عکس های بارداری ، بعد از مهناز افشار نوبت به سپیده خداوردی رسید! + عکس

21

بعد از مهناز افشار و ماه چهره خلیلی، سپیده خداوردی سومین بازیگری است که سعی کرده درباره بارداری و فرزنددار شدن به صراحت صحبت کند.

این بازیگر که بیشتر در تلویزیون فعال بوده است با امین نظری ازدواج کرده؛ نظری نوازنده گیتار الکتریک است و در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

همسر سپیده خداوردی شوهر سپیده خداوردی بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگران حامله بارداری بازیگران

در پشت صحنه “عصر پاییزی” با همسرم آشنا شدم

خداوردی که سابقه بازی در سریالهایی چون “عصر پاییزی” و “آوای باران” را داشته است درباره آشنایی با همسرش به نگار حسینی در”خانواده سبز” گفته است: با همسرم در پشت صحنه سریال “عصر پاییزی” آشنا شدم و بعد از مدتی حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای اینکه نظراتمان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم و وقتی موضوع ازدواج پیش آمد حس کردم می تواند شریک خوبی برایم باشد.

شرایط ورزش کردن را ندارم

سپیده خداوردی با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد: پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم

همسر سپیده خداوردی شوهر سپیده خداوردی بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگران حامله بارداری بازیگران

در ماه نهم بارداری هم تدریس موسیقی می کنم

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید: با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

دوست دارم پسرم نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید: من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

همسر سپیده خداوردی شوهر سپیده خداوردی بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگران حامله بارداری بازیگران

پرشین وی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 21 )
  1. لنا می گوید

    زنان حیا وعفت ندارند ومردان غیرت ندارند..فاتحه را بخوانید.

  2. مریم می گوید

    چکارت کنیم ما مثلا چند روز دیگه …

  3. شهاب می گوید

    این دیگه چه رسمی شده دستاشون رو بالا و پایین شکم شون میزارن خیلی بدفرمه و شرم اوره

    1. رسوتی می گوید

      چرا ایراد میگیرید؟ ایشون خواسته به همکاران و کارگردانان محترم بگه که اندامش در اثر بارداری بد نشده که هیچ تازه بهتر هم شده و میتونه بازی کنه. ….

  4. ... می گوید

    واقعا که اینم از وضع بازیگران ما…
    عفت وحیاروخوردن یه آبم روش

  5. hossein می گوید

    خجالت هم خوب چیزیه متاسفم واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟/ غیرت هم خوب چیزیه

  6. زهرا می گوید

    حیا زن و غیرت مرد کجا رفته…..
    تا حالا این قشر نابازیگر چالش سطل آب یخ و عکس بدون آرایش برگزار می کردن حالا هم چالش عکس از شکم بالا اومده شون و حالت بارداری خانم و ذوق زدگی شوهر
    و بعد از چند روز
    عکس میشه
    من و نی نی ام یهویییییی

    متاسفم برا آینده ی فرهنگی جامعه

  7. یکی می گوید

    آی ملت همین روزا مامان میشهههههههههه…شوهرشم بابا میشههههه…این خبرومثلا مثل ادم نمیتونست بگه؟
    ای ملت تا چندوقت دیگه من وهمسرم بچه دارمیشیم.
    دیگه عکس گرفتن وشکم به نمایش گذاشتن چه صیغه ایه بی ابروها؟؟

  8. سینا می گوید

    بابا حاملگی هم نوشتن داره اینجا می نویسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. سینا می گوید

    هر کی از بازیگران تا باردار میشند در جا میان تو سایت های مختلف می نویسند

  10. فاطیمه می گوید

    واقعا شرم آوره … اه این دیه چه مدلشه … خاک تو سرشون 😐

    حیا عفت شرمی چیزی … خدا به خیر کنه از این به بعدشو

  11. پریا می گوید

    بچه دار شدن شاید از نظر دیگران یه اتفاق عادی باشه ولی در این روزگار از نظر زن و مردی که در شرف پدر و مادر شدن هستند یک پدیده استثنایی در زندگیشون محسوب می شه اگرچه خودمم هم اعتقادی به share این مسائل خصوصی ندارم اما شما هم راحت قضاوت نکنید چون شاید اگه خودتونم آدم معروفی بودید دلتون می خواست با درمیون گذاشن مسائلی مثل ازدواج و بچه دار شدن این هیجان رو به دیگران انتقال بدید به خیال اینکه اون ها هم مثل شما ذوق می کنند!

    1. مریم می گوید

      پریا جان
      اما عقلانی نیست کسی که شناخته شده میشه از انتشار عمومی خصوصی ترین عکس ها شرمی نداشته باشه
      میتونی صرفا از دوره بارداری و حس و حالش حرف بزنه نه اینکه از شکمش عکس بذاره
      انصافا ظاهر خوشی نداره

  12. سوگند می گوید

    اینا همه از بازیگر های خارجی یاد میگیرن که دم به ساعت باردار میشن و تو تمام فضای مجازیشون عکس پخش میکنن، یه جور تبلیغ بچه دار شدن هم هست!!

  13. زهرا می گوید

    چه قد بده این عکسش

  14. سجاد می گوید

    اخه عقب افتاده عکس بارداری هم دیدن داره که نشون این و اون میدیش……

  15. ق می گوید

    من نمیدونم این چه رسمیه که هرکی هرچی از دهنش در میاد به دیگران میگه….بابا عقیده آزاده یکی با حجاب دوس داره یکی بی حجاب یکی هم مثل این خانوم اینطوری …….دگه من چه حقی دارم که هرکی هرکاری کرد و باب میل من نبود بهش توهین کنم……………تورو خدا یک کمی دیدتوون رو بازتر کنید………

  16. سکوت می گوید

    چه کار زشتی رو مد کرد مهناز افشار

  17. ناشناس می گوید

    اگه بارداری زشته اگه مطرح کردن بارداری زشته پس شماها زشت ترین ادمای روی زمینید / این چه رسمیه که از هر چیزی یه غول زشت میسازیم / به قول یه انسان بزرگ خیلی از رفتارهای پدر و مادر تو خونه باید علنی باشه مثل بوسیدن همدیگه -نوازش موی سر همدیگه – سر روی زانو گذاشتن – گفتن کلمه دوستت دارم – پس بچه ای که تو خونه هست چطور معنی عشق و محبت رو بفهمه – متاسفانه همه این ها بین ملت ما زشت تلقی میشه – امروزه زن و شوهر های ما که تو زندگیشون بی بخارن همه بخاطر اینه که تو خونه بین پدر مادر رفتار محبت امیز ندیدن که الان یا بلد نیستن یا ابراز اون رو زشت میدونن – شاید این عکس خودش ترویجی باشه برای پدر مادر شدن از کجا معلوم – خواهش میکنم به هر چیزی انگ بیحیایی نچسبونید

  18. گنذم می گوید

    سلام …،خدا آدمایی از قبیل شمارو ب راه راست هدایت کنه درغیراین صورت واگذارتوون ب خداباشه،،بااین طرز حرف زدنتون آبروی مردمو جلو بقیه میبرین ب چ حقی،،شماها مثلا خیلی پاکین ک اینجوری قضاوت میکنید و نیش و طعنه میزنید،،زبون خ نیشش زهر داره مراقب حرفاتون باشین،،…،ان شاالله حضرت مهدی(عج) ظهور کنه زمین ازدست آدمای دو رو و بی ایمان ک فقط الکی شیعه بودنو یدک میکشن راحت شه،،مث آدم بگین خانم خداوردی عزیز بهتراین بود این عکسارو نشون نمیدادید،،بعد چرا پای مهناز افشارو میکشی وسط خدانشناس ،چ هیزم تری بهت فروخته،عکس نزارن فحش میخورن بزارنم میخورن،پناه بر خدا،،فقط میتونم بگم اللهم عجل لولیک الفرج ،،آمین الله صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

  19. رسوتی می گوید

    من خیلی از ایشون خوشم میاد بازیگر قهاری هستن. استایل فوق العاده دیدنی و زیبایی داره و با توجه به اینکه باردار هم بوده ولی شکل …. ایشان بسیار مقارن و جالب توجه و دیدنیه. …. در کل اندام بسیار خوش استیل و متقارنی داره. به همسر و پسرش تبریک میگم. باید کارگردانها و همکاران قدر ایشون رو بدونن و از چنین استعدادهایی بهترین استفاده رو بکنن.