تماس بدنی رضا عطاران و همسرش در استراحت مطلق جنجالی شد! + عکس

66

هم بازی شدن رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی جنجال ساز شد .

فیلم سینمایی «استراحت مطلق» با اصلاحاتی از سوی وزارت ارشاد مواجه شد. این کارگردان قبل از جشنواره فیلم فجر در نشستی با اعتراض به عدم حضور فیلم در جشنواره فجر تاکید کرد که فیلم با اصلاحاتی مواجه شده است و نمی‌تواند یک دقیقه از فیلم را کم کند.

همسر فریده فرامرزی همسر رضا عطاران خانواده رضا عطاران بیوگرافی فریده فرامرزی

مشخص شد فیلم به دلیل زمان کوتاهش امکان کوتاه شدن ندارد اما اصلاحات به گونه‌ای است که باید انجام شود و زمان فیلم با این اصلاحات کم خواهد شد. پس از جشنواره فیلم فجر کاهانی برای اینکه فیلمش را به اکران بسپارد، بخشی از اصلاحات فیلم را که از سوی ارشاد به فیلم داده شده بود انجام داد. به دلیل برخوردهای بدنی نیز کاهانی در ابتدای فیلم این نکته را متذکر می شود که رضا عطاران به همراه همسرش در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

عبدالرضا کاهانی از فیلمسازانی است که همواره در برابر اصلاحات وزارت ارشاد مقاومت کرده است.

همسر فریده فرامرزی همسر رضا عطاران خانواده رضا عطاران بیوگرافی فریده فرامرزی

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در محله گاراژدارهای مشهد به‌دنیا آمد. پدر و مادرش از اهالی بخش کاخک شهرستان گناباد در استان خراسان بودند. او دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد. با وجود علاقه به رشته تحصیلی‌اش، به بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی روی آورد.

خیلی ها در سینما سیگاری هستند، اما کمتر کسی اینقدر صداقت دارد که این نقطه ضعف را جلوی مردم اعتراف کند.
این کمدین مشهور در گفت و گویی که به تازگی انجام داده است در پاسخ به این پرسش که آیا با بالا رفتن سن همچنان می خواهد به کشیدن سیگار ادامه بدهد و قصد ترک آن را ندارد می گوید: «نه، همچنان همان روال سابق را دارم! (خنده)» شاید برایتان جالب باشد که بدانید عطاران سیگار ایرانی بهمن می کشد. البته اینطوری نیست که آقای طناز سینما اصلا به سلامتی خودش اهمیت ندهد.

او به تازگی پیرو همسرش گیاهخواری را در خانه شروع کرده و می گوید: «خیلی احساس سبکی می کنم. این اواخر احساس کسلی می کردم اما این رژیم باعث شده هم وزنم را کم کنم و هم خیلی سرحال تر شوم.» البته او اضافه می کند: «بیرون از خانه و زمان هایی که سر کار هستم خیلی نمی توانم به آن رژیم وفادار باشم اما زمان هایی که کار ندارم و خانه هستم چون همسرم گیاهخوار است و من هم بهش قول دادم با او همراه باشم به رژیم مان وفادار هستم.»
رضا عطاران در بعضی مسائل مسیر متفاوتی را در زندگی اش پیش گرفته است و البته در این مسیر با همسرش، فریده فرامرزی، توافق کامل دارد.
این دو که هر دو بازیگر هستند و از تئاتر آشنا شدند و سال هاست در کنار هم زندگی می کنند فرزندی ندارند و تصمیم گرفتند هیچ وقت بچه ای نداشته باشند. از عطاران پرسیدیم که آیا همچنان تصمیم شان این است که بچه دار نشوند و او می گوید: «بله، همچنان تصمیم مان همین است.»
همسر فریده فرامرزی همسر رضا عطاران خانواده رضا عطاران بیوگرافی فریده فرامرزی
عکس جدید از تولد ۴۷ سالگی رضا عطاران در کنار همسرش,مجید صالحی,ترانه علیدوستی و رضا کاهانی

رضا عطاران در نشست فیلم سینمایی طبقه حساس در جشنواره فیلم فجر عنوان کرده بود: «من برای خندان مردم حاضرم شلوارم را نیز پایین بکشم». جمشید مشایخی در واکنش به این اظهار نظر عطاران گفت: «آقای عطاران شما می‌توانستید برای خندان مردم بگوید از بالای یک درخت تبریزی به پایین می‌پرم نه آنکه آن حرف زشت را که من از گفتن آن خجالت می‌کشم را به زبان بیاورید؛ آن‌وقت ما بخاطر این بی‌اخلاقی‌ها به او جایزه هم می‌دهیم». البته خود وی نیز در مصاحبه‌ای که با احسان علی‌خانی در ویژه برنامه نوروزی شبکه سوم داشت، نسبت به ماجرای صحبت‌هایش در نشست خبری طبقه حساس که موجب جنجال‌هایی شده بود آن را یک سوءتفاهم قلمداد کرد.

۱۰ نکته درباره رضا عطاران

۱ عطاران ۲ تا ۳ هفته بعد از ممنوع الکار شدن در سیما ازدواج می کند و در آن زمان مجبور می شود برای امرار معاش دست به کارهای جالبی بزند. از جمله اینکه با فردی دفتر پخش مواد غذایی دایر می کند و با یک وانت زامیاد آبی رنگ به سوپرمارکت ها رفته و مربا، چیپس، پفک و… پخش می کرده است!

۲ عطاران از آن دست اهالی هنر است که علاقه زیادی به فوتبال و هواداری از تیم های سرخابی ندارد. جالب اینکه او به دلیل نوستالژی کودکی اش از فوتبال هایی که دیده تیم های ملی برزیل و هلند را توامان دوست دارد.

۳ او جزو بازیگران و کارگردانانی است که زیاد سیگار می کشد. خودش می گوید برای

۲ سال سیگار را ترک کرده اما نتوانسته ادامه دهد و دوباره شروع به کشیدن کرد.

۴ رضا عطاران کلا با کتاب خواندن بیگانه است زیرا مثل خیلی از مردم فرصتش را ندارد. خودش گفته اهل ای میل، اینترنت و فیس بوک هم نیست. او می خواهد موبایل را هم کنار بگذارد تا کلا از دنیای تکنولوژی دور باشد.

۵ رضا برخلاف بسیاری از ستاره ها نه ماشین دارد نه دلبسته این چهار چرخ پرزرق و برق است. او پیش از این ۵،۴ ماشین داشته که هیچ کدام را دوست نداشته است.

۶ برخلاف اینکه خیلی ها فکر می کنند رضا آدم بذله گویی است خودش گفته اصلا بلد نیست جوک تعریف کند و طوری جوک تعریف می کند که هیچ کس خنده اش نمی گیرد.

۷ عطاران در یک خانواده نسبتا پرجمعیت رشد کرده و ۴ برادر و خواهر دارد که هیچ کدام مثل او در کارهای هنری فعالیت نمی کنند. رضا با وجود اینکه سال هاست ازدواج کرده ابتدا با همسرش توافق کرده بود صاحب فرزند نشود تا اینکه ۵،۴ سال قبل صاحب یک دختر شد.

۸ پدر رضا از ابتدا هیچ علاقه ای به شغل او نداشت. آقای عطاران بزرگ کارمند دفتر ترمینال اتوبوسرانی مشهد بوده و زمانی که رضا در نوجوانی برای گروهی از دوستانش اجرای خانگی داشته از راه می رسد و همه مهمان ها را بیرون می ریزد.

۹ مدتی گفته شد عطاران با مدیری قهر است اما خودش گفته به دلیل نوع کارهای مدیری و کاراکترهایش دوست ندارد در کارهای او بازی کند. البته عطاران گفته از خدایش است مدیری در کارهای او بازی کند. این زوج بعد از سال ها از حضور در برنامه ساعت خوش در سریال قلب یخی با یکدیگر همبازی شدند.

۱۰ عطاران سال ۱۳۷۳ در ۲۶سالگی ازدواج کرد. فریده فرامرزی همسر اوست که ابتدا کار تئاتر انجام می داده، در فیلم هایی مثل صندلی خالی هم بازی کرده و کاندیدای دریافت جایزه هم شده اما امروزه بیشتر کار تدوین انجام می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 66 )
  1. مريم می گوید

    سلام … مرسی از سایت خوبیتان

  2. امير می گوید

    زنش قیافش یه جوریه..
    خود رضا عطاران خیلی خوش تیپ تر از زنشه!!!

    1. النا می گوید

      یه جوریه چیه اززشتم به اونطرفه خودش خوشتیپه وا چطور می تواند اینا دوست داشته باشه

      1. پرستو می گوید

        هر کی میخواد با هر کی ازدواج کنه.
        به منو تو چه آخه 😐

  3. اصغر می گوید

    عطاران تو با این موقعیت توی تهران زنی خوش تیپ تر از این نتونستی پیدا کنی؟

    1. زهرا می گوید

      متاسفم برای شما و طرز فکرت…..حتما زیبایی های دیگه ای در وجود زنش هست همه چی که به ظاهر و قیافه نیست!!!

    2. محمد می گوید

      برات متاسفم

    3. علی می گوید

      واقعا دختربه این خوشگلی ندیده بودیم خوشبحال خودم که پسرم

    4. مریلا می گوید

      خیلی بی شعوری

    5. محمد(مانی) می گوید

      خوشت میادکسی به خانواده خودت همین روبگه نادون

    6. حسام می گوید

      ملت با بیمار حنسی شدن دیگه !
      کار از این حرفها گذشته !

  4. پریسان می گوید

    زنش مثل این دخترای تازه به دوران رسیده گوش هاشو انداخته بیرون.

  5. حسین می گوید

    این زنش رو هم فکر کنم به خاطر سوژه بازی گرفته که تو خونه هم جو طنز حاکم باشه

  6. سام می گوید

    من که دیدمش ترسیدم

  7. رهاورد می گوید

    این کار…بیشترمردم روتحریک میکنه وباعث میشه جامعه خراب تربشه

  8. maryammm می گوید

    سلام واقعا که همین آدمان ایران رو به فنا میبرند متاسفم برای امسال اینها و هوادارانشون

  9. ازیتا می گوید

    سلام واقعا متاسفم واسه اونایی که به خودشون اجازه میدن راجب چهره و سیمای همسر یه شخص اظهار نظر میکنن …. ممنون از سایتتون

  10. مهدی می گوید

    این که مرده؟

  11. میلاد می گوید

    چ چیا!!!!!!

  12. میلاد می گوید

    جالب بود

  13. امیر حسین می گوید

    نه بابا مرد چیه زنه

  14. MiSs AvA می گوید

    زنش اینــه ؟ :/

    من فک میکردم زنش مریلا زارعیــه که 😐

  15. مریم می گوید

    وای زنش چقد چیزه اه مثه … مونده ها است

  16. ناهید می گوید

    به نظر من قیافش خوبه،آدم باید چشاش زیبا ببینه.خیلی هم به هم میان.

  17. ترسا می گوید

    بدک نیستن خدا هر ادمی متفاوتی خلق کرده قرارنیست همه مثل هم باشن چرا بعضیتون کوته فکرهستید متاسفم برااون دسته از ادما

  18. نیلوفر می گوید

    اگه رنگ موهاش ملیح تر بود اون گوشاشم بیرون نمینداختو حجابشم درس حسابی تر بودو ….بهتر به نظر میرسید به هر حال اصل درونِ دور از شعااااار

  19. ث4 می گوید

    …. بااین ادااطفارامیخادخودشونشون بده قبل ازاونم که گفته بودن براخندوندن مردم شلوارمم درمیارم که بعدعذرخواهی کرد!آقای عطاران خجالت بکش.توکشورمسلمون خیلی چیزاقبح داره خواهش میکنم تواین هجمه رسانه ای که دقیقااعتقادات وارزشهای مارانشونه گرفتندشمایاامثال شمادیگه ازاین کارانکنید.تماس زن وشوهره ونمایش اون ازسینمایاجای دیگه زمینه روبراکارهای بعدی آماده میکنه…..

    1. مهسا می گوید

      ببخشید هاااا ولی لطفا شما … اضافی نخورین .اینا هنرمند هستن و باید احترامشونو نگه داشت یعنی اگه تو فیلما همچین صحنه هایی نباشه همه راه درست و میرن؟؟ بنظر من خود شما از اوناش هستین که همچین فکری میکنید اول خودتون و اصلاح کنید بعد دیگرانو

  20. آزیتا می گوید

    اینم زنه واسه خودت گرفتی! روزی روزگاری

  21. تیر اخر می گوید

    مطمینا ذاتش زیباست واینکه خیلی هم به هم میان واینکه اینه بدم خدمت تک تکتون

  22. ادری زبان می گوید

    اونایی که از قیافه این خانوم ایراد میگیرن خودشون شبیه فرشته هستن؟؟؟ اقا پسرا اگه این خانوم خواست با شما ازدواج کنه قبول نکنین ناراحتی نداره که

  23. پروشات می گوید

    من از بازی آقای عطار آن لذت می برم زندگی خصوصی افرادفقط. به خودشون ربط داره،

  24. پوریا می گوید

    عطاران خیلی قبل از اینکه معروف بشه ازدواج کرد و حتی اون زمانی که با این خانم تو سریال بزنگاه بازی میکرد هم سالها از ازدواجشون گذشته بود.
    در هر صورت درسته که خانمش زیبا نیست و حتی حجاب اسلامی هم نداره ولی همین که عطاران هنوز باهاش زندگی میکنه نشون میده که یا دوسش داره یا خیلی آدم با معرفتیه که حاضر نیست ازش جدا بشه….برعکسه خیلی از ادمایی که تو موقعیت ایشون هستن

  25. علی می گوید

    بعدازاینکه مدیران تلویزیون باگیرهای بنی اسراییلی بیرونش کردن آقایان فکرکردن نابودمیشه اماتبدیل شدبه یک ستاره و آدمهای عاقل موقع انتخاب همسربه سیرت اهمیت میدهندنه صورت واین هم نشانه محسناتشه که عقلش به چشمش نیست.

  26. مهدی می گوید

    درودبه عبدالرضاکاهانی

  27. روح الله می گوید

    شما از بیکاری دیگه نمی دونین چیکار کنین.الان مثلا دوس دارین رضا عطارام زنشو طلاق بده. و ایا اگه خواهز خودتون بود دوس داشتین این کامنتارو وبخونه و افسرده شه چرا حواسمدن به روح آدما نیستتتت!!!!

  28. اعظم می گوید

    رضا عطاران و زنش روشن فکرن
    زنش اینقدر باحاله اصلا آرایش نمیکنه اگه لباش پروتز بود و ابروهاش تاتو خوشگل حسابش میکردین؟؟؟؟؟؟؟چهره اش طبیعیه و حتی رژ لب نمیزنه

  29. گل محمدی می گوید

    خیلی بهم میان. از همه دوستان خواهش میکنم این جور قضاوت نکنن اطمینان دارم ایشان یک بانوی با فرهنگ خوش ذوق ودوست داشتنی هستند

  30. هادی می گوید

    رضا عطاران خیلی دوست داشتنیه به قول اون دوستمون گفت که همینکه سالیان سال دارن با هم زندگی میکنن واقعا دمشون گرم اوناییکه میان اینجا کامنتهای بد میزارن واقعا مشکل دارن زنده باد رضای عزیز و همسر محترمشون دوستتون داریم لطفا با قدرت به کارتون ادامه بدید

  31. حجت می گوید

    دمشون گرم زندگی به کامشون شیرین خیلی هم عالی هسستن.

  32. ashkan می گوید

    آخه آدمای بی شعور بازیگرا و آدمای بزرگ اصن حرفا و طرز نگاه های شمارو به ____شونم حساب نمیکنن
    شما چه ابله هایید که بخوایین راجب این استادای بزرگ نظر بدین

    1. Maryam می گوید

      ادرس دفتر کار رضا عطاران میدید واسه تست میخوام

  33. میترا می گوید

    اشتون کوچر هم ظاهری زیبا ندارد اما خیلی از ما خاک پای اونیستیم انهایی که به خود حق توهین به دیگران را می دهند زیبا نیستند با درود به اقای عطاران وهمسر عزیزشان

  34. سیما می گوید

    زنش چرا اینجوریه واااا

  35. سیما می گوید

    منظورم اینه که به خودش نرسیده
    البته منظورم از رسیدن آرایش نیستا

  36. آرش می گوید

    عطاران دوست داشتنی

  37. مهیار می گوید

    این دوستانی که راجب زیبایی وصورت خانوما نظر میدن ومیگن چرا زن بهتر نگرفته اقای عطاران
    احتمالا ندیدن وبرخورد نکردن
    با دخترایی که هم چشم رنگی دارن هم ظاهر زیبا
    ولی دل پاک ندارن قلب صاف ندارن
    اینا طوری زندگی رو اتیش میزنن که تا چند سال اتیشش خاموش نمیشه.

    روی ظاهر دیگراق قضاوت نکنیم

    (صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار) 🙂

  38. s@m@ می گوید

    هیچ چیزبه اندازه ی یه قلب پاک ومهربون دوس داشتنی نیس.حتماآقای عطاران چنین چیزی رودروجودهمسرشون دیدن.یادمون باشه برمبنای ظاهرآدماقضاوت نکنیم.مویدباشیدآقای عطاران

  39. ali می گوید

    من که رضا عطارانرو با این خصوصیات نمشناختم. سایت خوبی دارین

  40. حامد می گوید

    این زن اگه بچه هم نتونه بیاره دیگه به چه دردی میخوره

    1. مجی می گوید

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    2. علی می گوید

      حامد خاک تو سرت الاغ

  41. MAHAN می گوید

    واقعا که اقا حامد متاسفام براتون

  42. Sanam می گوید

    زنش جزو گروه مو قرمز هاست

  43. Nilgon می گوید

    خانما و آقایونی که از چهره خانم عطاران ایراد میگیرید، آقای عطاران اگه نظر شماها براشون مهم بود حتما برای انتخاب همسرشون از شما کمک میگرفتند

  44. جورج می گوید

    با سلام من در سال ١٣٧٢ در قبرص بودم و دوستى بنام رضا عطاران با من بود نمیدونم من هنر پیشه بوده یا کسى دیگر در آن زمان فقط میخواهم بدانم رضا عطاران کجا بوده اند

  45. امیررضا می گوید

    زندگی خصوصی هنرمندان به هواداراش ربطی نداره…هچنانی که همه ما دوست نداریم بقیه از زندگی خصوصی مون انتقاد کنن…پس همون چیزی رو از بقیه نخواید که خودتون دوست دارید…هرکس یه جور مرام و سلیقه ای داره و برای خودش محترم و قابل احترامه٬ایرانی ناب باشیم

  46. فرزانه می گوید

    انتخاباى آقاى رضا عطاران از همه لحاظ عالیه. دوستش دارم چون ظاهر بین نیست. اى کاش مرداى دیگه هم به ظاهر توجه نمیکردن .

  47. فرهاد می گوید

    سخت ترین فیلم رضا عطاران است.

  48. مسیحی می گوید

    اتفاقا جورج رضا عطاران با سلام رضا عطاران برای فیلم جدیدت
    گفتی هر کس یک خط بنویسد جایزه نفیسی میدهی. رضا آن موقع اکوادور دیگر نمیدانم با استینگ چه کسی بود به ما که رسید ضحی خوانده شد

  49. Marya می گوید

    بنظرم زنش قیافش خارجکی میزنه
    به ایرونی نمیخوره
    زیاد بدم نیس بیچاره فقط نیس ک آرایش نکرده جلف نیست و قیافه عادی خودشه

  50. نگار می گوید

    وقتی کامنت هاتون رو خوندم خیلی تاسف خوردم همسر آقای عطاران بسیار هم زیبا وبا شخصیته خجالت بکشید حرفاتون خیلی بی اخلاقیه
    حالا ببینین با این حرفها می تونید بینشون رو بهم بزنید

  51. دریا می گوید

    اقای عطاران تنها بازیگر محبوب من هستند … خدا حفظشون کنه وموفق باشن

  52. دختر ایرانی می گوید

    همچین برا زنش بد میگین انگار رضا عطارانو برا خوهراتون کنار گذاسته بودین .بابا خوشکلا سینمای ایران چه گلی به سر شوهراشون ریختن .اگه این بنده خدا زشت هم باشه خیانت کار نیس .بعدم مگه خوشکلا چه جیز بیشتری از زشتا دارن .اون چیزایی که مردا میخوان و اصلی هس تو زشتا هم هس .پس زیاد زور نزنین و نگین زنش زشته .از هرچی زن هرزه و بازیگر هرزه تو ایران خوشکل تره .پس دهناتونو گل بگیرین

  53. Mojtaba می گوید

    اهای مردم دنیا گوش کنید هر کسی هم یک نفر را دوست دارد و با اون یک نفر به ارامش میرسد پس در کار یکدیگر دخالت و موش دوانی نکینم اگر واقعا ایرانی باشید و حسود نباشید

  54. سلام استاد آقای رضا عطاران من شما خیلی دوست دارم دوباره سریال بساز خیلی وقته نساختی همیشه سلامت باشی آرزوم از نزدیک ببینمت