حامد مجتهدی تهرانی ،خواننده زیرزمینی چگونه شهردار شد؟ + عکس

0
طبق اخبار بدست آمده شهردار جدید ناحیه ۶ در طبقه دوم ساختمان میدان بسیج شهرک اکباتان مستقر شده است.
پایگاه اختصاصی شهرک اکباتان گزارش داد: حامد مجتهدی تهرانی از روز گذشته در محل کار جدید خود مستقر شده و جایگزین اسفندیار آزاده شهردار سابق ناحیه ۶ شده است که ۶ سال تمام در این پست مشغول فعالیت بود. آزاده در دو هفته پایانی مسوولیت خود با وجود برگزاری مراسم تودیع به عنوان سرپرست انجام وظیفه نمود تا روز گذشته که شهردار جدید در محل کار خود حضور پیدا کرده است.
شهردار تهران بیوگرافی محمدباقر قالیباف اخبار تهران

گفتنی است صفحه پرتال خبری شهرداری ناحیه ۶ همچنان عکس اسفندیار آزاده را به عنوان شهردار ناحیه به مراجعه کنندگان معرفی می کند.

در کانال خبری بعضی رسانه‌ها از این شهردار، به عنوان یک خواننده پاپ یاد شده و تصویر فوق از او منتشر شده است.

 
با یک جستجوی ساده در میان برخی از شهرداران نواحی، رویکرد متضاد قالیباف در سهم دهی به جریانات متنوع به خوبی قابل تشخیص است، چرا که از یک سو برخی به شدت اصولگرایان و یا حتی جبهه پایداری نزدیکند و برخی دیگر به اصلاح طلبان و جبهه منحله مشارکت.
در حالی که شهردار تهران اینروزها با اختلافات جدی اعضای شورای شهر بر سر مسائل مالی و شفاف نبودن اقداماتش دست و پنجه نرم می کند و سیاست خود را سخنرانی و موضع گیری پیرامون سیاست خارجی و دیپلماسی و مذاکره قرار داده است، اخبار جالبی از انتصابات وی به گوش می رسد.

به گزارش صراط، قالی باف که همواره حرکت بر مرز اصولگرایی و اصلاح طلبی را در مشی رفتاری خود سرلوحه قرار داده و سالهاست تلاش می کند تا دل هواداران هر دو طیف را با اقدامات و اظهاراتش به دست بیاورد، این بار در اقدامی مشابه، فردی را به عنوان شهردار یکی از نواحی برگزیده که از یک سو نسبت نسبی با یکی از علمای به نام تهرانی داشته و از سوی دیگر دستی هم بر آتش هنر آنهم از نوع خوانندگی دارد!

بنا بر این گزارش ، “حامد – م.ت” که اخیرا در یکی از مهمترین و استراتژیک ترین نواحی تهران به عنوان شهردار منصوب شده است در صفحه اینستاگرام خود، علاوه بر انتشار تصاویر پدر بزرگش -آنطور که می گوید- که از آیات عظام بوده، برخی از نمونه کارهای خوانندگی اش را در قالب کلیپ به نمایش گذاشته است.

شهردار تهران بیوگرافی محمدباقر قالیباف اخبار تهران
“حامد – م.ت” خواننده پاپ و  شهردار جدید منصوب شده توسط قالی‌باف

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید برگزیدن این افراد برای سپردن سکان نهادهای مهم خدماتی در کلان شهر تهران، آیا رویکرد جهادی داشته و یا صرفا مانوری تبلیغاتی است!

با یک جستجوی ساده در میان برخی از شهرداران نواحی، رویکرد متضاد قالی باف در سهم دهی به جریانات متنوع به خوبی قابل تشخیص است، چرا که از یک سو برخی به شدت به اصولگرایان و یا حتی جبهه پایداری نزدیکند و برخی دیگر به اصلاح طلبان و جبهه منحله مشارکت.

گفتنی است علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران جلسه امروز شورا او اظهار داشت: تبلور اصلی نظارت شورا در نظارت بر عملکرد مالی شهرداری است و انتظار از اعضای شورا این است که در این موضوع به طور جدی وارد شوند. ما با هیچ کس عهد اخوت و تعارف نداریم؛ آیندگان درباره ما و عملکرد ما قضاوت می کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف شورا ایجاد انضباط مالی در شهرداری تهران است؛ تاکید کرد: اخباری به ما می رسد مبنی بر اینکه به حسابرس شورا بابت تهیه گزارش های حسابرسی فشار وارد می کنند. در حالی که شهرداری باید از فرصت ارائه گزارش های حسابرس استفاده کند.

منبع : صراط
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ