حال این بازیگر زن سینما و تلویزیون نامساعد است + عکس

3

پناهنده همسر شهره سلطانی درباره حال جسمی این بازیگر به سوره سینما گفت: حدود یک ماه پیش خانم سلطانی یکباره دچار ورم غیرعادی صورت شد، طوری که تکلم برایش مشکل شده بود.

 

 

همسر شهره سلطانی همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی شهره سلطانی بیماری شهره سلطانی

با شروع این تغییر ظاهری بلافاصله به بیمارستان مراجعه کردیم. ابتدا تشخیص دکترها بر حساسیت بود اما بعد از مصرف دارو هیچ نشانی از بهبودی حاصل نشد تا اینکه دستور آزمایش دادند. اول مهرماه جواب آزمایش‌ها آمد که به تشخیص دکتر تکرار یکی از آزمایش‌ها ضروری است.
همسر شهره سلطانی همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی شهره سلطانی بیماری شهره سلطانی
وی افزود: اگرچه پزشکان فعلا جواب قطعی درباره منشاء بیماری ندادند، اما طبق صحبت پزشکان متأسفانه DNA ایشان دچار آسیب شده و در نتیجه یک باره بدن به افت ویتامین‌، آهن و کلسیم دچار شده است. این روزها ایشان تحت درمان است و پزشک با تزریق ویتامین و مکمل‌ها به خون سعی دارد بدن او را به حالت تعادل درآورد. هنوز دلیل قطعی برای این بیماری اعلام نشده، اما هوای آلوده و استرس را عامل ایجاد این شرایط دانسته‌اند.
همسر این بازیگر که با رسانه‌ای کردن این مسأله در ابتدا مخالف بود، گفت: تمایلی ندارم انتشار این خبر حاشیه‌ساز باشد، اما از طرفی انرژی مردم و دوستان در بهبودی بیماری ایشان بی‌تأثیر نیست. امیدوارم با دعای مردم شهره سلطانی هرچه سریعتر سلامتی خود را بدست آورد و بتواند فعالیت‌هایش را آغاز کند.
همسر شهره سلطانی همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی شهره سلطانی بیماری شهره سلطانی
شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد.
شهره سلطانی از سال ۷۲ به طور جدی فعالیت‌های خود را آغاز کرد و با مجموعه «روزی روزگاری» به شهرت رسید. این بازیگر در فیلم‌های سینمایی «قرمز» ، «آدم برفی» و «حس پنهان» بازی کرده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. سینا می گوید

    خدا شفاش بده

  2. سحر می گوید

    من خیلی دوستش دارم امیدوارم به زودی خوب شود

    1. martha می گوید

      شهره سلطانی شوهرش مانند پسرش هستش شوهر چندماه هااااا لعنتی پیر شده ول نمی کنه خودشو از دماغ فیل افتاده تو مستندش انگار مامان شوهر قراضه اش بود با طبقات پایین ح ر ف زد خاک تو سرت ارباب بهرامی … ز ا د ه