ارتباط نامشروع بازیکن معروف فوتبال با دختر شایسته ولز

8

چندی قبل نیز رابطه نامشروع رایان گیگز با دختر شایسته ولز فاش شده بود.

 برادر رایان گیگز ، رودری ، بعد از انتشار اخباری مبنی بر رابطه رایان و همسرش ، ناتاشا، از همسرش  جدا شد. یک نشریه انگلیسی در ادعایی جنجال برانگیز اعلام کرده بود گیگز با همسر برادرش در ۸ سال اخیر رابطه داشته است.

ولزی منچستریونایتد همسر رایان گیگز فساد جنسی فوتبالیست ها فساد جنسی در اروپا رابطه ایموژن تامس دختر شایسته ولز بیوگرافی رایان گیگز بازیکن معروف ایموژن تامس ارتباط نامشروع دختر شایسته ارتباط نامشروع بازیکن ارتباط نامشروع

روابط رایان گیگز و ناتاشا از سال ۲۰۰۳ و زمانی که گیگز مجرد بود و ناتاشا هنوز با رودری آشنا نشده بود، آغاز شد اما بعد از اینکه هر دو آنها ازدواج کردند، ادامه پیدا کرد.

ولزی منچستریونایتد همسر رایان گیگز فساد جنسی فوتبالیست ها فساد جنسی در اروپا رابطه ایموژن تامس دختر شایسته ولز بیوگرافی رایان گیگز بازیکن معروف ایموژن تامس ارتباط نامشروع دختر شایسته ارتباط نامشروع بازیکن ارتباط نامشروع

بازیکن ولزی منچستریونایتد که آینده ورزشی اش بعد از رسوایی های اخیر در سایه ای از ابهام قرار گرفته  برای روبرو نشدن با رسانه های این کشور از انگلستان خارج شده است.

چندی قبل نیز رابطه نامشروع رایان گیگز با  ایموژن تامس”  دختر شایسته ولز در سال ۲۰۰۳ و مجری یک برنامه تلویزیونی در انگلستان فاش شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. دختری باحجاب روسری می گوید

    اینم از تاثیرات دائم الخمر بودنه. از چنین آدمایی جز این توقعی نمیشه داشت.

  2. دختری باحجاب روسری می گوید

    مردی از امام صادق علیه السلام سوءال نمود چرا خداوند گوشت خوک وشراب را حرام نموده است؟ امام صادق
    علیه السلام در پاسخ فرمودند؛ خداوند بلندمرتبه چیزی را حلال ننموده وچیزی را حرام نکرده مگر برای حفظِ مصالحِ خودِ مردم. نه آنکه بنابر میلِ خود نسبت به چیزی آن را حلال نموده وبه خاطرِ بی میلیِ خود نسبت به امری آن را حرام کند. زیرا خداوند که خالقِ بندگانش می باشد، می داند چه چیزهایی سببِ قوامِ جسم وروحِ آنها میشود، پس آنها را حلال نموده و میداند چه چیزهایی برای روح وجسم انسان ضرر دارد، آنها را حرام فرموده، برایِ مثال گوشت خوک را حرام نموده زیرا سببِ بی غیرتی وفسادِ اخلاق میشود وشراب را حرام نمود زیرا شرابخواری موجبِ ارتعاش ولرزشِ بدن است و مُرُوَت و جوانمردی را از شخص زائل می کند وشخصِ مشروبخوار را به تمامِ امورِ زشت وقبیح از قبیلِ ارتباطات نامشروع حتی با محارم و آدم کشی و هر فتنه ای
    می کشانَد.

  3. دختری باحجاب روسری می گوید

    آنچه که زیادش حرام است، کمترین حد وکمترین مقدار آن نیز حرام است.
    حضرت علی علیه السلام

  4. دختری باحجاب روسری می گوید

    امام رضا علیه السلام فرمودند ؛
    خداوندِ بلندمرتبه هیچ خوردنی ونوشیدنیی را حلال نکرده است مگر آنکه در آن منفعت وصلاحی بوده وهیج خوردنی ونوشیدنیی را حرام ننموده مگرآنکه در آن ضرر و مرگ و فسادی بوده است . پس آنچه که مفید و مقوی وباعثِ تقویت آن شود، حلال شده است.

    کتاب مستدرک الوسائل، جلد۱۶، صفحه یِ۳۳۳

  5. دختری باحجاب روسری می گوید

    شخصی به امام صادق علیه السلام گفت؛ من به مریضیی مبتلا هستم که هروقت شدت میگیرد، قدری شراب مینوشم دردم ساکن میشود. پس حضرت فرمودند؛ این کار را نکن و شراب نیاشام زیرا در حرامِ خدا شفا نیست پس جز این نیست که این مریضی و دردِ تو القائی از ناحیه یِ شیطان است ومیخواهد تو را به حرام بیندازد پس اگر شیطان از شراب خوردنت ناامید شود دردت برطرف میشود.
    کتاب وسائل الشیعه.جلد ۱۷. صفحه یِ ۳۰۰

    1. مهدی می گوید

      جوگیرشدی خواهر..یه نفسی تازه کن بعدادامه بده..
      التماس تذکر

  6. دختری باحجاب روسری می گوید

    هیچ شخصی جز با اجرایِ حدود واحکامِ خدا خوشبخت نمیشود وجز با ضایع کردنِ آن بدبخت نمی گردد.
    (( حضرت علی علیه السلام))

  7. دختری باحجاب روسری می گوید

    حضرت محمد (( ص )) ؛
    من در میانِ شما دو امانتِ نفیس و گرانبها می گذارم ؛ یکی کتابِ قرآن و دیگری عترتم؛ اهل بیتم ((امامانِ معصوم علیهم السلام)) را ، تا وقتیکه به این دو پناه ببرید، هرگز گمراه نخواهید شدو ……