خسارت میلیونی “چالش سطل آب‌یخ” به خواننده معروف ایرانی + فیلم

2

چالش سطل آب یخ که این روزها به یک تفریح برای چهره‌های سرشناس تبدیل شده، برای احسان خواجه‌امیری گران‌تر از کمک ۱۰۰ دلاری به موسسه محک تمام شد.

همسر احسان خواجه امیری فرزند احسان خواجه‌امیری عکس هنرمندان بیوگرافی احسان خواجه‌امیری

 احسان خواجه امیری در ویدئویی ۵۶ ثانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، ابتدا به هوادارانش توضیح داد به این چالش دعوت شده است بعد هم توضیح داد که کمک مالی به موسسه خیریه محک را به صورت اینترنتی واریز می‌کند.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”35638″]

دانلود فیلم احسان خواجه امیری

او در این فیلم کوتاه صفحه لپ‌تاپش را نشان می دهد تا به همه ثابت شود به این موسسه خیریه کمک مالی کرده است. بعد هم یکی از دوستانش ظرف آب یخ را روی سر او خالی می‌‌کند. البته اصل ماجرا اینجاست که دوست احسان خواجه‌امیری با بی‌دقتی ظرف آب را روی سر خواننده محبوب خالی کرد و به خاطر همین بخشی از ظرف آب روی لپ‌تاپ خواجه امیری ریخت، لپ‌تاپ  او مک‌بوک‌ ایر بود که در بازار ایران حدود ۳ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین چالش آب یخ غیر از اینکه باعث شد او به حساب موسسه محک کمک نقدی واریز کند، باعث شد لپ‌تاپ زیبای آقای خواننده هم بسوزد. ویدیویی که از او منتشر شده به خاطر ریختن آب روی لپ‌تاپ قطع می‌شود و البته بعد از مدتی احسان خواجه‌امیری می‌گوید: «من همایون شجریان، علیرضا افکار و روزبه بمانی را به چالش آب یخ دعوت می‌کنم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محمد می گوید

    عاقبت ریاکاری همینه دیگه.
    چند برابر کمکش خسارت دید.

    1. مجید می گوید

      جمع کن خودتو ریا کاری چیه ؟؟ همه ی ستاره ها و ادم معروفا این کارو کردن و از دوستای نزدیک یا دوستای دست به خیرشون دعوت کردن .. مثلا علی کریمی هم این کارو کرد و خیلی های دیگه.. جک نگو اقا محمد