واکنش بسیار تند حامد بهداد به اظهارات راست گفتار

3

آقای راست گفتار می‌فرمایند: «مگر دیه انسان کامل چه قدر است که دستمزد بازیگرش باشد.» این (بازی من در این آثار) یعنی خودکشی. می‌بایست دیه و تاوان صد بار مردن را برای شرکت در این فیلم ها دریافت می‌کردم.

واکنش حامد بهداد نامه حامد بهداد مصاحبه کاظم راست گفتار مصاحبه حامد بهداد کاظم راست گفتار فیلم کاظم راست گفتار دستمزد حامد بهداد دستمزد بازیگران حامد بهداد

در پی مصاحبه اخیر با کاظم راست گفتار و صحبت‌های این کارگردان مبنی بردرخواست ۱۸۰ میلیوت تومانی حامد بهداد برای ۳ روز بازی در پروژه «نان خامه‌ای» حامد بهداد جوابیه‌ای را در اختیار بخش سینمایی قرار داده که متن آن به شرح زیر است:

«همکار ارجمند، فیلمساز متوسطی است و از نظر بنده کارنامه ضعیفی دارد. نکته آنکه حتی یک بار هم ایشان را زیارت نکرده ام. طبق روال حرفه ای پیشنهاد همکاری با ایشان را رد کردم. اما گویا نتیجه نامطلوب در پی سماجت، منجر به عصبیت خودشان گشته. قبلاً اسامی فیلم های ایشان را جستجو کردم. سئوال این است: اسامی این فیلم ها دقیقاً به کجای انسان کامل مربوط می شود که ایشان از آن دم می زند؟ داماد خوش قدم- زنان ونوسی، مردان مریخی- پسر تهرونی- عروس خوش قدم و نون خامه ای!

نام آثار مرا یاد «مهدی مشکی و شلوارک داغ» می اندازد. این (بازی من در این آثار) یعنی خودکشی. می بایست دیه و تاوان صدبار مردن را برای شرکت دراین فیلم ها دریافت می‌کردم.

اصولاً بازیگران کارهای خوب را اصطلاحاً سفید امضا می کنند و کارهای ضعیف را به بهانه هایی رد می کنند. در  کارنامه کاری بنده نقاط ضعیفی دیده می شود که میل ندارم به تعداد آنها اضافه کنم. این درست که شیوه های مودبانه تری برای رد درخواست به فیلمسازانی چنین وجود دارد که نظر واقعی مرا درباره کار خویش بداند. پس از منظر مادی نظرم را عنوان می کنم تا به روحیه کاسبکارانه دوستان که جنبنده تر از بخش فرهنگی شان است برنخورد. نیز از همکاران بازیگر خواهشمندم در پس پرده مراعات، نسبت سینماکارانی مشابه، پنهان نمانند.

اینکه سایت های زرد سینمایی (نه خبرگزاری‌ها) چنین خبر پیش پا افتاده ای را منتشر می کنند جای تعجب ندارد. این شغل ماست. اما جای تاسف است که تلویزیون به خبری تا این حد نازل، دامن می زند و موضوع و مبلغ را جدی جلوه می دهد. جامعه لبریز از خشم و قضاوت است. شما کارشناس باشید. شایعه را شبیه گزارش، نمایش ندهید.

این نوشته اگر باعث رنجش آقای راست گفتار می شود، صمیمانه پوزش می طلبم».

حامد بهداد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. nima می گوید

    وای ی ی ..عجب جوابی …واقعا طرف رو له کرده…از حامد بهداد همچین جواب دندان شکن وهوشمندانه ای بعید نیست

  2. سونیا می گوید

    بازی آقای بهداد عالیه…..

  3. محمد(مانی) می گوید

    خیلی بازیگرخوبیه البته به نظر خودش