از ازدواج مذهبی تا پارتی شمال؛ وقتی گرمکن فوتبالیست ها دوتا می‌شود!

3

داستان ازدواج دوم بین چهره‌های سرشناس فوتبال‌ایران ماجرای آشنایی است. ستاره‌هایی که تمرکزشان به زمین چمن است و کمتر وقت دارند به زندگی شخصی‌شان رسیدگی کنند. البته‌ این اتفاقات بیشتر برای ستاره‌های دهه های ۷۰ و ۸۰ فوتبال‌ ایران پیش آمده است.‌این به معنای سر به راهی نسل جدید فوتبال‌ ایران نیست، بلکه به‌این معناست که آنها اعتقاد زیادی به ازدواج ندارند. یکی از همین ستاره‌های نسل جدید فوتبال‌ ایران در یک سال گذشته ۳ بار مختلف از نامزدی‌اش خبر داده و ۳ دختر مختلف را به عنوان نامزدش به رفقا معرفی کرده است. اما هیچ یک از‌ این سناریوها به سرانجام خاصی نرسیده است. در‌ اینجا شما داستان ازدواج دوم بعضی از ستاره‌های فوتبال‌ ایران را می‌خوانید، ستاره هایی که حالا دیگر سن و سالی ازشان گذشته است.

همسر فوتبالیست ها همسر بازیکنان طلاق فوتبالیست ها ازدواج فوتبالیست ها همسر دوم سرمربی، نامزد بازیکنش بود!
داستان زن دوم یکی از مربیان با‌ سابقه فوتبال‌ ایران شنیدنی است. ازدواج دوم‌ این سرمربی فوتبال که چندان از حاشیه بدش نمی‌آید و مدتی را هم ممنوع‌الکار بود داستان عجیبی دارد.‌این سرمربی در‌ اردوهای تیمش، نامزد یکی از بازیکنان جوان تیم را در هتل اردوی تیم دید و پسندید. نامزدی آن دختر با فوتبالیست جوان به هم خورد. چند ماه بعد تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به سفر خارجی اعزام شد و مدیران باشگاه دیدند که نام خانم جوان هم در لیست مسافران قرار دارد. بازیکنان تیم روایت می‌کنند آقای سرمربی در سفر چند‌ روزه خارج از‌ ایران همراه همسر دومش به خرید می‌رفت و در هتل دیگری برای او اتاق گرفته بود. البته جالب ‌اینجاست که او از همسر اولش جدا نشده بود و البته یک بار شایعه ازدواج دوم آقای سرمربی در یک‌ روزنامه ورزشی منتشر شد. جالب بود که همسر اول آقای سرمربی به دفتر روزنامه‌ زنگ ‌زد و تنها یک سوال پرسید: «تو رو خدا به من راستش رو بگین؟‌این خبر حقیقت داره؟» آقای سرمربی هنوز هم با ۲ همسرش زندگی می‌کند و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است.

ازدواج مخفیانه و ازدواج رسانه‌ای
آقای ستاره سال‌ها پیش عروسی پر‌ زرق‌ وب رقی گرفت‌ ، مراسمی‌که حتی چند فریم از عکس‌های آن به سایت‌های زرد هم درز کرد و الان هم با ساده‌ترین جستجو در گوگل می‌توانید آنها را ببینید. او که در‌ این مدت حسابی‌ خودش را مرد خانواده نشان داده، پس از تولد فرزندش هم او را در مجامع عمومی ‌همراه خودش می‌برد. اما بد نیست بنویسیم که‌ این ازدواج دوم آقای ستاره است. ازدواج اول آقای ستاره به سال‌ها پیش برمی‌گردد، به دوران جوانی او. ازدواج او در خارج‌ از‌ ایران اتفاق افتاد و البته حاصل آن یک فرزند بود. آن ازدواج سرانجام خوبی نداشت اما شنیده می‌شود ازدواج اول آقای ستاره نردبان ازدواج دوم بوده است. چرا که همسر اولش دوست صمیمی‌ همسر دومش بوده و به همین دلیل با او آشنا شده است.

ازدواج های تند تند آقای تندخو
یکی از محبوب ترین بازیکنان نسل گذشته فوتبال ایران پشتکار زیادی در ازدواج دارد. چند روایت در مورد تعداد ازدواج های او وجود دارد. بعضی ها خبر می دهند که او چهار بار ازدواج کرده است. بعضی دیگر ادعا می کنند که او به رکورد ۷ ازدواج هم رسیده است. گویا اخلاق تند این ستاره ریزنقش سال های دور فوتبال ایران در زندگی زناشویی او هم جریان دارد. شنیده می شود آقای تندخو ۳ فرزند هم دارد و الان با همسر هفتمش زندگی می کند.

دخترخاله شکاک ستاره گوشه‌گیر
مربی گوشه‌گیر و آرام فوتبال‌ ایران دوزنه است. او که تا چند سال گذشته فوتبال بازی می‌کرد، در دوران جوانی با دختر‌خاله‌اش ازدواج کرده بود. اما همسر او زن شکاکی بود. یکی از ملی پوشان هم دوره او تعریف می‌کند: «در تیم ملی هر بار که به اردو می‌رفتیم، همسر اول […] به هتل محل اقامت ما می‌آمد و از سرمربی تیم اجازه می‌خواست تا شوهرش به لابی هتل بیاید. هر بار هم که سرمربی مانع ‌این کار می‌شد‌ این خانم ‌اینقدر سروصدا و مزاحمت ‌ایجاد می‌کرد تا آخر سرمربی موافقت کند. انگار خانمش بدبینی داشت و تصور می‌کنم‌ به خاطر همین هم از هم جدا شدند.»‌ این مربی بی‌حاشیه چند سال پیش دوباره ازدواج کرد و از ازدواج اولش یک پسر دارد.

تجدیدفراش آقای زن ذلیل
ازدواج اول ستاره تیم محبوب تهران کاملا رسانه‌ای شد. عکس او در حالی که پشت فرمان ماشین گل زده نشسته بود، روی جلد یکی دو روزنامه ورزشی رفت و چند عکاس مشهور به عروسی رفتند تا از مراسم عکاسی کنند. عکس‌های مراسم عروسی در کوتاه‌ترین زمان به رسانه‌ها رسید. همانطور که ازدواج اول ستاره یاغی در مدت زمان کوتاهی به سرانجامش نزدیک شد؛ طلاق. آنها از هم جدا شدند تا ستاره همیشه شاکی تیم محبوب دوباره ازدواج کند. گویا ازدواج دوم و سوم به مراتب تجربه بهتری است. یک خبرنگار ورزشی ادعا می‌کند: «یک روز که من برای مصاحبه به […] زنگ زده بودم و درباره فیلم‌های محبوبش از او می‌پرسیدم، او گوشی را به همسر سومش داد و گفت: هر چی خانمم میگه رو بنویس!» درست حدس زدید او زن دوم را هم طلاق داده است.

از ازدواج مذهبی تا پارتی شمال
ستاره ناکام فوتبال‌ایران زندگی زناشویی پرفراز‌و‌نشیبی را داشت. او در دوران اوج فوتبالش در دهه ۱۳۷۰ برای اولین بار ازدواج کرد. او که سابقه مداحی هم داشت، همسر اولش را از خانواده‌ای مذهبی انتخاب کرد.
تصویر او و همسرش کنار سفره عقد روی جلد یکی از هفته نامه های مشهور آن دوران چاپ شد اما آن ازدواج به سرعت به جدایی رسید. فوتبالیست سرشناس چند سال بعد پیشنهادی اروپایی داشت و برای زندگی به آنجا رفت. او در اروپا با خانم سرمایه‌داری آشنا شد و‌این آشنایی  پایه ازدواج دوم او را شکل داد.
ازدواج دوم او هم به جدایی ختم شد و او حالا مجرد زندگی می‌کند. انتشار فیلمی‌که او و دوستانش در ویلایی در شمال ‌ایران دستگیر شده بودند، برای سال‌های پس از طلاق دوم اوست.‌

 کلاهبرداری از بازیکن خجالتی
شاید اگر می‌توانستیم نامش را بنویسیم، باورتان نمی‌شد که او ۳ بار ازدواج کرده است. بازیکن سربه‌زیر و دوست‌داشتنی یکی از تیم‌های همیشه مدعی لیگ برتر آنقدر زندگی آرامی ‌دارد که حتی هم تیمی‌ها تجدید‌فراش‌ او را‌ باور نمی‌کنند. ازدواج اولش برای دورانی است که در تیم امید ‌ایران بازی می‌کرد. شنیده می‌شود در اردوی تیم امید بوده که همسر اول مهریه اش را اجرا گذاشت و او را به زندان انداخت. بازیکن محجوب فوتبال ‌ایران با وساطت مدیر باشگاهش توانست مهریه را پرداخت کند اما دیگر حاضر به زندگی با همسرش نشد.‌این اتفاق به قدری تلخ و تکان دهنده بود که او بیش از ۱۰ سال مجرد زندگی کرد تا‌اینکه بالاخره آذرماه سال گذشته برای بار دوم ازدواج کرد. مراسم عروسی او در سکوت خبری برگزار شد و حتی هیچ یک از هم‌تیمی‌های او به عروسی دعوت نشدند.

تاهل پیچیده آقای سوپراستار
سوپراستار محبوب تیم محبوب تهرانی ۲ بار ازدواج کرده است. یک بار در دهه ۱۳۷۰، روزهایی که آقای ستاره به ‌این محبوبیت نرسیده بود. او پیش از ‌اینکه به یک تیم اروپایی ترانسفر شود در تهران با همسرش عقد کرد و دوتایی به اروپا سفرکردند. مراسم عقد‌این دو، در آن روزها در محله جوادیه تهران برگزار شد. نکته عجیب‌ این بود که همسر ستاره محبوب فوتبال‌ ایران از خودش بزرگتر بود.‌ این ازدواج با اختلاف زن و مرد سرانجام ‌خوبی نداشت. البته هنوز‌این دو نفر از هم جدا نشده‌اند اما دیگر جدا از هم زندگی می‌کنند. مرد در ‌ایران زندگی می‌کند و دیگر از فوتبال خداحافظی کرده و زنش هم در دبی است. او می‌ترسد به ‌ایران بیاید تا از سوی شوهر ممنوع‌الخروج شود. البته با وجود انتشار چند عکس از دختری که او را زن دوم آقای سوپراستار معرفی می‌کنند، او هنوز ازدواج نکرده و با ۲ فرزندش تنها زندگی می‌کند. چند چهره سینمایی به عنوان گزینه ازدواج او مطرح شده‌اند که هیچ یک سرنوشت خوبی نداشته است.

ازدواج‌های ناکام آقای یاغی
یکی از یاغی‌های دهه ۱۳۷۰ فوتبال‌ ایران، سابقه ۲ ازدواج را در کارنامه اش دارد. یک بار در دورانی که چندان شهرتی نداشت، ازدواج اولش را ترتیب داد. او با دختری عروسی کرد که با هم نسبت فامیلی دوری هم داشتند. آن ازدواج ختم به خیر نشد و پس از یکی دو سال از هم جدا شدند. اما ‌این اتفاق با خاطره تلخ ازدواج دوم او، قابل‌مقایسه نیست. ازدواج دوم برای دورانی است که دستمزدهای نجومی ‌در کنار حضور آقای یاغی در تیم ملی باعث شده بود، او جایگاه اجتماعی بهتری پیدا کند و در‌این موقعیت با دختری که تا مقطع دکترا تحصیل کرده بود آشنا شد و پس از مدت کوتاهی ازدواج کرد. اما خانم دکتر چندان همسر باوفایی از آب در نیامد و در جریان یک معامله تجاری صدها میلیون تومان سر شوهرش کلاه گذاشت. نتیجه ازدواج ‌این دو چه شد؟ طلاق.

  در ازدواج دوم خوشبخت شد

این یکی هم از چهره‌های سر‌به‌زیری است که کسی باور نمی‌کند ۲ بار ازدواج کرده است. ازدواج‌ آقای سرمربی که در دهه ۱۳۷۰ سابقه بازی داشت، به همان سال‌ها برمی‌گردد. صیغه عقد او را یک مقام بلندمرتبه خواند اما دعای خیر‌ایشان هم نتوانست مانع از جدایی زودهنگام‌ این دو شود. بلافاصله ازدواج دوم او انجام شد.‌این بار در سکوت خبری. او حالا ۲ دختر دارد و از ازدواجش راضی است؛ به قدری که تا حالا ۲،۳ ‌ بار همراه همسرش گفت‌و‌گوی خانوادگی انجام داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ☆فاطمه☆ می گوید

    وقتی قشرضعیف جامعه یک شبه ب این همه پول میرسن نبایدانتظار رفتارای بهترازاینوداشت.

  2. نگین می گوید

    اره دقیقا همینطوره واقعا چرا باید با یه بچه ۲۳ساله قرارداد میلیاردی بسته بشه و بقیه پسرها بیکار باشن یا اگرم کار پیدا کنن با حداقل حقوق بخور و نمیر و بیشترین زحمت/ مگه یه فوتبالیست چکار میکنه دفاع و حمله وظیفشه چون کارش اینه خب یکی دیگه هم میره مرز دفاع و حمله ولی هیچی

  3. علی می گوید

    به واسطه سابقه فوتبلی ام میگم که اینهایی که نوشتید واقعیت داره اما فوتبالیست ها چون عموما از طبقات ضعیف تر جامعه بودن که با تلاش های زیاد به موفقیت رسیدن خیلی کمتر اون ثروت توانسته از راه به درشون کنه.
    فوتبالیست ها مذهبی تر و سنتی تر از خیلی از اقشار دیگه هستند.
    حالا شما برید با بازیگرها مقایسه کنید که به واسطه چشم و ابرو زیبا به پول و ثروت رسیدن. فساد در سینما بیداد میکنه.