خرید و فروش «کلیه» تا ۷۰ میلیون و «قلب» تا ۲۰۰ میلیون‌ تومان

610

در کمتر از یک هفته هر عضو از بدن‌تان که از کار افتاد، نگران نباشید ما آن را برای شما تهیه می‌کنیم تا با خیالی آسوده فعلا به جناب عزراییل جواب منفی بدهید. شاید این می‌توانست متن آگهی شغل فردی باشد که برای تهیه این گزارش با او به گپ‌وگفت نشستم.
پیداکردن فردی که یکی از شغل‌های زیرزمینی ولی سازمان‌یافته تهران را اداره می‌کند، دشوار به‌نظر می‌رسید اما پس از پیگیری‌هایی و به مدد چند واسطه، با او در دفتر کارش قرار گفت‌وگو گذاشتم. در لحظه ورود به دفترش، عکس‌های نصب‌شده از برج‌های «ایفل» و «پیزا»، توجه هر کسی را جلب می‌کند به‌ویژه آنکه بداند شغل واقعی او چیست و احیانا منتظر دیدن تصاویری از پیکر انسان بر درودیوار باشد. اما برای اندیشیدن به اینگونه موضوعات، مجال چندانی نمی‌یابم؛ میزبان با لبخندی وارد می‌شود و پس از چند جمله گپ‌و‌گفت درباره موضوعات نامرتبط با سوژه، با خوشرویی و علاقه؛ سخن‌گفتن از شغل نادر و عجیبش را آغاز می‌کند.
از فروش کلیه تا آغاز دلالی اعضای انسان
کامبیز، ۳۹ساله و دیپلمه علوم‌انسانی است؛ با ظاهری آرام و تیپی اسپرت. در حال حاضر برای خیل بیمارانی که نیاز به اهدای عضو دارند و تاب منتظرماندن در فهرست بلندبالای نهادهای اهدای عضو را ندارند، عضو بدن مورد نیازشان را به سرعت پیدا می‌کند. درواقع، او یک دلال فروش اعضای بدن است. کامبیز، قبلا تولید‌کننده چرم بوده اما سال۸۶ ورشکست شده و کارش تا جایی پیش رفته که مجبور شده یکی از کلیه‌هایش را بفروشد تا زندان نیفتد. با اندوهی که در چهره‌اش موج می‌زند، از آن روزهای تلخ می‌گوید، به فاصله چنددقیقه، حالتش عادی می‌شود و ادامه می‌دهد: «وقتی برای فروش کلیه دنبال مشتری بودم، ایده این کار به ذهنم رسید.
چون گروه خونی من خاص بود مشتری‌های زیادی به من زنگ زدند و هرکدام قیمت بیشتری را می‌دادند. این موضوع، وسوسه‌ام کرد تا یک کار سازمان‌یافته برای پیداکردن عضو برای افراد نیازمند پیوند اعضا، راه بیندازم» او بلافاصله پرس‌وجو و سپس اقداماتش را برای راه‌اندازی شغلی که به تعبیر خودش، «بازاریابی اعضای بدن انسان» است، آغاز می‌کند: «اول از خریدوفروش کلیه شروع کردم. نزدیک یکی از بیمارستان‌های اطراف «ونک» پر است از آگهی‌های فروش کلیه. یک‌روز کامل برای پیداکردن افراد و صحبت‌کردن با آنها گذاشتم و اطلاعات اولیه را پیدا کردم. مشکل اصلی پیداکردن مشتری بود که اکثر این افراد از شناسایی آنان، عاجز بودند ولی من در بازار، بزرگ شده بودم و راه و چاه کاسبی را بلد بودم.
ابتدا سعی کردم به فهرست افراد منتظر اهدای کلیه دسترسی پیدا کنم و بعد از یک‌ماه این فهرست در اختیارم بود.» او تمایلی ندارد به نحوه پیداکردن این اسامی که به صورت معمول باید محرمانه باشد، اشاره‌ای کند، اما اگر این قاعده کلی را بپذیریم که ظاهرا در کشور ما دستیابی به محرمانه‌ها زیاد هم محال نیست، می‌توان تصور کرد برای تهیه این فهرست، وقت و انرژی زیادی مصرف نکرده است.
۲میلیون؛ سود اولین دلالی کلیه
سرانجام، پس از دوماه، اولین معامله خود را انجام می‌دهد در مورد این معامله که حرف می‌زند، برق احساس غرور را می‌توان در چشمانش مشاهده کرد: «یک نفر بود که مدت‌ها دنبال کلیه سالم گشته بود. معمولا اکثر افرادی که آگهی فروش اعضای بدن می‌دهند، معتاد هستند یا مشکلات دیگری دارند. بنابراین، اعتمادی به آگهی‌ها نداشت. از طریقی به او وصل شدم. شانسی، شماره جوانی را داشتم که به خاطر تامین هزینه جراحی مادرش نیاز به پول داشت و حاضر بود سال ۸۷ کلیه‌اش را شش میلیون تومان بفروشد. به خریدار که خیلی هم عجله داشت، قیمت را هشت‌میلیون اعلام کردم و نهایتا معامله سر گرفت و دومیلیون شیرین، رفت جیبم.» دومیلیون‌تومان در آن سال رقم کمی نبود.
پس او بیشتر وسوسه می‌شود و فعالیتش را گسترش می‌دهد، هرچند با مشکلاتی هم مواجه می‌شود: «اوایل خیلی سرم کلاه می‌رفت؛ مثلا مدت‌ها جهت پیداکردن خریدار برای یک کلیه سالم وقت می‌گذاشتم ولی وقتی می‌خواستم برای عمل آماده شود، فروشنده کلیه را فروخته بود یا چون برای انجام آزمایش خریدار و فروشنده باهم داخل آزمایشگاه می‌رفتند، دورم می‌زدند و چیزی دستم رو نمی‌گرفت. بعد از مدتی برای این مشکل، راه‌حلی یافتم. مقداری از مبلغ معامله را به‌عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده می‌دادم و با او قرارداد می‌بستم که اگر کلیه را بفروشد باید دوبرابر پیش پرداخت را به من بدهد. از آن‌طرف از خریدار هم مبلغی به‌عنوان پیش‌خرید می‌گرفتم.» با ابتکارهایی که به خرج می‌دهد، به‌سرعت کارش رونق می‌گیرد و از سال۹۰ وارد خریدوفروش بقیه اعضای پیوندی هم می‌شود: «بعد از دوسال چند نفر را استخدام کردم تا دم در بیمارستان‌ها پرسه بزنند و برایم مشتری پیدا کنند. یک روز یکی از آنها زنگ زد و گفت آقا کامبیز یک نفر قلب می‌خواد حاضره ۵۰میلیون هم بده. اولش گفتم کسی قلب نمی‌فروشه که احمق! ولی بعدش یاد بیماران مرگ مغزی افتادم. یک‌بار، به جای فهرستی که از اسامی افراد منتظر دریافت کلیه خواسته بودم، فهرست بیماران منتظر پیوند کبد به دستم رسیده بود و وقتی از کسی که این فهرست رو برام آورده بود پرسیدم، گفته بود این اعضا رو معمولا بیمارستان‌ها و بیماران از فوتی‌های مرگ‌مغزی تهیه می‌کنند. به همین خاطر بعد از اون چند نفر رو استخدام کردم تا راپورت بیماران مرگ‌مغزی رو از بیمارستان‌ها بهم برسونن و بعد از اون، وارد کار فروش بقیه اعضا هم شدم.» در حال حاضر، او معامله تمام اعضای پیوندی را انجام می‌دهد. کافی است شما به عضوی نیاز داشته باشید، به «آقا کامبیز» خبر دهید و سر قیمت با او به توافق برسید، مبلغ فاکتور را بپردازید تا مشکل‌تان در اسرع وقت، حل شود. او در مورد مشکلات کارش می‌گوید: «معمولا چون حراست بیمارستان به واسطه‌های من که اطراف بیمارستان‌ها پرسه می‌زنند، مشکوک می‌شوند مجبورم هر ماه یا جاهاشون رو عوض کنم یا افراد جدید استخدام کنم. حتی یک‌بار هم خودم رو گرفتن و فعلا به قید وثیقه آزاد هستم. الان بیشتر ترجیح می‌دهم از روش‌های کم ریسکی مثل یارگیری از داخل کادر بعضی بیمارستان‌ها استفاده کنم.» چه مبلغی نصیب واسطه‌های کامبیز می‌شود؟ «اوایل پورسانتی حقوق می‌دادم ولی اکثرشون وقتی کاررو بلد می‌شدند بازم منو دور می‌زدند ولی الان ماهی دومیلیون‌تومان حقوق ثابت می‌دم. یک روانشناس هم استخدام کردم ماهی سه میلیون میدم تا با خانواده‌های مرگ مغزی‌ها صحبت کنه.»
سود ۲۰۰میلیونی در یک‌ماه
از او در مورد درآمد خودش می‌پرسم، با اکراه می‌گوید: «بستگی داره! گاهی ماهی صدمیلیون، گاهی ۲۰۰میلیون، بستگی داره! ولی الان خیلی‌ها منو می‌شناسن حتی بعضی از دکترها مریض‌هاشون رو به من معرفی می‌کنند به همین خاطر هر روز فهرست فروشنده و خریدارهام زیاد میشن.» ظاهرا رکود اقتصادی سال‌های اخیر برای کامبیز خوش‌بیاری داشته و عده زیادی از مردم برای فروش اعضای بدن به نزد او می‌آیند. حالا وارد بحث اصلی گزارش می‌شود: «اعضای بدن قیمت نداره و معمولا من بر اساس مشتری قیمت تعیین می‌کنم ضمنا بعضی از گروه‌های خونی مثلB+ گرون‌تر هستند.» او پس از آن قیمت‌ها را اعلام می‌کند که ارقام تا چند دقیقه دور سرم می‌چرخند، دلال محترم این‌گونه قیمت می‌دهد «کلیه بین ۲۵میلیون تا ۷۰میلیون‌تومان، قلب ۷۰تا ۲۰۰میلیون‌تومان، ریه ۱۲ تا ۵۰میلیون‌تومان، کبد ۳۰میلیون‌تومان، و لوزالمعده یا همان پانکراس ۴۵میلیون‌تومان.» اگر سرانگشتی حساب کنیم حداقل یک بدن سالم ۵۰۰میلیونی می‌ارزد ولی جالب‌تر این است که یک دلال قیمت آن را تعیین می‌کند.
او در این زمینه می‌گوید: «بعد چهارسال کار کردن الان دیگه مثل دکتر تمام اجزای بدن رو می‌شناسم و اگر یک فرد را ببینم راحت می‌فهمم بدنش سالمه یا نه. از خریدار هم به خرج خودم یک چکاب کامل می‌گیرم تا مطمئن شم بدنش سالم است. البته من تو قرارداد می‌نویسم که اگر مشکلی پیش بیاد من پول رو پس نمیدم ولی بازم حوصله دردسر ندارم، برای همین سعی می‌کنم معمولا با دوتا دکتر متخصص درباره بیمار خریدار و همین‌طور فروشنده مشورت می‌کنم» قرارداد برای من جالب است، اصلا این کار قانونی است که قراردادش هم قانونی باشد؟
از او در مورد سود خالصی که پیشتر به آن اشاره کرده بود می‌پرسم و می‌گوید: «در حال حاضر ۲۰نفر بازاریاب دارم. بچه‌های شرکت هم شش‌نفر هستند، حق مشاوره دکتر متخصص هم هست که ماهی حداقل ۵۰میلیون‌تومان هزینه‌های پرداختی به افراد می‌شود و البته روانشناس و وکیل هم که هرازگاهی مجبور می‌شم عوضشون کنم و برای اینکه قفل دهنشون بسته بمونه مجبورم چند ده میلیونی بهشون بدم و بعدش هم هزینه‌های جاری که کلا نزدیک ۷۰میلیون‌تومان این دفتر ماهانه خرج داره.» با این ارقام حداقل صدمیلیون‌تومان سود خالص ماهانه به جیب کامبیز می‌رود: «قبلا با هر خریداری کار می‌کردم ولی الان دنبال افراد پولدار هستم. به‌عنوان مثال چند وقت پیش یک پیرمرد پولدار قلبش با باتری کار می‌کرد و دنبال یک قلب سالم بود.
یک مرگ مغزی از اصفهان براش پیدا کردم خودم رفتم اونجا قلب فوت‌شده را ۷۰میلیون خریدم و ۱۵۰میلیون به پیرمرد فروختم. ولی معمولا روی هر عضو تا ۱۰میلیون سود می‌کشم.»

سرطان ریه و بازار گرم دلالان
از او درباره پرطرفدارترین عضوی که در فهرست فروش دارد می‌پرسم و می‌گوید: «تو چند سال اخیر سرطان ریه زیاد شده و تازگی‌ها تقاضا برای این عضو خیلی بالا رفته به همین دلیل تازگی‌ها حتی تا ۶۰میلیون هم خریدار داشتیم.» از حرف‌هایش معلوم است که در استان‌های دیگر هم کسانی هستند که با او کار می‌کنند. او اشاره می‌کند: «ورود به بیمارستان‌های تهران خیلی سخت شده و در ضمن به‌دلیل تبلیغات تلویزیون و رسانه‌ها اکثر خانواده‌هایی که فرد مرگ مغزی دارند به رایگان اعضای بدنشان را به افراد نیازمند می‌بخشند و به همین دلیل با بعضی از افراد در بیمارستان‌های استان‌های محروم ارتباط برقرار کردم چون آنها راحت‌تر و ارزان‌تر حاضر به فروش اعضای بدن فرد فوتی می‌شوند. همین امروز یک قلب از ایلام خریدم ۳۰میلیون‌و۵۰میلیون فروختم.» او از زیرشاخه‌ای از شغلش که یک‌سال است وارد آن شده می‌گوید: «رحم اجاره‌ای هم این سال‌ها خیلی طرفدار داره ما خانم (حامل رحم) را پیدا می‌کنیم و از کلینیک‌های ناباروری مشتری پیدا می‌کنیم از ۲۵میلیون تا ۴۰میلیون هم قیمت داره که معمولا حداقل ۲۰میلیون به خانم (حامل رحم) می‌دهیم» ۹ماه حمل بچه توسط یک نیازمند پول و ۲۰میلیون سود خالص برای دلال این معامله. او می‌خواهد شغل خود را موجه نشان دهد بنابراین می‌گوید: «بالاخره جون خیلی از افراد را نجات دادم پس این پول حقمه. خیلی‌ها هم با فروش اعضا به نون و نوایی رسیدند. خود من اگر کلیه‌ام را نمی‌فروختم الان معلوم نبود تو کدوم تخت اوین خوابیده بودم.» از او در مورد تخفیف می‌پرسم. با حالت طلبکارانه‌ای جواب می‌دهد: «من فقط با آدم‌های پولدار کار می‌کنم حوصله شنیدن آه و ناله هم ندارم ولی شده که به بعضی از افراد تا پنج‌میلیون‌تومان تخفیف دادم ولی کلا چون دکترهایی که با من کار می‌کنند قیمت را می‌دانند اگر قیمت را بشکنم همه‌جا پر میشه و شاید گرون‌تر پول بگیرم ولی تخفیف نمیدم.» برای من سخت است باور کنم که دکتری که متخصص است و خود میلیون‌هاتومان ماهانه درآمد دارد با دلال کار کند. او در این مورد می‌گوید: «دکترهایی که خریدار معرفی می‌کنند از من پول نمی‌گیرند وقتی بیمارشان خودش می‌گوید حاضر است برای اینکه در فهرست انتظار نماند پول بدهد آنها او را به من معرفی می‌کنند.» از او درباره افرادی که به مرگ طبیعی فوت می‌شوند می‌پرسم. ظاهرا درآمدزا هستند.
کامبیز می‌گوید: «تا ۴۸ساعت پس از فوت بعضی از اعضای جسد قابل پیوند است ولی مهم‌ترین عضوی که به درد ما می‌خورد و طرفدار دارد پوست این افراد است!» ظاهرا پیوند پوست هم برای افرادی که به هر دلیل دچار آتش‌سوزی شده‌اند یا خانم‌هایی که احساس افتادگی و چین و چروک می‌کنند جذاب است. او در مورد قیمت این اهدا می‌گوید: «بستگی داره ولی کف قیمت ۲۰میلیونه ولی تا صدمیلیون هم برای پیوند پوست گرفتم.» از دفترش خارج می‌شوم. او نجات‌دهنده جان انسان‌هاست یا دلالی که فقط به فکر پول است. به‌هرحال شغلش نشان می‌دهد اگر پول باشد نه‌فقط می‌توان بعضی آدم‌ها را خرید بلکه می‌توان بخشی از اعضای پیکر زنده یا مرده‌شان را هم خرید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 610 )
  1. سامان می گوید

    سلام , مرد ۳۴ ساله و کاملا سالم با گروه خونی O+ , قد ۱۷۵ و وزن ۷۳ کیلوگرم , یکی از کلیه هام رو به قیمت ۴۰ میلیون یا بخشی از کبدم رو به قیمت ۸۸ میلیون میفروشم , تمام هزینه پزشکی,عمل و آزمایشات به عهده خریدار میباشد

    1. حمید می گوید

      سلام شماره گیر اوردی به منم بده من هم گیرم

    2. مهدی می گوید

      سلام داداش…منم ۲۰ تومن میفروشم…اگه مشتری گیرت اومد به منم بوگو…تازه بره من اوی مثبت تره…

    3. مهدی می گوید

      داداش مشتری داشتی به منم خبر بده من سی میفروشم

  2. امیر می گوید

    عرض سلام
    واسه خودم متاسفم که تو کشوری زندگی میکنم که جووناش بخاطر امرار و معاش و اون زنی که بخاطر ابروش و حیثیتش مجبور میشه کلیه بفروشه.یکیش خود من که از سر نداری تن به این کار میدم مجبورم راه دیگه ای ندارم و هیچوقتم از اینکارم پشیمون نمیشم چون بنده با چندتا تخصصی که دارم کار واسم نیست.یکی از تخصصام جوشکاری زیر اب.از بی عرضگیم نیست که سرکار نیستم مملکتمون پارتی بازیه ک من ندارم، از صمیم قلب ارزو میکنم هرکس که این عضو منو میگیره تا ۱۲۰سال با خوبیو خوشی سایش بالا سرش خانوادش باشه.بنده ۲۸سالمه و سابقه هیچگونه بیماری ندارم و گروه خونیم همb+هستش و قیمتم هم شصت تومنه و تمامیه هزینه های ازمایش و بیمارستان هم بعهده گیرنده میباشد قیمتو بالا نگفتم تیکه ای از جونمو دارم میدم و بندهبنده ی وسیله ای از طرف خدا هستم ک ی زندگی میبخشم،لطفا قبل تماس پیام بدین جواب دادم تماس بگیرین.ممنون

  3. مستانه می گوید

    سن ۳۴ گروه خونی abمثبت
    به دلیل مشکل مالی بکی از کلیه هام رو میفروشم
    قیمت ۸۰میلیون

    1. somayerauofi می گوید

      با سلامو خسته نباشید. ۲۶ سالمه. و هیچ بیماری ندارم میخوام یکی از کلیه هامو بفروشم ب دلیل مشکل مالی. گروه خونیم O_ هستم . قیمت ۸۰ میلیون. سمیه از کرج هستم فروش حتمی لطفا بهم خبر بدین چون بد جوری تو بحران مالی هستم. هزینه ای عملم ب عهده ی خریدار. شرمنده و ممنون.

  4. حمیدرضا می گوید

    سلام خدا هیچ مردی رو شرمنده زن و بچه اش نکنه

    جوانی هستم ۲۴ ساله که هیچ گونه مریضیای ندارم
    گروه خونی من A+ هستش و کلیه ام و ۱۸ تومن میفروشم هزینه بیمارستانم با خریدار ممنون از همه

  5. سعید می گوید

    سلام.جوانی ۲۵ساله از تبریز که تو این سن غرق پول نزول و بدهکارم.و برا همین یکی از کلیه هامو میفروشم.خواهشا برا نصیحت زنگ نزنین من خودم زندگی همسر و پسره یکساله مو دوست دارم ولی چاره ندارم یا خودکشی و راحت شدن یا فروش کلیه….

  6. محمدجواد داویدی می گوید

    سلام.من یک جوان ۲۴ ساله هستم.گروه خونی b+ بدن سالمی دارم.اهل ورزشم هستم.ب دلیل مشکلات مالی کلیه ام میفروشم.

  7. Hossein می گوید

    سلام حسینم مشکل مالی دارم یکی از کلیه هامو میفروشم خیلی گرفتارم از درد مال حرم رو اوردم ب بدنم دوس ندارم مال حروم دستم بگیرم o+هستم وزن ۷۴ قد ۱۸۰ قیمتم توافقی

    1. محسن می گوید

      سلام ۳۵سالمه بدهی ومشکل مالی دارم .گروه خونی A+کلیه هامم سالمه سالمن.۶.میلیون میفروشم کلیه رو.تمامه هزینه های بیمارستان وآزمایشگاه هم به عهده خریدارمیباشد

  8. علیرضا می گوید

    فروش کلیه با گروه خونی ب+ فقط ۲۰ ملیون تومان
    علت فروش درمان بیماری همسرم
    تمام مراحل انجام شده اماده اهدا

  9. رضا می گوید

    عرض سلام واسه خودم متاسفم که تو کشوری زندگی میکنم که جووناش بخاطر امرار و معاش و اون زنی که بخاطر ابروش و حیثیتش مجبور میشه کلیه بفروشه.یکیش خود من که از سر نداری تن به این کار میدم مجبورم راه دیگه ای ندارم و هیچوقتم از اینکارم پشیمون نمیشم چون بنده با چندتا تخصصی که دارم کار واسم نیست.نویسندگی و….از بی عرضگیم نیست که سرکار نیستم مملکتمون پارتی بازیه ک من ندارم، از صمیم قلب ارزو میکنم هرکس که این عضو منو میگیره تا ۱۲۰سال با خوبیو خوشی سایش بالا سرش خانوادش باشه.بنده ۲۴سالمه و سابقه هیچگونه بیماری ندارم و گروه خونیم همa+هستش و قیمتم هم شصت تومنه و تمامیه هزینه های ازمایش و بیمارستان هم بعهده گیرنده میباشد قیمتو بالا نگفتم تیکه ای از جونمو دارم میدم و بندهبنده ی وسیله ای از طرف خدا هستم ک ی زندگی میبخشم،لطفا قبل تماس پیام بدین جواب دادم تماس بگیرین.ممنون

    1. سارا می گوید

      سلام آیا موفق به فروش کلی شدین ؟

      1. بهروز می گوید

        سلام . من هنوز به فروش کلیه نشدم و واقعا نیاز شدیدی به پول دارم . گروه خونی من آ مثبت . کلیه هام سالمه و قیمت توافقی

  10. پسر می گوید

    سلام خدمت همه
    پسری هستم ۲۱ساله ورزشکار. با گروه خونی ab+
    یکی از کلیه هامو می فروشم
    قیمت ۸۰تومن

    1. مصطفی می گوید

      مصطفی۲۳سال ورزشکار وکاملا سالم اماده برای فروش کلیه Bمثبت

  11. میثم می گوید

    سلام خدمت همه دوستان هممون مشکل داریم، متاسفانه اینقدر شرایط سخته و بدجوره ک وقتی میریم سراغ بانک ها برا وام اولویت با خودشون و بعد اشنایان ب ما ک میرسه اینجوره اونجوره،، همه ک زمین های اجدادی، ملک،وماشین های شاسی بلند ندارن، همه هم ک گنج پیدا نمیکنن الانم میخوریم ب مشکل مالی هیچ کدوم از شرایط بالا به ما نمیخوره
    پس مجبوریم از مهم تریم جای بدن بگذریم تا مشکلمون حل شه سنم ۲۳سالمه گروه خونی o+سالم اهل دخانیاتم نیستم در منطقه ای هستم ک پر از داروهای محلی مخصوص کلیه دمنش. مشکلی دارم در خانه ک اگر با پول حل نشه عزیز ترین کسم از دست میره. منتظرم با تشکر

  12. ایوب محمودیان می گوید

    ۳۲ساله هستم بدلیل مشکل مالی و خرج و مخارج مداوای پسره هفت ساله ام که بیمار است کلیه خود را با گروه خونی او مثبتo+میفروشم اهل اصفهان ، شهرکرد لطفا خریدار واقعی پیام بده خیلی خیلی به پولش احتیاج دارم بدجور گرفتارم به هرجای که فکرشو بکنید التماس کردم برای رفع مشکلات حتی به …، ریاست جمهوری ولی متاسفانه انگار نه انگار به همین دلایل مجبور به فروش کلیه ام شدم فروش حتمی

  13. شهرام می گوید

    خواهش میکنم اگر کسی میتونه توی این کار کمکی کنه کوتاهی نکنه من یه جون هستم که هیچ وقت فکرشو نمیکردم به خاطره مشکل مالی دس به این کار بزنم اما وقتی همسر و دخترم رو توی شرایطی که هستم میبینم فکره هر کاری به سرم میزنه ممنون میشم خریدار تماس بگیره.

  14. فاطمه می گوید

    سلام ۱۷سالمه.بدون هیچ بیماری خاصی سالم هستم.بدلیل مشکل مالی میخوام بفروشم کلیه ام رو.کلیهA+باتشکر

    1. مهدی می گوید

      سلام
      خوبی چی شد فروختی یا نه

  15. وحید کرمی می گوید

    سلام .به خاطر مسایلی مجبورم یجورایی جهاد کنم در راه خونوادم جهاد که جنگ و مردن نیس همینم جهاده aمنفی هسم کلیمو به یه قیمت توافقی در راه خانوادم میبخشم .ممنون ۰

  16. داوود می گوید

    سلام
    فروشنده ی کلیه هستم به دلایل شخصی نیازی نمیبینم توضیح بدم
    گروه O+ به مبلغ ۸۰ میلیون تومان

  17. سعید می گوید

    باعرض سلام.جوونی۲۸ساله ام صاحب ۲اولادازنظروضعیت معیشتی سخت درعذاب میباشیم به هردری زدم بخاطریکه پارتی ندارم ازهمه جاناامیدم کردن جلوی بچهام شرمنده ام میخوام بافروختن عضوی ازبدنم بتونم کاری برای خودم دست وپاکنم تابچهام ازاین وضعیت بیرون بیان بتونم یه زندگی ساده براشون فراهم کنم گروه خونیمA+هسته هیچگونه اعتیادی یامصرف دخانیات ندارم.بااین کارهم جون ینفرونجات میدم هم زندگی۲طفل معصومم برای قیمت هرچی کرم خودتونه

  18. مریم می گوید

    سلام ازخانوم هایی که قصد فروش تخمک و یا اجاره رهم خود رادارند دعوت به همکاری میکنم من خودم نرس هستم و برای کلینیک نازایی کار میکنم …..فروش تخمک خیلی اسان است مثل معاینه ساده پزشک است و تمام و قیمتش ۱۷۰۰تا دوتومن .واجاره رهم که اسپرم پدر و تخمک مادر به وصیله پزشک داخل رحم شما گذاشته میشه و شمابه جای مادر باردار میشویدو قیمتش ۲۰ملیونتا۲۵ملیون هست

    1. سمیه می گوید

      من۳۴ساله…وداری دو فرزند پسر هستم..حاضر به همکاری هستم

    2. فاطیما می گوید

      میخاستم ببینم خطری هم وجود داره؟

    3. سارا می گوید

      با کجا باید تماس گرفتت?????

    4. Sara می گوید

      من داوطلب فروش تخمک هستم لطفاراهنمایی کنید.

    5. افسانه می گوید

      من هم داوطلب اهدای تمخک و اجاره رحم هستم

    6. شیدا می گوید

      من تخمک میدم باهام تماس بگیرید

    7. شهرزاد می گوید

      سلام من تخمک میفروشم
      چه کار باید بکنم؟

  19. محمد می گوید

    سلام اگه وزرات بهداشت نظارت کامل داشته باشه و کسی که نمیخواد حتی یه روز هم صبر کنه و میخواد سریع پرونده بزنه و وضع مالیش خوبه یعنی در کل درجه بندی بشه دیگه دلال بازی وجود نخواهد داشت

    1. علی می گوید

      سلام. ۴۵ساله دوتا فرزند به خاطر مشکلات زندگی از همسرم جدا شدم اگر خدا بخواد بعد ۵سال اگر بتونم خونه رهن کنم زندگیم درس بشه به خاطر مشکلات مالی یکی از کلیه می فروشم. گروه خون A+ قیمت رضایت دوطرف

  20. ندا می گوید

    سلام من یه مادرم از تمام دنیا یه پسر دارم میخوام یه زندگی برا پسرم بسازم که مثل من ویا خواهرش که دیگه زنده نیست باحسرت زندگی نکنه کلیه ام رو میفروشم حتی حاضر به فروش قلبم هستم گروه خونی O+

  21. ناهید می گوید

    ناهید ۲۱ساله سالم
    به خاطر مشکل مالی کلیه مو میفروشم.قیمت توافقی.هزیته ازمایشات عمل ب عهده خریداره.

  22. saeid می گوید

    سلام جوان ۲۷ساله هستم ب دلیل بدهکاری کلیه امو گذاشتم برا فروش پول لازم دارم گروه خونیمم o+ هست

  23. فرشید می گوید

    ۲۵ ساله کاملا سالم گروه خونی آ مثبت فروشنده کبد و کلیه و مغز استخون
    کلیم ۷۰ میلیون بقیم توافقی
    ولی قیمت پایین هرگز

  24. فاطی می گوید

    من زنی ۴۱ ساله سرپرست خانواده . گروه خونیB+ هستم . میخواهم کلیه ام را بفروشم .کلی بدهکاری دارم . هیچ امیدی به فردای بهتر برایم نیست. سالها زحمت وسختی برایم فقط یک زندگی پرازغم و حسرت داشت. دیگرچاره ای برایم نمانده . توکل به خدا.

  25. ارش می گوید

    سلام ببخشید میخاستم بدونم کسی تاحالا اینجوری موفق به فروش شده

    1. لیلا می گوید

      بعید میدونم برو دم در بیمارستان پیوند کلیه زدتر و بهتر جواب میده

  26. بهداروند می گوید

    سلام جوونی هستم ۳۴ ساله سالم بدون بیماری فقط وزنم بالاست بخاطر نداری و بدبختی مجبورم سر جونم ریسک کنم چون قرض و بدهی تا خرخره گرفتم و کاری از دستم بر نمیاد کلیه با گروه خونی o+ قیمت هم از هفتاد کمتر نمیتونم بدم چون کارم با این مبلغ راه میفته اگر جونمم دادم هم فدای یه تار موی زنم و دختر یکسالم فقط مشکلاتم حل بشه که این بیچاره ها بدون قرض و بدون استرس سر بزارن و بخوابن خودم مهم نیستم

  27. داود باقری می گوید

    با سلام جوانی هستم ۳۶ ساله از تهران به علت گرفتاری مالی و چک برگشتی یکی از کلیه هام رو میفروشم گروه خونی o+ بخاطر اینکه مشکل مالی زیاد به بالاترین قیمت میفروشم .

  28. ساناز می گوید

    دختری ۲۲ ساله هستم با گروه خونی o+ یکی از کلیه هام رو به قیمت ۶۰ میلیون تومن میفروشم

  29. علی می گوید

    ۳۰سالمه بعلت مشکل مالی کلیه ام رامیفروشم.گروه خونی امbمنفی۱۴۰م

  30. احسان بیرانوند می گوید

    استان لرستان شهرستان بروجرد شهرک اندیشه مهرگان

  31. صادق می گوید

    سلام
    ۲۰ سالمه و باید از شرمندگی ۲ تا خانوار در بیام!
    بعد از چند سال کارتن خوابی و کارگری تونستم یه خونه و زندگی هرچند ساده جمع و جور کنم روزی ۱۸ ساعت دارم کار میکنم با این حال تا خرخره زیر قرضم!
    یک ساله دوندگی میکنم نامردا حتی وام ازدواجم رو هم نمیدن و هر روز هر بانکی یه بهانه ای میاره. یکی نیست بگه اگه ده تا ضامن معتبر داشتم که معلوم بود حتما وضعم خوبه که این همه ضامن دارم دیگه وام میخواستم چیکار!!!!
    گروه خونیم ab+ هست. شکر خدا معتاد هم نیستم. کلیمو ۳۰ میلیون میفروشم کمتر از این هم نمیتونم چون واقعا برای سرمایه کار و رهن خونه به این پول احتیاج دارم. تمام مخارج بیمارستانش هم به عهده خریدار …
    به تلگرامم پیام بده خریدار واقعی

  32. محسن می گوید

    باعرض سلام
    پسری جوان هستم با۲۵سال سن
    گروه خونیo+یکی از کلیه هایم رابه قیمت ۶۰ملیون میفروشم

  33. سعید می گوید

    سلام مردی ۳۴ساله ورزشکار کشتی گیرقد ۱۸۰وزن۱۰۰کیلو گروه خونی Oمنفی قیمت ۱۰۰میلیون سالم سالم بدلیل ورشکستگی مجبور به فروش کلیه ام شده ام پول داشتم توی گلیم وگبه کرمانشاه سرمایه گذاری کردم اما…..اینم شمارمه یاعلی

  34. داود می گوید

    کاش مشتری زودی پیداش شه

  35. ذبیح الله ابراهیمی مقدم می گوید

    سلام مردی ۳۴ساله هستم و ورزش کارم و بدون سابقه بیماری و اهل هیچ خلافی نیستم حتی قلیون هم نمیکشم و میخوام به علت مشکل مالی که دارم کلیه خودمو بفروشم و قیمتش ۷۰ میلیون و حتی یه تیکه از کبد خودمم میفروشم و قیمتشم ۸۰ میلیون و هزینه عمل و بیمارستان هم به عهده خریدار میباشه
    گروه خونیمo+
    امیدوارم با اهدای من سالم و سلامت باشید

  36. Zahra می گوید

    زهرا ۲۲ساله هیچ بیماری ندارم و بدلیل مشکلات فامیلم یه کلیمو میفروشم ۸۰میلیون

  37. قلندری می گوید

    سلام حالتون خوبه. من به علت مشکلات مالی نیاز به پول دارم . قصد فروش کلیه خودم را دارم گروه خونی من +o هست لطفا با من تماس بگیرید.نیاز به پول دارم با تشکر

    1. علی می گوید

      سلام خوبین منم جوونم یهو بهم گفتن کلیه هات از کار افتاده اگر بتونین کمکم کنین براتون خیلی دعا میکنم من کل پولم تا ۲۰ تومنه اگر کارتون راه می افته با مبلغ بهم خبر بدین خدا خیرتون بده ۰۹۲۱۵۶۶۱۹۳۹

  38. بهزاد می گوید

    B +فروشی قیمت پایه ۸۳میلیون کلیه کاملا سالم .تا پایان برج فروردین ۹۶ تماس گیرنده تخفیف دارد

  39. رضا می گوید

    سلام رضاهستم۲۳ساله از قم بدون هیچگونه بیماری اهل هیچ دخانیاتی نیستم‌حتی. سیگار اعم از قلیون و همه چی بدلیل مشکلات یه کلیمو میفروشم به قیمت۷۰تومن تمامی هزینها هم به عهده خریدار هستش باتشکر

  40. هستی می گوید

    سلام.خانمی هستم ۲۹ساله.بدلیل مشکلات شدید مالی قصد فروش کلیه خودم باگروه خونی B+ رادارم.قیمت هشتاد میلیون.فوری فوری

    1. هادی می گوید

      درود.مردی هستم ۳۷ساله کاملاسالم.بعلت مشکل شدیدمالی برای بیماری قلب بستگانم حاضرم کلیه باگروه آمثبت روبفروشم.قیمت توافقی

  41. امید می گوید

    امید هستم ۳۳ ساله از تهران متاهل و دارای ۲ فرزند به علت ورشکتگی و وضعیت مالی بد حاضر به فروش کلیه با گروه خونی O+ هستم..

  42. حامد می گوید

    با سلام خدمت تمامی مطالعه کنندگان این اگهی
    جوان۲۴ساله هستم ساکن تهران از لحاظ بدنی کاملا سالم،بدون هیچ گونه بیماری و مشکل و مخصوصا بیماری ارثی!
    ۴ساله متاهل ام،و متاسفانه بطور معجزه اسایی دچار بحران اقتصادی شده ام،با درامد ماهیانه فقط درجا میزنم و نمیتونم کاری از پیش ببرم،لطف خدا شامل حال من وهمسرم شده و فرزندم جدا ازاین مسائل بزودی بدنیا میاد و دریغ از کمک اقوام همیشه دوست داشتنی و یه هزاری برای هزینه های پزشکی
    یه تیکه ازوجودمو با گروه خونی O+ بصورت توافقی بفروش میزارم،که خداشاهده تواین ایام نوروز چاره ای ندارم!
    خواهشمندم فقط تماس بگیرید و بجای حاشیه رفتن فقط من و نیازمند کلیه رو از این وضعیت نابسامانمون خلاص کنید

    منتظر تماس شما عزیزان هستم
    ارادتمند:حامد

  43. کاوه می گوید

    باسلام من کاوه هستم ۳۶ سال دارم کاملا سالمم بخاطر بدهی مجبورم کلیه خودم رو بفروشم.گروه خونی من o-هستش فقط خریدار خواهشا زنگ بزنه .هزینه تمامش به پای خریدار هستش.

  44. مهدی می گوید

    ۳۲سالمه کلیمو میفروشم ۵۵ملیون اگه خواستید شماره برام بفرستید ممنون

  45. محمد می گوید

    سلام
    B+
    مرد ٢۵ ساله متاهل
    کبد و کلیه و مغز استخوان و قرنیه چشم به قیمت توافقی
    فروش فوری فوری
    هر آزمایشی رو انجام میدهم و هر شهری نیز حضور پیدا میکنم
    ساکن کرج
    قد ١٩٠

  46. Saeed می گوید

    سلام به علت نیاز مالی شدید میخوام کلیه رو بفروشمo+قیمت۱۰۰میلیون هزینه بیمارستان وغیره هم از صدتومن کم کنید

  47. حسین می گوید

    سلام به علت تصادف و بدهی نیخوام کلیه امو بفروشم نیاز شدید گروه خونی +o سالم ساکن تبریز قیمت توافقی ٢٩سالمه ضروری

  48. ali می گوید

    سلام
    به دلیل مشکل خیلی خیلی خاصی نیاز به فروش کلیه B+هستم.سنم ۵۶ سال هست و بیماری هم ندارم.با تشکر

  49. سعید می گوید

    باسلام مردی ۳۴ ساله کشتی گیر سالم سالم گروه خونی Oمنفی ۱۰۰میلیون شماره تلفن اگردردسترسی نبودم پیام بدید خودم تماس میگیرم زیاد نگفتم تیکه ای از بدنمومیکنم لعنت به این روزگار که عربای پا پتی باید زندگی آنچنانی داشته باشن ولی جوانای ما بدناشونو تیکه تیکه حراج کنن

  50. علی می گوید

    واسه خودم متاسفم که تو کشوری زندگی میکنم که جووناش بخاطر امرار و معاش و اون زنی که بخاطر ابروش و حیثیتش مجبور میشه کلیه بفروشه.یکیش خود من که از سر نداری تن به این کار میدم مجبورم راه دیگه ای ندارم و هیچوقتم از اینکارم پشیمون نمیشم چون بنده با چندتا تخصصی که دارم کار واسم نیست.یکی از تخصصام جوشکاری زیر اب.از بی عرضگیم نیست که سرکار نیستم مملکتمون پارتی بازیه ک من ندارم، از صمیم قلب ارزو میکنم هرکس که این عضو منو میگیره تا ۱۲۰سال با خوبیو خوشی سایش بالا سرش خانوادش باشه.بنده ۲۸سالمه و سابقه هیچگونه بیماری ندارم و گروه خونیم همAB+هستش و قیمتم هم شصت تومنه و تمامیه هزینه های ازمایش و بیمارستان هم بعهده گیرنده میباشد قیمتو بالا نگفتم تیکه ای از جونمو دارم میدم و بنده ی وسیله ای از طرف خدا هستم ک ی زندگی میبخشم،لطفا قبل تماس پیام بدین جواب دادم تماس بگیرین.ممنون
    ۰۹۳۰۲۹۷۴۷۸۳

  51. بهنام یوسفی می گوید

    ۲۸ ساله
    کارت اهداء عضو دارم
    A+
    عاری از هرگونه مشکل حتی لب به سیگار و قلیان هم نزدم
    قیمت نهایی ۲۰ میلیون تومان

  52. افسانه می گوید

    خانمی ۳۵ ساله هستم .

    برای فروش کلیه

    1. بهنام می گوید

      منم کلیه خودمومیفروشم بخاطر مشکلات
      شدیدمالی گروه خونی من ۰+هستش دانشجوهستم کاملا سالمه بدنم قیمت مقطوع ۸۰میلیون .خیلی خیلی فوری

  53. بهزاد می گوید

    ۳۲ سالمه گروه خونی آ منفی یکی کلیه رو ۱۰۰ میلیون میفروشم
    اعضای دیگه هم اگه قیمت خوب بدن میفروشم

  54. حامد می گوید

    از قضاوت نمیترسم کلیه ام با گروه خونیB منفی میفروشم شماره موبایلم کاملا سالمم

  55. احسان می گوید

    سلام احسانم ۲۶ ساله با گروه خونی o+ میخام یدونه کلیه هانو بفروشم ورزشکارمو. وسالم ورشکسته شدم ماشینم رفته زنمم داره بخاطر نداری ازم جدا میشه لطفا برا نصیحت زنگ نزنید

  56. کیوان می گوید

    سلام فروش کلیه باگروه خونیo+ بعلت حفظ آبروم

  57. سمانه می گوید

    سلام زنی ۳۵ ساله و بدون سرپرست دارای یک فرزند بدون سرپناه و درآمد هستم به علت مشکلات مالی زیاد تصمیم به فروش کلیه ام گرفتم گروه خونی Bمنفی و سالم

  58. Korosh می گوید

    کورش هستم زنم سرتان داره منم پول ندارم کلیه خودم که A+ با قیمت ۷۰ تومان میفروشم

  59. مانا می گوید

    ۳۰سالمه و کبدم میفروشم وکلیه مو گروه خونیم b+ کبد ۸۸ملیون کلیه ۵۰ملیون میفروشم خریدار واقعی تماس بگیره

  60. سبحان می گوید

    با عرض سلام خدمت دوستان محترم.جوان ۲۰ ساله و ورزش کار.فروش کلیه با گروه خونی o+.ب دلیل کمک ب خانوادم این کارو میکنم.بالاخره بهتر از آوردن نون حروم تو سفرس.با تشکر.

  61. میلاد می گوید

    سلام من ۲۱ سالمه از وقتی به دنیا اومدم کار کردم ولی دیگه خسته شدم از زندگی پولی که درمیارم برای خانوادم کافی نیست حاضرم تمام اعضای بدنمو بفروشم ولی خانوادم راحت زندگی کنن و بتونن خونه بخرن گروه خونیم ب مثبت هست تا حالا لب به دود نزدم اگه کسی واقعا خریداره پیام بزاره ممنون

  62. سونیا می گوید

    من دختری ۱۹ ساله هستم و به دلیل مشکلات زیادی که دارم مجبورم کلیمو بفروشم..چون دیگه هیچ راهی برام باقی نمونده گروه خونیممb+ فقط خریدار واقعی تماس بگیره

  63. حسن عظیمی می گوید

    سلام من ۴۵ سال سن دارم باگروه خونی o+بخاطر وضع مالی نامناسب کلیه ام را می فروشم قیمت بسته به وجدان خریدار دارد بیشتر بهتر کلیه ام از جاهای دیگر بدنم سالم تره

  64. حسین می گوید

    سلام خسته نباشید ۲۳ سالمه گروه خونی o+ کلیمو میفروشم بدجور گیرم واسه عروسیم واسه قیمتش خودتون بگید زیر ۵۰ تومن نه و هزینه بیمارستانم به عهده شما .

  65. علی می گوید

    سلام
    بخاطر مشکلات شدید مالی یکی از کلیه هامو میفروشم. گروه خونی من o+ . خودم اهل ساری هستم ولی شهر های دیگه هم تا اونجایی که شدنی باشه مشکلی ندارم. قیمت هم هرچی بیشتر بهتر. زندگیم داره نابود میشه. کلیه مو واسه زندگی دادن به یکی دیگه میدم تا زندگی خودمو نجات بدم. هر عضوی از بدن که قابل اهدا کردن باشه حاضرم بدم. پیام بذارین

  66. حسن می گوید

    سلام جوانی ۳۰ ساله هستم باگروه خونیA+سالم کلیمو توافقی میفروشم لطفلا کمکم کنین

  67. حمید می گوید

    به علت مشکلات شدید مالی کلیه ام را میفروشم خیلی گرفتارم بدهی دارم لطفا کمکم کنید گروه خونی oمنفی. قیمت توافقی ساکن تهران

  68. ياس می گوید

    سلام خانمی بیست و دو ساله و کاملا سالم هستم
    متاهلم و همسرم رضایت کامل داره
    گروه خونیم O+ هستش
    کلیه ام رو با قیمت توافقی میفروشم.
    تماس

  69. محمد می گوید

    سلام ,b- ب منفی هستم ۲۶ ساله کوه نورد شناگر تا حالا نه مشروب نه دود هیچکدومشو مصرف نکردم کاملا سالم ۱۰ میلیون میفروشم خارج از کشور باشه بهتره همین ده تومن میشه دلار میشه ۴ برابر خیلی لازم دارم خواهش میکنم زودتر تماس بگیرید

  70. s-n می گوید

    سلام،جوانی۳۴ساله هستم،سالم و قوی دارای همسر و دو فرزند،به دلیل بیکاری و قسط و قرض کلیه مو با قیمت مناسب که خدا هم راضی باشه میفروشم گروه خونیممo+هستش،اگه تمایل داشتید با شماره باهام تماس بگیرید.

  71. حسام می گوید

    متولد ۱۳۷۱ هستم تهران هفتاد تومن گذاشتم فوری A_

  72. مهدی می گوید

    مهدی هستم ۳۴ سال سن هیچ گونه بیماری ندارم کلیه آزمایشات اهدا کننده را انجام داده ام . گروه خونی B+ . قیمت توافقی

  73. مژگان می گوید

    دختری.۲۰ ساله هستم اهل ورزش کاملا سالم.گروه خونی a+
    کلیه و قسمتی از کبدم رو به علت مشکلات مالی میفروشم.هزینه بیمارستان به عهده گیرنده

  74. حسین می گوید

    سلام متولد ۵۹ سی وشش سالمه گروه خونیم o+ بدلیل بدهکاری ونیاز مالی یکی از کلیهامو میفروشم لطفا هر چه سریعتر تماس بگیرین شماره تماس

  75. بدبخت می گوید

    بنده قلبم و کلیه ها و کبدم و هر چه قابل استفاده ه برای فروش گذاشتم کسی اگر خریداره لطفا خیلی فورا اطلاع بده
    جوان ٣٣ ساله هستم و برای حفظ آبرو قصد فروش دارم
    قیمت هفتصد میلیون گذاشتم
    نه بیماری و نه معلولیت دارم

  76. shah می گوید

    سلام جوانی هستم ۲۹ساله بدون سابقه بیماری کاملا سالم گروه خونی o+بخاطر بدهی و بدبختی کلیه م رومیفروشم قیمت توافقی فقط بخاطر خدا زودتر کسی بیاد بخره تلگرام پیام بدید به این شماره

  77. میترا می گوید

    خریدار پی ام بده کسی مزاحمت درست نکنه گروه خونی o+ توافقی میفروشم خیلی خیلی گیرم دارم همه چیزمو از دست میدم شماره تلگرام

  78. حلیمه می گوید

    خانم ۳۰ ساله هستم کلیه میفروشم، خریدار قلب هم بود میفروشم، بخاط آینده دخترام اینکار میکنم تماس بگیرید a+کلیه ۳۰ میلیون قلبت ۲۰۰میلیون تماس بگیرید

  79. Majid می گوید

    سلام جوانی هستم ۲۷ساله به دلیل مشکل مالی کلیه ام رو میفروشم گروه خونی آ منفی قیمت۹۰میلیون تومان فوری لطفا خریدار واقعی تماس بگیره.

  80. محمدرضا می گوید

    سلام به خاطر مشکلات خانواده یکی از کلیه خودمو با گروه خونیab+ میفروشم

  81. ابوالفضل می گوید

    سلام کلیه o + فروشی فوری
    بخاطر مهریه دارم میفتم زندان

  82. آرش می گوید

    سلام جوانی هستم با۳۵سال سن سالم غیرازسیگاری والکی باگروه خونی o+دارای سه فرزند بدلیل بیکاری وخرج ومعیشت زندگی وبدهکاری نیازشدید به پول دارم وبافروش کلیه وقسمتی ازکبد مشکلاتم حل میشه لطفا اگرمشکل مالی ندارید تماس بگیرید یاپیام بفرستین

  83. محسن می گوید

    سلام جوانی هستم ۳۲ساله متاهل صابق میخوام دوباره زندگیمو شروع کنم براهمین نیاز شدید به چرک کف دست دارم یکی از کلیه هامو یا قسمتی از کبدم رو میفروشم فوری فوری قیمت توافقی لطفا تماس بگیرید.
    محسن. اهل تهران. سالم سالم

  84. حسین می گوید

    سلام
    دوست داشتم هدیه بدم کلیمو ولی مجبورم بفروشم
    B- گروه خونیمه.
    قیمت ۷۰ میلیون تومان

  85. حسین دهینی می گوید

    سلام. حسین هستم ۲۷سالمه یکی از کلیه هامو میفروشم بخاطر مشکلات مالی . سالم و ب هیچ وجه اهل دود نیستم اهل مازندران .۴۰میلیون

  86. فرشته می گوید

    سلام کلیه برای فروش ۳۲ساله با گروه خونی Bمثبت بدلیله ادمه تحصیل

    1. محمدرضاترقی می گوید

      سلام
      قیمت چند

  87. فرشته می گوید

    سلام دختری هستم ۳۲ساله مجرد دارای خانواده سالم کلیه سالم گروه خوبی Bمثبت بدلیل ادامه تحصیل وکمبود بودجه

  88. امیر می گوید

    فروش فوری کلیه با گروه خونی ab+ سن ۲۸ سال نیاز فوری و مبرم برای جور کردن هزینه خرید قلب برای مادرم دوستان اگه کسی رو برای خرید سراغ دارید تو رو خدا نعرفی کنید مادرم داره از دستم میره این اخرین فرصتی که دارم قلب پیدا کردیم مشک کمبود پوله

  89. سعيد می گوید

    سلام
    فروش فوری کلیه
    تا الان فقط شرمنده زن و بچم بودم چون نتونستم کاری کنم براشون و الان هم قسط هام زیاد شده و نمیتونم بدمشون
    گروه خونی من AB+بدون هیچ بیماری ٣٢ساله
    سعید

    1. كوثر جامعي می گوید

      سلام ..سعید اقا ببخشید جقدر میفروشید

  90. پارسا می گوید

    فروش کلیه فوری
    جوان ۲۸ ساله ورزشکار و کاملا سالم
    قد ۱۸۲ وزن ۹۰
    گروه خونی o+
    قیمت ۸۰ میلیون گذاشته بودم ولی به علت مشکلات مالی و بدهی فوری به قیمت ۶۵ میلیون میفروشم.
    شماره تماس

  91. وحید نوابپور می گوید

    سلاام.احتیاج مبرم به پول دارم برا اینکه ابروم نره جلو اقوامم.کلیمو میفروشم.هیچ پولی هم ندارم.همه چی بر عهده خریدار.برا اینکه‌ عشقمو و ناموسمو نگه دارم مجبورم اینکارو کنم.خریدار واقعی به این شماره زنگ بزنه.تا قیمت باهم توافق کنیم.

  92. شیما می گوید

    سلام ۳۲ ساله هستم با بدنی کاملا سالم گروه خونی b مثبت به علت مشکلات مالی و معوقه های بانکی مجبورم کلیه ام را بفروشم

  93. ابوذر می گوید

    فروش کلیه O- او منفی …. فوری فوری
    سالم ، ۳۳ ساله ، قطعی …
    تهران هستم
    مشکلات مالیم داره سر به فلک میکشه دیگه نمیدونم چی کنم …

  94. علي می گوید

    کسی نیست کلیه گروه خونی او منفی بخواد فروشنده هستم مرد ۳۴ ساله کاملا سالم

  95. حسيني می گوید

    کلیه B+
    ۱۰ تومان سالم بدون مصرف مواد الکلی و کشیدن دخانیات

  96. ستاره می گوید

    سلام دختر ۲۳ ساله هستم ورزشکار بدون هیچ گونه سابقه مریضی و درمان گروه خونی AB امادگی برای فروش کلیه

    1. مجتبی می گوید

      سلام. کلیه چند؟ گروه خونی شما مثبت هست یا منفی؟ ساکن کجایید؟

      1. مهدی می گوید

        سلام خودت دنبال چه گروه میگردی

      2. احمد می گوید

        گروه خونی م +ab هست نیازداری ب شماره م زنگ بزن احمد کلیه رو میفروشم قیمت توافقی

  97. مهدی می گوید

    سلام ۳۳ساله هستم ساکن خوزستان گروه خونی o+ احتیاج زیاد به پول.

  98. Arash می گوید

    سلام
    ۲۷ سالمه کاملا سالمم
    گروه خونی o+
    یکی از کلیه هام و قسمتی از کبدم را میفروشم
    خریدار ایمیل بزنه

  99. حسین می گوید

    سلام .سالمم.گروه خونی B
    به علت نیاز مالی
    فوری فوری فوری فوری فوری فوری فوری فوری
    سی میلیون
    اماده ام

  100. abuzar می گوید

    گروه خون:
    –O
    سلام…به دلیل مشکلات شدید مالی….
    فروشنده کلیه
    مغز استخوان
    قسمتی از کبد
    با گروه خونی o-هستم
    موضوع زندگیم وسطه
    ساکن تهران
    ۳۲ ساله
    کاملا سالم
    فوری و قطعی