درآمد میلیاردی سلبریتی ها از سکونت در ویلاهای شمال

1

شماری از سلبریتی‌ها و چهره‌های پرطرفدار سینمایی و ورزشی، از شکل گیری یک بازار جدید در شمال ایران، درآمدی بسیار کلان تر از فعالیت‌های مرسومشان به دست آورده‌اند و صرفاً با سکونت گاه به گاهی در یک ویلای تفریحی، صاحب آن ویلای میلیاردی شده‌اند؛ رویکردی که ظاهراً با پیشنهاد برخی انبوه سازان در مناطق شمالی ایران آغاز و اکنون مرسوم شده است.

سلبریتی‌های ایران توانسته‌اند در سال‌های اخیر، برخی درآمدهای مشابه سلبریتی‌های سایر کشورها را فعال کنند و اکنون شمار بازیگران، ورزشکاران و سلبریتی‌های اینترنتی ـ که از طریق تبلیغ یک کالا، درآمدهای قابل توجهی کسب می‌کنند ـ رو به فزونی گذاشته و این بازار رو گسترش و در حال توسعه است.

معنی سلبریتی چیست قیمت ویلا فروش ویلا شغل پر سود شغل بازیگری شغل بازیگران سلبریتی های ایرانی درآمد بازیگران ثروت بازیگران اخبار سلبریتی ها

البته سلبریتی‌ها روش‌های دیگری که چهره‌های مشهور غربی به کار می‌برند، نیز برای کسب درآمد به کار گرفته‌اند و از تبلیغ پزشک، دندان پزشک، مزون و کافه و… که می‌روند نیز برای کسب درآمد و یا صفر شدن هزینه‌ها بهره‌برداری می‌کنند و بدین ترتیب، هنرمندان می‌توانند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی ـ که محدودیتی برای چنین تبلیغاتی ندارد ـ برای چندصد هزار تا چند میلیون مخاطب‌شان این تبلیغات مستقیم یا غیرمستقیم را عرضه نمایند.

در این میان؛ اما روش‌های عجیبی نیز برای کسب درآمد در حال گسترش است که بیش از آنکه ابتکار عمل سلبریتی‌ها باشد، مدل‌های تجاری صاحبان برخی کسب و کارها بوده است. عجیب‌ترین روش، واگذاری ویلا با سلبریتی‌ها برای ارزش مضاعف یافتن مجموعه‌های ویلا در مناطق مختلف شمال کشور است؛ رویکردی که در گذشته نیز وجود داشت اما اکنون دامنه وسیع‌تری یافته است.

از گذشته، برخی صاحبان ویلا برای ارزش بخشیدن به یک مجموعه ویلا و حتی فروختن به قیمتی بالاتر از حد معمول، یکی از ویلاها را به قیمتی بسیار نازل به یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ایران یا یکی از بازیگران مطرح می‌فروختند. با توجه به رفت و آمد این چهره‌ها، بازارگرمی صاحب مجموعه ویلا برای فروش سایر ویلاها نتیجه می‌داد و عرضه مجموعه ویلا در کمال شگفتی با استقبال خریداران روبه رو می‌شد.

اکنون شمار سلبریتی‌هایی که این گونه یک شبه صاحب درآمدی میلیاردی می‌شوند، دو رقمی شده و بر خلاف گذشته این تجارت محدود به انگشتان یک دست نمی شود. هم اکنون بسیاری از سلبریتی‌ها، برای چنین ویلاهایی اساساً رقمی پرداخت نمی‌کنند و کاملاً رایگان ویلا به نامشان سند می‌خورد و صاحب یک یا چند ملک میلیاردی در شمال ایران می‌شوند.

البته عدم حضور مکرر این چهره‌ها در ویلاهای واگذار شده و یا فروش سریع این ویلاها، باعث شده تا برخی ویلاسازان نیز دست به کار شوند و تمهیدات و تعهدات حقوقی در قبال واگذاری ویلا در نظر بگیرند. از جمله این تعهدات، عدم امکان واگذاری ویلا برای یک دوره زمانی مشخص (دو تا پنج سال) توسط سلبریتی به غیر و تعهد به بهره برداری مستمر از ویلاست.

تخمین زده می‌شود، یکی از بازیگران که در این زمینه جزو اولین‌ها بوده، درآمدش در چند سال اخیر از این طریق و با مالکیت تعداد قابل توجهی ویلا در نقاط مختلف شمال کشور، از مجموعه دستمزدهایش در سینما و سایر شاخه‌های هنری که فعال بوده، بیشتر بوده است؛ هرچند به دلیل عدم شفافیت درآمدهای چهره‌ها در ایران و عدم علاقه مندی صاحبان کسب و کارها به علنی شدن جزئیات این توافق‌های مالی، نمی‌توان ارزیابی دقیقی داشت.

هرچند طیف وسیعی از چهره‌های ورزشی و هنری ایران از دستیابی به چنین درآمدهای محروم هستند، برخی چهره‌ها که لزوماً بازی درخشانی ندارند، به چنین درآمدهای کلانی دست می‌یابند که جزو مزیت‌های برخورداری از طرفداران میلیونی و محبوبیت و نه الزاماً به منزله موفقیت حرفه‌ای است. دور از انتظار نیست که چنین روش‌های کسب درآمد بیش از اینها گسترش یابد.

معنی سلبریتی چیست قیمت ویلا فروش ویلا شغل پر سود شغل بازیگری شغل بازیگران سلبریتی های ایرانی درآمد بازیگران ثروت بازیگران اخبار سلبریتی ها

این فضا البته بسترساز حواشی نیز شده و برخی برای ارزش بخشیدن با املاکشان، بخشی از املاک و یا املاک جنبی را در مالکیت چهره‌های سیاسی، فرهنگی یا ورزشی می‌خوانند و در واقع بدون بخشیدن ویلا سعی می‌کنند از مزایای تبلیغاتی بهره برداری کنند که در مواردی ـ به ویژه درباره سیاسیون ـ منجر به حواشی و دردسرهایی برای صاحبان املاک که چنین شایعاتی به راه انداخته بودند، شده است؛ بنابراین، اگر قصد خرید ویلا در همسایگی فلان بازیگر زن یا مرد سینمای ایران را دارید، ابتدا مطمئن شوید که واقعاً او صاحب ویلاست و سالی یک بار سری به ویلا می‌زند!

منبع : تابناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یاد خدا می گوید

    وَأَقِمِ الصَّلَاهَ طَرَفَیِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِّنَ اللَّیْلِ ۚ إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ ۚ ذَٰلِکَ ذِکْرَىٰ لِلذَّاکِرِینَ ﴿١١۴﴾ «هود» در دو طرف روز [بامداد و واپسین] و پاسی از شب، نماز را به پا دار که زیباییها زشتیها را از میان بر میدارد و این یاد آوری است برای کسانیکه یاد خدا باشند.(۱۱۴)