رژیم غذایی محمدرضا گلزار و نیوشا ضیغمی برای تناسب اندام و زیبایی + عکس

5

اولین معضل چهره‌های هنری این است که هنگام فیلمبرداری نمی‌توانند برنامه ورزشی و تغذیه مناسبی را دنبال کنند و درنتیجه ممکن است دچار اضافه وزن و چاقی شوند یا تناسب‌اندام‌شان به هم بخورد.

همسر نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی ازدواج محمدرضا گلزار آرایشگاه نیوشا ضیغمی niusha zeighami

شاید فکر می‌کنید بعضی چهره‌های مشهور سینما برنامه غذایی و رژیم‌های عجیب و غریبی را دنبال می‌کنند و به همین دلیل همیشه زیبا و خوش‌اندام هستند. درست که ورزش و سبک زندگی سالم در جوانی و تناسب‌اندام تاثیر دارد اما برای رسیدن به وزن و اندام ایده‌آل به‌دنبال رژیم‌های عجیب و غریب نباشید.

اگر برنامه مشخصی را دنبال کنید و البته جدیت و پشتکار به خرج دهید خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید لاغر می‌شوید و چربی‌های اضافه را می‌سوزانید. دکتر سعید ساسانی، متخصص طب ورزشی و تغذیه، عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی بدنسازی (IFBB) و دبیر کمیته پزشکی فدراسیون آسیایی تناسب اندام و بدنسازی (AFBF) برنامه تناسب‌اندام چند چهره سینمایی و ورزشی را تنظیم کرده است. او اهداف هر یک از این افراد و البته برنامه غذایی و ورزشی آنها را توضیح می‌دهد و در پایان یک برنامه چربی‌سوزی برای خوانندگان ایده‌آل درنظر گرفته تا با دنبال کردن آن اندامی متناسب و سالم داشته باشند.

هدف ورزشکاران و هنرمندان متفاوت است

ورزشکاران برای کسب مهارت‌های بیشتر و آمادگی بالاتر در ورزش، تمرینات بدنسازی و رژیم‌های غذایی را دنبال می‌کنند؛ درصورتی‌که چهره‌های هنری به‌دنبال هدف دیگری هستند. در واقع اولین معضل چهره‌های هنری این است که هنگام فیلمبرداری نمی‌توانند برنامه ورزشی و تغذیه مناسبی را دنبال کنند و درنتیجه ممکن است دچار اضافه وزن و چاقی شوند یا تناسب‌اندام‌شان به هم بخورد.

از این رو بعد از پایان فیلمبرداری به متخصص مراجعه می‌کنند تا با دنبال کردن رژیم و برنامه‌هایی که گاهی اوقات سفت و سخت هستند، به تناسب‌اندام و وزن مناسب برسند. مهرداد پولادی، فوتبالیست و مسلم دارابی، از چهره‌های قوی‌ترین مردان ایران از جمله ورزشکارانی هستند که برنامه‌های مرا دنبال کرده‌اند اما چند چهره هنری هم نسبت به تناسب‌اندام‌شان اهمیت می‌دهند که بهتر است با برنامه‌های‌شان آشنا شوید.

برنامه غذایی و تناسب‌اندام محمدرضا گلزار

حدود هفت سال پیش با محمدرضا گلزار آشنا شدم. ارتباط ما در ابتدا به تنظیم برنامه‌های ورزشی و تغذیه‌ای مربوط می‌شد اما در حال حاضر به دوستی عمیقی تبدیل شده که تا به امروز ادامه دارد. گلزار از کودکی به ورزش علاقه‌مند بوده و اسکی را از دوران کودکی دنبال می‌کند و البته جزو والیبالیست‌های حرفه‌ای است.

همسر نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی ازدواج محمدرضا گلزار آرایشگاه نیوشا ضیغمی niusha zeighami

مشکل گلزار چه بود؟ زمانی که گلزار به من مراجعه کرد مشکلش این بود که در زمان فیلمبرداری نمی‌توانست برنامه غذایی و تناسب‌اندام را دنبال کند، بدنش از فرم خارج می‌شد و فشردگی کار او را از برنامه ورزشی‌اش دور می‌کرد. در نتیجه می‌خواست بدنش همچنان روی فرم باشد. بهترین راه برای فرم‌دهی سریع بدن شروع تمرینات بدنسازی و دنبال کردن رژیم سفت و سخت غذایی است که گلزار به کمک آن توانست به هدفش برسد. او یکی از با اراده‌ترین افرادی است که تا به حال دیده‌ام.

برنامه تناسب‌اندام گلزار به چه شکل است؟ او هر روز به باشگاه می‌رود و تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کند. هدف گلزار در حال حاضر حجم سازی نیست، بلکه می‌خواهد اندامی متناسب داشته باشد. در پایان تمرینات ۴۰ دقیقه تا یک ساعت بر روی تردمیل تمرینات هوازی را انجام می‌دهد. این کار به چربی‌سوزی کمک می‌کند، یعنی در ابتدا عضله‌سازی و سپس برنامه چربی‌سوزی را دنبال می‌کند و مدت زمان برنامه روزانه او دو تا دوساعت و نیم است که گاهی فشرده‌تر شده و شش روز در هفته باجدیت دنبال می‌شود.

چطور رژیم می‌گیرد؟ رژیم غذایی گلزار شامل غذاهای آبپز و کبابی و سبزیجات مختلف است و به مقدار مجاز می‌تواند از نان و هیدرات‌های کربن استفاده کند. این رژیم معمولا تا دو ماه بعد از پایان دوره فیلمبرداری دنبال می‌شود تا بدن روی فرم بیاید و بعد از آن می‌تواند برنامه‌اش را سبک‌تر کند.

نیوشا ضیغمی و سبک زندگی سالم

نیوشا ضیغمی چهره دیگری است که به تناسب‌اندام و انتخاب رژیم غذایی سالم اهمیت می‌دهد. او از غذاهای فست‌فود استفاده نمی‌کند، میوه و سبزیجات فراوانی در برنامه غذایی‌اش وجود دارد، چای را بدون قند می‌نوشد و در مجموع به رژیم غذایی‌اش توجه زیادی دارد. با این وجود مدت زمانی که در گروه فیلمبرداری است باید تابع وضعیت تغذیه‌ای گروه باشد و نمی‌تواند رژیم غذایی معمولش را دنبال کند.

همسر نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی ازدواج محمدرضا گلزار آرایشگاه نیوشا ضیغمی niusha zeighami

از این رو بعد از پایان دوره فیلمبرداری رژیم غذایی مناسب و ورزش منظمی را درپیش می‌گیرد. در حال حاضر مرتب ورزش می‌کند و هر روز عصر‌ها برای ورزش به یک باشگاه بدنسازی در شمال‌غرب تهران می‌ورد. برنامه ورزشی او بیشتر شامل تمرینات هوازی مانند ورزش با تردمیل، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی یا الپتیکال است که سبب چربی‌سوزی می‌شود.

همسر نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی ازدواج محمدرضا گلزار آرایشگاه نیوشا ضیغمی niusha zeighami

برنامه رژیم غذایی نیوشا ضیغمی شامل مواد پروتئینی مانند گوشت و مرغ، میوه و سبزیجات است و نان، برنج، چربی و سرخ‌کردنی‌ها را مصرف نمی‌کند، ضمن اینکه من و نیوشا ضیغمی در زمینه دیگری هم با یکدیگر همکاری داریم و در هفته‌ چند روز در بخش لاغری و تناسب‌اندام کلینیک زیبایی او مشغول به کار هستم.

برنامه ورزشی و غذایی رضا کیانیان

آشنایی من و رضا کیانیان کاملا اتقافی بود. درواقع برادرزاده‌اش از مراجعه‌کنندگان من بود و مانند یک فرد عادی از من وقت گرفت. هدفش این بود که به تناسب‌اندام برسد و در کنار آن چربی‌سوزی و عضله‌سازی هم داشته باشد. رضا کیانیان همیشه روی وزنش کنترل داشت و خودش می‌دانست که چطور باید وزنش را کم کند یا به تناسب‌اندام برسد.

همسر نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی ازدواج محمدرضا گلزار آرایشگاه نیوشا ضیغمی niusha zeighami

همان‌طور که برای بازی در فیلم خانه‌ای روی آب توانسته بود به‌خوبی وزن بگیرد و پس از آن دوباره به وزن متناسب برگردد. اما به‌تازگی احساس می‌کند چند سالی است که نیازهای تغذیه‌اش تغییر کرده و شاید نیاز دارد که مقداری چربی‌سوزی و عضله‌سازی را در برنامه‌اش داشته باشد. در فروردین ماه امسال به من مراجعه کرد و در حال حاضر برنامه غذایی، ورزشی، مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی را دنبال می‌کند. او هفته‌ای سه روز صبح‌ها به باشگاه می‌رود.

رژیم و ورزش‌های نسرین مقانلو

یک سال و نیم پیش بود که نسرین مقانلو از بابت اضافه وزنش نگرانی داشت و بعد از مراجعه به مطب من تصمیم گرفت رژیم و برنامه‌های ورزشی را دنبال کند. در ابتدا تصور می‌کرد که این کار برایش دشوار است اما با اجرای برنامه‌ها به اهدافش رسید. برنامه او متمرکز بر چربی‌سوزی بود و درمورد مصرف مواد غذایی محدودیت زیادی داشت. تنها می‌توانست میوه و سبزیجات و مواد غذایی کبابی و آبپز را مصرف کند.

همسر نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی ازدواج محمدرضا گلزار آرایشگاه نیوشا ضیغمی niusha zeighami

هر روز صبح‌ها به باشگاه می‌رفت و طبق روال ورزش می‌کرد و سه روز در هفته عصر‌ها هم برنامه روزشی منظمی داشت. در حال حاضر به شرایط بدنی مناسبی رسیده و شدت تمریناتش نسبت به گذشته کمتر شده است. (زندگی ایده آل)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. تانیا می گوید

    مثلا نیوشا ضیغمی خیلی خوش هیکل که برنامه رژیمش و نوشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. سید علی می گوید

    نیوشا که کلکسیونه چربیه شهره لرستانی رو مینوشتین معقول تر بود والا

  3. مهتاب می گوید

    جوووووونم آقای گلزار واقعا بااراده اس و بسیییییییییار خوش هیکل.

  4. کسرا می گوید

    نیوشا ضیغمی رژیم نگه میداره اینقدر چاقه؟اگه رژیم نگه نداره چی میشه؟؟؟؟؟

  5. تعجب می گوید

    کجاش چاقه من قراره کسی نی قلیون باشه که خوش هیکل حساب شه من که خیلی هیکلشودوست دارم