باردار شدن “مهناز افشار” بازیگر ایرانی جنجال آفرین شد! + عکس

47

حرف از بازیگری است که در ماه های گذشته حسابی خبرساز بوده و متاسفانه اتفاقاتی که در زندگی شخصی اش افتاده، به رسانه ها کشیده شد اما انگار او باید خودش را برای یک جریان خبری جدید آماده کند.

 همسر بازیگران شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بچه دار شدن بازیگران باردار شدن بازیگران

مهناز افشار مادر می شود؛

بعد از ازدواج مهناز افشار که حسابی خبرساز شد، حالا باید منتظر باشیم که جنجال جدیدی در حاشیه زندگی شخصی او پیش بیاید اما اصل خبر چیست؟

خبر اصلی، یک اتفاق مبارک در زندگی شخصی مهناز افشار است. او در چند ماه آینده مادر می شود تا مدت کوتاهی بعد از ازدواج، اتفاق خوب دیگری را هم در زندگی شخصی اش تجربه کند اما در این بین مشکل کوچکی وجود دارد. خانم بازیگر به تازگی تجربه بازی در یک سریال پرهزینه را آغاز کرده و به خاطر مشکلات فیزیکی ناشی از بارداری برای بازی در نقشش کمی به مشکل خورده است.

فیلمبرداری این سریال مدتی است آغاز شده و ظاهر مهناز افشار ، روز به روز نسبت به آنچه که در قسمت های ابتدایی سریال بود، عوض می شود. این اصلی ترین مشکل کارگردان سریال است.

البته در روزهای گذشته یک ترفند برای مقابله با افزایش سایز مهناز افشار انجام شده. آقای کارگردان در گفتگو با تیم فیلمنامه نویس از آنها درخواست کرده تا نقش را کمی تغییر بدهند تا بارداری خانم بازیگر در سریال توی ذوق نزند.

هر چند که فعلا تیم فیلمنامه نویسی به راه حل مشخصی نرسیده اند.

همسر بازیگران شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بچه دار شدن بازیگران باردار شدن بازیگران

مهناز افشار بعد از واکنش های مجازی به خبر ازدواجش، حالا باید منتظر واکنش ها به خبر بارداری اش باشد. بد نیست این را هم اضافه کنیم که این بازیگر ۳ سال پیش، به خاطر تیتر یک روزنامه از آنها شکایت کرده بود.

آن روزنامه تیتر زده بود: « سقط جنین خانم بازیگر » و در آن گزارش نوشته شده بود خانم بازیگر در جدیدترین نقش سینمایی اش، سقط جنین را تجربه می کند اما شکایت خانم بازیگر باعث شد که آن روزنامه توضیحی بلند در صفحه سینمایی بنویسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 47 )
  1. سحر راد می گوید

    ووووییییی

  2. گندم می گوید

    مبارک باشه

  3. حامد می گوید

    چه اهمیتی داره.

    1. لاله بابائی می گوید

      یعنی چی آقا چه اهمیتی داره وقت ور ور می کنید.

  4. مژگان می گوید

    چه خوب مبارکش باشه

  5. فروغ می گوید

    خیلی احساس خوبیه.. ازدواج با عشق زندگی ( مهناز افشارو نمیدونم) بعد مادر شدن……..
    واقعا زیباست.. تو این اشفته بازار خیانت و طلاق و دروغ.. لحظه ناب تولد و وجود یک انسان دیگه در رحم یک زن………
    مبارک باشه.. ایشالا همه مادرایی که بچه به دنیا میارن قدم بچه هاشون نویدی باشه واسه سلامتی و شادی دوباره..
    واسه من هم…………..

  6. فرشته می گوید

    ازدواجش که افتضاح بود (شرط طلاق یه نوعروس، مخالفت خانواده شوهر، ریا و فرصت طلبی و …)دیگه خبر بارداریش مسخرس. زود باردار شد که …. راستی مهم نیست اما بچش دختره…

    1. بانو می گوید

      اشتباهی مثبت دادم صدتا منفی هم کمال تو می هستی که اینطوری هتاکی میکنی می نی خواد تو رو جمع کنه
      والا

  7. فاطمه می گوید

    حالامثلاحامله بودن این بازیگراخیلی مهمه
    تابلوک میخوان ادای این هالیوودیارودربیارن ک دم ب دقیقه از حامله بودنشون آمارمیدن

  8. marti maran34 می گوید

    چندماهشونه

  9. marti maran34 می گوید

    mahnaz eshghami

  10. مژگان می گوید

    بچه حتما زندگیشونو مستحکمتر میکنه

  11. حامد می گوید

    دست خونواده رامین درد نکنه که لایق همسر دوم بودن ایشون رو دونستن.ثواب جمع وجور کردنش برسه به امواتشون

  12. فرشته می گوید

    آخه جمع و جورم نشده که … کاش جمع و جورش میکردن، اینکه بدتر شده … صفحه اینستاگرامش که شده آلبوم صورتش از زوایای مختلف و یکی از یکی بی حجابتر. دایم هم وسط عوامل فیلم آقا ایستاده و هی میگه دوستانم و رفقای عزیزم… ما اصلا بگیم قانون مملکت و حجابم قبول نداریم، حرف قرآن رو که نمیشه زمین گذاشت که میگه با زنهای دوست و رفیق دار ازدواج نکنید …. شرم داره بخدا. آقای رامین بزرگ در مورد این مساله هیچ جبهه ای نمیگیرند! ؟ پس از مردم چه توقعی دارید! پس گ.. … بیخود میکنه جوونای طفل معصوم رو بازخواست میکنه….

    1. پاپی می گوید

      :)))))) فرشته کماندو :))))))

  13. حمیدرضا می گوید

    اون مردی که مهناز افشار رو گرفته … به خیال خودش زن مشهور گرفته . دلشو باید به شهرت زنش خوش کنه . که البته همین شهرت براش دست و پا گیر هم میشه. زن باید مال مرد باشه نه رفیق اکیپ فیلمبرداری و پلاس تو اینترنت و ………

  14. مژگان می گوید

    فرشته خانم من همه نظراتتونو که خوندم راستش یه جوری با کینه درباره مهناز افشار صحبت میکنین که انگاری اومده هوو شما شده’!! اون یه بازیگره نمیتونه که با رو بنده بیاد جلو دوربین!! شما هم اخره اوله حرفتون اینه که مهناز افشار یه زن بد حجاب بی … و و.ه!

  15. فرشته می گوید

    خانم مژگان، مهناز افشار نه در سطح تحصیلات به پای من میرسه، نه زیبایی، نه فرهنگ خانوادگی. بنابراین چنین زنی در این سطح هیچگاه نمی تونه هووی من باشه، ضمن اینکه من مجرد و حتی نظر دادن در مورد زنی با این کلاس پایین در شان من نیست. ضمنا بدونید در ارتباط خانوادگی و شخصی با بسیاری هنرمندان و تهیه کنندگانی بودم و پیشنهادات زیادی برای شغل بازیگری و کارگردانی هم داشتم اما تحصیلات عالیه در اولویتم بوده. اینها رو گفتم که فکر نکنی خصومت شخصی دارم. اولا هر فرشته ای لزوما من نیستم. ثانیا دغدغه من تنهاچند چیزه:
    الگوپذیری نسل جوان دختر از حرکت این خانوم
    دلسوزی شدید و غیر قابل وصف برای همسر اول اون آقا که میتونست خواهر هر یک از ما باشه
    حرکت ریاکارانه این خانم در شعارهای سیاسی و بعد نشستن سر سفره یه آقازاده این وری با ثروتی نامعلوم
    نقض برخی اصول کاملا اسلامی که خطر جدی برای فرهنگ جامعه داره و نقض آشکاراترین اصل انسانی که گفتم

    1. پیمان می گوید

      خانم فرشته صد درصد با نظر شما موافقم.قطع یقین بدونین هر انسان با وجدانی این ازدواج رو که با طلاق یک تازه عروس و مخالفت علنی خانواده داماد بوده.غیر اخلاقی میدونه.حالا این خانم سه قلو پسرم بزاد چیزی از وق… و بی شر.. کم نمیشه.

    2. فائزه جون می گوید

      چقدخودشیفته ای

  16. مژگان می گوید

    والا فرشته خانم شما که مرتب تو همه بحثها راجبه خانم افشار دیدم شرکت میکنید!,چطور میگین نظر دادن راجبه ایشون در حده شما نیست!اگع واقعا اینقد زیبا هستین که میگین چرا پیشنهاده بازی در فیلم رو نمیپذیرید!؟مردم خوشحال میشن یه بازیگره با سواد و زیبا به جمع خانمهایه هنرمند کشور اضافه بشه!در مورده الگو پذیریه نسله جوان هم از خانم افشار نگران نباشید هر کسی اون راهی رو میره که تو ذات و تربیت خانوادگیشه!تازه اگر شوهر کردن خانم افشار اشتباه باشه !چوت من گفتم این اقایه پولدار حتما قبل از اونیکه این خانم تو زندگیش بیاد احتملا نه زنشو دوست داشته نه زندگیشو به هر حال حتما روزی زنشو به هر نحوی شده طلاق میداد عزیزم

    1. حمیدرضا می گوید

      این اقازاده پولدار طی دوسال از گرفتن سمت اونم با پارتی بازی شده مسیول واردات دارو بیماران خاص و پول گرونی داروها سرازیر میشه تو چیب این خانواده مذهبی داعیه انقلاب که حالا که ثروتمند شدن با این ازدواچ پسرشون دستشون پیش ملت رو شده . مزگان خانم زیبایی یه بازیگر به اون اجازه نمیده که زندگی خراب کن یه تازه عروس باشه و اونم بدون اطلاع خانواده شوهر با پسر متاهلشون باب رفاقت باز کنه و با وجود مخالفت اون خانواده بره سر خود عقد کنه . این ازدواج ش.. اور و فرزند . که با پول ح… بزرگ بشه ناخلف و نا اهل هست و تا ابد اه و ناله و حسرت بیماران و ملتی که پولشون رفته تو جیب این ها پشت سرشون هست . ما که راضی نیستیم بیت المال صرف عی. و نوش این مثلا مذهبی های سیاستمدار بشه شما اگه مریض سرطانی و خاص تو خونوادت نداری و ….. به خودت مربوطه نفرین به کسانی که با مال ملت ادای مذهبی ها و ساده زیست ها رو در میارن و در خفا ان کار دیگر میکنند

  17. مژگان می گوید

    من دیگه راجبه این قضی چیزی نمیگم .واسه اخرین بار اینو میگم شوهره خانم افشار زنشو دوست نداشته و ازش متنفر بوده و این موضوع ربطی به خانم افشار نداشته اگه خانم افشار هم نبود این اقا زنشو طلاق میداد چون شواهدات نشون میده زنشو نمیخاسته وسلام

    1. سیمین می گوید

      مهناز افشار دنبال شوهر پولدار بوده و الا براش خواستگار قحط نبوده . ادم چقد تعجب میکنه این اقا زاده ده روز بعد از طلاقش رفته با مهناز افشار عقد کرده.. تازه پدر شوهرش تو یه مصاحبه گفته به نشونه مخالفت با این ازدواج حتی برا خطبه عقد هم نرفتن. ما که تو اقوام و اشنایان هیچ دختری به مرد زندار خط نمیده که اگه طلاق بگیره زنش بشه حالا طرف رو گنچ قار ون هم بخوابه … به ذات دخترایی که به اختلاف زنو شوهری دامن میزنن تا این وسط به شوهر برسند . این خانم اگه هفت قلو …. تا ابد ..اخه معروف هم هست … .والسلام

  18. منا می گوید

    به نظر من خانم فرشته یا هر اسمی که داری از اقوام زن اول پسر رامین چون چطور ممکنه با سطح تحصیلاتی که ایشون میگه هنوز به این درک و فهم نرسیده باشه که راجب دیگران قضاوت نکنه ایشون دچار عقده های درونیه وگرنه با این کینه صحبت نمیکرد بابا انقدر با سواد و با شعوری تو نت چیکار میکنی برو درس بخون و سعی کن در انسان بودنو خوب یاد بگیری خانم خوشگل به قول خودت

    1. پیمان می گوید

      شما خانم منا کس و کار این بازیگر هستی! آخه عقل به آدم حکم میکنه وقتی میبینه … دختری با وجود مخالفت رسانه ای خونواده شوهر ..توجه کن…۱۰ روز بعد از طلاق زن اول….فهمیدی ۱۰ روز بعدش خودسر بره با اون مرد عقد کنه.یعنی چی؟ چراغ سبز دادن به مردی که با زنش اختلاف داره…..حالا این کار نه در بین مسلمون ها نه در بین بت پرست ها آخه کدوم وجدان وضمیر انسانی این ازدواج رو اخلاقی میدونه!! حالا این خانم بره سه قلو پسر هم … چیزی از وق… و …..گی اون کم نمیشه.

    2. فرشته می گوید

      در جواب تو، یعنی منا، خلاصه میکنم:
      ۱- با این ادبیات کاملا مشخصه از چه قماش و سطح فرهنگی و خانوادگی اسفباری هستی و بیشتر صفاتی که باید بهت میدادم، با این بیان چاله میدونی خودت ابراز کردی…
      ۲- درسم رو خیلی وقته خوندم و حالا استادی هستم که باید به تو و امثال افشارها درس بدم.
      ۳- خوبه زنی مثل افشار یا تو یا هر دختر دست چندمی مثل تو هر وقت خواست زن دوم و سوم شه، حداقل به انصاف انسانیت شرط طلاق نذاره چون عرش خدا با این شروط به لرزه در میاد.
      ۴- گاه گاهی یاد خدا و خوهرای دینیت هم باش، قطعا من و خیلی دخترای خانواده دار و خداجو با پیشنهادات وسوسه انگیزی روبرو بودیم اما سعی کردیم خدا رو از یاد نبریم.
      ۵- قضاوت امثال رامین ها و افشارها و مناها وظیفه انسانیه
      ۶- من نه حجاب کاملی دارم نه از خانواده زن اول رامین، فقط وظیفه انسانی میدونم در دنیای مجازی هم طرفدار حق باشم

  19. نیلوفر امینی مجد می گوید

    احسنت خانوم فرشته.قطع یقین بدونین اکثر آدم های باشرف با نظر شما موافق و اظهار … و شرم و تاسف میکنن برای این بازیگر زن و جماعت چشم و گوش بسته ای که فریفته چهره دهه ۸۰ این خانم بودن.چون زیبایی ایشون تاریخ مصرفش داره به پایان میرسه.و اونچه می مونه ..وی نداشته اشه.

  20. شكوفه می گوید

    خدا جمیعا همه تونو شفا بده اونا پی عشق و حالن و شما مثل سگ و گربه به جون هم افتادین

  21. ا.م می گوید

    سلام واقعا نارحت شدم اخه چرا مهناز افشار من عاشقتم

  22. ا.م می گوید

    دوست دارم مهناز

  23. حمید می گوید

    اتفاقا ملتی که آبرو دارند زیر سایه الله آرامش و شادی دارند .نه این جماعت الکی خوش و بی دین که با بیت المال سرگرمند .مال بیت المال که در دست امثال این آقازاده هاست صدقه سری ملته که میشه بیماری و بلا و مصیبت واسه حروم خوراش. ضمن اینکه شهرت آسایش و تفریحات سالم رو از آدم میگیره.چون همه جا چشم و دوربین گوشی ها به دنبالشون.

  24. ماری می گوید

    شماازکجاانقدمطمعن حرف میزنید زشته پشت سرمردم حرف زدن چه حوصله ای دارین بخدا

  25. المیرا می گوید

    بابا بیچاره تو سن چهل سالگی تونسته بالاخره ی شوهر پیدا کنه و قبل اینکه …سه بشه سریع دست بکار شده، چکارش دارید، مجبور بوده مجبور، می فهمید، خخخخخخخخ

    1. محمد می گوید

      سلام خانم الی حق کاملا با شماست من نظر شما رو تاید میکنم

    2. دریا می گوید

      المیرا من از مهناز افشار بدم میاد از خودش از خبر بارداری دادنش از حرکات و رفتارش و از حجابش ولی کی تو سن ۴۰ سالگی یائسه شده که این دومیش باشه سن یائسگی از بالای ۵۰ سالگی و معمولا از ۵۵ سالگی شروع میشه حتی کسانیکه دیرتر یائسه میشن تا ۶۰ سالگی هم میتونن بچه دار بشن چند وقت پیش خبر مادر شدن یه زن فکر کنم آلمانی رو تو سن بالای ۶۰ سالگی منتشر کردن تا وقتی هم که زن یائسه نشده میتونه بچه دار بشه میخواد ۵۵ سالگی باشه یا ۶۰ یا ۶۵ سالگیش

  26. شهاب می گوید

    خدا زنان بی شرم و حیا رو که زندگی دخترای دیگه رو از هم می پاشند به خاک …. بکشونه
    چقدر ادای روشنفکران رو درمیاره زن دوم شده اونم با قهر خونواده شوهر چپ و راستم از شکم باردارش پرده برداری میکنه بی … …. داره شبیه ….. میشه!!

  27. نازنین می گوید

    با این همه ادعا که داره تو شوهر کردنش خوار و ذلیل شد.این نتیجه ترویج فرهنگ بی دینی بین نسل جوان هست.
    اگه تو زندگیش پول بیت المال باشه حالا به هر نحوی تو سفره اش لقمه ملت باشه آه و نفرین مردم تو زندگیش میاد.
    یه دخترم خدا گذاشت تو دامن این زن که نامه عملش رو ببینه.
    ادا و اطوارهای انسان دوستانشم دیگه واسه مردم خریدار نداره دست خودش و خونواده شوهر ش جلو ملت رو شده .

  28. شادی می گوید

    اینقدر حسود نباشین مهناز افشار هم هم جیگر هم دوست داشتنی چرا چشم دیدنش ندارین خانمی که میگی ایشون در حد من نیست من عاشقانه هم خودش هم بازیش هم چهره ی زیباش دوست دارم

    1. فاطمه76 می گوید

      لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

  29. مريم می گوید

    روایت است از امام معصوم که هر کس انسانى را بخاطر گناهش سرزنش کند نمیرد تا انکه خودش مرتکب ان گناه شود

  30. مريم می گوید

    باور کنید اگر ما مسلمان بودیم و پیرو اهلبیت حتى براى یک لحظه به خودمان اجازه نمیدادیم که در مورد جزعیات زندگى مردم که هیچ اطمینانى در مورد ان نداریم ْ و فقط و فقط از روى احتمالات صحبت میکنیم قضاوت کنیم و حتى اگر هم مطمعن باشیم خداوند به ما اجازه نداده که پرده درى کنیم هر موضوعى هم که در زندگى هر شخصى باشه به خودش مربوطه ما رو تو قبرش نمیخوابونن اى کاش ذره اى توى صحبتامون ترس از خدا رو در نظر میگرفتیمبرید استغفار کنید

  31. سارا می گوید

    واقعا که اول برای خودم بعد برای شماها متاسفم برای اینکه انقدر بیکاریم که میایم و در مورد زندگی مردم نظر میدیم من بعد از گفتن چند نکته از این سایت و همه ی این جور سایت ها میرم

    اولا شما چطور به خودتون اجازه میدین در مورد زندگی مردم نظر بدین هیچ کس حق نداره در مورد دیگران نظر بده شما فکر کردین کی هستین که به خودتون اجازه میدین تین جوری قضاوت کنید نه واقعا خداوکیلی کی ستین زندگی شما بدون مشگله بدونه نقصین ؟ یا خودتون و نماینده خدا رو زمین میبینین که نظر میدین در مورد مردم ؟

    دوما به جای اینکاراتون و این همه بد گوییاتون یا نیاین اینجاها یا ارزوی سلامتی بچه اش رو بکنین نه نظره الکی بدین

    سوما اونا دارن زندگیشونو میکنن به شماها هم ربطی نداره …
    ولی اگه خیلی بیکارین نمیتونم چیزی بهتون بگم چون واقعا بعضی هاتون احمقین که دارین سره دو تا حدسه احمقانه با هم دعوا میکنین اخرش به نتیجه رسیدین خب که چی ؟ افرین باریکلا بهتون جایزه میدن؟

  32. پونه می گوید

    سلام احسنت به مریم خانوم سارا خانوم دیگه نظری ندارم۰

  33. سید روح الله مرتضی زاده می گوید

    قطعا ثروت این آقازاده به همه مربوطه چون منصب دولتی داشته و بقال سر کوچه که نبوده میلیارد میلیارد بریز و بپاش داره

  34. tahoora می گوید

    بچه تمام زندگی منه

  35. مهسا می گوید

    همه نظراتو خوندم یه نکته جالب که هیییچکس بهش دقت نکرده
    خدا بهشون دختر داده این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی مطمئن باشین کاری که این دو نفر در حق زن اول رامین کردن سر دخترشون میاد قربون خدا برم به وقتش چنان تاوان نامردی رو میده که نمیفهمی از کجا خوردی پس انقدر خودتونو ناراحت نکین و بسپارین به خدا..