داستان هایی جالب از زندگی فرهاد مجیدی + عکس همسرش

42

فرهاد مجیدی Farhad Majidi متولد ۱۳ خرداد ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. همسر وی، فرناز مومنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام های تیام و سیام (امیر بردیا) می باشد.

 همسر فرهاد مجیدی همسر دوم فرهاد مجیدی طلاق فرهاد مجیدی بیوگرافی فرناز مومنی ازدواج فرهاد مجیدی
فرهاد فوتبالش را از جوانان کشاورز شروع کرد. پس از درخشش در این تیم به جوانان بهمن پیوست. سپس برای مسابقات استانی به شکل قرضی راهی پارچین شد ولی پس از درخشش در این تیم پس از هشت ماه به بهمن و این بار رده سنی امیدها برگشت. فرهاد این سال زیر نظر فرهاد کاظمی با نفراتی چون علی لطیفی و علی جانملکی هم تیمی بود. در همان سن و سال کم برای بزرگسالان بهمن هم بازی کردو خوش درخشید تا هم به پیراهن تیم ملی برسد و هم مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد.

 همسر فرهاد مجیدی همسر دوم فرهاد مجیدی طلاق فرهاد مجیدی بیوگرافی فرناز مومنی ازدواج فرهاد مجیدی

 جشن تولد تیام پسر فرهاد مجیدی

حاجی بمب ترکاند!

علی فتح ا… زاده که آن سال ها هنوز نه حاجی شده بود و نه دکتر پس از چند سال توانست استقلال را از زیر سایه پرسپولیس خارج کند. در سال های قبل آبی ها در فصل نقل و انتقالات موفقیت چشم گیری نداشتند و در جذب ستاره هایی چون مهدی مهدوی کیا و کریم باقری قافیه را به پرسپولیس باخته بودند. اما با آمدن فتح ا…زاده ورق بازی به سود استقلال برگشت. حاجی از همان سال اول حضورش بمب ترکاندن را شروع کرد.

در جدال بر سر خرید فرهاد مجیدی در نهایت مدیرعامل جوان استقلال بر عابدینی کار کشته چیره شد. به این ترتیب در سال ۷۶ مجیدی ۱۹ ساله استقلالی شد. مبلغ قرارداد او با استقلال فاش نشد. اما برخی از رسانه های ۱۴ سال پیش آن را ۲۰ میلیون تومان اعلام کردند!

همسر فرهاد مجیدی همسر دوم فرهاد مجیدی طلاق فرهاد مجیدی بیوگرافی فرناز مومنی ازدواج فرهاد مجیدی

داربی اولین بازی فرهاد

اولین بازی مجیدی جوان برای استقلال داربی معوقه از لیگ آزادگان سال ۷۵ بود. این داربی اولین بازی مرحوم حجازی به عنوان سرمربی استقلال هم به شمار می رفت . در آن دیدار شاگردان حمید درخشان سه بر صفر برنده داربی شدند تا اولین مسابقه به خاطره تلخی برای فرهاد و مرحوم ناصر حجازی تبدیل شود مجیدی آن سال ها به عنوان هافبک برای استقلال بازی می کرد.

فرهاد لژبونر می شود

فرهاد در سال ۷۸ را پیدوین اثریش رفت و لژیونر شد. هر چند آمار وعملکرد او در این لیگ اروپایی بد نبود و در ۱۲ بازی شش گل برای تیمش به ثمر رساند اما او تصمیم گرفت پس از یک فصل دوباره به فوتبال ایران و استقلال برگردد!

قرار داد داخلی با پرسپولیس

زمانی که فرهاد از اتریش به فوتبال ایران برگشت علی پروین با او وارد مذاکره شد تا ستاره استقلال را قاپ بزند. حتی شایعه شد که در توانیر با قرمزها قرارداد داخلی هم امضا کرده است. مصاحبه آن زمان فرهاد با یکی از هفته نامه ها که از هواداران استقلال خداحافظی کرده بود و برای رفتن به پرسپولیس رخصت گرفته بود هم این انتقال را باورپذیر می کرد، اما باز هم فتح ا… زاده فرهاد را از دهان شیر بیرون آورد و برای دومین بار استقلالی کرد. مجیدی هم هرگز ماجرای بستن قرارداد داخلی با پرسپولیس را تکذیب نکرد.

همسر فرهاد مجیدی همسر دوم فرهاد مجیدی طلاق فرهاد مجیدی بیوگرافی فرناز مومنی ازدواج فرهاد مجیدی

دومین رفت و آمد فرهاد

به هر شکل فرهاد مجیدی در استقلال ماندگار شد و در لیگ آزادگان سال ۸۰- ۷۹ یک فصل دیگر برای استقلال بازی کرد، اما در پایان فصل و همزمان با شروع لیگ حرفه ای به الوصل امارات رفت . اما پس از انجام هشت بازی و به ثمر رساندن هفت گل او برای دومین بار به استقلال برگشت و در لیگ برتر برای تیمش بازی کرد.

سومین رفت و آمد فرهاد!

فرهاد پس از یک دوره کوتاه دوباره استقلال را به مقصد امارات و الوصل ترک کرد. او به الوصل امارات برگشت و چهار سال تمام در این تیم توپ زد. در سال ۲۰۰۳ به شکل فرضی به العین رفت و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. پس از آن بار دیگر به شکل قرضی راهی الاهلی امارات شد. النصر و الاهلی تیم های بعدی فرهاد در امارات بودند. سرانجام در سال ۸۶ یعنی لیگ هفتم حرفه ای بار دیگر با مدیریت  فتح ا… زاده و سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی پس از حدود شش سال دوری به فوتبال ایران و استقلال برگشت.

دو فصل ناموفق

فرهاد در دو فصل اول حضورش در استقلال درخشش چندانی نداشت و بیشتر به عنوان یک بازیکن تعویضی در ترکیب تیم قرار می گرفت. اما از اواخر لیگ هشتم و به شکل قطعی از ابتدای لیگ نهم حرفه ای دوران طلایی فرهاد شروع شد. در سه فصل اخیر مجیدی بهترین بازیکن استقلال و از بهترین های لیگ برتر ایران لقب گرفت.

همسر فرهاد مجیدی همسر دوم فرهاد مجیدی طلاق فرهاد مجیدی بیوگرافی فرناز مومنی ازدواج فرهاد مجیدیفرناز مومنی همسر فرهاد مجیدی

فرهاد علیه منصوریان، قربانی و ژنرال

مجیدی پس از بازگشت به استقلال با سه نفر به شدت مشکل و اختلاف داشت. فرهاد و علی منصور یک فصل آن هم در لیگ هفتم حرفه ای هم تیمی بودند. اما مشکل اصلی آنها به فرزاد، برادر کوچک تر فرهاد بر می گشت. پیروز قربانی هم بر سر همین مسایل با فرهاد مشکل داشت. او حتی جدایی خود از استقلال را گردن مجیدی انداخت. در لیگ دهم هم که قرار بود بر گردد. اما این اتفاق نیفتاد، پیروز علیه برخی ها مصاحبه کرد که گفته می شود، منظورش از برخی ها مجیدی بود! رابطه بد او با امیر قلعه نویی هم که برای همه آشکار است. اما دلیل اصلی آن را نه ژنرال و نه مجیدی به طور شفاف بیان نکردند. رفاقت بابایی مشاور سابق فتح ا… زاده و واعظ با مجیدی که رابطه  بسیار بدی با قلعه نویی دارد هم در این میان جالب است. هنوز هواداران استقلال دعواهای ژنرال و بابایی که «بچه» خطاب می شد را فراموش نکرده اند.

خداحافظی نیمه کاره

در لیگ دهم حرفه ای که مجیدی در اوج آمادگی خود قرار داشت بر سر مسایل مالی با فتح ا… زاده به مشکل خورد. پس از آن اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی کرده و دیگر برای استقلال بازی نمی کند! اما سرانجام پس از جلساتی که با مدیرعامل استقلال برگزار کرد از تصمیم خود برگشت و به فوتبالش ادامه داد! پس از آن هم چند بار دیگر بحث خداحافظی او مطرح شد تا به امروز که استقلال را تنها گذاشت و به امارات رفت.

۲ بار کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا شد

فرهاد مجیدی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ دو بار در میان کاندیداهای AFC برای انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا قرار گرفت. در سال ۲۰۱۰ او تا سه نفر نهایی هم بالا رفت اما سرانجام یک استرالیایی به این عنوان رسید. در سال ۲۰۱۱ هم او در لیست ۱۰ نفره قرار داشت اما به مراحل بالاتر نرفت.

رابطه خوب با مدیران عامل!

فرهاد در این سال ها چه در دوره واعظ آشتیانی و چه در دوره مدیریت فتح ا… زاده رابطه بسیار خوبی با مدیران عامل داشت. بسیاری بر این باور بودند که مجیدی روی تصمیمات کلان باشگاه تأثیرگذار بود. حتی یک بار حسن روشن در مورد حذف شدن نام علیرضا منصوریان از کمیته فنی افشار کرد فتح ا… زاده گفته چون مجیدی با علی منصور مخالف است نباید در کمیته فنی باشد؟!

شیخ اماراتی زیر پیراهن فرهاد!

در یکی از بازی های الوصل زمانی که مجیدی برای تیمش گلزنی کرد پیراهن خود را بالا زد وعکس یکی از شیخ های امارات را نشان داد! افشای این اتفاق از سوی روزنامه گل باعث شد تا او علیه این روزنامه شکایت کند. هر چند در پایان با توجه تصاویر و مدارک ر وزنامه گل  تبرئه شد. فرهاد در توضیح این ماجرا گفت چون تولد آن شیخ بود، باشگاه به تمام بازیکنان دستور داده بود آن تی شرت را زیر پیراهن خود بپوشند و هر کس گل زد تصویر او را نشان دهد!

کاش زمان ناصر این طور بودی

زمانی که مرحوم ناصر حجازی در بستر بیماری قرار داشت، فرهاد به ملاقات او می رود خانم شفیعی به مجیدی  خاطرات لیگ هفتم را یادآوری می کند و می گوید اگر آن فصل هم این قدر آماده بود استقلال حجازی نتیجه می گرفت و آن مرحوم بر کنار نمی شد.

ماجرای فرهاد مجیدی و علیرضا فغانی هم جالب بود. کاپیتان استقلال چند بار از سوی این داور با کارت قرمز رو به رو شد. در مورد این دو نفر گفته می شد که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و برای همین بازی هایی که این داور سوت می زند، مجیدی زیاد اعتراض می کند و فغانی هم راحت به او کارت زرد و قرمز نشان می دهد! دلیل اصلی و جرقه اختلاف این دو نفر هم مشخص نبود.

هدیه بازوبند به بازیکن جوان!

مجیدی دوبار در جریان بازی بازوبند کاپیتانی را به عنوان هدیه در اختیار اسماعیل شریفات قرار داد. آن هم در شرایطی که نفرات قدیمی تر و با سابقه تر از شریفات در زمین حضور داشتند! پاداش گلزنی به پرسپولیس در داربی جام حذفی برای شریفات کاپیتانی چند دقیقه ای استقلال بود. حالا که فرهاد رفته شاید شریفات هرگز رنگ بازوبند را هم نبیند! اینکه حرکت فرهاد خوب بود یا نه نظرات مختلفی وجود داشت. برخی آن را به حساب اخلاق خوب او گذاشتند و برخی این کار را توهین به بازو بند استقلال و قدیمی های تیم می دانند؟!

فرهاد مجیدی در نظر سنجی سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال با آرای بیشتر به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۰ شناخته شد

محبوب ترین بازیکن جهان!

فرهاد مجیدی در نظر سنجی سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال با آرای بیشتر به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۰ شناخته شد! در انتخاب بازیکن محبوب سال ۲۰۱۱ هم در مرحله دوم او بالاترین رای را آورده و رقابت نزدیکی با علی کریمی دارد.

بهترین گلزن ایران در آسیا

فرهاد مجیدی با زدن ۱۳ گل در رقابت های آسیایی توانست بالاتر از فرشاد پیوس و محمود کریمی که هر کدام ۱۱ گل به ثمر رسانده بودند عنوان بهترین گلزن باشگاهی ایران در رقابت های آسیایی را کسب کند. همچنین او تنها فوتبالیست ایران است که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است. مجیدی در سال ۲۰۰۳ با العین به این مهم رسید.

کارنامه ملی فرهاد

 فرهاد برای اولین بار در سال ۷۵ و برای  مسابقات جام ملت های آسیا در سال ۱۹۹۶ توسط محمد مایلی کهن به تیم ملی دعوت شد. فرهاد مجیدی ۱۹ ساله اولین بازی ملی خود را برابر کویت انجام داد. برای آخرین بار هم در سال ۲۰۱۱ و در سن ۳۵ سالگی توسط کارلوس کرش به تیم ملی دعوت شد. سرانجام او با ۴۵ بازی ملی و ۱۰ گل زده به کارش پایان داد. برای اولین بار فرهاد در شهریور ۱۳۸۹ در دوره افشین قطبی از تیم ملی خداحافظی کرد اما با آمدن کرش بار دیگر برگشت. اما در پنج مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه ای به علی کفاشیان برای همیشه فوتبال ملی را کنار گذاشت. حضور در جام جهانی ۹۸ فرانسه از جمله افتخارات ملی فرهاد است.

افتخارات فرهاد

مجیدی در دوران فوتبالی خود شش قهرمانی را با سه تیم تجربه کرد. در سال ۷۷- ۷۶ با استقلال حجازی قهرمان لیگ آزادگان شد. در سال ۸۰- ۷۹ با منصور پور حیدری برای دومین بار قهرمانی در لیگ آزادگان را تجربه کرد. در لیگ هشتم حرفه ای با قعله نویی لیگ برتر را فتح کرد. سال ۸۷- ۸۶ با قلعه نویی قهرمانی در جام حذفی را هم تجربه می کند. با الاهلی در سال ۲۰۰۶ قهرمان امارات شد و سرانجام با العین در سال ۲۰۰۳ لیگ قهرمانان آسیا را فتح کرد.

کارنامه فرهاد در استقلال

فرهاد در دوران حضورش در استقلال ۱۳۵ بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد ۶۱ گل هم به ثمر برساند. مجیدی در کنار نفراتی چون غلامحسین مظلومی، آرش برهانی و غلامرضا عنایتی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود.

در فروردین ۹۲ با انتشار عکس زیر در شبکه های اجتماعی برخی سایتها و وبلاگ شایعات زیر را مطرح کرند .

همسر فرهاد مجیدی همسر دوم فرهاد مجیدی طلاق فرهاد مجیدی بیوگرافی فرناز مومنی ازدواج فرهاد مجیدی

به گزارش نامه نیوز  این عکسی است که در فیس بوک منتشر شده و منتسب به فرهاد مجیدی و همسرش است. همسر دوم مجیدی که گفته می شد دلیل اصلی سفر او به تیم قطری هم بوده.

ستاره آبی ها تعطیلات عید را در امارات و برای گذراندن در کنار همسر دومش سپری کرد.

ازدواج دوم فرهاد مجیدی برعکس ازدواج اولش بدون سرو صدا و درج در نشریات ورزشی انجام شد. این بازیکن مشهور تیم استقلال که چندی پیش، هوس گرفتن زن دوم به سرش زد و زن دوم نیز برای خود اختیار کرد که در فیس بوک تصاویری در این رابطه منتشر شد.
 
به هر حال ازدواج دوم این ستاره برعکس ازدواج اولش بدون سرو صدا و درج در نشریات ورزشی انجام شد خبری از چاپ عکس روی جلد نبود!
منبع : تبیان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 42 )
  1. ناشناس می گوید

    قربون کابوس لنگیا

  2. delaram... می گوید

    کی گفته آخه زن دومشه؟؟؟؟؟؟
    اگه زن دومش بود بچه هاش باهاش عکس میگرفتن؟؟
    شایعه نکنین لطفا

  3. شهاب می گوید

    سومیه کیه؟

    1. سعید می گوید

      منم دیگه

  4. آرش می گوید

    پارچین دبیرستان ۲۲ بهمن یادته آقا فرهاد!! خاورشهرم یادت رفته آقا قرهاد!! اصلا چی رو یادته آقا فرهاد؟!!!

  5. آرش می گوید

    فرهاد از نوجوانان و جوانان پارچین با اصغر مشیری و باقر رحیمی و محمود کهندانی فوتبالیست شد و به تیم ملی نوجوانان دعوت شد بعد فرهاد کاظمی بردش کشاورز و بهمن البته اونروزا هنوز با اتوبوس واحد میرفت سر تمرین تا اونموقع هنوز با معرفت بود و ما بچه محلا رو خوب میشناخت ولی وقتی رفت و استقلال و ما رفتیم سر تمرین ببینیمش ما همکلاسیهایی چند سالش رو نشناخت!!!

  6. آرش می گوید

    راستی فرزاد و فرهاد جفت پرسپولیسی و عاشق پروین بودن و حتی بعضی بازیهای پرسپولیس رو میرفتن استادیوم اما همیشه زد زیرش

    1. فاطمه چشم آبی می گوید

      دیگه شایعه درست نکن

  7. اسحاق می گوید

    بزرگی می گفت زن ها وقتی مورد بهتر پیدا کنن سریع شیفت می کنن رو اون, قبول, ولی باز اونا مورد بهتر باشه شیفت می کنن برا مردا مورد باشه کافیه دیگه بقیه ش مهم نیست!!

  8. رصا می گوید

    امان از پول مفت

  9. فاطمه می گوید

    این مردا چقد بدبختن اخه زن اولش که خوشگل تره خدا شفاتون بده

  10. سينا می گوید

    واقعا کارش چندش آور بود عکس شیخ عرب در زیر پیراهن!!!!!
    یعنی پول به هر قیمتی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. علی 007 می گوید

    فاطمه خانوم راست میگی شما واقعا همسر اول ایشون خوشگل تره ولی خوب حتما با هم مشکل داشت خدا کنه اقا فرهاد بیاد استقلال دوباره اقا فرهاد لطفا برگر لطفا

    1. sara می گوید

      خوب اگه باهاش مشکل داشت طلاقش میداد بی انصافیه هم اینو بخواد هم اونو!

  12. سامه می گوید

    دو عکس اول متعلق به همسر اول ایشونه

  13. سعید می گوید

    باسلام.اقای مجیدی دوران دبیرستان درپارچین همکلاس ودوست من بود نام برادرش فرزاد.پدرش یک کارمند معمولی وزارت دفاع بودکه هشتش گرو نه بود.الانم …. شمال کشوره.فرهاد مجیدی بهتر گذشته خودشو فراموش نکنه کی بوده وبه کجا رسیده.

  14. سعید می گوید

    سلام.چه زنای زشتی داره.پولداره ولی سلیقه نداره.زن اولش خیلی غوله وخیلی هم زشت.دومی راکه نمیشه نگاه کرد.

    1. فاطمه می گوید

      شماخوبی!!

    2. Ab می گوید

      توخوبی

  15. سام می گوید

    دست از زندگی خصوص بردارید چه کاردارید به زن اول و دومش حداقل به بچه هاش رحم کنید این قدر آسیب به خانواده نزنید

  16. رامین می گوید

    نمیدونم چی بگم.!!!!کاش یکم،فقط یکم ظرفیت بالا اومدن تو زندگی رو داشتیم.افسوس که…….

  17. sara می گوید

    ینی دوتا زن داره؟یا زن اولشو طلاق داده؟
    اگه اینطورباشه واسه ی خانم دومش واقعا متاسفم که باوجود اینکه این اقا زن و بچه داشت حاضرشد باهاش ازدواج کنه!

    1. ناشناس می گوید

      باید مثل مهناز افشار شرط طلاق میگذاشت

  18. حدیث خانومی می گوید

    به نظر من که جفت زناشم خوشگلن حسود نباشید

  19. ممد می گوید

    عشقه مخصوصا مازنی هم هست

  20. h@$@n می گوید

    بابا اصلا کی گفته این عکس زنشه اصلا شاید خواهرش باشه

  21. سینا می گوید

    ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶ تای ها

    1. سحر می گوید

      ۴۴۴۴۴۴تاییییییییییییییییی هههههههههههههههااااااااااااااا

  22. بابا پنجعلي می گوید

    زنشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    بخوابونم توی دهنش؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

  23. سحر می گوید

    اتفاقا انقد مَرد نیست که بگه با پرسپولیس داخلی بستم و همیشه و همه جا این کارشو تکذیب کرده بدبخت ترسو!!

  24. آفرین خیلی خوبین شما می گوید

    زنده باد فرهاد مقدس ۷۷۷۷۷

    1. سینا می گوید

      زنده باد ایمون زاید که سر ۱۰ دقیقه حالتون رو گرفت رفت

  25. kafsabinasim.ir می گوید

    فرهاد مجیدی دوست داشتنی

  26. سعید می گوید

    متاسفم براتون
    این حرفا رو از کجا میزنید؟ مطمینی زن دومشه ؟ …..

  27. k می گوید

    استقلال ازبی ستاره ای دردهی گذشته یه مهاجم معمولی روبرای خودشون بت کردنه.

  28. فرهاد مجیدی می گوید

    خیلی تابلو نویسنده یه پرسپولیسی بوده 😀

  29. مینا می گوید

    سلام به نظرم فرهادیکی ازمحبوب ترین بازیکنای دنیابود

  30. افشین می گوید

    اخه چقدر ما مردم ایران فضول داریم چیکار به زندگی خصوصی و همسرش دارین به شماها چه؟ دختر اومده میگه زن اولش بهتر بود چرا طلاق داد؟ بتووچه تو راست میگی خودت و هم نسل هات زندگی خودتونو بچسبین و نگه دارین که انقد آمار طلاق نبرین بالا … دلیل موفقیتشو نگاه کنین که بی دلیل فرهاد مجیدی نشد…

  31. افشین می گوید

    چقدر زور اومده به لنگیااایی که عدد ننگ ۴ رو فرهااد براشون گذاشت … برین جمع کنین باباااا اون یکی اومده گفته پرسپولیسی بود … پ چرا هیچ سند و مدرکی نیست امااااا سند هست از علی کریمی که اوومده تمرین استقلال راهش ندان … سند هست از مسلماان که استقلالی … مصاحبه کعبی هست که میگه استفلالی .. علی دایی که تو استقلال اردبیل … اونم از اسطوره هاتون مثلا علی کریمی که انقدر … و بی شخصیت بود که به ساک تیم ملی لگد زد یادتونه؟؟؟ داور زد یادتوونه دهه ۶۰ای ها؟

    1. یاس می گوید

      اون چهار تا دربی که شما کیسه کش ها بردین متوالی نبودن که میگین چهارتاییها بعدش همش با کمک داوری بردین . چهار نماد پرسپولیسه که سه تا دربی چهارتا کوبوند به استقلال. . شیش تاییییییییییییییییههههههههههههااااااااااااااا

  32. امید امیر عربی می گوید

    این عکس تک خواهر فرهاد است اگه زرنگ باشی از صورت و چهره اش معلومه

    1. زری می گوید

      اوسکلن دیگه????