مدیرعامل جدید: تبلیغات «پدیده شاندیز» آزاد شد

0
سید محسن شوشتری اظهار داشت: با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، تمام تلاش ما این بود که بتوانیم در گام اول یکی از دغدغه های مهم سهامداران و مجموعه پدیده را بر طرف کنیم که بر این اساس جلسات مختلفی را با مسؤولان استانی برگزار کردیم ودر نهایت با مساعدت دادستان مشهد مجوز انجام تبلیغات شرکت پدیده صادر شد.
وی با بیان اینکه صدور این مجوز در ایام میلاد امام زمان(عج)، عیدی بزرگی برای مجموعه پدیده و سهامداران به شمار
می رود، افزود: بر اساس این مجوز، تبلیغات پدیده، بجز تبلیغات فروش سهام و فروش املاک آزاد است و این مسأله قطعاً لازمه حرکت و پیشرفت پروژه محسوب می شود .
شوشتری ادامه داد: با این مجوز، تبلیغات پدیده در بخش های مختلف می تواند در همه رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری انجام شود و از این پس سرمایه گذاران می‌‌توانند با آرامش خاطر بیشتری جهت سرمایه گذاری در مجموعه بزرگ پدیده حضور داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز اظهار داشت: تمام تلاش مدیران و اعضای هیأت مدیره پدیده این است که بتوانیم، مشکلات سهامداران را در آرامش و گام به گام مرتفع سازیم که این امر همچون همیشه نیازمند صبر همه سهامداران است و در آینده خبرهای خوب بیشتری را خواهند شنید.

سوابق سید محسن شوشتری

مدیرعامل سابق متروی مشهد، عضو هیئت مدیره بهره برداری مترو، مدیرعامل سابق اتوبوسرانی مشهد، مدیر سازمان همیاری شهرداری‌های استان، وی همکاری‌هایی را هم در زمینه طراحی مجموعه پدیده کیش و شاندیز با مدیریت قبلی این شرکت داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ