یک خبر خوش برای دوستداران مجید اخشابی + مصاحبه و بیوگرافی

40

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود از میزبانی خندوانه  از مجید اخشابی خبر داد و نوشت: ” الان بعد از کلى تلاش و شکنجه دادن مجید جان اخشابى براى اینکه بتونم ٣٠ ثانیه بخونم.

مجید مهربون قرار بیاد به خندوانه و یه غافلگیرى باحال براتون داریم”.

به گزارش ساتین ، دلیل غیبت شش ساله اش در ارائه آلبوم، سایر کارهایش، تدریس موسیقی، خانه و خانواده اش و… با او گفتگویی داشته ایم که ماحصل آن را می خوانید.

 خبر خوش به دوستداران صدای مجید اخشابی اینکه بالاخره، بعد از گذشت شش سال از انتشار آخرین آلبوم وی «پریزاد»، آلبوم «آیینه رو» در سبک و سیاقی متفاوت از این هنرمند در راه انتشار است. به همین بهانه پیرامون آلبوم جدید، دلیل غیبت شش ساله اش در ارائه آلبوم، سایر کارهایش، تدریس موسیقی، خانه و خانواده اش و… با او گفتگویی داشته ایم که ماحصل آن را می خوانید.

همسر مجید اخشابی مجید اخشابی و بهنوش بختیاری مجید اخشابی عقد مجید اخشابی زندگینامه مجید اخشابی دانلود آلبوم جدید مجید اخشابی خانواده مجید اخشابی بیوگرافی مجید اخشابی اینستاگرام مجید اخشابی ازدواج مجید اخشابی آهنگ جدید مجید اخشابی آلبوم جدید مجید اخشابی majid akhshabi

بیوگرافی مجید اخشابی

majid akhshabi متولد ۱۳۵۱/۱۰/۲۷، روز چهارشنبه ساعت نه(۹) صبح در بیمارستان تهران.

در رشته مهندسی عمران تحصیلات خود را به پایان رساند ، اما به دلیل علاقه شدید به موسیقی از کسب علم در این رشته غافل نبود . خوانندگی را به طور جدی و حرفه ای از سال ۸۰ شروع کرد اما فعالیت خود را به صورت جسته و گریخته از سال ۷۰ آغاز کرد .

موضوع جالب اینکه این خواننده با اخلاق خیلی صادقانه گفت : فعلا ازدواج نخواهم کرد به دلیل اینکه دنیای موسیقی با دنیای هنر بسیار متفاوت است و بدون شک با ازدواج با دنیای هنر فاصله خواهم گرفت .

بهنوش بختیاری که بیشتر در فیلم‌های کمدی ایفای نقش می‌کند پا به عرصه موسیقی گذاشت و قرار بود در کنار مجید اخشابی آلبومی را روانه بازار کند.
همسر مجید اخشابی مجید اخشابی و بهنوش بختیاری مجید اخشابی عقد مجید اخشابی زندگینامه مجید اخشابی دانلود آلبوم جدید مجید اخشابی خانواده مجید اخشابی بیوگرافی مجید اخشابی اینستاگرام مجید اخشابی ازدواج مجید اخشابی آهنگ جدید مجید اخشابی آلبوم جدید مجید اخشابی majid akhshabiآلبوم های موسیقی: ۱۳۸۰ گمگشته، ۱۳۸۴ همراز، ۱۳۸۶ پریزاد، ۱۳۹۲ آئینه رو (در شرف انتشار)

وی در آلبوم‌های خوانندگانی چون علیرضا افتخاری (یاد استاد) و عبدالحسین مختاباد نوازندگی کرده‌است. وی همچنین در آلبوم مرسدس ساخته بابک بیات و همچنین در آلبوم هفت سین محمد اصفهانی نوازندگی سنتور داشته‌است.

و کارهایی چون گمگشته و همراز و پریزاد از کارهای پاپ وی هستند همچنین در حال تکمیل آلبوم آیینه رو ((Ayeine Roo))، که چهارمین آلبوم حرفه‌ای او محسوب می‌شود می‌باشد.

آلبوم جدید شامل چند اثر است؟

چهارده تراکت و سعی کرده ام انواع موسیقی مورد توجه و علاقه مردم را در این آلبوم در ریتم ها و سبک های مختلف بگنجانم. در حقیقت این آلبوم حاصل تلاشی ۳۰ ساله در عرصه موسیقی است و تصور می کنم حاصل کار قابل تامن باشد.

کاری تکراری هم در آلبوم هست؟

فقط یکی دو آهنگ قدیمی را که خیلی مخاطب داشته است با تنظیم و اجرایی جدید در آن گنجانده ام، مثل قطعه تلافی. این آلبوم بعد از ماه محرم و صفر تقدیم مردم می شود.

آلبوم «آئینه رو» پیام خاصی برای مخاطبان دارد؟

اشعار خاص و عمیقی برای این آلبوم در نظر گرفته شده، و در تصنیف «آئینه رو» که سروده نسترن شیر محمدی است به صداقت و نیک سیرتی اشاره می شود و مخاطب را به آئینه رو شدن دعوت می کند.

پنج سال دوستداران صدای شما در انتظار کار جدید بودند، برای دفاع از خودت چه می گویی؟

عرض می کنم در این مدت بیکار نبودم و علاوه بر آهنگسازی و خوانندگی در صدا و سیما، درس می خواندم، فوق لیسانس گرفتم و دو سال دیگر هم دکترایم را از دانشگاه هنر دانشگاه تهران در رشته پژوهش هنر خواهم گرفت.

تصمیم نداری این کار را انجام بدهی؟

چرا، منتهی اول آلبوم «آئینه رو» را به بازار می فرستم. به دلیل اینکه جز یکی دو کار تکراری، بقیه کارها جدید است و بعد از آن از بین تولیدات شش ساله ام بهترین ها را در قالب آلبوم یا آلبوم هایی عرضه خواهم کرد.

به تازگی شاهد چند مجموعه تلویزیونی با آهنگسازی و خوانندگی شما بودیم؟

چندی پیش در دو مجموعه تلویزیونی «اولین انتخاب» و «همه بچه ها» کار داشتم و در مجموعه تلویزیونی «نوشدارو» نیز ضمن اهنگسازی، آوازخوانی هم داشتم.

کار جدید و آماده پخش چه داری؟

آهنگ جدیدی با صدای خودم برای یکی از مجموعه های سرگرمی تلویزیونی ساخته ام که با پخش آن مجموعه، شنیده خواهد شد.

برای دوستدارانت هدیه ای در نظر گرفته ای؟

یکصد دی وی دی که شامل گلچین کارهای تصویری ام است، به دوستدارانم پیشکش خواهم کرد. دی وی دی های مورد اشاره برگزیده کلیپ های تصویری و مصاحبه های تصویری، همایش هنرجویان آموزشگاه موسیقی است و در بخش هایی از آن نوازندگی کرده ام.

تحصیلات آکادمیک تغییری در نگرش شما به آهنگسازی و اجراها به وجود آورده است؟

به طور قطع بی تاثیر نبوده و به خصوص از دوره دکترا حس می کنم کارهایم تغییراتی داشته و این تغییرات را مخاطبان در کارهای جدیدم احساس خواهند کرد. در گذشته که حجم کارهایم زیاد نبود، تقریباً تمام کارها را خودم انجام می دادم، اما امروز از دوستان هنرمندم که در تنظیم و ضبط کارها همراه من هستند کمک می گیرم و حاصل کار به شکل جمعی تولید و عرضه می شود. ضمن اینکه یک تفکر جمعی نیز به کارها حاکم است.

همسر مجید اخشابی مجید اخشابی و بهنوش بختیاری مجید اخشابی عقد مجید اخشابی زندگینامه مجید اخشابی دانلود آلبوم جدید مجید اخشابی خانواده مجید اخشابی بیوگرافی مجید اخشابی اینستاگرام مجید اخشابی ازدواج مجید اخشابی آهنگ جدید مجید اخشابی آلبوم جدید مجید اخشابی majid akhshabi

در اجراهایی که تا به امروز داشته ای چند بازخوانی آهنگ های خاطره انگیز دیروز هم به چشم می خورد. از جمله اجرای آهنگ «نازی جان» که قبلاً با صدای زنده یاد روانبخش اجرا شده بود، دلیل خاصی موجب بازخوانی آن اثر شد؟

تصور می کنم این ملودی بسیار تاثیرگذار، زیبا و نافذ است و از سال ها پیش که یک گروه سنتی هم داشتم این کار را اجرا می کردم تا اینکه تصمیم گرفتم آن را به شیوه پاپ تنظیم کنم. علاوه بر این، کار تلفیقی دیگری خوانده ام که محلی مازندرانی است به نام ربابه جان. این اجرا تیتراژ صبح بخیر ایران هم بود که مدت دو سال هر بامداد از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

در دراز مدت به موسیقی سایر نواحی کشور هم خواهی پرداخت.

حتماً. عقیده دارم باید نسل جدید را با نسل قدیم پیوند بزنیم و حاصل کار قدما را با تکنیک های جدید به نسل امروز ارائه کنیم چون برای دستیابی به محتوای ارزشمند موسیقی کشور ناچاریم به گذشته مراجعه کنیم. درست مثل کسی که به دیکشنری مراجعه می کند، یک هنرمند هم نیاز به دانش دیروز اساتید خود دارد تا کاری قابل قبول، ماندگار و ریشه دار تولید کند. در این ارتباط تا حدودی موسیقی خراسان، مازندران، شیراز و جنوب کشور را مورد کاوش قرار داده ام و مترصد هستم در آینده نزدیک پیرامون موسیقی سیستان و بلوچستان و ترکمن هم مطالعه کنم.

گویا تدریس هم می کنی؟

بله، نهادی را در سال ۸۸ بنا نهادم که خیلی سخت بود. در حال حاضر ۴۰۰ هنرجو دارد با میانگین سنی سه تا ۷۰ ساله و خوشحالم که توانسته ام مخاطبان خوبی را جذب موسیقی کنم. در این آموزشگاه مسائل مالی مدنظر نیست و مهمترین هدف حمایت از هنرجویان با استعداد است. به هنرجویان دیپلم موسیقی مورد تایید آموزش و پرورش پس از برگزاری آزمون نهایی داده می شود. در حال حاضر بعضی هنرجویان دیروز به مقام استادی رسیده اند و ضمن تدریس، در ارکسترها نوازندگی می کنند.

کمی هم از خانه و خانواده ات بگو؟

دو برادر و دو خواهر دارم که یکی از خواهرانم مدرس ساز سنتور است و نواختن ساز سنتور را از خودم آموخته. یکی از برادرانم هم تمبک می نوازد ولی خیلی جدی نیست. پدرم متاسفانه سال ۸۱ به رحمت خدا رفت، اما همیشه و همواره روحش پشتبان من بوده و در تمام لحظه های سخت او را در کنار خودم حس کرده ام و امروز زیر سایه خداوند و مادرم زندگی می کنم. در حقیقت من و مادرم با هم زندگی می کنیم. چون برادران و خواهرانم همگی ازدواج کرده اند.

مایل هستی شریک زندگی ات همکارت باشد؟

نه. ترجیح می دهم در حرفه ای غیر از موسیقی مثلاً پزشکی و یا… فعال، اما به موسیقی هم علاقمند باشد.

مجله خانواده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 40 )
  1. مینا می گوید

    سلام من فکر می کنم این قسمت از مصاحبه یعنی “موضوع جالب اینکه این خواننده با اخلاق خیلی صادقانه گفت : فعلا ازدواج نخواهم کرد به دلیل اینکه دنیای موسیقی با دنیای هنر بسیار متفاوت است و بدون شک با ازدواج با دنیای هنر فاصله خواهم گرفت .” جدید نیست و مربوط به مصاحبه ای که قرار دادید نمی باشد.

  2. ریحانه می گوید

    فکر میکنم آقای اخشابی دیگه کم کم میخواد آستینا رو بالا بزنن دنبال نیمه گمشدشون بگردن نه بچه هااااااا؟؟؟؟؟؟

    1. حالا می گوید

      کی دیگه زن این پیرمرد میشه!!!!!!

    2. گندم می گوید

      پیرمرد یعنی مرد ۷۰ ساله نه ایشون

    3. جمیله می گوید

      عزیزم چرا بد حرف میزنید آقای اخشابی جوان هستند چیکار به سن و سال دارید،ایشون لایق بهترین دختران هستند کاش ادب و اخلاق رو از ایشون یاد بگیرید من هر وقت آقای اخشابی رو با خیلی از افرادی که کم سن تر از ایشون هستند مقایسه میکنم می بینم شور و نشاط جوونی ایشون بیشتره… البته ما زن ها هم بعضی هامون مردا رو پیر میکنیم …

  3. سحر راد می گوید

    نیستش آقای اخشابی رو؟

    1. گندم می گوید

      پیرمرد یعنی مرد ۷۰ ساله نه ایشون

  4. ف . می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم بنده از أشعار و صدای پر از آرامش جناب آقای اخشابی بی نهایت لذت بردم و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد أجرای جدید أیشان باشیم.

  5. هلن می گوید

    من که خودش و صداشو خیلی دوس دارم از شخصیتشم خوشم میاد

  6. سارا می گوید

    خمخخخخخخخخخخخخخ

  7. گریه بی صدا می گوید

    سلام. اینشاالله توفیق یابید درستان را تمام کنید ولی درس خواندن شما در من انگیزه ایجاد کرد تا ادامه تحصل دهم من یک ترم دیگر فوق لیسانس می گیرم قصد دارم بعد از ان هم دکترا امتحان دهم هرچند کار ودرس باهم سخت است ولی انگیزه که شما درمن ایجاد کردیدسعی می کنم با همه سختی ها کنار بیایم اگر خداوند فرصت وتوفیق برایم دهم .

  8. ح .رحمانی می گوید

    این وسط عکس خانم نامداری چه وجهی دارد. یا من اشتباه می بینم.

  9. الینا می گوید

    راست میگه، عکس خانم نامداری این وسط چه ربطی داره؟!!

  10. ' لیلی می گوید

    سلام به استاد وهنرمندگرامی منم در زمینه موسیقی فعالیت دارم و هنوزم ازدواج نکردم وسنم بالاست درمورداینکه بچه های گل گفتند کی دیگه زن این پیرمرد میشه خواهشا بچه ها دراین موارداظهارنظرنکنیداین چیزا تا قسمت نشه نمیشه ورو حرف خدا حرف نزنید.ممنونم گلهای قشنگ

    1. جمیله می گوید

      آفرین و اضافه کنم که هیچ کس ادعا نکرده که متاهل ها خوشبخت شدن… اونم با زنهای این دوره زمونه به نظرم ازدواج با دخترای این دوره زمونه آدم رو زودتر پیر میکنه البته بعضی هاشون… من حاضرم دختر ۱۴ سالمو بدم به یکی مثل آقای اخشابی ولو هفتاد سالش باشه ولی خداییش آقای اخشابی دلرباترین،جذاب ترین و ماه ترین مرد دنیا هستند خوش به حال اون دختری که قسمت ایشون بشه البته امیدوارم قسمتشون تجرد باشه چون تابحال به کسی حسادت نکردم

  11. سمیه می گوید

    سلام .من مهندسی عمران خوندم ۲۶سالمه ،گندم جون من حاضرم با این پیرمرده۷۰ساله ازدواج کنم می تونی برام جورش کنی.اگه دستت توکار خیره ،جدی میگما،می تونی

  12. سمیه می گوید

    من به هیچ خواننده ای علاقه ندارم،فقط از آقای اخشابی خوشم میاد،منم مثل آقای اخشابی شمالی هستم ،خیلی دوسش دارم ،عاشقشم،اگه شماره ای ازشون گیراوردین به من خبربدین لطفا

  13. جمیله می گوید

    من خیلی آقای اخشابی رو دوست دارم والبته دوست داشتن ایشون هنر نیست چون ایشون ذاتا دوست داشتنی آفریده شدن ، در عجبم از اندک کسانی که ایشون رو دوست ندارن،مگه میشه آدم عاشق لبخند ایشون نباشه محاله بابا محال….یه فکری به حال خودتون بگیرید

  14. جمیله می گوید

    قربونتون برم آقای اخشابی چشم همه حسوداتون کور بشه و متاسفم برای کسانی که نمی خواهند باور کنند استعدادموسیقی با خون و گوشت شما آمیخته شده،وباز متاسفم از کسانی که چون نمی توانند به شما برسن سعی دارند شما را به پایین بکشانندغافل از اینکه چاه کن همیشه ته چاه است…من مطمئنم خدا به شما نظر داشته شما یه پدیده ی خاص وتکرار ناشدنی هستید نه کسی به گرد شما می رسه و نه به گرد هواداراتون…هم شما ماه ترین شخصیت هنری هستید و هم هوادارانتون ماه ترین هواداران… سالم و پر انرژی بمانید مثل همیشه

  15. جمیله می گوید

    اگه شخصی خوشگل تر،ماه تر،گل تر،نازتر،پرانرژی تر از آقای اخشابی یافتید بهتون جایزه میدم تمام داراییمو… ولی نگردید که نیست… من حاضرم جونمو برای ایشون بدم…

  16. من می گوید

    مگه چه موفقیتی تو موسیقی کسب کرده که اینقدر پزشو میده.چهار تا تیتراژ که دیگه این حرفا رو نداره!!!!!!!!!!!!
    مگه اینجا سایت همسریابی هست که میاین و شرایطتون رو اعلام می کنید؟واقعا برای بعضی دخترا متاسفم.درسته پسر خوب کمه ولی دختر خوب خیلی کمتره.لطفا قدر خودتون رو بدونید و آبرو ریزی نکنید.این آقا اگه آش دهن سوزی بود تا الان بلا تکلیف نبود.مثل این و بهتر از این هزاران مورد تو ایران هست.

  17. ابی می گوید

    ایشون اصلا شخصیت خاصی نیست که مثلش پیدا نشه.نیاز نیست آدم خودشو قربونی کنه.مگه چی هست که بهش حسودی کنن؟!!!!!!!!!!!!!!

  18. شیرین می گوید

    دوست عزیز شما چشم دیدن خوبی های اقای اخشابی رو ندارید وگر نه ایشان خیلی ادم با شخصیت خیلی با شعور و خیلیم خوش تیپ وجذاب هستند دعا میکنم هر جا هستن سلامت باشن

  19. المیرا می گوید

    ایشوندیه ادم متوهم وخودشیفته هست که فقط بلده برای دخترا عشوه بیاد.اگه تا حالا هم ازدواج نکرده فقط میخواد توجه همه رو داشته باشه به قول خودش محدود نشه.

    1. المیرا می گوید

      البته بعید نیست وقتی پنجاه سالش شد بره یه دختربیست ساله بگیره

      1. شیوا می گوید

        مطمئن باش همون دختر بیست ساله روزی هزار بار خدارو شکر خواهد کرد که همچین مرد مودب و پولداری نصیبش شده

  20. سها می گوید

    با سلام خدمت همه عزیزانی که اظهار نظر فرموده اند:
    در ابتدا باید خدمت شما عرض کنم جناب آقای اخشابی در این مصاحبه بیشتر به بحث موسیقی پرداخته اند و تنها بخش اندکی از این مصاحبه بنابر حس کنجکاوی شما عزیزان در مورد مسائل خصوصی ایشان است که قطعآ شخصی است و اصولا نباید اظهار نظری در این مورد باشد.
    اما در مورد نظرات عزیزان مخالف باید عرض کنم جناب اخشابی یکی از خوانندگان خوب این مرز و بوم است که شما خواننده محترم از باب علاقه به این نوع موسیقی میبایستی مصاحبات ایشان را دنبال کرده باشید و اینکه سلیقه شخصی ایشان در مورد مسائل خصوصیشان چگونه است بی شک مثل هر شخص عادی دیگری مربوط به خودشان است و شما یا هر شخص دیگری از باب ادب هم که شده نباید در این باره اظهار نظر بفرمایید.مهم اینه که در این جامعه پر از استرس آهنگهای این خواننده محترم برای ساعات و دقایقی چند موجب آرامش خاطر شما میشود که اگر اینگونه نبود وجود شما در این صفحه مفهومی نداشت.
    و اماعزیزان موافق شما میتوانید از کار نواختن و خواندن ایشان لذت ببرید اما با حفظ شئونات خودتان به عنوان یک زن.زیرا ایشان مسلمآ یک آقا هستند و قربان صدقه رفتن شما مادر ،خواهر گرامی شایسته محارمتان است که با این عمل زندگیتان شیرینتر میشود و ایشان جزو محارم شما نیستند .
    پس بیاییم علایق مجاز خودمان را با اعمال و سخنان و افکار نسنجیده و نابجا به انحراف نکشانیم.که انحراف فکری شما بانوی گرامی مساوی انحراف کل جامعه است که حتی این خواننده محترم نیز از پاکدامنی تو بانوی این سرزمین سخن گفته اند .
    پس بیایید با آموختن علم درست زیستن و رفتار و کردار بجا زندگی خود و اطرافیانمان را و سپس جامعه را جلا بخشیم تا جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم .

  21. مریم می گوید

    صدای‌خییییلی‌زیبایی‌دا رند.دخترای‌۱۴ساله‌از‌خداشونه‌زنش‌بشن‌‌

  22. جولی می گوید

    ازشنیدن‌این‌خبر‌خوشحال‌شدم.

  23. جولی می گوید

    من‌که‌دوسش‌دارم

  24. جولی می گوید

    سلام.سلام.سلام‌آقای‌اخشابی.

  25. سنجاب می گوید

    ایشون خیلی با اخلاق هستن

  26. یكی می گوید

    من که خییییییلی خوشحال شدم

    1. رویا می گوید

      چرا خوشحال شدین اونوقت

  27. یکی می گوید

    دلبر!!!!!!!!!!

  28. یكی می گوید

    ولی……….. حتما تا حالا ازدواج کرده»»»«««««

  29. یکی می گوید

    سلام رویا جون خوبی.خوشحال شدم چون خودم قراره باهاش اززززززدواج کنم.

    1. رویا می گوید

      خوشبخت بشین ایشالله به پای هم پیر بشین مرد خوبیه قدرش و بدون خیلیم پولداره ها خوش به حالت

  30. khodam می گوید

    سلام اقای اخشابی من واقعا ازادب وشخصیت شما ممنونم وایکاش دوپسرمنهم مثل شما بودن بنده ازصمیم قلببرایتان ارزوی خوشبختی دارم وواقعا دختری مشناسم که مثل شما ست وباوجودخواستگاران زیادشایداگرخدابخواهدوشمامایل باشیدمعرفی کنم وبازاگرخواست خدا بودامرخیری صورت گیرد البته بامشخصات اولیه ای که فرمودیدهم تطبیق داره مثل شغلش که پزشک متخصص ونیزدارای جمال زیبا وهم کمال زیباست وبقیه باخدا من همدرشما وهم ایشان شایستگی میبینم اما کاش پسرانم مثل شماوعروسانم مثل خانم دکترباشند

  31. the friend می گوید

    شماهاانگارحالتون خوب نیس؟سرچی به جون هم میفتین وعوامیکنید؟؟؟؟چی کارمردم داربد؟کم عقده بازی درارید…ازدست شماهاوتوهینووانتقاداتتون نمیتونه هیچ کس نظرشوبگه..جنبه نشریات زردداشتنم خوب چیزیه