تریلی هوو ، ۱۱ خودرو را در دماوند له کرد + عکس

0

سرگرد داوود عبدالملکی، رییس پلیس راهور شهرستان دماوند در گفت و گو با ایرنا به تصادف ظهر جمعه در بلوار محدوده محور تهران – فیروزکوه اشاره کرد و گفت: در ساعت ۱۳:۱۵، یک دستگاه تریلی هوو به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز و عدم توانایی مهار خودرو در محدوده شهری، با حدود ۱۱ خودرو در مسیر برخورد می کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه تنها ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس مصدوم می شوند، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی مسیر تهران – فیروزکوه در محدوده دماوند و جاده هراز نبود کمربندی مناسب جهت تردد خودروهای سنگین است.

مشخصات فنی کشنده هوو کشنده هوو حوادث دماوند اخبار تصادف

این مقام مسئول ادامه داد: این امر موجب شده تا گاها شاهد اینگونه تصادف ها در منطقه باشیم که لازم است مسئولان منطقه به ویژه اداره راه و شهرسازی چاره ای بیاندیشند.

مشخصات فنی کشنده هوو کشنده هوو حوادث دماوند اخبار تصادف

رییس پلیس راهور شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برخی خودروها به دلیل آشنایی با مسیر و یا داشتن تجربه کافی در این شرایط اقدام کنترل خودرو و قبل از ورود به شهر در صورت نیاز وسیله خود را متوقف می کنند تا شاهد خسارت های جانی و مالی نباشیم ولی برخی از موارد اینگونه نیست.

وی از رانندگان وسایل سنگین در این مسیر خواست تا به علائم راهنمایی و رانندگی بیشتر توجه کرده و از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ