شهرام عبدلی (بازیگر) هم مجری تلویزیون شد + عکس

0

برنامه «چمدون» که سفرنامه ای مصور است با اجرای «شهرام عبدلی» روی آنتن شبکه «شما» می رود.

مباحث گردشگری و امکانات و نیازهایی که یک گردشگر از ابتدای سفر خود تا رسیدن به مقصد نیاز دارد از موضوعات برنامه چمدون است.

این برنامه مستندی است جهت نشان­ دادن نیازهای یک گردشگر ایرانگرد که در فضایی طنز گونه و خودمانی تولید شده ­است. این برنامه ۳۶۵ قسمتی هر روز به مدت ۴۵ دقیقه پخش می­شود.

همسر شهرام عبدلی مجری شبکه شما بیوگرافی شهرام عبدلی

شهرام عبدلی به همراه خانم النا اسبقی به عنوان گردشگر به مکان ­های بکر و دست نخورده­ای که کمتر گردشگری به سراغ آن مکان­ ها رفته است، سرک می­کشند و بیننده را با مفهوم گردشگری و طبیعت گردی و همچنین طبیعت دوستی آشنا می­کنند.

نمایش مکان­هایی چون دره مریخی­ ها، کنارک (شهر لنج­ها که همزمان ۵۰۰ لنج در آن لنگر انداخته­ اند)، منطقه گل افشان در سیستان بلوچستان، منطقه کویری درک، خارتوران در منطقه صفر مرزی که درجه هوا در آن ۱۲۰ درجه است و به آن آفریقای ایران لقب داده اند که پس از پارک ملی سرنگتی در تانزانیا دومین ذخیره ‌گاه طبیعی زیست‌ به ‌شمار می ‌آید ، کوه اوشین در سیستان، مکان­های دیده نشده تالاب هامون، نشان دادن رستوران های بین راهی و امکانات گردشگری موجود در بین راه سفر از یک استان به استان دیگر از امتیازات برنامه چمدون است.

این برنامه سفرنامه ­ای است مصور که نیازها و ابزار گردشگری ایران و راه و روش سفر از ابتدای شروع تا پایان را معرفی می­کند. همچنین ارائه اطلاعاتی در خصوص هتل های شهرهای مختلف و امکانات موجود در آنها از جمله موارد ارزشمندی است که در این برنامه نمایش داده می شود.

برنامه مهیج چمدون به ۳۳ استان کشور سرک می­کشد و در ابتدای هر برنامه با نمایش انیمیشنی کوتاه و طنز گونه که گویندگی آن را سید حنان جعفری انجام داده است به معرفی جاذبه ­های گردشگری آن شهر می­ پردازد.

نمایش جشنواره­ های استانی آئین برداشت محصول مانند جشنواره گردو همدان، جشنواره زعفران طلای سرخ و … از ویژگی­های این برنامه است.

النا اسبقی و بهرام درخشان تهیه کننده و حمیدرضا بهانی تصویربردارچمدون را برعهده دارند.کارگردانی این اثر نیز بر عهده بهرام درخشان است. تصویربردار این برنامه به صورت فول اچ دی انجام گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ