پایان کابوس وارترین سال عمر کارواخال؛ مصدومیت های بی پایان

0

رئال مادرید نیوز : دنی کارواخال به علت مصدومیت مقابل بیلبائو بازی نمی کند. این دفاع راست برای دومین بازی متوالی غایب است و بدین ترتیب به سالی پایان می دهد که برایش کابوس وار بوده است. در حقیقت دنی از سال ۲۰۱۳ که به رئال آمد همیشه بازیکنی قابل اتکا بود اما در سال ۲۰۲۱ فقط ۲۱ بازی داشت و در ۳۸.۸۹ درصد دقایق ممکن حضور پیدا کرد.

کارواخال از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است. این بازیکن در نیمه دوم دربی دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۸۱ از زمین خارج شد. کارواخال در سال ۲۰۲۱ بدترین سال عمرش را از نظر مصدومیت ها داشت. او در سال ۲۰۲۰ در ۶۵ درصد دقایق ممکن حضور پیدا کرده بود و در سالهای ۲۰۱۹، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۳ هم در بیش از ۷۰ درصد دقایق حاضر شده بود. بدترین سالش مربوط به سال ۲۰۱۷ بود که به ۶۰ درصد دقایق رسیده بود.

کارواخال در ماه های اخیر سعی کرده بود که با تغییر عادت های تمرینی و غذایی شرایط را عوض کند اما مصدومیت جدیدش فعلا نقشه هایش را به هم ریخته است.رئال در مقابل کادیز جای خالی او را حس کرد چرا که لوکاس وازکز نتوانست آن طور که باید و شاید ظاهر شود. کارواخال در این فصل ۱۶ بازی داشته و امیدوار است که سال ۲۰۲۲ برایش متفاوت باشد و شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پایان کابوس وارترین سال عمر کارواخال؛ مصدومیت های بی پایان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ