تعریف و تمجید مهناز افشار از همسر کلاسیک و دوران بارداری اش + عکس

63
مهناز افشار : به همسرم ، محمد امین رامین  می گویم اسم دخترمان را چه بگذاریم و او می‌گوید اجازه بدهیم خودش چهار پنج ساله که شد اسمش را انتخاب کند.
همسر مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بارداری مهناز افشار

مهناز افشار با تاکید بر اینکه اصلا علاقه ندارد بارداری خود را پنهان کند می‌گوید: از اینکه دلم معلوم می‌شود لذت می‌برم. راستش گاهی وقت‌ها کمرم را گود‌تر می‌کنم تا بیشتر دیده شود. دنیای بارداری برای من دنیای فانتزی، جذاب و در عین حال روحانی است.

همسر مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بارداری مهناز افشار

آرزوی من و پدر برای دخترمان عشق و آزادی و هویت مستقل است

وی درباره نامه‌ای که برای دختر در راهش نوشته بیان می‌دارد: من دختر کوچکی را در دلم دارم و این شگفت انگیز است. من برای دخترم، برای این شاهزاده خانم نامه‌ای می‌نویسم که بداند آرزوی من و پدرش برای دختر کوچولویمان عشق و آزادی و هویت مستقل است و می‌خواهم بداند که حق انتخاب دارد.

همسرم اهل آزادی و دموکراسی است

یکی از جالب‌ترین بخش‌های گفتگو جایی است که افشار به صورت کاملا غیرمستقیم به توصیف شوهرش پرداخته و می‌گوید: به پدرش می‌گویم اسمش را چه بگذاریم؟ می‌گوید اجازه بدهیم خودش چهار پنج ساله که شد اسمش را انتخاب کند. پدرش اهل آزادی و دموکراسی است.

همسرم خیلی خوب بلد است از ذهن و فکر من حمایت کند

وی در جایی دیگر از گفتگو در توصیف همسرش محمدامین که فرزند محمدعلی رامین است، بیان می‌کند: همسری به‌روز دارم که روشن است و به‌‌ رها بودن من اهمیت می‌دهد و مرا حمایت می‌کند. در این لحظه اعلام می‌کنم از او ممنونم که بخاطر من ایستاد. او خیلی خوب بلد است از ذهن و فکر من حمایت کند.

همسر مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بارداری مهناز افشار

همسرم بسیار کلاسیک است

افشار در توصیف سبک پوشش همسرش می‌گوید: همسرم بسیار کلاسیک است و من این استایل را دوست دارم. ازدواج با او باعث شد به این پوشش علاقه نشان دهم برای همین استایلم را رسمی‌تر کردم ولی بارداری اشتهای استایل‌های متفاوت را به من داد.

برخلاف ایرانی‌ها، همسرم شنونده خوبی است

بازیگر آثاری چون «سالاد فصل» و «رییس» با اشاره به زادگاه همسرش که آلمان بوده بیان می‌دارد: همسرم زمان زیادی از بدو تولد را در خاک دیگری بزرگ شده است و دارای منش خاص و بسیار منعطف و متوجه است. مهناز افشار ادامه می‌دهد: من و همسرم بسیار با هم متفاوتیم. از هیجان من تا آرامش او فاصله بسیار است اما خوبی او این است که شنونده خوبی است و این خصوصیتی است که جغرافیای بزرگ شدنش به او داده برحلاف ما ایرانی‌ها که شنونده خوبی نیستیم.

همسر مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بارداری مهناز افشار

در «نهنگ عنبر» و «عشق تعطیل نیست» باردار بودم/از چهارماهگی به بعد بازی نکردم

مهناز افشار با اشاره به تجربیات اخیر بازیگریش اظهار می‌دارد: در «نهنگ عنبر» و این اواخر «عشق تعطیل نیست» باردار بودم و اتفاقا خیلی حالم خوب بود و حسابی با این مساله سرگرم بودم که بعد‌ها با دیدن این دو کار می‌توانم به او بگویم که اینجا همراه من بوده‌ای اما از چهارماهگی به بعد تصمیم گرفتم کار نکنم.

دختر پژمان بازغی به من می‌گوید «عمه»

این بازیگر پیرامون ارتباطش با کودکان به نکات جالبی اشاره می‌کند. وی می‌گوید: با کودکان رابطه خوبی دارم. «نفس» فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر که به دنیا آمده بود من در گوشش چند بار کلمه «عمه» را تکرار کردم. حالا که هفت سال است به من عمه می‌گوید.

همسر مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بارداری مهناز افشار

ترانه علیدوستی با دقت از «حنا» مراقبت می‌کند

مهناز افشار ادامه می‌دهد: من وقتی به ترانه علیدوستی اطلاع دادم که باردارم خیلی خوشحال شد و کمک کرد. به نظرم او یکی از بهترین مادرهای روی زمین است بخاطر اینکه با دقت و نظم از «حنا» دخترش مراقبت می‌کند.

همسر مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار عکس خصوصی مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار حاملگی مهناز افشار بارداری مهناز افشار

وقتی فهمیدم باردارم حس کردم دنیا تمام شده

مهناز افشار در توصیفش از بارداری می‌گوید: وقتی فهمیدم باردارم به ترانه علیدوستی گفتم احساس می‌کنم دنیا تمام شده است و ترانه در یک جمله حلش کرد و گفت طبیعی است. من حتی با لیلا حاتمی هم درباره بارداری صحبت کردم و بسیار آرام شدم. به نظرم لیلا نمونه موفق یک هنرمند صاحب خانواده است. او الگوی زنانگی در سینمای ایران است.

از اجبار بیزارم/در اسلام هم حق انتخاب وجود دارد

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل بخاطر «سعادت آباد» در جایی از گفتگو از علاقه‌اش به رهایی چنین پرده برمیدارد: من از اجبار در هر موضوعی حتی خوشی بیزارم. حق انتخاب دادن به آدم‌ها استایل من است. در دین اسلام هم حق انتخاب وجود دارد یعنی در دینی انسانی هم به صورت کاملا اخلاقی به این قضیه نگاه شده.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 63 )
  1. ☆فاطمه☆ می گوید

    زیادکمرتو گودنکن یه وقت ازپشت تامیخوری!!!

    1. ثریا می گوید

      یه زن بی حیا و یک شوهره بی غیرت . شوهره بی غیرت مثله این اقا از ته دل زنهاشون و دوست ندارن حالا هر چقد ادای عشق و در بیارن . حالم بهم خورد از این ….

    2. ارش می گوید

      شوهرت کلاسیک نیست توهمی . شوهرت یک مرد غرب زده ی ….. بی فرهنگه .. از خودت تعریف نکنی کی تعریف کنه .. تعریف کردن به حق نه ناحق .. شوهلم کلاسیکه ! شوهرت از … هم کمتره اینقد غیرت داره

  2. farid می گوید

    خودشو کشت یه شوهر پولدار گیر بیاره و هی پز بده. مهناز تازه به دوران رسیده…. مردم دوست ندارن

  3. حمید رضا می گوید


    خداوند دزدان بیت المال و مروجان فساد رو ذلیل و زمین گیر کنه

    1. لیلا می گوید

      الهی خدا مال بیت المال رو از …. بکشه بیرون .و کسانی که با مال ملت خوش گذرانی میکنند رو بدبخت و ذلیل کنه الهی آمین
      البته مطمئن باشین مال حروم و رواج …..

    2. farid می گوید

      خداوند دزدان بیت المال و مروجان فساد رو ذلیل و زمین گیر کنه

      الهی آمین…

    3. من می گوید

      سلام. تورخدا از این قضاوتها و صفات منفی دست بکشید. هیچ کاری با مهناز افشار ندارم و اصولا از بازیگران غیرحرف ای خوشم نمیاد اما چیکار دارید اینهمه به امورات مردم؟ ضمن اینکه آقای محمدعلی رامین ارتباطی با پسرش محمدامین نداره اینو کسانی که ایشون رو میشناسن به خوبی میدونن اصلا مرام و عقاید محمدامین با پدرش زمین تا آسمون متفاوته.

  4. سينا می گوید

    خانوم افشار راستی چه خبر از پدر شوهرت؟؟!!!!!!!!!
    هیچوقت از ف ح ش و بد و بیراه محمدعلی رامین با مجری بینوای رادیو رو یادم نمیره!!!!!!!!!!!

  5. پرستو می گوید

    وای این حرفها را نزنید دل کوچیک بهاره رهنما بدرد میاد. یک بهانه دیگه واسه مطرح شدن تو رسانه ها پیدا میکنه.

    1. آرش می گوید

      این بهاره رهنما داشت خودشو میکشت ۲۰ کیلو کم کنه همه جا هم جار زده بود موفق شد یا نه ؟؟؟عکساش که اینو نشون نمیده..خخخخخ

  6. آیسان می گوید

    خانم افشار شما بکلی نجابت و خانمی یک زن رو بوسیدی گذاشتی کتار واقعا از اینکه از دید عده کثیری از مردم چهره منفوری هستی حس بدی نداری؟؟!!

  7. بیژن می گوید

    من موندم بین اینهمه بازیگر ایرانی به تعداد انگشتای دست آدم حسابی بیدا میشه یا نه؟ بعید میدونم .خیلی جای تاسفه .نه بازی بلدن نه اخلاق دارن تمام هنرشون برخ کشیدن خودشون به مردمه.حقیقتا عقده ای هستند.

    1. گلی می گوید

      جمشید هاشم پور خوبه فقط و سوسن تسلیمی و علیرضا مجلل فقط سه تا هستن که آدم حسابی ان

  8. شاهین می گوید

    سر پیری و معرکه گیری!تازه تو ۳۷ سالگی بچه دار شده فکر کرده چه اتقاقی افتاده!!
    اینقدر گشت تا یه آقا زاده گیر آورد!!

  9. فرشته می گوید

    افشار خیلی بی حیایی خیلی.

  10. کیوان می گوید

    دنبال پست و مقامه از صدقه سری پدرشوهر معروفش
    اونقد دور بیت رهبری و خاتمی میچرخه تا یه مقامی واسه خودش دستو پاکنه
    ….. میکنه زن دوم شده …. رو خوب بلده

  11. سارا می گوید

    حالا میمرد اگه اون عکس آخر و نمیگرفت یا حداقل دستش و اونجوری نمیذاشت زیر شکمش مثلا خانواده اش مذهبی بودن و مخالف بازیگری

  12. مرجان می گوید

    خانم مهناز افشار انشاالله خوشبخت بشی و بچه سالمی رو به دنیا بیاری انشاالله روزگار به کامت باشه خانمی. حرف نداری. از زندگیت لذت ببر چیزی که حقت بود رو بدست آوردی نوش جونت.

  13. فهيمه می گوید

    چقدر خوبه به جای حسودی و خشم و ناراحتی و انتقاد بی خودی وقت گرانبهایمان را صرف کارهایی بکنیم که باعث پیشرفت و آرامش در زندگیمان شود چون این حرص و خشم ما را از خدا و آرامش و پیشرفت و آدم بودن خیلی دور می کند.
    خداوند معجزه کرد آدم را آفرید و ما معجزه کنیم آدم بمانیم.
    مهناز جون انشاالله روز به روز پیشرفت کنی و به مقامات بالا برسی. انشاالله

  14. عارف می گوید

    حسودی هههه
    جای تاسفه براش

  15. زری بانو می گوید

    ازش خوشم میومد مثل خیلیای دیگه اما مطمعععععنم که بااین حرفش از چشم من و خیلیا افتاد. واقعا وای به حال ایران که هنرمندش همچین آدمیه.ما بهش حسودی نمیکنیم حرررررص میخوریم از حرفش گناه با حیا فرق داره شاید گناه نکرده باشه با گفتن این حرف اما بیحیاییه
    خدا همه رو هدایت کنه

  16. نازی می گوید

    این دو تا فهیمه و مرجان که طرفداری افشار رو کردید احتمال زیاد خودتون یا زن دومین یا خونه خراب کن تو بازار آزاد… تشویق کسی که عمل قبیحی انجام داده مثل خود همون عمل زشته. من که نمیفهمم چطور یه زن هنرپیشه با یه مرد متاهل میره امریکا و اونقدر عاشق میشه که فقط ۱۰ روز بعد طلاق زن اولش میره عقد میکنه. قباحت داره. بعد فیلم میاد جلوی هواداراش که اینچنین و آنچنان. اگه دنبال پول و ثروت و موقعیت نبودی پسر رامین رو انتخاب نمیکردی زن یکی از قماش خودت میشدی. شایدم تو یکی از …

  17. ☆فاطمه☆ می گوید

    نازی خانم موافقم باهات
    شک نکن فهیمه ومرجان هردوشون یک نفرن اکثریت مخالف این ادا اطوارای مهنازافشارن وگرنه کدوم ابلهی پیدامیشه اونو تاییدش کنه.

  18. فهيمه می گوید

    این همه حرص و کینه فقط از دل یک نفر میاد بیرون که شیطان هدایتش میکنه، خدا میگه سکوت کن چون تو از پسش بر نمیای اون واگذار شده به من.
    خدایا شکرت که تو هوامونو داری.

    1. نازیلا می گوید

      خوبه فهمیدی امثال تو شیطان هستن. شیطان هایی که برای خراب کردن خونه همنوع خودشون هر غلطی میکنن

    2. ☆فاطمه☆ می گوید

      ایول نازیلا خوب جوابشو دادی
      این جماعت خودشونو زدن ب کوری و کری بعد دم ازخداپیغمبرم میزنن.

  19. فهيمه می گوید

    مثل اینکه جوابم خیلی کوبنده بود حذفش کردی.

    1. نازیلا می گوید

      جوابت کوبنده نبود، زننده و شیطان صفتانه بود. ما ملت ایران از کسانی که از پول بیت المال ارتزاق میکنن و زنانی رو که با بی عفتی و غیر انسانی شوهر یک دختر جوان بی گناه رو به سمت خودشون منحرف میکنند فقط و فقط به خدا واگذار میکنیم شاید روزی توبه کنند.

  20. نازی می گوید

    آخه واقعا افشار داره به شعور مردم توهین میکنه. مردم همه چیز رو خوب می بینن و میفهمن. اظهار بیطرفی این زن از جریان انتخابات ۸۸ و انتقاد از هر دو گروه و تعاریفش از مشایی و طرفداری از خاتمی و … واقعا نشان از عدم تعادل روحی و روانی داره. این حرکات و اداها که از نظر من که دختر امروزی هستم شایسته یه زن مخصوصا ایرانی نیست.

  21. فرشته می گوید

    نظرات همه دوستان منتقد، نظر من هم هست.فقط متاسفم برای ریاکاری شما خانم افشار که در اوج عجز ناشی از عدم پذیرش از سوی خانواده شوهر و شکست فیلمهایتان در گیشه به طرفدارانتان پناه آوردید و به اصرار و تکرار واقعیت را جور دیگری جلوه میدهید. با پشت قباله شما کاری نداریم ولی اگر اشکالی ندارد و اجازه میدهید:
    ۱- به ثروت همسر عاشقتان که ۴ سال هم از شما کوچکتر است بپردازیم که در این سن و سال ماشین میلیاردی از کجا آورده اند؟
    ۲- صحبت های دل انگیز شما در تمجید از آقای مشایی خاطرتان هست؟
    ۳- اعلام بی طرفی شما در جریان اتتخابات ۸۸ و برخی رفتارهای ضد و نقیض؟
    ۴- واقعا چرا پسر آقای رامین با اینهمه اختلاف عقیدتی و البته خانوادگی؟ به ارتباط شما در دوران تاهل و عقد شما پس از ۱۰ روز طلاق از همسر اول هم کاری ندارم.
    ۵- رواج تجمل گرایی، برند گرایی، کشف حجاب و …؟
    ۶- آیا هنوز هم خصوصی هست یا ملتی مثل من حق ندارند در مسایل مثلا خصوصی تو و همسرت وارد شوند؟!
    این هم سایتی که شاید یه چیزایی برات یادآوری شه.

    در آخر از مدیر محترم سایت متشکرم بخاطر مطالب جدید و متنوعشون.

  22. امیرعلی می گوید

    هرچقدر هم که انتقاد بشه از خانوم افشار از نظر من درست و بجا ست و هر منتقدی دلیل و مدرک قابل قبولی ارائه خواهد کرد برای نقدهایش . حالا این نقدها از هر باب و منظری که میخواهند . باشند اما یاد این سخن از زنده یاد احمد شاملو که می افتم با خودم میگم حیف وقتی که صرف شد . . .
    “سخت است فهماندن چیزی به کسی که در قبال نفهمیدنش پول میگیرد”

  23. سحر راد می گوید

    بسه دیگه چقدر غیبتشو میکنید خجالت داره.ایشون هم مثل خواهر خودتون 🙁

    1. نازی می گوید

      اینکه غیبت حساب نمیشه. اولا اینها انتقاد هست از یک بازیگر و بعد در رسانه مطرح میشه که از چشم ایشون پنهون نیست

  24. مردم می گوید

    خواهر من نجیب و با حیا ست و حلال و حروم واسش مهمه. اونقد حیا داره که علنا با خونواده شوهر تو رسانه ها کل کل نکنه.خدا روشکر این زن هیچ نسبتی با ما نداره.بازیگره که نقاب بر چهره داره و به زودی… و اونچه ازش میمونه اعمالش!

  25. payam می گوید

    تعجب می کنم ا
    آیا واقعا اهالی رسانه فراموش کردن افشار در زمان فیلم شور عشق

    ودر تمام مصاحبه ها اون مقطع گفته متاهلم وهمسرم مهندس کامپیوتره است دیپلمه تجربی است ویک دوره یک ساله تدوین دیده حالا چه جوری شده چهار ساله و برای ازدواج دومش انقدر شلوغ می کنه

    ایشون که میدونه بارها وبارها همراه با الناز شاکردوست به دیدن آقای مشایی اومده وهمچنین رحیمی وب دوربین دفاتر هر دومقام از رفت وآمد های ایشون فیلم گرفته وبا حمایت جریان ایشون در چند سال اخیر در سنما مطرح شد وحتی برای شو رای شهر تهران کاندید شده برای لیست زنده باد بهار مشایی که رد صلاحیت شد چهظور میگه اصلاح طلب هست!؟

    این جور مسایل که قابل اثبات هست در جریان کاندیداتوری ورای شهرچون همسرش جزو تیم رحیم مشایی بود با اون آشنا میشه وبه مدت یک سال ….. اش میشه اونم با یک مرد .. دار !!، ایا بازیگری که چنین شخصیتی داره می تونه خودش انسان دوست نشون بده ، در فرهنگ ایرانی زنی که زن …ای میشه آدم حسابی محسوب نمی شه! امریکا رفتنش با همسرش باحمایت امیر احمدی وارتباطی که مشایی براش ایجاد کرده بود! این مسایل رو خیلی ها می دونن وقابل اثبات هست حالا این خانم چه اصراری داره همسرش رو که رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بوده (اقلیت های مذهبی) خاتمی چی نشون بده و آشناییش با همسرش رو که در ارتباطات خصوصی مشایی پیش اومده جور دیگری نشون بده نمی دونم!

  26. پرستو می گوید

    زن بودن و مادر شدن در ایران یعنی شرف ابرو حیا و…خجالت و شرف و حیا اگر نداری شرم اگر نداری فرهنگ ایرانی رو داشته باش که شکمتو ندی جلو وجار بزنی حامله ای! خدا به داد این ملت برسه اون دختر چی … خواهد شد؟؟؟

  27. نازی می گوید

    آقای پیام، مطالبی که فرمودید بنظر درست میاد و بنده هم در این جماعات از اینجور چیزا دیدم. اگر واقعا اینطوره، خدا به داد ما، این مملکت و جوانهای ما برسه.

  28. بابات می گوید

    باعرض سلام بعضی ها هیچی نیستن به جز چهار کلمه ا د ع ا

  29. بابات می گوید

    انقدر بم میاد از ادمایی که پول.وهمه چیزشونو به رخ ادما می کشند

  30. نسترن می گوید

    همسرشون آقای محمدیاسین (یاسر) رامین هستن نه محمدامین!!!!

  31. محمد می گوید

    من نمیدونم چیکار کنم
    دانشجوی پزشکی با رتبه زیر هزار پول کتاب ندارم اونوقت ….

  32. نازنین می گوید

    بیت المال افتاده زیر دست …زاده های افسار گسیخته که باهاش تجدید فراش میکنند و بنز میللیاردی سوار میشنو مارک و برند میلیونی به تن میکنند و به ریش ملت می خندند و از اینکه گوشه ای از اموالشون جلو ملت رو بی شه میترسند مثل خانم افشار که پشت قبلشو کتمان می کنه.
    ملت حساب این بریز و بپاش خونواده رامین و پسر بزرگش رو در نظر داره.اتفاقا ازدواج آقازاده رامین روشنگری واسه مردم شهید پرور و سختی کشیدهایران بود.

  33. زهرا می گوید

    مهناز خانوم
    بنظرت این طرز شال گذاشتنت مساوی نیست با نداشتنش ؟؟؟؟؟؟
    واقعا کجای سرتو می پوشونه؟
    بقول خودت اونقد رهااااااااااااااااا هستی که جایی از … نیست که ندیده باشیم
    ادعاها و به رخ کشیدن شادمانی و ریخت و پاش های افراطی ت هم اضافه شد
    حداقل حرمت یک بانوی ایرانی رو حفظ کن اسلام پیشکش
    من در دلم نی نی دارم ……….

  34. محمد علی می گوید

    نجابت به زن حرمت میده خانم افشار؟کاش فهم این جمله رو داشین
    زمونه بهترین آموزگاره واسه مردای بی غیرت و زنان نانجیب

  35. رویا می گوید

    مهناااااااااز خانووووووووم خیلی تازه به دوران رسیده ای

  36. علی می گوید

    با پول بیت المال تجدید فراش کردن ولباس مارکدار به تن کردن و بنز میلیاردی زیر پا انداختن اینا نتیجه … سوسن صفاوردی و اقا رامینه

  37. MiSs AvA می گوید

    از اسلام فقط همین یه تیکــه ی آزادی رو فهمیده ؟

    خوبه والا :/

  38. surbhi می گوید

    وای خدایا شما چرا همچین میکنید؟چیکار ب زندگی مردم دارید اخه هر کسی عقیده خودشو داره هر کسی میتونه تصمیم بگیره چطوری زندگی کنه..من خودم مهناز افشار و خیلی دوست دارم شما هم اگه دوسش ندارید میتونید دوست نداشته باشید اما حق توهین و قضاوت نداربد شمایی که خیی دم از دین میزنید با قضاوت کردن و تهمت زدن دارید یه گناه بزرگ میکنید
    متاسفم بری ملت خودمون…

  39. سوگل می گوید

    واقعا متاسفم واسه خانوما وآقایونی که اینجا اومدن ودم از اسلام میزنن… یعنی واقعا شما نمیفهمین حرفاتون همه غیبت محسوب میشه؟؟؟ ازین گناه بیشتر؟؟؟؟؟؟؟
    من کاری به سیاسی بودن و یا وضع مالی ایشون که همه دارن دق میکنن وبخاطر همینه که اینقدر این بانوی هنرمندمون رو دارین زیر سوال می برین ندارم فقط می دونم ایشون از احساس قشنگ ورویایی مادر شدنشون تعریف کردند ومثل یک زن خوب از همسرشونم تعریف کردن حالا اگه میومد از همسرش بد میگفت شماها کیف میکردین ویا باز دوباره واسش حرف در میاوردین این هنر پیشه ها زن زندگی نیستن و…
    بهتره هممون یکم کارهای خودمون نقد کنیم.، اگه واقعا مسلمونیم!!!!

  40. اقایون داداشا!! می گوید

    موارد جواز غیبت

    ۱٫ غیبت متجاهر به فسق (کسی که علنی و آشکار گناه می کند)، که در مورد همان گناهش به اتفاق فقها جایز است و اما نسبت به گناهان دیگرش که پنهان است، مورد اختلاف است.

    ۲٫ موارد تظلّم شخص از کسی که در حق او ظلم کرده، که می تواند ظلم او را بیان کند.

    ۳٫ موارد مشورت، مانند کسی که می خواهد دخترش را به کسی بدهد، و با شخصی در مورد آن فرد مشورت می کند که آن شخص می تواند عیب پسر را نقل کند.

    ۴٫ در موارد خیرخواهی و نصیحت، مثل اینکه شخصی با کسی رفیق شود و انسان احتمال دهد که این رفاقت منجر به فساد آن شخص شود. در این صورت، چون رفیق او آدم بدی است، می توان در مقام نصیحت و خیرخواهی، عیب او را ذکر نمود.

    ۵٫ کسی که می خواهد به دین ضرر بزند.

    ۶٫ کسی که می خواهد به خودش ضرری بزند که لازم است او را حفظ نمود.

    ۷٫ کسانی که نوشته های مسموم، منحرف کننده و باطل دارند. (منهاج الصالحین، ج ۱، م ۳۹ تقلید؛ استفتائات جدید، ص ۲۰۹)

  41. منتقد می گوید

    …. تو سر شوهرش که یه مرد غریبه (بهرام رادان) فارغ شدن زنشو تبریک میگه، سیب زمینی صلوات داره در مقابل این مردا

  42. منتقد می گوید

    غیبت در مورد کسی که به صورت آشکارا گناه میکنه صدق نداره

  43. جعفرى می گوید

    از وقتى شنیدم پیش شرط خانم مهناز افشار براى ازدواج با این آقا طلاق از همسر اولشون بوده و اون آقا بلافاصله شرط رو قبول و اداى دین کرده، کلى تعجب کردم، فرداست که بشنویم پیش شرط همسر سوم این آقا همون پیش شرط براى مهناز افشار باشه، دنیا با مقابله به مثل میکنه از محبت محبت زاید و از کینه کینه

  44. محدثه می گوید

    فقط دلم ب حال همسر اول رامین میسوزدطفلکی چ زخمی خورد از ی زن …

  45. Fahimeh می گوید

    دوستان محترم خودتونو اذیت نکنید و به زندگی خودتون برسید تمام ان آدمها باید در روز قیامت جوابگوی ملت باشند. با زدن این حرفها فقط اعصاب خومون خرد میشه و زندگی را به خودمن زهر میکنیم

  46. F می گوید

    آخه زندگی شخصی و جزئات شخصی زندگی مردم به ما چه؟؟ شما ها ک هیچکوکمتون جای اون نیستید ک هی قضاوتش میکنید..ای بابا

  47. عجب می گوید

    رها یعنی چی ؟یعنی ولگردی ؟یعنی با هرکی بودن؟معنیش چیه؟؟؟؟؟؟؟

  48. حمید می گوید

    درباره فاصله داشتن عقاید رامین با پسرش همین بس که عقدشون را خاتمی … فتنه ۸۸ و یکی از امضاءکنندگان نامه سران فتنه ۸۸ به کنگره آمریکا ودرخواست برای تشدید واعمال تحریمها علیه ملت ایران،خوانده.

  49. ماهان می گوید

    شاهنامه آخرش خوشه. شوهرت خیلی … تشریف داره که تو رو رها کرده…… این اسمش دموکراسی نیست بی غیرتیه … جان……..

  50. مبینا فرحزادی می گوید

    اولا مردم همچین میگن بی حیا و اینا انگار خودشون همیشه سرشون پایینه دارن مورچه میشمرن دوما شما مردم محترم اگه خودتون خیلی باحیا و باغیرتین برین سر خانواده های خودتون انقدرم فحش بار ابن بیچاره نکنید

  51. ندا * می گوید

    همسرِ شما اهلِ دموکراسی وآزادی نیست بلکه فراموششان شده است که معنیِ غیرت چیست.

  52. سمیرا می گوید

    ای بابا شما چیکار زندگی مردم دارین دست بزارین روکلاه خودتون باد نه بره
    مهناز افشار اون زندگی که حقش بوده رو به دست آورده شماهم بجای اینک ایراد اونو بگیرین بچسبین ب زندگی خودتون تاموفق بشین