بیوگرافی امیرحسین آرمان +مصاحبه بعد از فیلم جنجالی

93
امیرحسین آرمان amirhossein arman بازیگر کیوان سریال پریا و نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم «کیمیا»  (متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.
همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman
امیرحسین آرمان با انشتار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

روز مادر به همهء مادرانِ سرزمینم و مادر خودم که روح دوم من هست تبریک میگم …

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده‌های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت‌های هنری وی به چشم می‌خورد، می‌گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می‌گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه‌ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره‌ای آرام بر پرده سینما‌ها می‌شناسیم.

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman

instagram amirarman

چهره‌ای آرام برخلاف صدایش که پر از شور است وجوانی، شور و اشتیاقی که نوید روزهای روشن را می‌دهد، روزهای روشنی که نقش آفرینی‌های همین اولین‌های راهش خبر از موفقیت آینده را می‌دهد. صدایش از پس فاصله به گوش می‌رسد، فاصله‌ای دور از پایتخت، جایی حوالی شهر لاهیجان، همان جایی که برای بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» آخرین کار حسینعلی لیالستانی رفته است.

درپس صدایش صوت امواج دریا است… در فاصله مکانی دور به گفت‌و‌گو با امیرحسین آرمان نشستیم که می‌توان او را از جمله بازیگران خوب امروز و آینده دانست.

«دختر بچه‌ای شش ساله است، علاقه زیادی به دایی‌اش دارد و دایی او به جبهه می‌رود‌… فیلم داستان تنهایی‌های دختر پس از عزیمت دایی‌اش به جبهه است.فیلمی که ژانر دفاع مقدس ندارد و حول‌وحوش جنگ نمی‌گذرد، دنیای خاص خود را دارد که باید دید.دراین فیلم نقش دایی دختر شش ساله را بازی می‌کنم»

این‌گونه از روایت آخرین کار خود می‌گوید؛ همان فیلمی که او را به شمال کشور کشانده است و می‌گوید که احتمال رسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر زیاد است. فیلمی که نقشی متفاوت از تمام نقش هایش را در آن بازی کرده است. آرمان بازیگر جوان خوش آینده سینمای ایران با گفتن از آخرین کار خود برمی‌گردد به روزهای نخست به همان روزی که تصمیم قاطع گرفت که گذشته از همه تخصص‌هایش بازیگر شود.

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman

ازچه سالی وچه شد که نام امیرحسین آرمان میان نام بازیگران نام آشنای کشور قرار گرفت؟

سال۱۳۸۱ بود. با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال ۸۳ بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می‌گوید که نگاهی به کارهای او در هشت سال فعالیت هنری نشان می‌دهد سال ۸۵ «هدف اصلی » سال ۸۶ «صدسال به این سالها» سال ۸۷ «امشب شب مهتابه» سال ۱۳۸۸ «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال ۱۳۸۹ در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال ۹۰ نیز در فیلم « دوباره باهم » نقش‌آفرینی کرده است و در حال حاضر در فیلم «ساکن خانه چوبی» مشغول بازی است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می‌داند که چگونه انتخاب کند.

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman

آموختن آکادمیک بازیگری چقدر در موفق بودن یک بازیگر مؤثراست؟

کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است.

بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است.داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد.

آرمان درحالی از تکنیک‌های آموزشی بازیگری می‌گوید که معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که درنهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید.رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود.

وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرید چگونه غرق نقشی می‌شوید که شما نیست ولی چنان ساده برخورد می‌کنید که گویی شما همانی هستید که در فیلم است؟

باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و… درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند.

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman

مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و ازچه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است.

آرمان این‌گونه از چگونگی نقش آفرینی‌های خود می‌گوید همان نقش‌هایی که تاکنون تکراری درآنها دیده نشده است و حتی می‌گوید در دو فیلمی که نقش سرباز را بازی کرده است و هنوز فرصتی برای اکران عمومی آنها ایجاد نشده است نیز تنها لباس سرباز برتن دارد و نقش دو انسان متفاوت را بازی کرده است که به استدلال وی هر سربازی یک فرد جدا از سربازدیگری است که کاراکتر خاص خود را دارد.

زمانی به جشنواره فجر نمانده است در این جشن بزرگ سینما شاهد چه بازی‌هایی از امیرحسین آرمان خواهیم بود؟

با بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» در جشنواره فیلم فجر خواهم بود.

جشنواره فجر جشن سینماگران ایران است دراین جشن بزرگ یک سال تلاش سینماگران ایران به نمایش درمی آید. دراین جشن بزرگ سینماگران دور هم جمع می‌شوند فیلم‌ها را نگاه می‌کنند و کمی در حال و هوای سینمای قدیم فرو می‌روند. سینمایی که زیاد هم از تغییر شکل آن نمی‌گذرد، ازهمان روزهایی می‌گویم که مقابل گیشه سینماها تماشاچیان در صف‌های طویل پشت سرهم می‌ایستادند تا بلیت خریده و راهی سالن‌هایی شوند که فیلم‌های ایرانی بر پرده آن به نمایش درآمده بود سینمایی که دراین چند سال اخیر از تب و تاب افتاده ولی بی‌رمق همچنان ادامه راه می‌دهد.

چرا گیشه‌ها کم فروش شدند و تماشاچیان مشتاق بی‌اشتیاق؟

باید ریشه‌ای نگاه کرد تا ریشه‌ای مشکل حل شود. کمبود سوژه‌های اثرگذار، تعداد کم سینماها، بی‌توجه‌ای به خواسته مردم و… باعث کم شدن صف کشیدن‌های مردم برای دیدن یک فیلم سینمایی است درحالی که سابقه نشان داده است اگر فیلم خوب ساخته و اکران شود مردم با همان اشتیاق برای دیدن می‌آیند و رکود فروش گیشه‌ها از بین می‌رود. این‌که فیلم‌های مناسب برای اکران با مانع مواجه می‌شوند یکی دیگر از مشکلات سینمای امروز است.

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein arman

وی این‌گونه از فروش گیشه‌های سینماهای ایران می‌گوید و درادامه به اعتقاد امیرحسین آرمان این جوان بازیگر موفق سینمای کشور، اگر فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه پرفروش‌ترین فیلم امسال محسوب می‌شود تنها به دلیل نوستالژیک بودن فیلم و وجود یک سوژه ناب نبود بلکه درهمه دنیا و در تمام سینماهای جهان فیلم کودک پرفروش است. آرمان می‌گوید اگر فیلمسازی کم شود ولی با کیفیت و خوب باشد و اکران‌ها دچار گره نشود روزگار خوش سینما باز خواهد گشت.

ازمیان سینما و تلویزیون کدام برای «آرمان» هدف است؟

برای تلویزیون تاکنون تنها یک کار انجام دادم و آن «کلاه پهلوی» بود که آن نیز از جنس کار تلویزیونی نبود و کارگردان آن نیز سینمایی بود. تاکنون به صورت جدی به تلویزیون فکر نکرده‌ام ولی درهای ورود به این دنیا را نبسته و شاید روزی با حضوری بیشتر دراین فضا کارکردم.

نقطه اوج ازدیدگاه کنونی «آرمان» به عنوان یک بازیگر جوان که با انتخاب‌های سنجیده تاکنون موفق جلوه کرده است چیست؟

هرفردی دردنیای حرفه‌ای خود ایده‌آلی دارد و مقصودی، وقتی که پا دراین عرصه هنری گذاشتم هدفگذاری‌هایی کرده بودم که به‌هم‌ریختگی دوسال اخیر سینما نقطه‌های تعیین شده‌ام را تغییرداد ولی این به‌هم ریختگی ریتم و کند شدن مسیر رشد باعث تغییر مسیرم نشد بلکه موجب شد مقاوم‌تر به سوی هدف حرکت کنم و آن رسیدن به جایگاه خوب بازیگری در نگاه مردم والبته خودم است که تا خود از خود راضی نباشی موفقیت به سوی تو حرکت نمی‌کند.

همسر امیرحسین آرمان دانلود آهنگ جدید امیرحسین آرمان بیوگرافی بازیگران بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگران سریال کیمیا اینستاگرام امیرحسین آرمان amirhossein armanامیرحسین آرمان هنوز ازدواج نکرده  و همسری ندارد

فیلم های سینمایی امیرحسین آرمان

  • آنها (احسان سلطانیان) (۱۳۹۴)
  • خبر خاصی نیست (مصطفی شایسته) (۱۳۹۳)
  • داره صبح میشه (یلدا جبلی) (۱۳۹۳)
  • شیفت شب (نیکی کریمی) (۱۳۹۳)
  • نازنین (مهدی گلستانه) (۱۳۹۲)
  • بشارت به یک شهروند هزاره سوم (محمدهادی کریمی) (۱۳۹۱)
  • ساکن خانه چوبی (حسینعلی لیالستانی) (۱۳۹۱)
  • دوباره با هم (روزبه حیدری) (۱۳۹۰)
  • من مادر هستم (فریدون جیرانی) (۱۳۹۰)
  • برف روی شیروانی داغ (محمدهادی کریمی) (۱۳۸۹)
  • در امتداد شهر (علی عطشانی) (۱۳۸۹)
  • بیداری رؤیاها (محمدعلی باشه آهنگر) (۱۳۸۸)
  • یه حبه قند (رضا میرکریمی) (۱۳۸۸)
  • امشب شب مهتابه (محمدهادی کریمی) (۱۳۸۷)
  • صد سال به این سال‌ها (سامان مقدم) (۱۳۸۶)
  • هدف اصلی (قدرت‌الله صلح میرزایی) (۱۳۸۵)
  • ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) (۱۳۸۳)

سریال های تلویزیونی امیرحسین آرمان

  • سریال کلاه پهلوی (سید ضیاءالدین دری)
  • سریال سرزمین کهن (کمال تبریزی)
  • سریال پیدا و پنهان (آرش معیریان)
  • سریال زخم (مسعود آب پرور)
  • سریال کیمیا (جواد افشار)
  • سریال پریا (حسین سهیلی زاده)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 93 )
  1. مجید می گوید

    جالب و خوب بود … ممنون

  2. ساناز می گوید

    پسر خوشگل و خوش تیپیه!

  3. ناشناس می گوید

    عکس قبل از عمل بینی سه کیلوییش و رنگ روشن مو و ابرو هم بزار لطفا!!!!

    1. صبا می گوید

      کجای دماغش عملی آخه؟!

      1. وحید خان بختیاری می گوید

        سلام صبا جان شما که میگی کجای دماغش عملی همون جاش که عمل کرده یعنی اون دوستمون که گفت دماغش عملیه راست گفت

      2. مجيد می گوید

        انقد چرت تو پرت نگو دماغ هیچ جا عملى نست ….

    2. بی نام می گوید

      جهت اطلاعت امیر آرمان بینی ش رو عمل نکرده کاملا مشخص و طبیعیه

    3. sara می گوید

      اولا بینی اقای ارمان کاملا طبیعی هستش دوما شما مردم کار و زندگی ندارین الان چی کار به بینی اقای ارمان دارین اخه

  4. مبينا می گوید

    ممنون

  5. الهام می گوید

    خیلی خوشتیپه مخصوصا تو فیلم کلاه پهلوی محشر بودش وبازیشم قشنگه

  6. نیکی می گوید

    واقعابینیش عملیه؟

    1. بی نام می گوید

      نه اینا الکی میگن

  7. شبنم می گوید

    عالی بود

  8. مریم می گوید

    خیلی خوشگلو خوش استیله

  9. فاطمه می گوید

    فکرنکنم عمل کرده باشه،ولی خییییییلی خوش قیافست،خوش بحال زنش،همیشه ازپسرایی مثل امیرحسین آرمان خوشم میاد.

    1. ناشناس می گوید

      زن نداره که تو ویکی پدیا زده مجرد

      1. هانیه می گوید

        تو فکر کن داره مثلا چی کار می کنی؟?

  10. هدا می گوید

    تو فیلم کیمیا خیلی خوشتیپ تره!

  11. فاطمه می گوید

    یه تنه همه پسرای ایران روحریفه،ازبس خوشششششگله.

    1. بهار می گوید

      واااا پس شما خوشگل ندیدید زووررررم میاااد اخه متوسطه.

  12. نگار می گوید

    سرورکل پسرای ایران،جناب آقای امیرحسین آرمان.

  13. خواهر على شادمان می گوید

    عزیزم بلا خره مامانش زنده شد دیدیش

    هه هه مسخره کردم ولى عا للللللللللللللللللللللللى بود عشقم. ولى واقعا على از شما تعریف مى کنه

  14. زهرا می گوید

    منم موافقم.خیییییییییییییییییییییییییییلی خوش تیپ،خوشگل،و………………..هست.

    1. رونیا می گوید

      عالی بود عاشقشم می میرم براش خیلی دوسش دارم از اوناییم بدم میاد که پشت سر عشقم حرف زیادی می زنن

  15. نگار می گوید

    اینقدرازاوسکولایی که خودشونواقوام بازیگرامعرفی میکنن بدم میاد

  16. مینو می گوید

    خیلی خیلی بازیگر خوبیه .خوشتیپه خدا حفظش کنه برا پدر و مادرش خیلی شبیه رها اعتمادی مجری وتهیه کننده برنامه های شبکه منو تو

    1. کیمیا می گوید

      آفرین ! دقیــــــــــــــــقا ! دقیقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا !

  17. ناشناس می گوید

    خیییییییییییییییییییییلی خوشگله.

  18. شایلین می گوید

    من که خیلی دوسش دارم همه فیلماشو بجز شیفت شب همه رو دیدم خیلی از فیلم نازنین خوشم میا د عالی هستی امیر حسین حرف نداری

  19. نگار می گوید

    خیلی خوشتیپ و خوش هیکل و خوش قیافه و خوش صدا ست . من که عاشقشم. امیر حسین جون خیلی دوستت دارم❤❤??

  20. ناشناس می گوید

    واقعا که براتون متاسفم …….همین آقایونو شما پر رو میکنید که هر غلطی دلشون میخواد میکنن .البته من قصدم توهین به اقای ارمان نیست فقط حرفم اینه که هم رو چشاتون کنترل داشته باشین هم آقایونو پر رو نکنین با به به و چه چه هاتون .

    1. ىهدختره می گوید

      مىخواستىم ببىنىم فضولمون کىه????

    2. فری می گوید

      ناشناس کجایی ماچت کنم؟ والا به خدا منم همینو همه جا گفتمممم تو روخدا یکم عقل داشته باشید شرم دارم از همجنسام بابا اصلا همه اونایی که دوس دارین خوشگل خوشتیپ تک ولی واااقعا اینجور تعریف کردن درست نیس چرا شخصیت دختر رو میارین پایین البته اقتضای سنیم هس دختربالغ کنترل احساس داره

  21. ناشناس می گوید

    پسرای بازیگر خوشکلن اما گول ظاهررو نباید خورد
    همشون مسخرن

  22. ناشناس می گوید

    پسرای بازیگر درسته خشکلن وقیافشون جذابه اماهمشون یجورن واقعا کسایی که پسرای بازیگرو دوست دارن دیوونن

  23. یاسمن می گوید

    بهش نمیخوره ۳۴ سالش باشه

  24. رها می گوید

    حرف نداری داداشی به مامانت بگو برات تصدق بچرخونه جای داداشمی خیلی نمکداری خدا حفظت کنه جوابو به ایمیلم بفرستید لطفا زیاد نمیام اینجا اغه درس میخونم ممنون

  25. رها می گوید

    گاهی دلم میگیره از سخنانی که در شانم نیست
    گاهی دلم میگیرد ازصداقتم که هیچکس لایق ان نیست
    گاه دلم تنگ میشه برای وعده هایی که میدانستم نیست اما برای دلخوشیم کافی بود
    گاه دلم میگیره از سادگی هایم
    گاه دلم میسوزه برا وفاداری هایم
    گاه دلم میگیرد از روزگاری که در انم این نبود انچه در انتظارش بودم جان مامانت حوابو امیل بزن به ایمیل خودم

  26. raha می گوید

    مادرت کیه امیر حسین جان به مامانت رفتی یا به کی شبیهی

    1. تاسف انکیز می گوید

      الان میادبگه فقط الان اب تو دستش رو پرت کنه اونور زودی بیاد جواب تو رو بده

  27. دیوونه ی امیر حسین می گوید

    امیر حسین اگه پی ام ها رو میخونی لطفا جواب بده.
    خیلی دوست دارم ببینمت خیلی عاشقتم .دلم برات تنگه. دیوونه وار عاشقتم.
    عاشق پیشه :نگار۱۵ساله از اصفهان

  28. دیوونه ی امیر حسین می گوید

    امیر حسین من هروز برای دیدنت دعا میکنم و از خدا میخوام که یه روزی بالاخره بهت برسم هروز گریه میکنم. تو رو خدا جواب روبده. خیلی دوستت دارم .میمیرم برات.
    هیچ کسی رو بجز تو دوست ندارم.

    1. دختری باحجاب روسری می گوید

      خیالتو راحت کنم… بهش نمیرسی… حالا مثل یه دخترِ خوب برو به درس ومشقت برس. تازه تا بیای بهش برسی اون پیر شده.حساب کن ۱۵ سال دیگه یا کمتر که تو بالغ وعاقل میشی این آقا چندسالشه. پس دنبال آرزوهای محال نباش.

  29. الی می گوید

    معمولیه مثل بقیه ,یکم جنبه داشته باشید مخصوصا نوجوونها که هنوز چیزی نمیدونن از زندگی ,حالا یک سریال بازی کرده ,خودش اگه اینا را ببینه میخنده ,فقط وظیفه اش بازیگریه ,نمیتونه به دیوونها برسه .اینجا هم نمیاد که بخونه دختر ۱۵ساله ،۲۰سال باهات اختلاف سنی داره ,بخودتون بیاید تاسف داره

    1. نگار دیوونه امیر حسین می گوید

      اصلانم یه آدم معمولی نیست یه آدم خاصه.
      ور چشم شما دیوونه ها یه آدم معمولیه .
      اگه مثل ما عاقل باشید این موضوع رو خوب میفهمید.
      اتفاقا ما نوجوونا بیشتر و بهتر از شما آدمای به ظاهر بزرگ چیز میفهمیم و سرمون میشه
      شما فقط به سن و سال بزرگید ولی به عقل یه بچه ۲ ساله اید

      1. دختری باحجاب روسری می گوید

        باشه تو خوبی عزیزم. خودتو کنترل کن. شب قبل از خواب مسواک فراموش نشه.

    2. نگار دیوونه امیر حسین می گوید

      ببخشی شما آمار امیر حسین رو دارید که میگید اینجا نمیاد پیغام ها رو بخونه .!!کی حرف ازدواج زد که میگی ۲۰ سال تفاوت سنی دارید. من فقط گفتم که خیلی دوستش دارم همین.
      آره من دیوونه ام دیوونه امیر حسینم.
      اصلا من برا امیر حسین پیغام داده بودم چرا تو خودتا نخود هر آشی میکنی آدم به ظاهر بزرگ

    3. آدرینا می گوید

      عزیزم فقط طرفدارشه حالا کی گفته میخواد باهاش ازدواج کنه واقعا که برای طرز فکر خودتون تاسف بخورید ما فقط آرمانی هستیم همین

  30. خیری می گوید

    اره شبیه رها اعتمادیه ,رامبد ولی یک بازیگر خارجی گفت که زشته ,ارمان هم با انکه قیافه اش بد نیست ولی به دل نمیشینه .ما خیلی هنرمند جذاب داریم .بهرحال فقط باید از هنرشون لذت ببریم نه مثل دخترای عقده ایی نظر بدیم که انگار تا حالا مرد ندیدن ادم دلش میسوزه برای این افراد .

    1. نگار دیوونه امیر حسین می گوید

      اگه منظورت منم عقده ای باید بگم که برات متاسفم.
      چون امییر حسین با مردای دیگه خیلی فرق میکنه .
      آدم عادی و معمولی نیست

    2. نگار دیوونه ی امیر حسین می گوید

      اصلانم شبیه رها اعتمادی نیست اون شبیه منگول هاست ولی امیر حسین من مث گل میمونه.

      1. ناهید می گوید

        نگار جان انقدر به خودت امید نده امیر تورو نمیخواد

      2. دختری باحجاب روسری می گوید

        مثلِ گُلِ مِیموونه؟؟ چرا یه دفه بی ادب شدی؟؟؟ ای بی ادب.

  31. نگار دیوونه امیر حسین می گوید

    امیر حسین تو معرکه ای . واقعا از هر لحاظی عالی هستی.
    خیلی دوستت دارم و عاشتم و برات میمیرم.
    دوستدار تو نگار

    1. ناهید می گوید

      نگار اگه واقعا امیرحسین ارمان تورو میخواست جوابتو میداد مگه داده که انقدر ذوق کردی

    2. هانیه می گوید

      اما اون تو رو دوست نداره حتی به تو نگاه هم نمی کنه?????

  32. پریماه می گوید

    گل گفتی واقعا واقعا با بقیه فرق داره
    قیافش خیلی مظلومه
    دوست داشتن من با مال همه فرق داره

  33. zahra می گوید

    سلام بچه ها .خواننده هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    1. هانیه می گوید

      بله?

  34. Parnian می گوید

    سلام به همه و لطفا دیوونه بازی در نیارید ببخشید ها این جا ی وب اگه واقعا آقای آرمان رو دوست دارید برید تو صفحه اینستاش.بعدم من مطمنم که آقای آرمان عزیز با ی دختر با شخصیت و عاقل در تلوزیون یا دورو ورش ازدواج میکنه نه با دخترایی مثل شماها.ولی من خودمم دوسش دارم و بازیش رو هم همینطور آهنگ هاش هم خیلی قشنگه!من که یکی از طرفدار های پروپا قرصشم و خیلی دوسش دارم?

  35. zahra می گوید

    سلا م بچه ها . اون آهنگه که میگه چی میشد با تو باشم حتی تو یه رویا من تورو دوست دارم اندازه ی رویا رو امیر حسین خونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا اگه میدونید جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. نگار می گوید

      نه امیر حسین نخونده.
      امیرحسین فقط چهار تا آهنگ خونده:مثل یک خواب_به سوی تو_هر شب _ آتش

  36. zahra می گوید

    آخه نگار جون صداش خیلی شبیه امیر حسینه.تو آهنگو گوش دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونی آهنگ واسه کیه؟؟؟؟؟؟

    1. نگار می گوید

      نه ابن آهنگی که میگی رو گوش ندادم ولی مطمئنم که امیرحسین فقط این آهنگ هایی رو که بالا نوشتم رو خونده .
      من چند بار تا حالا سرچ کردم آهنگ های امیر حسین آرمان و همون نا رو فقط میاره.

      1. zahra می گوید

        مرسی نگار جون.

  37. zahra می گوید

    بجه ها قسمت آخر پریا رو دیدید خیلی باحال بود…..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  38. نگار می گوید

    زهرا جون میشه بگی چند ساله ته و از کودوم شهری؟؟؟؟
    توم مث من عاشقشی و خیلی دوستش داری؟؟؟

  39. حمید می گوید

    امیر حسین جان،داداشم خیلی معرکه بازی کردی سریال پریا رو …
    ما زیاد اهل فیلم دیدن نیستیم
    منو خانمم از سریال پریا بات آشنا شدیم،عالی بودی ،موفق باشی

  40. آرمانی می گوید

    آقای آرمان سلام ،واقعا خسته نباشین ،پریا رو پر انرژی و خیلی با احساس بازی کردین.

    بسیییار شبیه مادر گلتون هستین،
    امیدوارم زیر سایه پدر و مادر خوشبخت و پیروووز باشین..

  41. سهیل می گوید

    آره…ماشاالله خودش خوشگله ،شبیه مامانشه، عکسش هست.ازین بچه لوسای بینی عملی و قرتی نیس

    همیشه عالی هستی
    ما طرفدارتیم داداش… خانوادگی

  42. ستاره می گوید

    سلام بچه ها.آهنگ های آقای آرمان قشنگ هستند که برم سرچ کنم??????لطفاراستشوبگیداگه قشنگه تابرم آخه من دوسال دیگه کنکوردارم.بعدیکی ازشماهاگفت آقای آرمان نمیادباشماهاکه۲۰سال اختلاف سنی داره ازدواج کنه مهم عشق وعلاقه هستش نه اختلاف سنی.منم یکی ازطرفداران پرپاقرصشونم……….

    1. امیر حسین عشقه نگار می گوید

      شک نکن. حتی یه لحظه هم برای دانلود کردن آهنگ های امیر حسین دریغ نکن.البته اگه واقعا دوسش داری.
      دقیقا با هات موافقم مهم عشق و علاقه اس نه سن و سال

  43. zahra می گوید

    ۱۲سالمه تو شهر شهریار زندگی میکنم…….

  44. امیر حسین عشقه نگار می گوید

    بچه ها شما ها فیام خبر خاصی نیست که امیر حسین آرمان بازی کرده رو دیدید؟؟؟
    لطفا تو رو خدا اگه دیدید بگید قشنگه یا نه؟؟
    آخه میخوام دانلودش کنم.

  45. نسیم می گوید

    هم بازیگریش خوبه هم صدا و چهره خوبی داره

  46. اسمم یادم رفته می گوید

    امیر حسین خیلی خیلی دوستت دارم .
    خیلی عشقی . تو چه کردی با من که اینقدر افسردگی گرفتم .
    دارم از عشق تو میسوزم.

  47. خواهر امیر می گوید

    نگار جان ممنون از توجهی که بهش داری امیر به هنرمندایی مانند شما نیاز داره ممنون عزیزم…

    1. امیر حسین عشقه نگار می گوید

      توجه !!!!!!!نع عشقم توجه که هیچ !!!دارم خودم و میکشم براش جلو مامان و بابام آرومم و اما از درون دارم نابود میشم.
      همه فک میکنن من بچه ام و از روی احساسات این کارا رو میکنم ولی به خدا واقعا این اولین باریه که یه نفر رو با تمام وجود از ته قلبم دوستش دارم

  48. خواهر امیر می گوید

    خخخخ اره همه میگن قیافش مظلومه ممنون از همتون ممنونم

    1. امیر حسین عشقه نگار می گوید

      منم به بازیگر هنرمندی مث اون نیاز دارم.
      همه ی دخترا براش مینویسن که خیلی دوسش دارن و عاشقشن ولی هیچ کس به اندازه ی من نمیتونه اونو دوست داشته باشه.
      و نکته ی آخر برای دخترایی که میگن عاشقشن. آیا میدانستید که عشق با دوست داشتن فرق میکند؟؟

  49. امیر حسین عشقه نگار می گوید

    تو با اسم خواهر امیر برای من پیام دادی اگه منظورت خواهر امیر حسین عشقمه؟!!!امیر حسین خواهری نداره و فقط یه برادر داره . خودش تو خندوانه گفت.

    1. آدرینا می گوید

      نگار جان این یه شوخیه من و چند نفر دیگه از طرفداراش به ایشون میگیم عمو جون فکر کنم تو دیگه خیلی دیوونشی تازه یه دلداری هم بهت میدم تو اینستاش گفته تا عاشق نشده ازدواج نمیکنه و گفت سن و سال هم براش مهم نیست

  50. خواهر امیر می گوید

    عزیزم منظورم امیر حسین ارمان نبود شما هم زیاد حرف نزن سنت به این حرفا نمیخوره برو درستو بخون عشششقم

  51. خواهر امیر می گوید

    من منظورم از اون نگار توی خودخواه نبود

  52. خواهر امیر می گوید

    اسمم نفسه نفس رضایی برو کانالشو ببین خواستی ایدیمو میدم بیا از حرفای خودم و اقای ارمان عکس بگیرم برات بفرستم نخواستیم حرف نزن حالا خوددانی نگار جون:)

  53. خواهر امیر می گوید

    من با اینکه فامیل هنرمندم ولی هیچ وقت از این موضوع برای جلب توجه نکردم و نمیکنم و نخواهم کرد چون مثل بعضیا کمبود محبت ندارم این تشگریم که کردم از طرف خود اقای ارمان بود چون بهشون گفتم توی سایتا خیلی هواتونو دارن ایشونم گقتن ار جانب من تشکر کن . اینم از طرف ایشون گفتم وگرنه من اصلا تو اینجور جاها چیزی نمیگم که کار به اینجا نکشه که بخوام جواب پس بدم……

  54. خواهر امیر می گوید

    در پناه حق

  55. ستاره می گوید

    درسته ایشون خوش تیپ وخوشگل وخوش هیکل هستن دراین هم شکی نیست ولی توروخدا شخصیت دخترهارونیارید پایین منم خوشم ازایشون میادویکی از طرفداران پرپاقرصشون هستم ولی دیگه اینجور قربون صدقه رفتن خوب نیست درشأن یه دختر.لطفا رعایت کنید

  56. ستاره می گوید

    دوباره سلام بچه هاراست میگن عید آقای آرمان آلبومشون رو میدن بیرون………نکته ی درخور توجه اینه که هرکجاهستن صحیح وسلامت باشن.در پناه حق

  57. وانیا می گوید

    آقای آرمان صداتون خییییلی زیباست مخصوصا تو اهنگ به سوی تو مرسی بخاطر تمام اهنگای زیباتون????

  58. hamideh می گوید

    اصلا هم دماغش عملی نیست اونی که می گه دماغش عملیه حتما دماغ خودش عملیههههههه

  59. saba.b می گوید

    سلام عکسات عالیه امیر حسین جونم عاااااااااشقتم

  60. هدی می گوید

    ببخشید میشه بگید توی عکس اول،اون خانم و آقا کی هستند؟؟؟؟و چرا آقای ارمان با اونا عکس گرفتا؟؟میشه جواب بدید لدفا