آناهیتا نعمتی با دخترش همبازی شد + تصاویر جذاب

11
  • آناهیتا نعمتی متولد۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود بازیگر تآتر، سینما، تلویزیون و مدل.

همسر ابوالفضل پورعرب همسر آناهیتا نعمتی زن ابوالفضل پورعرب رایکا پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب دختر آناهیتا نعمتی بیوگرافی ابوالفضل پورعرب ازدواج آناهیتا نعمتی

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. آناهیتا نعمتی بازی در تائتر را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد. آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد.

همسر ابوالفضل پورعرب همسر آناهیتا نعمتی زن ابوالفضل پورعرب رایکا پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب دختر آناهیتا نعمتی بیوگرافی ابوالفضل پورعرب ازدواج آناهیتا نعمتی

آنا نعمتی برای اولین بار با دخترش رایکا پور عرب در نمایش ماه در آب نوشته محمد یعقوبی همبازی خواهد شد.

همسر ابوالفضل پورعرب همسر آناهیتا نعمتی زن ابوالفضل پورعرب رایکا پورعرب دختر ابوالفضل پورعرب دختر آناهیتا نعمتی بیوگرافی ابوالفضل پورعرب ازدواج آناهیتا نعمتی

آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران؛ که قرار است به زودی متن نمایشنامه “ماه درآب” نوشته محمد یعقوبی را اجرا کند، درباره این نمایشنامه خوانی گفت: متن این نمایشنامه را محمد یعقوبی نوشته است و به نظرم یکی از متن های فوق العاده ایشان است. کارگردانی این نمایش بر عهده بهاره مشیری است، مشیری از بازیگران توانای تئاتر ایران است.

نعمتی اضافه کرد: این نمایشنامه خوانی با همت موسسه خیریه برکت برگزار می شود. قرار بود در تابستان امسال این نمایشنامه را دور هم بخوانیم که به دلیل گرفتاری های شخصی نتوانستم با بنیاد خیریه برکت همکاری کنم و اجرای نمایشنامه ماه در آب به این زمان موکول شد.

در این نمایشنامه قرار است رایکا پورعرب دختر آنا نعمتی با او همبازی شود. نعمتی در خصوص حضور دخترش در این نمایش گفت: چند وقت پیش به صورت اتفاقی بهاره مشیری از رایکا تست گرفت و گفت که او می تواند در این نمایش نقشی را ایفا کند. رایکا هم نسبت به این اتفاق واکنش مثبتی نشان داد و تمایل داشت که در این نمایش من را همراهی کند.

نعمتی درباره مخالفت با حضور دخترش در عرصه بازیگری گفت: من نسبت به این اتفاق واکنش مثبتی داشتم. برای اولین بار است که دخترم می خواهد روی صحنه نمایش برود، امیدوارم که این فضا را دوست داشته باشد و این نمایش یک شروع خیلی خوب و سرفصل جدیدی در زندگی او محسوب شود. همکاری با دخترم تجربه جدیدی در زندگی ام خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 11 )
  1. ایلار می گوید

    اهههههههههههههههههه چه بچه زشتی باچه اعتماد ب نفسی اوردش جلو دوربین

    1. محمود می گوید

      خودش به این خوشگلی بچه اش به کی رفته؟؟؟یعنی بچه پورعربه؟؟؟؟؟

    2. بدحجابی حق الناس و حق الله است ، حیوان نباشیم . می گوید

      یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :
      یک : در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد . پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود مثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند.
      دو : به جوان بی بند بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند ، ازدواجش عقب می افتد. چون مجانی دارد نیازش را برطرف میکند ، فرد باید نیازش را با ازدواج تامین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.
      سه : چنین خانمهایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشون ظلم میکنند.
      چهار : به متاهل ها هم ظلم می شود زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد ، وقتی به خانه می روند و شروع به بهانه گیری میکند و زندگی ها بهم میریزد.
      وخیلی موارد دیگه مثل پایمال کردن خون شهدا – دل خون کردن مومنان و ترویج بی عفتی و بی حیایی و کمرنگ کردن ایمان مردم و عقب ماندگی روند تحصیلی و کاری و پیشرفت و بالا رفتن سن ازدواج و غیــــــــــره.

      « پس بی حجابی حق الناس است. »
      و خداوند هرگـــــــز از حق الناس نمیگذرد .
      بدحجابان مضر جامعه هستند …

    3. ویدا می گوید

      وای که چقد وقیحید و حسودید شماها

  2. افرا می گوید

    وای خدای من !!! چقدر شبیه بازیگر معروف استیوان سیگال است

  3. مهشید می گوید

    پوشش زنان در ایران باستان هم بنا به شرایطی که ذکر شد همیشه سبک و اسلوب خاصی داشته‌است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده‌است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده‌اند.

    برخی معتقد هستند که این پوشش کامل و آراسته به نوعی ریشه به وجود آمدن حجاب در دنیا است.

    ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته‌است که می‌توان ایران را منشاء اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.[۱]

    دائرهالمعارف لاروس نیز به وجود حجاب زنان در ایران باستان اشاره می‌کند.[۲] در تفسیر اثنی عشری چنین آمده‌است: «تاریخ نشان می‌دهد که حجاب در فرس (فارس) قدیم وجود داشته‌است.»[۳]

    به خدا واگذارتون میکنیم عرب های جاهل بدحجاب خودنما خودفروش غرب زده ی فریب خورده

  4. مهسا جون می گوید

    بچه اش زشته

  5. ناشناس می گوید

    خوشکلی دقیقا تو چی میبینید که به یه بچه می گید زشت؟
    اهان یادم نبود ملاک زیبایی برای ایرانی ها شده بینی عمل کرده لبای پروتز چشمای لنز گزاشته ابروهای تاتو شده هیکل …

  6. الی می گوید

    خیلی خودش خوشگله بچه اش هم شبیه پورعربه وبا نمکه .

  7. ملی می گوید

    بچش نمونه قبل عمله خودشه دیگه ؟

  8. بختیاری می گوید

    دخترش هم زیباستو هم پر از جذبه