ماجرای شیرخشک های آلوده و همسر مهناز افشار چیست؟

4

توضیحات جنجالی مهناز افشار درباره پرونده شوهرش در دادگاه

مهناز افشار درباره واردات شیرخشک‌های فاسد از سوی همسر اصلاح طلبش یاسین رامین  توضیحاتی را ارائه داد.

بالاخره بعد از گذشت بیشتر از یک سال از بازداشت یاسین رامین همسر دوم مهناز افشار این بازیگر در نشست پویش «بدسرپرست تنهاتر است» مجبور شد درباره ارتباط این بازداشت با واردات شیرخشک آلوده سخن گوید.

همسر مهناز افشار مهریه مهناز افشار لو رفته مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار شغل یاسین رامین بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین اینستاگرام مهناز افشار ازدواج مهناز افشار

واکنش مهناز افشار به اتهامات شوهرش

خبر ۲۴ آبان ۱۳۹۶

مهناز افشار گفت: وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که درباره همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام، چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت، همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.

وی تأکید کرد: من یک مادرم، یک انسانم، و این موضوع که درباره پرونده همسرم مطرح شده برای من قطعاً مهم است چون حتما به این فکر می‌کنم که فرزندم را با چه پولی بزرگ می‌کنم. فرض بگیریم که من استقلال مالی داشته باشم و از درآمد همسرم ارتزاق نکنم، اما به هر حال باید بدانم همسرم چه انسانی است. مطمئن باشید من هم به اندازه شما پیگیر این موضوع هستم چون وقتی در حال انجام یک فعالیت اجتماعی هستم، پیگیری این موضوع هم جزو فعالیت‌های من محسوب می‌شود. مطمئن باشید من در کنار شما و حتی جلوتر از شما نگران و دغدغه‌مند این موضوع خواهم بود.

این بازیگر سینما گفت: من معتقدم سکوت هیچ کمکی به ما نمی‌کند و از تمام افرادی که موضوع شیرخشک‌ها را مطرح کردند ممنونم، چون این موضوع باید مورد رسیدگی قرار بگیرد، اما مساله اینجاست که اگر هم چنین موضوعی صحت داشته باشد، این یک موضوع صرفا شخصی است؟ عده‌ای می‌گویند یاسین رامین سال‌ها پیش شیرخشک فاسد از طریق هلال احمر وارد کرده و باعث مرگ و کور شدن بعضی نوزادها شده، یعنی یاسین از کشور آلمان شیرخشک فاسد خریده، فروخته به هلال احمر و هلال احمر وارد کرده و از وزارت بهداشت مجوز گرفته و از گمرک ترخیص کرده و شرکت‌های پخش کننده آن را پخش کردند و خانواده‌ها خریداری کردند و بچه ها مسموم شدند. اگر این حرف صحت داشته باشد، خیلی‌ها باید جوابگو باشند؛ هلال احمر، وزارت بهداشت، گمرک، دولت، توزیع‌کننده‌ها و … چطور است که مدارک این موضوع در پزشکی قانونی، کلانتری، قوه قضاییه، وزارت بهداشت و بقیه نهادها وجود ندارد و پیگیری نمی‌شود؟ در واقع می‌خواهم بگویم این سوال را نباید از من بپرسید که چنین اتفاقی افتاده یا نیفتاده چون تایید یا تکذیب من وجاهتی ندارد، این سوال را باید از نهادهای مسئول بپرسید و اگر یاسین رامین در جمهوری اسلامی با همه این نهادها تبانی کرده و این جنایت اتفاق افتاده دیگر موضوع اصلاً شخصی نیست و باید در ابعاد ملی به این موضوع رسیدگی شود آن هم بدون سانسور، شفاف و علنی نه در اتاق بسته بدون حضور خبرنگاران.

همسر مهناز افشار مهریه مهناز افشار لو رفته مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار شغل یاسین رامین بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین اینستاگرام مهناز افشار ازدواج مهناز افشار

افشار در پاسخ به اینکه خودش از همسرش درباره صحت یا سقم این موضوع سوال پرسیده یا نه، گفت: سال‌ها پیش این موضوع مطرح شد، دقیقا از زمانی که ما ازدواج کردیم ناگهان مساله نوزادها مهم شد و نمی‌دانم چرا قبل از آن، این شبهه را مطرح نمی‌کردند. به هر حال من همان اوایل از ایشان پرسیده‌ام و برای چیزی که اصلاً وجود خارجی ندارد و تحقیق هم کرده باشی، شنیدن یک کلمه کافی است؛ نه.

خبر ۵ آذر ۱۳۹۶

مهناز افشار در گفت و گویی تصویری، منکر پرونده شیرخشک همسرش شد و مدعی شد یاسین رامین به دلیل پرونده دیگری تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است؛ پرونده‌ای که این بازیگر سینما حاضر نشد درباره‌اش توضیحاتی ارائه کند.

 مهناز افشار در گفت وگویی تصویری با فریدون جیرانی درباره حواشی که مدت‌هاست او را فرا گرفته توضیح داد و کوشید از کمند نقدها برگزید. این بازیگر سینما در بخشی از این گفت و گو درباره حواشی مستمر پیرامون ازدواجش با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین گفت: مسائلی که درباره ازدواجم، سن همسرم، و موضوعاتی مثل پرونده شیرخشک همگی اذیت کننده بود.

این بازیگر زن سینما که پیش از این در جریان یک نشست خبری کوشیده بود، جانب همسرش را نگیرد و خواستار پیگیری قضایی برای مشخص شدن اصل ماجرا شده بود، این بار موضع دیگری گرفت و از یاسین رامین دفاع کرد و منکر وجود چنین پرونده‌ای شد: با هلال احمر و وزارت بهداشت صحبت کردم و می‌گویند چنین چیزی و پرونده‌ای وجود ندارد.

مهناز افشار ادامه داد: الان هم همسرم پرونده‌ای دارد که نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. اما به حکمی که به حق و در نهایت عدالت صادر شود راضی هستم؛ و از همه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم درباره این موضوع شفاف صحبت کنم و می‌گویم همسرم در موضوع شیرخشک دستی نداشته است!

با هلال احمر و وزارت بهداشت صحبت کردم و می‌گویند پرونده‌ شیرخشک وجود ندارد! / همسرم پرونده‌ای دارد که نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم / این جذابیت برای من وجود داشت که شبیه یک خواننده هستم!

او درباره دیگر حواشی روابط شخصی‌اش که به محیط سینما نیز سرایت کرد، نیز گفت: اولین بار خانم برومند درباره مهریه من صحبت کردند. ۱۰ شاخه گل نرگس مهریه من است. لیانا دخترم هم جایی متولد شد که پدرش متولد شده؛ در آلمان. مهم نیست در کجا به دنیا آمدی عملکردت در آینده مهم است و نشانه شخصیت توست.

مهناز افشار که با دیپلم تجربی وارد فضای سینما شد و به واسطه شباهت به گوگوش در سینما مورد توجه قرار گرفت، درباره حضور او و امثال در تئاتر که با انتقادهای برخی اهالی تئاتر نیز مواجه شده، توضیح داد: اولویت کاری‌ام سینماست اما با خودم عهد کرده‌ام که سالی یک تئاتر بازی کنم تا ساخته شوم. آماده بودم در سینما دیده بشوم. در دوران دبیرستان که به من می‌گفتند شبیه یک خواننده هستم، این جذابیت برای من وجود داشت که شبیه یک آرتیست هستم. در ۱۸ سالگی وارد سینما شدم. و برایم جدی نبود.

او درباره رابطه اش با گلزار نیز عنوان کرد: من و محمدرضا گلزار همدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم و می‌دانیم چه چیزی ممکن است ما را درباره یکدیگر بهم بریزد. زمانی رسید که فکر می‌کردم دیگر فرصت درجا زدن نیست آن هم وقتی منتقدان به من جایزه می‌دهند یا کارگردان‌های مهم به من پیشنهاد می‌‌دهند کم هوشی بود اگر به انتخاب‌هایم دقت نمی‌کردم. معتقد هستم ما با اشتباهاتمان شکل می‌گیریم و مهم این است که برطرف‌شان کنیم. من آدم جنگجویی هستم.

همسر مهناز افشار مهریه مهناز افشار لو رفته مهناز افشار عکس لو رفته مهناز افشار شغل یاسین رامین بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین اینستاگرام مهناز افشار ازدواج مهناز افشار

او در عین حال درباره بازیگرانی که رابطه بهتری در بازیگری با آنها دارد، گفت: محمدرضا گلزار، رضا عطاران، لیلا حاتمی، ساره بیات و هومن سیدی کسانی هستند که ارتباط خوبی در بازی با آنها دارم.

افشار درباره غیبت بسیار طولانی اش در تلویزیون نیز، وضعیت موجود را نتیجه عدم ارتباط مثبت میان او و عوامل صداوسیما خواند و به صورت کوتاه، اشاره کرد: با تلویزیون رابطه‌ام خوب نیست و اگر پیشنهاد کاری بشود بازی نمی‌کنم.

در جریان این گفت و گو، فریدون جیرانی چالش جدی را برای مهناز افشار ایجاد نکرد و پرسش‌ها درباره نقدهایی که نسبت به عملکرد این بازیگر وجود دارد را به صورت گذرا و بسیار ملایم مطرح کرد، تا بدین ترتیب از پرتنش شدن فضای گفت و گو جلوگیری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. یاد خدا می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    وَالَّذِینَ إِذَا فَعَلُوا فَاحِشَهً أَوْ ظَلَمُوا أَنفُسَهُمْ ذَکَرُ‌وا اللَّـهَ فَاسْتَغْفَرُ‌وا لِذُنُوبِهِمْ وَمَن یَغْفِرُ‌ الذُّنُوبَ إِلَّا اللَّـهُ وَلَمْ یُصِرُّ‌وا عَلَىٰ مَا فَعَلُوا وَهُمْ یَعْلَمُونَ ﴿١٣۵﴾ أُولَـٰئِکَ جَزَاؤُهُم مَّغْفِرَ‌هٌ مِّن رَّ‌بِّهِمْ وَجَنَّاتٌ تَجْرِ‌ی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ‌ خَالِدِینَ فِیهَا ۚ وَنِعْمَ أَجْرُ‌ الْعَامِلِینَ ﴿١٣۶﴾ «آل عمران» و آنان که چون کار زشتى کنند، یا بر خود ستم روا دارند، خدا را به یاد مى‌آورند و براى گناهانشان آمرزش مى‌خواهند -و چه کسى جز خدا گناهان را مى‌آمرزد؟ و بر آنچه مرتکب شده‌اند، با آنکه مى‌دانند [که گناه است‌]، پافشارى نمى‌کنند. (۱۳۵) آنان، پاداششان آمرزشى از جانب پروردگارشان، و بوستانهایى است که از زیر [درختان‌] آن جویبارها روان است. جاودانه در آن بمانند، و پاداش اهل عمل چه نیکوست. (۱۳۶)

  2. ماندانا می گوید

    مهنازافشار اول ازدواجش تو مصاحبه ای گفت با همسرش هم سن هست حتما شمای خبرنگار یادته بعد سه سال از ازدواجش میگه شوهرش چهارسال کوچکتره ! میدونی سن اینا مهم نیست
    دروغگویی زشته. در خارج به بچه ها یادمیدن در هیچ شرایطی دروغ نگن حتی اگه به ضررشونه
    حالا تازه حرف مرضیه برومند که درست از آب در اومد و به گفته خود مهناز شوهرش زندان بابت بیت الماد بوده! عجب زن نازنین و صادق و شجاعیه مرضیه برومند.کاش صداقت و شجاعت در همه بود و ملاحضه … رو نمیکردن چون … از بیت المال اونم هلال احمرو #شرم آوره و با جان مردم مرتبطه

  3. محسن می گوید

    خدا لعنتش ن کنه فقط به فکر پول و منافع خودشون هستن امثال این زن و شوهر

  4. صبار سلیمانی می گوید

    قاتل .قاتل است چه مهناز افشار وشوهرش وچه مهسا کووله قاتل وخانواده اش وچه پدر ومادر کیان که فرزند خود را با اگاهی به طرف تروریستها بردند وکشته شد وحالا این مدعیان قاتل طلبکار هستند . مهسا کو مله تروریست ###