد فنا دادند ناموس ایرانا میفروشن دبی و همه جا ی دنیا … تو این دوره خیلی عقب تر دنیا کجا بود ما کجا بودیم چقدر فاصله داشتیم با علم و همچی روز دنیا امروز با گذشت ۳۷ سال کجا رسیدیم هنوز از اسفالت سد و … اون زمان استفاده میکنیم … که خیلی بهتر از تکنولوژی و پیشرفت امروز هستن اشکاره..

    روسپی های امثال گلشیفته ها ایران کم نیستند این دخترای خوشگل شیشه ای کم نیستند . پسرای معتاد تزریقی شیشه ای کم نیستن … مهندسای بیکار بی زن بی نان کم نیستند ..دیپلمه های مدیر پولدار کم نیستن …بیسوادای معلم کارمند بهزیستی ونظامی رسمی زیر دیپلم یا دیپلم قدیم کم نیستن …دروغ گویی حق نا حق کم نیستن … .

    پناه می بریم به خداوند بزرگ …

    1. ناشناس می گوید

      و ننگ بر تو و همفکرات بی غیرت باشد که از یک فروشنده تن زشت منظر کثیف هویت گم کرده که پیشرفت را در لخت کردن خود می دانند اونم برای یه لقمه نون اندام شو که به مانند مرغ لک لک هستش به نمایش گذاشت ، حمایت میکنید و کسی چه میداند شیطان از شیطان خوشش میاد و براش آرزوی موفقیت میکند . خدا هدایتتون کنه و اگر هدایت نمی شید زودتر از روی زمین برتون داره بذارید این ملت نفس راحتی بکشه.

  27. شهره می گوید

    ما ایرانی ها عادت اریم بزنیم تو سر مردم تا به یجا میرسن شروع میکنیم به مسخره کردنو انگ زدن

    اون هنرمنده زیباس من نمیدونم بنده خدا چه مشکلی داره انقد بهش توهیم میکنین
    ادم باشین یکم اون یه هنرمنده هنرمند کشور ما خجالت بکشین

    گلشیفته شاید یروزی اینو بخونی
    خواستم بهت بگم این حرفای صدتا ۱ غازو بیخیال خوب زندگی کن مواظب خودت باش و بدون خیلی ها پشتت هستنو حمایتت میکنن

  28. محمد می گوید

    من موندم چرا این بازیگرای ایرانی شوق و ذوق رفتن به خارج رو دارن بعد که میرن پشیمون میشن

    1. هادی می گوید

      اول عقده ای میشن بعد که میرن اونجا احمق ها میبینن خبری نیست ایران و اسلامش جالبتره

  29. لاله می گوید

    دخترک رسوا .آخه بابا اندامی هم نداری که انداختیش جلو ! این همه رو عکسات کار کردن چندشی. اگه یکم باهوش بودی میفهمیدی تو رو بازیچه کردن و در مقابل کسائیکه قبل تو و بعد از تو لخت میشن به لحاظ استانداردهای زیبایی غرب فرق فاحشی داری!!!! تو آبروی ایرانی رو نمی بری به هیچ وجه .تو آبروی خوده از درون تهیت و بردی و نشون دادی اصالت نداری .

  30. یاس می گوید

    عالیه لاله جون.
    من با نظر تو صددرصد موافقم…

    1. کسرا می گوید

      هرچی باشه از شما دوتا که خوشگلتر و خوش اندام تره چون اگه شما زیبا و خوش اندام بودین اینقدر حسود و عقده ای نبودین که در مورد یک دختر که قیافه نسبتا خوبی داره و جذابه و اتفاقا اندامش خیلی ترکه ای و لاغر و اروپایی پسنده اینطور نا انصافانه نظر بدین من کاری به اخلاقش و کاراش ندارم

  31. نیلوفر می گوید

    برای گلشیفته خیلی متأسفم .حقشه که توی همون غربت بمیره .خداازت نگذره که آبروی هرچه ایرانیه بردی بااین بی حجابیت

  32. علیرضا می گوید

    موافق باشی

  33. ali می گوید

    زشت است

  34. زهره می گوید

    گاهی از خودم میپرسم یعنی راه برگشتی واسه این هست؟؟؟؟؟
    خیلی دلم براش میسوزه
    ازش متنفر نیستم

  35. ayda می گوید

    دلم می خواد گلشیفته رو بکشم با اون فیلم بازی کردنش توی خارج / بی لیاقت توی ایران معروف بود / الان داره خواهرش معروف میشه / خجالت نمی کشه فیلم های بد بازی کرده ، مادر و پدرش حق دارن نفرینش می کنن

  36. سمیرا می گوید

    متاسفم برای ملتم که انقدر کوته فکرن وراحت راجب انسانها قضاوت میکنند ویادشون رفته هرکسی اختیار زندگی خودشو داره.گلشیفته عزیز دوست دارم وهربار از دیدن چهره ی معصوم وزیبات لذت میبرم هرجا هستی موفق باشی

  37. پسر ايروني می گوید

    ما پسرهای ایرونی بهت افتخار میکنیم و دوستت داریم گلشیفته جان…..
    این دخترهای خاله زنک داخل کشور رو ولشون کن…. اینها غیر از حسادت هیچی نمی دونند!!!!

    1. ساناز می گوید

      بروبابا پچه پرو تو ینی غیرت ایرانیت گل کرده که به یه هرزه میگی آفرین واقعا باید برات تاسف خورد که اینطوری فکر میکنی فکرات عقب مونده هستش الان دیگه پشت کو هی هام آپدیت شدن آق پسر آخ ببخشید یادم نبود پسرید دیگه باید تحمولتون کنیم موندم چطور اسم خودتو گذاشتی پسرررر ایرونی آخه شما پسرا همتون دختر نمایید از جمله تووو آره اینجوریااااست

  38. افسانه می گوید

    آخه بنده خدا مگه بی آبرویی و برهنه شدن هم میشه بهش حسادت کرد؛این که همه میتونن انجام بدن؛مشکل اون هرزه بودنشه

    1. ساناز می گوید

      لایک افسانه جون

  39. سارا می گوید

    راحت مردم رو قضاوت نکنید. عیب کسان منگر و احسان خویش دیده فرو بر به گریبان خویش

  40. متاسف.. می گوید

    واقعا آدم کامنتارو می خونه اشکش در میاد..آخه ما کی هستیم که بخوابم کسی رو قضاوت کنیم و با اهانت آبروی یک انسان رو لگد مال کنیم..واقعا می خوام بدونم قلبتون به درد نمیاد با حرفایی که می زنین..قاضی اون بالاییه و انسان جایز الخطاست..هر آدمی خودش انقد گناه کرده که اگه عقل داشته باشه واسه رستگاری خودش دعا کنه نه تهمت و اهانت به دیگران..خواهش میکنم بیشتر راجع به حرفاتون فکر کنین….خدا عاقبت هممونو بخیر کنه

  41. ناشناس می گوید

    به هر دلیلی که رفتی به خودت مربوط است اما وطن حکم مادر را دارد به نیکی ازاو یا د کن انسان های شریف وارزشمند انرا پاس دار تا به ارامش برسی

  42. آناهیتا می گوید

    قضاوتش نمی کنم ولی دوستش ندارم بازیگر خوبی بود ، حیف شد
    عکسهای تمام عریانی که در مجله خارجی انداخته که هیچ زن بد کاره ای حاضر نیست با اون وضوح بندازه متاسف شدم براش

  43. peyman می گوید

    گلشیفته:من در سن ۱۴سالگی پیانو رو رها کردم و تصمیم گرفتم برم … گی کنم و پدرم خیلی خوشش اومد! بهم گفت تو که قیافه نداری پاشو برو هرزگی کن یه پولی درآر!

  44. زهرا می گوید

    یعنی حیف ایرانی که بزارن رو تو لیاقتت همین بود که بری بشی یه ادم کثیف تواین فیلم هایی چرتی که بازی کردی

  45. بهار می گوید

    یعنی شعور در حد زیر خط فقر بیچاره آقای فراهانی..با این کارش آبروی پدر و خواهرشو که هردو بازیگرای خوبین رو برد

  46. هم وطن متاسف می گوید

    لااقل برو توبه کن آبروی رفته ات پیش خدا برگرده

  47. م می گوید

    امیدوارم به ایران برگردی

  48. نرگس می گوید

    اینگونه افراد (گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و صدف طاهریان و …) حکم دستمال توالت دارند چون اولا یکبار مصرف هستن و ثانیا در خور بدترین نوع مصرف هستن .

  49. maysa می گوید

    من واقعا هنوز نفهمیدم این بازیگران که اینهمه محبوبیت و شهرت واحترام و…. همه چی توکشورشون هست چرا میبرن ؟چرررررا

    1. ساناز می گوید

      می دونی چراااا ؟ چون وطن فروشن

  50. نهال می گوید

    گلشیفته واقعا گل شیفته هستش اینم ب خدمت اونایی عرض کردم ک میگن گلشیفته زشته هه حسادتون تو حلقتون

    1. ساناز می گوید

      بله نهال خانووونم حرف شما متین اما ما اصلا به گلشیفته نگفتم زشتو که واقعا هم زیباست و چشمای معصومی داره اما حرف بعضیامون اینه که چرا وطن فروشی کرد فقط همین

  51. میم مثل مادر ٬یادش بخیر می گوید

    آخه تو که اینقد طرفدارداشتی باید باسلیقه ماجلومیرفتی الان دیگه هیچ ارزشی واسم نداره بهترینم که باشه.اما راه توبه همیشه بازبازه.خداهمه مونو عاقبت بخیر کنه .بازم میگم راه توبه واسه همه مابازه اگه گناهکارترین آدم دنیا هم که باشیم

  52. آمنه می گوید

    گلیشفته از همکلاسی های من بوده، توی شهر شادگان با هم توی یک مدرسه بودیم، ولی حیف الان تو غربت زندگی می کنه، حیف و صد حیف به نظرم توبه کن برگرد،

  53. عارف خداشناس می گوید

    انشالله هر جاکه هستی موفق باشی
    دوستت داریم خانم گلشیفته فراهانی

    عارف خداشناس (مشهد)

  54. هلیا می گوید

    گلشیفته فراهانی زندگی خودش رو اینطور انتخاب کرده. کارهایی که انجام می‌دهند به جز خودش به کسی ربطی ندارد. حالا هم یک بازیگر مشهور و موفق شده .

  55. سعید می گوید

    با درود فراوان با اینکه از نگاه من کاری که این خانوم جوان کرد درست نبود اما چیزی رو در زندگی آموختم و اون این بود که اعتقاد دارم هیچ انسانی نمیتونه خودش رو جای دیگری بزاره و قضاوت کنه :گفتار . رفتار .کارها و …… پس من هم اینکارو نمیکنم ولی به عقل و منطق اعتقاد دارم . برای همه آرزوی سربلندی دارم .