علت درگذشت نیلوفر خرم نیک بازیگر معمای شاه چیست؟ +عکس

15

نیلوفر خرم نیک ، به کما رفتن و مرگ نیلوفر خرم نیک حین جراحی در تهران

نیلوفر در سریال معمای شاه نقش لیلی امیرارجمند را بازی می کرد. بنا بر اخبار رسیده، خرم نیک در تهران و حین عمل جراحی درگذشت. درگذشت ایشان را به خانواده و علاقه مندان سینما و تلویزیون ایران، تسلیت می گوییم.

محمدرضا ورزی کارگردان سریال تلویزیونی «معمای شاه» ضمن تایید خبر فوت این بازیگر گفت:متاسفانه با خبر شدیم که نیلوفر خرم نیک، پس از یک عمل جراحی به کما رفته و دار فانی را وداع گفته است .

همسر نیلوفر خرم نیک قصور پزشکی سریال معمای شاه خطای پزشکی بیوگرافی نیلوفر خرم نیک بازیگران معمای شاه

نقش او در سریال معمای شاه

لدنی همچنین یادآور شد که تمام سکانس‌ های مربوط به زنده‌یاد نیلوفر خرم‌نیک ضبط شده است، ولی هنوز زمان پخش آنها فرا نرسیده است، باید در قسمت های شاهد حضور او در سریال باشیم

 

تولد و خانواده

نیلوفر خرم نیک متولد ۲۶ اسفند ۱۳۶۱ تهران، بازیگر است مرحوم متاهل و صاحب فرزند بود

برادرش وحید در خارج از ایران زندگی میکند و مادرش شهناز موسوی میباشد

 

علت فوت از زبان ساغر عزیزی

ساغز عزیزی همبازی وی در سریال معمای شاه در غم از دست دادن نیلوفر خرم نیک نوشت :

از دستت دلگیر شدم ازت دوری کردم باوجودی که وقتی باهات بودم بهم خوش میگذشت با وجودی که همیشه کلی حرف واسه گفتن داشتیم باوجودی که کلی درد و دغدغه شبیه هم داشتیم و چه احمقانه زندگی میتونه گولمون بزنه باورش میکنیم و جدیش بگیریم …

خانوم نیلوفر خرم نیک امروز صبح با پای خودشون به اتاق عمل رفتن و دیگه بر نگشتن روحت شاد پروازت بلند خداوند به خانوادت صبر بده

سرپرست روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه هیچ عمل جراحی بر روی «نیلوفر خرم نیک» انجام نشده است؛ علت فوت وی را ایست قلبی و شدت آسیب های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی، قبل از ورود به اورژانس اعلام کرد.

سرپرست روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان با توضیح درباره اخبار منتشر شده مربوط به فوتنیلوفر خرم نیک (بازیگر تلویزیون) در حین جراحی،گفت:پس از بررسی های کارشناسی اولیه به عمل آمده مشخص شد بیمار در عصر روز نهم شهریور با سطح هوشیاری ۳ از ۱۵ و کبودی شدید و تنفس های منقطع به اورژانس یکی از بیمارستان های خصوصی تهران منتقل شده و توسط متخصص، عملیات احیای قلبی و ریوی بر روی وی انجام می شود و به دلیل وخامت حال عمومی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل می شود.

نیلوفر خرم نیک بازیگر معمای شاه

وی افزود:بیمار در بخش مراقبت های ویژه نیز دو بار دچار ایست قلبی- تنفسی شده که در هر دو بار عملیات احیای قلبی تنفسی با موفقیت انجام شده است، اما در سحرگاه روز بعد به دنبال سومین ایست قلبی- ریوی و شدت آسیب های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی قبل از ورود به اورژانس، متأسفانه علی رغم تلاش های پزشکان و متخصصان، بیمار فوت می کند.
به گفته وی، هیچ عمل جراحی بر روی بیمار انجام نشده و تمامی اقدامات درمانی توسط متخصصین در اسرع وقت انجام شده است. در حال حاضر نیز جسد متوفی جهت اتوپسی و تعیین دقیق علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 15 )
  1. علی می گوید

    خدا رحمتش کنه⚫

  2. احسان می گوید

    همه اون عزیزانی که فکر می کنن ۱۰۰۰سال زنده هستن و احکام خدا رو زیر پا می گذارند یک بار دیگه از بالا مطلب رو بخونن تا بدون فاصله مرگ با زندگی چقدره در روز محشر همه در صحرای محشر بهم نگاه می کنند انقدر ترسناک و وحشتناک هست اون لحظه که همه به بدنشون نگاه می کنند و خدا خدا میکنند یک جراهت یک زخم یک بریدگی در بدنشون بر اثر جهاد در راه خدا پیدا کنند اونهایی که پیدا میکنند خوشحال شاد می شن و بقیه به بدترین حال ممکن که فکرش رو بکنی دریمان حالا برای این چند روز زندگی موها تو دربیار بیرون حالا شروع کنید به تمسخر مدافعان باغیرت حرم باز بگید برای پول رفتن و… دوست دارم بدونیم همین الان هم زمان داره مثل برق رد میشه و همگی به صحرای محشر نزدیک می شیم نزدیک نزدیک تا جایی که نمی دونیم دوثانیه بعد خبر ماهم مثل خانم خرم به دوستامون میدن یا نه

    1. نادر می گوید

      زرشک، به همین خیالات خوش باش.

  3. ترلان می گوید

    ای کاش یه عکس با حجاب حداقل ازش میذاشتن ، دیگه دستش از دنیا کوتاه شده، آحه چرا به فکر آخرتمون نیستیم؟ چرا خودمونو گول بزنیم و بگیم حجاب داشتن یا نداشتن هیچ ارتباطی به پرونده اعمالمون نداره… خدا رحمتش کنه و روحش ان شاالله شاد باشه، خدا به بازماندگانش صبر آرامش عطا کنه ولی ای کاش این عکس بدون حجابش رو بردارین از رو صفحه، به جاش یه عکس از سکانس بازی در فیلم معمای شاه رو که حجاب داشته میگذاشتین… ان شاالله خداوند عاقبت هممون رو بخیر کنه..

    1. مرتضی می گوید

      سلام ترلان خانوم ،کاش بجای یه مشت روشنفکرنماضددین غرب پرست مؤمنین درعرصه هنرحضورپررنگی داشتندتالازم نباشه دائم عکسهاشون یازندگی خصوصیشون رابرامردم سانسورکنندیاتصویرنزدکشون راتلویزیون پخش نکنه … !!!؟
      خدااین خانوم هم بیامرزد انشإالله … .یاعلی .

    2. ساینا می گوید

      وای ی ی خدایا…دست از سرش بردار…کل مغزت تو این شرایط فقط در همین حد کار میکنه….

      1. مرتضی می گوید

        سلام ،حالاچرااینقدرعصبانی … !!!؟بنده که گفتم خدابیامردش انشإالله … !!!

  4. سمانه می گوید

    ترلان عزیز:آدم هرکاری توی دنیا میکنه، توی آخرت باید جوابگو باشه.بازیگرای بی شرمی که بدترین الگو واسه جوونا شده اند و عریانی رو روشنفکری می دونند،باید بفهمند که عاقبت همه مون مرگه و زمانی که بمیریم،دیگه فرصتی واسه جبران نیست.عکسای بی حجاب بازیگرا که از خودشون به جا میگذارند,اعمال ماتاخره که واسه آخرتشون می فرستند.خدا خیلی این نیلوفر خانم رو دوست داشت که از این محیط پر ازفساد و فحشا که هربار دهن یکی از بازیگرا رو باز می کنه نجاتش داد.

    1. مرتضی می گوید

      سلام ،درودالله برشما ،باعمومیت نظرتون موافقم … !یاعلی .

  5. فرزاد می گوید

    بین مرد اون همه پولش به کیه میرسه خدایش یه ۵تومن ازون پولاش به ما بدید تا اون دنیا خوب باشه میخاین چیکار شماها من گیرم مادرم مریضه کمکم میکنین نمازشم من میخونم هر کاریم بگین میکنم اینم شمارم…راسی اینم شماره کارتم ۵۸۹۲۱۰۱۰۳۴۰۸۱۶۴۲بانک سپه ممنونم انشاعلا روحش دریغ رحمت باشه

  6. ستاره خاموش می گوید

    کی مردم ما میخوان یاد بگیرن دست از قضاوت دیگران از روی ظاهرشون بردارند….انسانیت و درستی این چیزها نیست

  7. دختری باحجاب روسری می گوید

    فاصله ی هرکدوم ما تا مرگ؛ به اندازه ی یه چشم برهم زدن، پس به جز دنیا به آخرتمون هم بپردازیم.

  8. دختری باحجاب روسری می گوید

    برایِ دنیایِ خودت چنان عمل کن که گویا در دنیا تا اَبَد زندگی می کنی و برای آخرت خودت چنان عمل کن گویا همین فردا خواهی مُرد.
    حضرت علی علیه السلام

  9. جهانگیر می گوید

    خب چه بکنم
    مُرد که مُرد حالا انگار کی مرده
    همه میمیرن دیگه این کارا رو نداره

  10. نادر می گوید

    انقدر اکثر ذهن‌ها مسموم و کثیفه که نمیشه نظرات رو خوند، چکار به حجاب و … مردم دارید حتی بعد مرگم باز به فکر این حرفا و خیلی از خرافات مسمومتونید،با این افکارتون هیچوقت روی خوش زندگی رو نخواهیممممم دید.آدم باشیم.