رقص شرعی محمدرضا گلزار با آیشواریا رای در سلام بمبئی! + عکس

53

همه آنچه می خواهید از پشت پرده حضور آیشواریا رای به عنوان بازیگر مقابل محمدرضا گلزار در فیلم «سلام بمبئی» بدانید، پیش روی شماست.

همسر محمدرضا گلزار همسر آیشواریا رای فیلم جدید آیشواریا رای عکس آیشواریا رای شوهر آیشواریا رای رقص آیشواریا بیوگرافی آیشواریا رای ازدواج محمدرضا گلزار آیشواریا و گلزار

قربان محمد پور کارگردان راجع به توقف فیلم سلام بمبئی عنوان داشت: پس از انصراف تهیه کننده قبلی ،حسن دادخواه با دیگر دوستان تهیه کننده مذاکره کردیم که با ۲ نفر از این دوستان به توافق رسیدیم.

وی افزود: اسامی این دو تهیه کننده را به شورای پروانه نمایش ارجاع دادیم.امیدوارم که هرچه زودتر تکلیف این اثر معرفی شود و سپس یک سفری همراه با تهیه کننده به هندوستان خواهیم داشت و به دیدار تهیه کننده هندی خواهیم را تا به سر محورهای بازیگران، لوکیشن و باقی مسائل  به انتخاب مشخصی برسیم.

قربان محمدپور در رابطه با حضور بازیگر زن مطرح هندی آیشواریا در سلام بمبی گفت: پنچ گزینه بر بازیگر نقش اول زن هندی داریم که اولین انتخاب بنده و تهیه کننده خانوم آیشواریا هستند و اگر به هر دلیلی با این هنرمند به توافق نرسیم با گزینه های دیگر مذاکره می کنیم که لازم به ذکر است که نقش اول زن را حتما یک بازیگر هندی باید نقش آفرینی کند.

۱- صحبت درباره حضور گلزار و آیشواریا رای قبل از دریافت پروانه ساخت «سلام بمبئی» مطرح و نهایی شدن قرارداد با این دو بازیگر به بعد از دریافت پروانه موکول شد. این فیلم چندی پیش از طرف سازمان سینمایی، پروانه ساخت را دریافت کرده است اما هنوز قرارداد مکتوب با این دو بازیگر به امضا نرسیده؛ هر چند تمام مذاکرات شفاهی و توافق های اولیه به انجام رسیده است.

۲- به گفته تهیه کننده این اثر، آیشواریا رای با پرداخت مبلغی حدود ۳ میلیارد تومان در این فیلم حضور خواهد داشت و البته که آمیتا باچان، پدرشوهرش هم به عنوان مشاور کنارش حضور خواهد داشت.

۳- مذاکره با آیشواریا رای از طریق یک واسطه صورت گرفته است. پس از مذاکرات اولیه و اعلام موافقت رای، از طرف آیشواریا رای، آمیتا باچان که به عنوان مشاور این بازیگر عنوان شده است، برای عقد قرارداد کتبی جهت همکاری با این ستاره بالیوود در پروژه سینمایی «سلام بمبئی»، محمدرضا گلزار، قربان محمدپور، کارگردان، حسین دادخواه، تهیه کننده و مدیر تولید این فیلم به هند دعوت شده اند تا قرارداد به صورت کتبی بسته شود؛ سفری که هنوز انجام نشده است.

۴- به گفته تهیه کننده این اثر، آیشواریا رای در این فیلم به صورت کامل حجاب دارد و از هم اکنون این شرط با او مطرح شده و او نیز پذیرفته است: من برای کشور و فرهنگ خودم خط قرمزهایی دارم و همه شروط خود را به آنها گفته ام که پذیرفته شده است؛ به این ترتیب این قضیه شرط شده است که آیشواریا رای در تمام فیلم با حجاب حضور داشته باشد که او هم قبول کرده است. این بازیگر سرشناس هندی همانند دیگر بازیگران زن ایرانی در فیلم بازی خواهد کرد.

۵- فیلم «سلام بمبئی» در سه کشور ایران و هند و فرانسه فیلمبرداری می شود. ۸۰ درصد این کار در هند می گذرد و ۲۰ درصد باقیمانده در فرانسه و ایران می گذرد. تمام سکانس های مربوط به آیشواریا رای در هند فیلمبرداری می شود؛ بنابراین قرار نیست این بازیگر به ایران بیاید. هر چند اگر این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد، از او به عنوان بازیگر دعوت به عمل خواهد آمد.

همسر محمدرضا گلزار همسر آیشواریا رای فیلم جدید آیشواریا رای عکس آیشواریا رای شوهر آیشواریا رای رقص آیشواریا بیوگرافی آیشواریا رای ازدواج محمدرضا گلزار آیشواریا و گلزار

۷- هزینه های تخمین زده شده این پروژه حدود پنج میلیارد تا پنج و نیم میلیارد تومان است که کل پروژه را در کشورهای ایران، هند و فرانسه دربر می گیرد.

۸- قرار است «سلام بمبئی» در کشورهای مختلفی اکران شود. طبق مذاکرات انجام شده میزان فروش فیلم در هر کشور یعنی ایران و هند به آن کشور تعلق دارد و میزان فروش بین المللی هم به نسبت سرمایه گذاری و مشارکت تقسیم خواهد شد.

۹- لوکیشن اصلی این فیلم در هند، شهر مومباست و تهیه کننده هندی آن شرکت ایگل فیلم (Eagle Films) است.

۱۰- در این فیلم به طور کل دو تا سه بازیگر ایرانی بازی خواهند کرد که یکی از آنها یعنی محمد گلزار به توافق شفاهی رسیده و دیگری هنوز انتخاب نشده است. از طرف دیگر ۵ بازیگر هندی دارد. به غیر از رای، گلشن گروور (Gulshan Grover) دیگر بازیگر هندی است که برای عقد قرارداد با او مذاکره صورت خواهد گرفت. همچنین بهروز چاهل که در فیلم «زبان مادری» یکی از نقش های اصلی را بازی کرد در این فیلم نیز بازی خواهد کرد. او همچنین مجری این پروژه است.

همسر محمدرضا گلزار همسر آیشواریا رای فیلم جدید آیشواریا رای عکس آیشواریا رای شوهر آیشواریا رای رقص آیشواریا بیوگرافی آیشواریا رای ازدواج محمدرضا گلزار آیشواریا و گلزارآیشواریا رای و دخترش

 

۱۱- به گفته تهیه کننده، مبلغی که آیشواریا رای برای بازی در «سلام بمبئی» درخواست کرده معادل ۳ میلیارد تومان است که البته پرداخت آن برعهده تهیه کننده هندی است.

۱۲- به گفته کارگردان، ۳۰ درصد فیلم به زبان فارسی و ۷۰ درصد آن به زبان انگلیسی خواهد بود. فیلم دوبله نخواهد شد. سکانس هایی که بازیگران به زبان انگلیسی صحبت می کنند زیرنویس فارسی خواهد شد و برای اکران فیلم در هند نیز این اتفاق برعکس رخ می دهد.

۱۳- به گفته کارگردان به جای رقص و آواز، در فیلمنامه چهار کلیپ طراحی شده و قرار است چهار ترانه به دو زبان فارسی و هندی در کلیپ ها استفاده شود.

۱۴- گویا در چهار ماه گذشته دوازده ترانه در استودیو پارت تست زده شده و قرار است ترانه های دو زبانه را بهروز چاهل و محمدرضا گلزار با هم بخوانند.

۱۵- طبق شنیده ها چهار کلیپ «سلام بمبئی» دو ماه قبل از اکران همراه با قسمت هایی از پشت صحنه فیلم و مصاحبه با بازیگران فیلم وارد شبکه خانگی خواهد شد.

۱۶- شنیده می شود محمدرضا گلزار یک آلبوم موسیقی دارد که به زودی منتشر می شود و قرار است چند قطعه از این آلبوم در فیلم استفاده شود و خواننده هندی ایرانی به نام «بهروز چاهل» هم در این فیلم می خواند.

۱۷- به گفته تهیه کننده در این فیلم رقص و آواز وجود دارد: «این اتفاق در بالیوود مرسوم است و برای مردم هند وجود این مسئله در فیلم مهم است اما رقص و آواز ما به گونه ای نیست که رفتار غیرشرعی جلوه کند. ما در کشور یک نوع رقص داریم که بزرگان دین با آن مخالفند و یک سری رقص ها هم هستند که بزرگان با آن مشکلی ندارند و ما از نمونه دوم در فیلم استفاده می کنیم. الان هر فیلمسازی که در ایران کار می کند مطمئنا خط قرمزها را کاملا می شناسد. ما اگر مسائل شرعی را در فیلم رعایت کنیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

۱۸- این فیلم داستان عاشقانه ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هندوستان است. این دو عاشق هم می شوند اما خانواده دختر با ازدواج آنها مخالف است و باعث دوری این دو از یکدیگر می شوند. یک فیلم کاملا هندی!

۱۹- پیش از این اعلام شد برای بازی در نقش کنار گلزار و آیشواریا رای، فراخوانی داده می شود و مکان و زمان آن اعلام می شود تا علاقمندان به بازیگری و دانشجویان این رشته تست بدهند و توسط تهیه کننده و کارگردان انتخاب شوند. بازیگر این نقش از میان آقایان ۲۵ تا ۳۵ ساله با چهره و قدی متوسط انتخاب می شود و تنها ویژگی که باید داشته باشند، سالم بودن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 53 )
  1. زهرا می گوید

    چه فرقی میکنه ما مگه قبلا آیشواریا ی بدون حجاب و توفیلن=م های هندی دوبله شده از تلویزیون خودمون ندیده بودیم ؟؟

    1. مژی می گوید

      این عکس که فوتوشاپه ولی تعجب نمی کنم اگه این اتفاقا هم بیافته . زنها رو هی محدودتر می کنند بعد مردها میرن با هنرپیشه های زن خارجی همبازی میشن و بعیدم نیست رقص شرعی!!! هم بکنند .

  2. نانا ونک می گوید

    رقص شرعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

  3. ترنم می گوید

    یعنییییییییییییییییییییی وااااااااااااااقعااااااااااااااااااخاااااااااااااااااااااک تووووووووووووووووووووووووووووووووووسرشوووووووووووووووون ترزدن بدین
    باوووازدائشیااکم نمیارن
    اوناجهادنکاح دارن اینارقص شرعی حاشااااااااااااااالهم عجل لولیک الفرج

  4. sharif می گوید

    رقص بازن نامحرم اونهم شرعی …….جالبه

  5. پرى نازه می گوید

    رقص شرعى!!!!!بابااااا اروپایی هاااااااا. فردا فیلمه شرعى هم درمیاد

    1. fareba می گوید

      خدایی لیلا اوتادی که از همه ی این بازیگران خارجی سرتره هم خوشگله هم خوش اندام همه چیزش طبیعیه این پولا از کجا میان به این میدن……

      1. علی می گوید

        به نظر من آیشواریا زیباترین زن دنیاست البته جوونی هاش

  6. احمد می گوید

    فقط امیدوارم اقای گلزار مثل گلشیفته فراهانی باعث شرمساری و بی ابرویی سینمای ایران نشه.

  7. رضا می گوید

    گلزار عادت کرده با ندونم کاریها و…کاریاش خودش رو مضحکه خاص و عام کنه بذارید تو این فیلمم جلوی چشم میلیونها بیننده قر بده و برقصه تا به دلقک بازیهاش بخندیم…..

  8. امیر می گوید

    عامل اصلی بی حجاب و بی حایی در ایران همین بازیگران هستند
    خدا بدادمان برسد

  9. فاطمه می گوید

    پس چرا آنجلیناجولی نیاد تو فیلم بازی کنه آخه این آشواریا چی داره که ۳ میلیارد باید بگیره فقط عروس باچان بزرگه وگرنه بدون آرایش که دو تومان هم گیرش نمیاد چقدر بدبخت شدیم ما ملت ایران

    1. فاطمه چشم آبی می گوید

      آنجلینا جولیم همچین تحفه ای نیست

  10. سونیا می گوید

    ما چقد بدبخت شدیم که منت بازیگرای هندی رو میکشم واقعا برا خودم متاسفم که …..

  11. سونیا می گوید

    گندشو در آوردن این بازیگرا دوست دارم یکی یکی خفشون کنم بجز شهاب حسینی

    1. کیمیا می گوید

      سوووووونیا جون البته همه بد نیستن ها ….

  12. ندا می گوید

    بی صبرانه منتظرم این فیلم و ببینم آیشواریا عشق منه

    1. سجاد می گوید

      چرابی صبرانه منتظر امام زمان (عج) نیستی سلام بمبی دردتو دواه وکمبودهای زندگیتو جبران میکنه لطفا با خدا بازی نکنید

  13. ناشناس می گوید

    اره چشم ابی تو تحفه هستی. اصلا معیار و سبک و اندازه و کلاس بین المللی چیزی سرت میشه یا فقط دهنتو باز می کنی و هرچی دل تنگت می خواد می گی حتما تو این وسط تحفه هستی!! حسابی

    1. فاطمه می گوید

      شما دهنت و ببند بله حالیم میشه ایشون گفتن آیشواریا رای بدون آرایش تحفه ای نیست منم گفتم آنجلینا جولیم تحفه نیست شماهم مودب باش از نظر همین کلاس ومعیار و سبک بین المللی جفتشون برابرن تازه اگه خانم رای هندی نبود اروپایی بود ممکن بود بالاترم بشه

  14. ندا می گوید

    :-///////////////////////////////

  15. سیما می گوید

    نقش اول خانم داستان بیشتر به گلزار میاد . چندش . اوا خواهر که بازیهاش هم مسخره است.

  16. احمد اشرفی نوشنق کارگر اردبیلی می گوید

    نوکر هر دوشون هستم عاشقشونم دست همه بازیگرا را می بوسم

    1. یه نفر می گوید

      اه اه اه …….چرا خودتونو کوچیک میکنین؟؟؟واقعا که ..راستی میشه یکی به من توضیح بده ؟؟؟رقص شرعییییییییییی؟این چه صیغه ایه ؟؟؟بابا مجتهدامون میگن گوش دادن آهنگی که تو رو از یاد خدا دور میکنه و قر میاره توی بدنت حرامه اونوقت قر شرعییییییی!!!!!!!!!!!؟؟؟وا مصیبتاااااا!!!!!!!!!

  17. سیمین می گوید

    فیلمهای محصول مشترک همیشه وجود دارن مثل فوتبالیستها که در کشورهای مختلف بازی میکنند.
    اما آخه اینجور نقشها که دیگه برای این بازیگرها دیر شده که نقش عاشق و معشوق و دانشجو رو بازی کنند مخصوصا آیشواریا که سنش از چهل هم گذشته گلزار هم که نزدیکهای چهله خب البته هنوز هر دوشون خوشگلن ولی همه که سن و سالشونو میدونن نمیدونم این فیلم به چه سرانجامی میرسه.

  18. سينا می گوید

    این گلزار چه حالی داره میکنه واسه خودش!!!!!
    نوش جونش.

  19. avidstar می گوید

    هر۲تاشون خوبن خخ 🙂

  20. غزال می گوید

    انجلینا جولی که خوشکله

  21. مهسا می گوید

    چی بگم والا اینا فقط میخان فروششون بالا بره مطمئنا بیشتر از ۳میلیاردی که به اشواریا میدن گیرشون میاد

  22. حسام ترک قشقایی می گوید

    حسودا

  23. امین می گوید

    سلام دوستان واقعا واسه همه متاسفم
    چرا یه فیلم و بازی کردن صرف دو نفر باهم رو انقد بزرگو و حماسی میکنید
    دو نفر بازیگر حالا میخوان خارجی باشن یا داخلی با هم بازی کنن
    حالا شما یکی میکه خانم ایرانی خوبه یکی میگه گلزار مسخره ست
    بابا چتونه؟؟؟؟؟
    اصلا کسایی مثل شماها هستید که ابروی مملکتو بردید
    اصلا ما ایرانیا همه چیو بزرگ میکنیم
    حالا چی مشه دو نفر با هم بازی کنن من نه از گلزار خوشم میاد نه از بازیگرای هندی،
    ولی یه تجربه ست واسه سینمای ایران
    بابا مگه نخوندید که پول بازیگر هندیو اوان میدن نه تهیه کننده ایرانی؟؟؟؟
    چون اوان هم توی هندستان فروش میکنن
    واقعا واسه برخی دوستان متاسفم
    توی اقتصاد همه صاحب نظرید؟
    توی پزشکی همه نسخه می پیچید؟
    توی سیاست همه کار درستید؟
    توی فرهنگ که رحف اولو میزنید؟
    توی و…..
    حالا برید فکر کنید
    چرا انقد خودتونو جدی میگیرید شما هم یه فردی عادی مثل بنده هستید

    1. mati می گوید

      واقعا باشما موافقم ملت ایران عادت کردن تو هرچی الکی دخالت کنن واقعا خیلی زشته ب جای اینک حمایت کنن اینجوری میکنن

  24. فرامز می گوید

    فاطمه … شو …. به دیگران کارنداشته باش چه ربطی به آنجلینا داره اونو میکشی وسط دهنه …. ببند.

  25. پریسا می گوید

    خیلی دوست دارم که این فیلم رو ببینم حتما خیلی قشنگ میشه البته اگه اجازه پخشش رو بدن و ایرادای. الکی در نیارن

  26. فرنازجوووون می گوید

    واقعا خیلی نازه ایش جیگر منه آیش

  27. رضا می گوید

    یا لل عجب این چه بدعت است که به وجود میارن رقص شرعی در کجای قران و سیره رسول الله امده؟
    سه میلیارد پول مفت میدن به اشواریا باهاش میشه کارخانه زد ۵۰۰جوان ایرانی شاغل کرد
    بعدش هزاران دختر خوشگل تر از این تو ایران داریم دیدنی تر
    بعدش مضمون و معنی فیلم بی محتواس بازم عشق و عاشقی

  28. فرید می گوید

    گلزار خودشو هم تراز باهندی ها کرده … بر سرش

  29. لی هونگ کی می گوید

    وا مگه میشه مگه داریم

  30. مجید می گوید

    ما بدبخت واسه یه خورده پول گرفتاریم اونوقت اینارو ببین

  31. آویسا می گوید

    بی صبرانه منتظر اکران این فیلم هستم خواهشن توهین نکنید بعد یه عمری قرار یه فیلم درست و درمون ببینیم حالا برفرض گلزار رقصید چی میشه اسلام میره زیره سوال خجالت بکشید

    1. فاطمه بانو می گوید

      چرا اسلام نره زیر سوال؟ رقص شرعی خو نداشتیم اگه تازگیا اومده باشه
      ها اگه هم داشته باشیم دیگه هر جور باشه رقص با نامحرم شرعیشنیس مگه اینکه روشن فکرای امروزی با خدا صحبت کردن خداهم گفته باش هر چی شما میگین(استغفروالله)

    2. سجاد می گوید

      اسلا دین مطرح درجهان فعلی شناخته شده امروزه هرکس تابع رفتار خودش است درسته کار این اشخاص مطرح به اونچه که معتقد هستند زیر سوال میره ولی بدانند خدا با دین هرکس سرکار داره آقای گلزار خاسته یاناخسته وارد بازی دنیاشده باعث حقارت دین اسلام شده ما باورداریم که در دنیای مادی ودنیای اخرتی هیچ حماقتی بی جواب نیست وخداباکسی بازی نمی کند بخدا قسم میخورم من بابسیای از اجنه روح مردگان سرکار داشتم فقط خدا باانسانهای پاک سر کار داردجان امام زمان بیاید خودمان را ارزان نفروشیم بهشت بهای کمی نیست که به اسانی بدست بیارید والسلام

  32. باران می گوید

    کلی. بازیگر خوب تو ایران داریم درست ولی اجازه رقصیدن با گلزار را ندارن اینام خیلی راحت میرن با کشورهای دیگه فیلم میسازن که با بهانه همکاری دهن ملت بسته بشه

  33. محسن می گوید

    بابا چرا اینجوری میکنین مگه قراره تهیه کننده ایرانی پول ایشواریا رو بده هندیا خودشون میدن بعد جوری سینمای هند رو مسخره میکنین انگار ایران هالیووده بابا هرچی باشه اونا از ما جلو ترن

  34. mati می گوید

    هر۳تارو دوس دارم امیدوارم فیلم خوبی بشه زودتر اکران بشه

  35. نگار می گوید

    چرا فکر میکنید روشن فکری یعنی رفتار گلزار به ما ربطی نداره؟در تمام دنیا رفتار بازیگران زیر نظر مردم.و سلبریتی نیوز از دارن.از طرفی این افراد به نوعی الگوی جامعه هستن،پس اینکه بعضی ها میگن به ما چه چیکار میکنه کاملا اشتباه.بعدش هم حداقل به اسم اسلام همه کار نکنید رقص شرعی.و… بسه تو رو خدا.

  36. نسیم76 می گوید

    اله یه دانه من خوشگله دا هشکس .

  37. امیرعلی می گوید

    رقص شرعی اره…خوبه مام یاد گرفتیم

  38. یاسمن می گوید

    سلام
    دوستان بنظر من اظهار نظر های این چنینی فایده ای نداره و هرکس با افکار خودش پیش میره حالا در هر موردی…و الان واقعا چیزی جز خرف نیستن….وقتی دیتتون بجایی بند شد…وقتی در موقعیتی قرار گرفتین که میتونستین کاری کنین انقدر اظهار نظر داشته باشین…میگین رقص شرعی؟؟اره بنظر منم چرته…ولی نظر من فقط برای خودمه…اینا که اذنشو گرفتن و فیلمشونم میسازن….نمیگم بی تفاوت باشیم….میگم سنجیده سخن بگین و البته “به جا”
    و کار این تحیل ها برای کاردانشه…بریم بجای فقط حرف(البته صحبت هم لازمه اما نه کافی)ب جایی برسیم که برای مسئله ها و موضوع های مهم فقط صدامون در نیاد،که عمل هم داشته باشیم
    و هیچ وقت توهین کار درستی نبوده
    ???????????

  39. یاسمن می گوید

    دیتتون=دستتون

  40. بیاییم زینت اسلام باشیم می گوید

    بعضی ازبازیگرادیگه گندشودراوردن مگه شما مسلمون نیستین مگه شیعه علی نیستین علی ازماها این جور دین داری رومیخواد خودتون کلاهتونوقاضی کنین مطمئن باشین همونجوری که ما کوفیارولعنت میکنیم که امام حسینوتنها گذاشتن یه زمانیم مطمئن باشیم مارولعنت میکنن که مهدی فاطمه روول کردیم
    رقص شرعی؟؟اصلامیدونین شرع چی هست ؟؟
    سرکی روکلاه میذارین خدارو؟؟واقعا ننگتون بادکه دارین ابروی دین محمدی رومیبرین یه روزی بایدتاوان بدیما
    جواب خون شهیداروبایدچجوری بدیم‌ها؟؟؟
    فرق ماکه ادعای شیعه داریم واینکارارومیکنیم بااونی که میگه من لاییکم وهمینکارارومیکنه چیه؟؟
    انقدامام زمان روازخودمون ناامیدنکنیم
    انقدپشتشوخالی نکنیم
    بیایدپای عشقمون به خداباشیم

  41. دختری باحجاب روسری می گوید

    به افتخارِ مشهورها ومعروف ها توی این دنیا فرشِ قرمز پهن میکنن، مشهورها با افتخار قدم رویِ فرش قرمز میزارن، همه به افتخارشون دست میزنن وباشادی فریادمیزنن، ازشون امضاء میگیرن، کنارشون عکس یادگاری میگیرن،خانومها ودخترایی جوون اما بی شرم تمام هوش وحواسشون میشه اون آقایِ مشهور و باهم در عشق ورزیدن بهش رقابت میکنن واسم خودشونو میزارن طرفدار ، یه سری پسرا و آقایون عاری از حیا هم فریفته ی چهره و رفتار خانومهای معروف میشن.
    باید دید توی اون دنیا هم برای افرادی که ناخودآگاه با رفتارهای مخالف و متضاد با دستورات خداوند در قرآن وسخن معصومین ، هر حروم وحلالی رو نادیده گرفتن ، آیا فرش قرمزی پهن میشه یا نه ؟؟؟
    اینجا دنیای ازبین رفتنییه که ما خیلی باورش کردیم وجدی گرفتیمش. کاش از اشتباهاتمون دست برداریم وتا مهلت هست، برگردیم ولی حقیقت اینه که هیچکدوممون نمیدونیم یک دقیقه بعد از این هستیم یا ((بر اثر حادثه ای )) نیستیم. اینجا فقط دنیایِ امتحانه نه دنیایِ رقص و آواز. اینجا دنیای زندگی کردن در عالَمِ واقعیته و بعدم روبرو شدن با نامه ی اعمال.

  42. دختری باحجاب روسری می گوید

    برای دنیایِ خودت چنان عمل کن که گویا در دنیا تا ابد زندگی می کنی و برایِ آخرت خودت چنان عمل کن گویا همین فردا خواهی مُرد.
    حضرت علی علیه السلام