ماجرای ازدواج عارف لرستانی با الهام ناصری ،کارمند سفارت ژاپن! + عکس

15

عارف لرستانی aref lorestani (متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران است. با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر با او همکاری کرد.

همسر عارف لرستانی همسر بازیگران فیلمهای عارف لرستانی عارف لرستانی روستای سیمینه بیوگرافی عارف لرستانی بیوگرافی الهام ناصری

در سال ۱۳۹۱ روزی که قرار بود عده ای از هنرمندان به سفر ژاپن بروند، عارف لرستانی که با الهام ناصری، یکی از کارکنان سفارت ژاپن آشنایی داشت، داوطلب شد که اطلاعات لازم را برای آنان بگیرد و چه بسا فکرش را هم نمی کرد که ادامه آن تماس به کجا می کشد، اما آن تماس، به دنبال خود تماس های دیگری را داشت و نتیجه آن شد که عارف لرستانی از الهام ناصری خواست تا با پدر و مادرش حرف بزند، وقتی برای خواستگاری بگیرد و الان، آن دو زیر یک سقف زندگی می کنند و خوشبختانه زندگی مشترک سعادتمندانه ای دارند. خبرنگارمان، دیداری با همسر عارف لرستانی داشته و با او درباره خصوصیات اخلاقی عارف و چند و چون زندگی مشترک شان گفتگویی کرده که خواندنی است.

عارف دارای تفکرات سنتی است

من و عارف هر دو از کودکی آرزوی دیدن کشور مصر را داشتیم و هر وقت در تلویزیون برنامه ای درباره آن کشور پخش می شد، با علاقه نگاه می کردیم یا اگر در روزنامه ای مطلبی درباره سرزمین فراعنه چاپ می شد، با اشتیاق می خواندیم. تا اینکه مدتی قبل به کشور باستانی مصر سفر کردیم و از نماهای مرموز و باشکوهی که از اهرام ثلاثه هم جالب تر و شگفت انگیزتر است، دیدن کردیم.

همسر عارف لرستانی همسر بازیگران فیلمهای عارف لرستانی عارف لرستانی روستای سیمینه بیوگرافی عارف لرستانی بیوگرافی الهام ناصری

انسان اگر همسرش را با همان اخلاق و خصوصیاتی که دارد، بپذیرد، زندگی خیلی شیرین می شود. ما هر دو به لطف خدا در تمام زمینه های مربوط به زندگی مشترک با هم توافق و تفاهم اخلاقی و روحی داریم و هرگز در زندگی مشترک مان اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهیم در حق همدیگر گذشت کنیم. عارف، با وجود انکه سن زیادی ندارد، اما یک مرد اصیل ایرانی، با تفکرات سنتی است. حتی اگر شرایط زمانه این گونه نبود، شاید به من حکم می کرد در خانه بمانم و کار نکنم.

احساس نمی کنم وارد خانواده دیگری شده ام

در زندگی مشترک من و عارف، این طور نیست که بگوییم چه کسی حرف آخر را می زند، هر کدام از ما که در بعضی از کارها تجربه بیشتری دارد و می تواند تصمیم درست تر بگیرد این کار را می کند. در زمینه هایی من از تجربه بیشتری برخوردارم و تصمیم می گیرم و در زمینه هایی عارف تصمیم می گیرد. به عنوان مثال درباره مسافرت ها به طور معمول من تصمیم می گیرم و عارف با خواسته من مخالفت نمی کند. خواهر و برادرهای عارف مثل خواهر و برادرهای خودم هستند، آنها هم مرا آن قدر دوست دارند که محرم اسرارشان می دانند. خانواده همسرم بسیار مهربان و حامی من هستند به طوری که اصلاً احساس نمی کنم وارد خانواده دیگری شده ام وقتی تماس می گیرند و حال مرا می پرسند برایم خیلی ارزش دارد.

همسر عارف لرستانی همسر بازیگران فیلمهای عارف لرستانی عارف لرستانی روستای سیمینه بیوگرافی عارف لرستانی بیوگرافی الهام ناصری

به خاطر پول بازی نمی کند

من به عنوان یک بیننده، مجموعه «قهوه تلخ» را نسبت به کارهای دیگر عارف، متفاوت می دانم و آن را بیشتر دوست دارم. به نظرم می رسد برای ارائه نقش خود در آن مجموعه انرژی زیادی صرف کرده. من، هم به ژانر طنز و هم به ژانر کمدی علاقه دارم. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته در ایام محرم عارف در یک کار جدی با عنوان «یک تکه زمین» بازی کرد و خیلی هم خوب درخشید. من تا حالا، سر لویشن «قهوه تلخن و یک بار هم سر لوکیشن «ویلای من» رفته ام. بار اول که رفتم با وجود انکه احساس غریبی می کردم، اما کار بازیگران برایم جالب بود و حس خوبی داشتم. من و عارف به مهران مدیری ارادت خاصی داریم، عارف وقتی از طرف مدیری دعوت به کار می شود، به خاطر دوستی و اعتمادی که به خلاقیت و هنر او دارد، بی هیچ تردیدی پیشنهاد را می پذیرد. به طور متقابل من هم از همکاری انها خوشحال می شوم، چون با شناختی که از افکار و روحیه عارف دارم می دانم که او به راحتی راضی نمی شود فقط به خاطر پول در هر کاری بازی کند.

دیداری که منجر به ازدواج شد

من در سفارت ژاپن فعالیت می کنم و از گذشته با علاقه کارهای عارف را دنبال می کردم. روزی در خانه یکی از آشنایان دیداری با هم داشتیم و درباره کارهایش حرف زدیم، بعد تلفنی با من تماس گرفت و درباره سفر دوستانش به خارج سوالاتی کرد و من هم با حوصله جواب دادم. بعد از آن، تماس های تلفنی بین ما ادامه پیدا کرد، تا اینکه بالاخره منجر به ازدواج مان شد.

همسر عارف لرستانی همسر بازیگران فیلمهای عارف لرستانی عارف لرستانی روستای سیمینه بیوگرافی عارف لرستانی بیوگرافی الهام ناصری

راستش به ندرت غیر از پدرم، مردی را که صفات ارزنده و ارزشمند انسانی داشته باشد، دیده بودم. دوستان و آشنایانم با مردانی ازدواج کرده بودند که نقاط ضعف اخلاقی و رفتاری زیادی داشتند و من می ترسیدم اگر ازدواج کنم به همان بلا دچار شوم و در زندگی آب خوش از گلویم پایین نرود. به این جهت، معیارم برای انتخاب همسر مسئولیت پذیری، سواد و معلومات بود. عارف تمام این خصوصیات را داشت و در هر زمینه ای از جمله بازیگری، ورزش، تاریخ، ادبیات، مذهب و… خیلی باسواد است و اطلاعات زیادی دارد. چون زیاد کتاب می خوانم، دوست داشتم با کسی ازدواج کنم که به کتاب علاقمند باشد که خوشبختانه از این جهت هم شانس آوردم و عارف بسیار اهل مطالعه است.

شیرین ترین خاطره من مربوط به زمانی می شود که عارف از من خواست برای خواستگاری با پدر و مادرم صحبت کنم و از آنها وقت بگیرم و خوشبختانه پدر و مادرم با پیوند ما موافق بودند و می دانید که اگر در ازدواج دختر و پسری، پدر و مادرشان رضایت داشته باشند زندگی آنها شیرین تر خواهد بود. در زندگی مشترک شاید مجبور باشیم محدودیت هایی را تحمل کنیم، که البته من خودم در دوران تجرد زیاد اهل معاشرت نبودم و این امر، الان به نفع من است تا محدودیت ها اذیتم نکند و البته خیلی خوشحال می شوم که وقتی در خیابان با هم قدم می زنیم و یا برای صرف غذا به رستورانی می رویم، کسانی که عارف را می شناسند، جلو می آیند و ابراز احساسات می کنند و از او امضاء می گیرند، یا با او عکس می اندازند، زیرا این کار را نشانه قدردانی از هنرمند مورد علاقه شان می دانم.

هیچ دغدغه ای در زندگی مشترک ندارم

یک روز تهمینه میلانی در جمعی صحبت می کرد و گفت: من دست هایم را خیلی دوست دارم. زن جوانی گفت: خوش به حال شما که از نگاه کردن به دست هایت لذت می بری، تهمینه میلانی گفت: اتفاقاً مردم وقتی مرا می بینند از من می پرسند از نظر شما خوشبختی چیست؟ و من به آنها می گویم خوشبختی یعنی اینکه شما خودتان را در آینه می بینید و لذت می برید. خیلی ها دنبال خوشبختی هستند تا آن را پیدا کنند، اما هیچ وقت هم به آن نمی رسند، از نظر من تهمینه میلانی درست می گفت. من وقتی هیچ دغدغه ای درباره اصول زندگی ندارم، می توانم از لحظاتی که در آن به سر می برم، احساس خوشبختی کنم، اگر من دغدغه هایم زیاد باشد، طوری که با دیدن یک فیلم چیزی متوجه نشوم، یا از خواندن کتاب چیزی نفهمم، به معنی این است که خودم را وقف مشکلاتم می کنم، اما وقتی در شرایطی هستم که می توانم از کتاب خواندن، فیلم دیدن و آشپزی کردن لذت ببرم یعنی انسانی خوشبخت هستم و از گذران عمرم لذت می برم.

عارف لرستانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت .

به مناسبت روز زن؛همسرم ومن همسرى که آرامش را به من هدیه داد

همسر عارف لرستانی همسر بازیگران فیلمهای عارف لرستانی عارف لرستانی روستای سیمینه بیوگرافی عارف لرستانی بیوگرافی الهام ناصریinstagram areflorestani

فیلم‌های عارف لرستانی

تلویزیون

  • در حاشیه (۱۳۹۳)
  • کوچه مروارید (۱۳۹۳)
  • شوخی کردم (۱۳۹۲)
  • ویلای من (۱۳۹۱)
  • قهوه تلخ (۱۳۸۹)
  • مرد دوهزارچهره (۱۳۸۸)
  • خسته‌دلان(۱۳۸۸)
  • ۹۰ شب
  • یک خانه همسفر (۱۳۸۱)
  • ببخشید شما (۱۳۷۸)
  • جنگ ۷۷ (۱۳۷۶)

سینما

  • شام عروسی (۱۳۸۴)
  • انتخاب (۱۳۸۳)
  • معادله (۱۳۸۲)
  • مانی و ندا (۱۳۷۹)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 15 )
  1. لنا می گوید

    اینا چرا گوشاشونو نشون میدن؟؟؟گوش ماداریم شما ندارید؟؟؟

  2. گندم می گوید

    ایششششش… زنش قیافش چرا اینطوریه؟؟؟!!!
    حیف عارف لرستانی نبود با ابن انتخاب کردنش؟؟!!

    1. دختر کرد باغیرت ایرانی می گوید

      یعنی حالم از مردای بی غیرت ساده لووح و زنهای غرب زده ی فریب خورده بهم میخورررررررررررررررررررررررررررررره .. از هر چی غرب زده و عرب جاهله ( بدحجابان و بی غیرتها) متنفرم .. خدا ذلیلتون کنه عقب مونده های جاهل که ملت ها دارن پیشرفت میکنن و مسلمون میشن شما عقب مونده ها هنوز یک اختراع میکنید اختراعتون اینه که یک بار گوشاتون رو میندازین بیرون یک بار … واقعا بی ارزززززشید و مفت و بیخود

      1. بنده خدا می گوید

        دختر کرد باغیرت تو دختر هستی ولی نه کرد باغیرت ،،، تو هم حسود هستی و هم عقده ای و به احتمال زیاد زشت بد رو ، هم هستی چون از زشتی شوهر گیرت نیومده و عقده کردی و به این زنها که با شوهرشان خوشبخت هستند حسودی می کنی ،، برو نیت خود را صاف کن واز حسادت دست بردار تالطف خداشاملت بشه و شوهر خوب گیرت بیاد

      2. امین می گوید

        پیشرفت کردن چه ربطی به مسلمون شدن داره؟ الان آمریکایی که سر تا پا پیشرفته و هر روز یه راه درمان جدید برای بیماریای مختلف کشف میکنن مسلمونن؟

      3. فف می گوید

        خاک بر سر عقب افتاده خودت کنن. ملت ها دارن مسلمون میشن؟؟؟؟؟ فکر کنم توهم زدی یا قرصاتو با پوست خوردی… عقده ای بیچاره.

    2. مریم می گوید

      واقعا تو چقدر حقیری میدونی چرا ؟

  3. فريدون می گوید

    خیلی هم خوبند جشم دیدن خوشبختی دیگران را ندارید.

  4. امیرازنایین می گوید

    سلام… واقعا خوشا به حال زوج هایی که از نظر فکری به هم میخورن… به این دو زوج میگن خوووووووشبخت….. روح عارف لرستانی شاد

  5. نسرین می گوید

    خوشبختیتون چشم خورد من عاشق آقای لرستانی بودم…. افسوس که خوبها زودتر میرن…. یادشون گرامی

  6. مری می گوید

    وای الهی بمیرم چقدر متاثر شدم ،حالا چکار میکنه با این همه خاطرات و تنهایی ،حتما خیلی زندگی براشون سخت میشه
    واقعا حیف این همه خوشبختی نبود که انقدر زود به جدایی انجامید
    طفلی چه روزای سختی در انتظارشه

  7. ؟ می گوید

    خانم یا اقای با نام : بنده خدا!!!!!!!!!!!!زشته یکم شماهم کوتاه بیا ،حرف شماهم مشمز کننده س متاسفانه!مگه ازدواج ب قیافه بالا شهری داشتنه!بخدا قباحت داره اقا یا خانم بنده خدا!برید از حرفتون استغفار کنین ک شماهم دارین یکی دیگه رو مسخره میکنین!

    1. سانی می گوید

      حرف ایشون بدتر و توهین امیزتر از حرف اون دختر مثلا باغیرت نبود کاملا حقیقت داشت مگ فقط مسلمونا ادمن؟ بقیه ادم نیستن؟ چون مسلمان نیستن باید بهشون توهین کرد؟ ما مسلمونا خیلی گل زدیم به سر اسلام؟ مسلمونا با اعمالشون بدترین بلا رو به سر اسلام اوردن اسلامو همین مسلمونا نابود کردن

  8. هی می گوید

    وای خدایا عارف لرستانی این مرد دوست داشتنی عجب دنیای بدی شده تا حالا برای هیچ بازیگری گریه نکرده بودم حیف حیف حیف

  9. محسن گائینی می گوید

    ای عارف سربلند کرمانشاهان
    با آمدنت قهقهه می‌زد ایران
    این رفتن تلخ، یک دروغ است فقط
    چون عمر بلد ندارد اصلا پایان

    روح عارف لرستانی عزیز و دوست‌داشتنی، خیلی شاد