محمد علی رامین : پسرم برای ازدواج با مهناز افشار با من مشورت نکرد

38

محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دوران احمدی نژاد برای اولین بار درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار بازیگر سینما اظهار نظر کرد. او گفت: پسرم برای ازدواجش با من مشورت نکرده بود. گفت‌وگویی کوتاه با او را در این زمینه بخوانید.

همسر مهناز افشار طلاق مهناز افشار بیوگرافی محمدعلی رامین بیوگرافی محمد یاسین رامین ازدواج مهناز افشار

خبر ازدواج یاسین رامین -فرزند محمد علی رامین– به دو دلیل انعکاس گسترده‌ای داشت: یکی عروس که مهناز افشار بود و دیگری ایراد خطبه عقد آنان توسط سید محمد خاتمی.

فرزانه آیینی -خبرنگار صدا- پس از طرح سوالاتی درباره نقش مصاحبه شونده در نفی هولوکاست و بررسی عملکرد او در جایگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دوم احمدی‌نژاد، در حاشیه -و با تاکید بر اینکه کار خلافی صورت نپذیرفته- به موضوع ازدواج فرزند رامین با مهناز افشار و ایراد خطبه عقد این دو توسط مشهور‌ترین شخصیت اصلاح طلب نیز پرداخته است:

شما از آشنایی پسرتان با مهناز افشار خبر داشتید؟
– خیر

ازشما مشورت خواست؟
– خیر

چه زمانی در جریان تصمیم پسرتان قرار گرفتید؟

– بعد ازاتخاذ تصمیم نهایی و قبل از روز مراسم.

همسر مهناز افشار طلاق مهناز افشار بیوگرافی محمدعلی رامین بیوگرافی محمد یاسین رامین ازدواج مهناز افشار

نظرتان در این باره چه بود؟

– حرف تازه ای جز تکرار چند تذکر نداشتم.چون پسرم باورهای پدرش را خوب می شناسد. اما به عنوان یک پدر مسلمان حق دخالت نداشتم. شاید پسرم برای لحظاتی پدرش را در وضعیت حضرت نوح می دید. اما من هرگز پسرم را در وضعیت پسر نوح ندیدم و می دانم که هر اقدامی برایش یک تجربه است و هر تصمیمی باعث رشد شخصیت او می شود.

پس چرا به مراسم ازدواجش نرفتید؟

– وظیفه ام حرمتگذاری به تصمیم پسرم بود نه تبعیت از تصمیم و رفتار او.

اگر به جای سید محمد خاتمی خطبه عقد پسرتان را فرد دیگری می خواند به مراسم عقد پسرتان می رفتید؟

– از طرح و بحث فرضیات گوناگون بگذریم. تا این نیز بگذرد! البته آقای خاتمی یکی از چهار نفر اصلی سران فتنه ۸۸ است که ظلم بزرگی علیه منافع ملت و مصالح نظام و امنیت کشور مرتکب شده اند. ای کاش قبل از مرگ یا محاکمه، هر سه توبه می‌کردند چون از محرک اصلی انتظار توبه نباید داشت اما هر یک توبه کند به دست بوسی او خواهم رفت.

همسر مهناز افشار طلاق مهناز افشار بیوگرافی محمدعلی رامین بیوگرافی محمد یاسین رامین ازدواج مهناز افشار

این اتفاق در رابطه پدر – پسری تان تاثیر داشته است؟

– به طور طبیعی کیفیت و میزان رابطه ها شکل جدیدی پیدا می کند. البته رابطه پدر و پسر یک رابطه جوهری فطری و الهی است که به خاطر یک فاصله ظاهری قطع نمی شود. جنس این رابطه اصالتا تغییری نداشته است. اما طبعا تغییر سبک زندگی محدودیت هایی به وجود می آورد. این تجربه نیز به خود من آموخت که چقدر محبت پدر و پسر خالص و بی بدیل و بی رقیب است.(آنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 38 )
  1. سوده 14 می گوید

    بابا اینا مردم رو …فرض کردن در خفا ان کار دیگر میکنند و دربین مردم لباس تقوا به تن میکنند . البته خوب شد که پسرش با مهناز افشار ازدواج کرد تا ما ملت بفهمیم که بعله این خانواده سیاسی به ظاهر مذهبی وقتی به پول میرسند ان هم بیت المال اونوقت عروس چادریشونو طلاق میدن و زن بازیگر معلوم .. که خودش عکس های … خودش رو منتشر میکنه در فیسبوکش رو عقد میکنند.. دوستان اگر سری به فیسبوک این زن بازیگر بزنید … این بازیگر هویداست .

    1. maryam می گوید

      متاسفم برات….براحتی تهمت میزنی….

  2. شیرین می گوید

    انشاالله مال بیت المال گلوگیر این خانواده … بشود این ازدواج که ده روز بعد از طلاق همسر چادری اقای یاسین رامین بود روشنگری برای ملت مسلمان ایران بود که این خانواده با مال بیت المال در خفا چه میکنند

  3. زیبا می گوید

    یعنی یه دختر باید چه قدر خوار بشه . مهناز افشار تو ۳۷ سالگی با یه مرد ازدواج کرد البته صبر کرد طلاق بده زنشو بعد ده روز بعد طلاقش با اون ازدواج کرد حالا هم که خانواده شوهرش میگن اصلا نمیدونستن و نمیخوانش . اینم شوهر کردن سوپر استار سینمای ایران . معلوم نیست تو سینما ایران چه خبره که دختراش میشن منتظر تا یه مرد ی که با زنش اختلاف داره بیاد سراغشون اگه شانس بهشون رو کرد زنشو طلاق بده و بشن زنش.

  4. سام می گوید

    یعنی یکی باید به این دختره سوپر استار مهناز افشار بگه شان تو این بود؟؟؟؟؟؟؟ مقام و شخصیت زن اینقده کم ارزشه که با وجود مخالفت خانواده شوهر و با شرط طلاق همسر اول …..وااااااااااااااااااااااااااااای …..در خفا بره مثل یه زن مطلقه برای صیغه عقد بشه زن دوم یه مرد؟؟؟؟؟؟؟ اینم از ازدواج یه خانوم به اصطلاح روشنفکر با اون همه قر و فر و مد روز چرخیدنش .. شده مایه تمسخر یه ملت .. هم تیپ های خودشم لااقل زن یه پسر میشدن نه به ظرب زور و مخالفت خانواده شوهر و زن اول ووووووووو زن یه مرد زندار بشه

  5. سید صادق می گوید

    ولی به نظر من یاسین رامین با این ازدواجش ابروی خانوادش رو برد .یکی باید به این مرد میگفت ابرو که بره دیگه رفته .مردم عمری زحمت میکشن و سختی میکشن اما با ابرو زندگی میکنن . والله این دختره ۳۷ ساله که عکس های … هم تو اینترنت فراوووونه و تازه خودشم عکسای سرو … لختشو انتشار میده ارزش نداشت. این همه دختر زیبا و پاکدامن و عفیف و اصیل و کم سن و سال . اما الانه دیگه زندگی پدرو مادر و خواهر و کل خانوادش رو به چالش کشید

    1. maryam می گوید

      چقدر شما کوته فکرو خاله زنکی
      اگ بعد از دخالت کردن و قضاوت کردن زندگی مردم وقت کردین یه نگاهیم به خودتون بندازید و ایرادای خودتونو اصلاح کنید

  6. سعیده می گوید

    بیچاره زن اول پسره.معلوم بوده که قبلش باهم بودن وشایدم همین دلیل جدایی شون بوده خدا از سر این وزنهای این مدلی نگذره زندگی مردمو میریزن بهم.پسره هم از قیافه اش معلومه چی هست .قبول دارین

  7. سهیل می گوید

    سر یاسین رامین کلاه گشادی رفت . این وسط چوب حراجم به ابروی خانوادش زد .یعنی ادم مقطوع النسل باشه اما همچین پسری نداشته باشه .

  8. علی می گوید

    انشاالله ثواب جمع و جور کردن یه زن بازیگر … به رسه به اموات اقای رامین .بلاخره یه زن … ضبط و ربط کردن ثواب داره

  9. سام می گوید

    ولی مهناز افشار خوشگلم نیست خیلی رفتم تو نخش . هیکل زنونه و ظریفی که نداره . لوند هم نیست . از همه مهمتر نجیب نیست همسر ادم حرمت داره . کلا سرش کلا ه رفت.

  10. شراره می گوید

    مهنازا افشار دختر بود که برا مرد زندار شرط طلاق همسر اولشو گذاشت یا زن؟ اخه دخترا یه شرمی دارن

  11. فرشته می گوید

    خدا نگذره ازتون به حق ابوالفضل.
    ادم یاد فیلم خط ویزه میفته!!!!!!

  12. حسن می گوید

    خدا از کیا نگذره ؟ خدا از کسانی که مروج فساد هستن و زندگی تازه عروس و دخترای مردم رو به طلاق ختم میکنند نگذره

  13. فرشته می گوید

    حسن اقا منظورم خانواده رامین و افشاره. خدا از اینا نگذره که به این نظام و مردم خیانت کردن و به ریش ملت میخندن.

  14. آرتین می گوید

    پول پول پول بازیگرا واسه این همه چیزوشونو میدن . اینم بازیگر زن احساسی سینما که به خاطر پول به هم جنس خودشم رحم نکرد و با شوهر یه دختر دیگه شرط ازدواج بست. تازه این خانوم که با خانواده شوهرش هم دست به یقه شد به خاطر پول . دنیای بدی شده دیگه بازیگراشم نمیتونن خودشونو تو قالب و نقش ادم های خوب نگه دارند و به خاطر پول نقاب از چهرهاشون بر میدارند

  15. delaram.. می گوید

    یه خورده خجالت بکشید… به شما چه ربطی داره مردم چطوری زندگی میکنن؟؟؟؟؟ شمارو که تو گور اینا نمیذارن….

  16. شروین می گوید

    مردم باید خجالت بکشند یا این دختره .. که با مرد متاهل ریخته رو هم و براش شرط طلاق زن اول رو گذاشته و با وجود مخالفت خونواده داماد اویزون.. مرد متاهل شده. والله تو کشورهای غربیو امریکا هم رابطه مرد متاهل با دختر شرم اور و غیر اخلاقی هست . ایشون که سوپراستار سینما هستن و نماینده دختران ایرانی باید رفتارش حداقل انسانی باشه و اخلاق داشته باشه حالا نمیخواد کار خیر بکنه پیش کشش

  17. سمانه می گوید

    بر ما که مسلمونیم. چنین چیزای زشته بخدا،چطور نیتونیم نسبت به این رفتار زشت وزننده ی۲تاآدم مشهور بی تفاوت باشیم،زندگی دختر مردمو ریختن بهم بازم بگین چون اونا رو تو قبر خودشون میزارن به ما ربطی نداره ،فقط میتونم بگم خدا تاوان اشتباهتونو بده.

    1. رضا می گوید

      سمانه خانم گل خواهرم
      تو که تو زندگی این بندگان خدا نیستی اینو بی ابرو می کنی به اون تهمت میزنی برای مردم تعیین تکلیف می کنی، چرا خواهرم ، یه نصیحت بهت میکنم
      امام جعفر صادق می گه ، نمیمرد کسی که نهی کاری را برای مردم کند تا آن را نبیند. دیگه بقیه ش با خودت

  18. میم الف می گوید

    با سلام

    واقعا آدم از هر چی هنرمنده (به اصطلاح) نا امید میشه! ببینید چه جور آدمایی دارن با وقت و احساسات و هزینه ما بازی میکنن! چه قدر وقت گذاشته بودیم بابت فیلم های این خانوم؟ ازون طرف طلاق نامداری و حسنی! شایعات طلاق رامبد جوان و ….! با خودم فکر میکنم چه آدمای سبک مغزی آنتن تلوزیون و پرده سینماهارو اشغال کردن! جلوی دوربین همیشه حرفای خوب و دهن پر کن و آموزنده میزنن…اما تو زندگی خودشون ازش خبری نیست که هیچ…جلوی سوالات و شایعات هم فقط سکوت میکنن. از قرار معلوم خانوم افشار گفتن تمام این شایعات همه کذبه و من به هیچ سوالی جواب نمیدم!

    بجز چند نفر خاص، از هر چی بازیگر و مجری و خواننده س بدم میاد.

    1. سمیرا می گوید

      دقیقا منم از هر چی بازیگره متنفرم جماعت هزاار رنگ و فاسد و بی اخلاق

  19. بیتا می گوید

    مهناز افشار چی بگه!
    فیلم مصاحبه پدرشوهر و متن سخنان برادر شوهرش هست.
    هر حرفی بزنه گند ازدواجش بیشتر در میاد
    فکر میکنی چرا هول بود حامله شه؟ تا شوهر…پاشو ببنده مجبور شه بمونه باش.حقیقته دیگه .کدوم عاقله مردی زن سن بالا با این همه حاشیه و …میگیره.
    جز یه مرد مطلقه که از خونواده خودش و مامان باباش بریده و قهر کردهو آ…. والله

    1. رضا می گوید

      دختر نگو که سرت میادا، از بازی روزگار قافل نشو

  20. سپیده می گوید

    من هیچ قضاوتی در مورد زندگی کسی نمیکنم ولی اینکه یک مرد متأهل زنشو طلاق میده و با یکنفر دیگه ازدواج میکنه دلیل بر بد بودنش نمیشه چه بسا در رابطه قبلی با همسرش مشکل داشته و هیچ علاقه ای بینشون نبوده…. حیلی از این زندگیا دیدم که دو نفر فقط به حاطر بچه و آبرو و غیره با هم موندن و در خفا هر کدوم زندگی خودشون رو دارن. حالا چون مهناز افشار این موضوع رو علنی کرده شد بدترین آدم…

  21. غریبه می گوید

    خجالت بکشید..واقعا متاسفم به نظر فراموش کردید قاضی خدا هست.تعارف نکنید بفرمایید جای خدا،البته که همین کارو هم دارید میکنید اما خبر ندارید.شرک پنهانی آره واقعا شرک پنهانی اسم خودتون رو گذاشتید مسلمون به چه حقی خودتون رو با خدا برابر میبینید قضاوت میکنید حکمم صادر میکنید،مگه شما تو زندگی مردم هستید با چشم خودتون ببینید هم نباید قضاوت کنید یا آبرویی ببرید بعد شما ندیده،،،،وای وای..واقعا نمیدونم چی بگم خدا هدایتتون کنه و از سرتقصیراتتون بگذره بترسید از روزی که خدا به سرتون بیاره قضاوتاتون رو.شما دین روهم اشتباه گرفتید به جای این کارا اگه ادعای پاکیتون میشه برید ۴کلام آیهقرآن بخونید تا بفهمید خدا چی گفته دین رو به اشتباه نگیرید.

    1. رضا می گوید

      درود بر تو غریبه، آشنایان که بیشتر بیمارند، و در انتظار انگشتی که به بینی برود، وجالب آنکه انگشت و بینی را به وا اسلام گره زنند

  22. مری می گوید

    زود قضاوت نکنید لطفا

  23. maryam می گوید

    هممون فقط بلدیم شعار بدیم که غیبت نکنیم تهمت نکنیم قضاوت نکنیم ولی….
    اخه یکی نیست بگه زندگی مردم ب شما چه؟؟
    یه مشت خاله زنک دور هم جمع شدن هی حرف میزنن
    انقدرم محکم و قاطعم حرف میزنین انگار ۲۴ساعته تو زندگیشونینو از همه چیز باخبرید…
    سرتون تو زندگی خودتون باشه یکی بیاد رو زندگیه خوتون زووم کنه کلی ایرادو غلط غلوط پیدا میکنه توش
    خجالت بکشید….

  24. حسن می گوید

    حمایت مریم خانم از آقازاده ها جالبه بدون شک ایشان طعم تلخ بی عدالتی بی کاری فقر تبعیض و….. را نچشیده و امیدوارم هرگز نچشد چون این ملت نجیب و خوش طینت شایسته بهترینها است .

  25. ناشناس می گوید

    پرت هستی مریم خانوم.من فکر میکنم توهم خانمان براندازی .زندگی کدوم ننه مرده ای و میخوای ازهم بپاشی خدا میدونه.

    1. رضا می گوید

      ای نگون بخت، از شنیدن حرف منطق چو به مزاجت نا خوش است پا به عقب پرت می کنی، خدا بدادت برسه که حرفی که تو را به سکوت در رویت حیات دیگران منع می کند شکایت داری

  26. محمد می گوید

    چه رمانتیک:دی
    دمش گرم.

  27. Parvaz می گوید

    کاش روزى برسه که همه متوجه بشیم،زندگى خصوصى هرکسى،منحصر به خودشه.کاش…………………..!!!!!!!!!!!!!

    1. فاطمه می گوید

      درسته زندگی خصوصی هر کس به خودش ربط داره ولی یه بازیگر داستانش فرق میکنه وقتی خیر ازدواج این خانم با یه آدم سرشناس و جزئیاتش تو رسانه ها پخش میشه خب دیگه حالت عمومی پیدا میکنه و مردم هم نظر شوند در مورد زندگی اونا میدن،از کار خوب باید دفاع کرد و کار زشت و محکوم کرد

  28. عقیق می گوید

    یکی نیست بگه و به مردم بفهمونه که زشت ترین کار دخالت و اظهار نظر بی جا و بی ربط نسبت به زندگی شخصی مردمه!!! همیشه ما ملت ، از روی حسادت و کوته نظری دیگران و زندگیشون رو زیر ذره بین قرار میدیم و زشت ترین القاب و بدترین توصیف ها رو نسبت بهشون بیان میکنیم و دریغ از اینکه حتی یک نیم نگاهی به خودمون و آنچه کردیم و میکنیم بندازیم و حتی برای لحظه ای هم که شده خودمون رو جای دیگری بگذاریم !!! و بعد دهنمون رو باز کنیم
    خیلی زیاد متاسفم خیلیییی زیاااد
    برای خانم مهناز افشار عزیز هم هر جا که هستند آرزوی خوشبختی و سعادت در کنار خانواده گرامیشون دارم.

  29. سپهر می گوید

    گند …ی شوهرش از جیب بیماران دراومد ریس هلال احمر ایران،اسم شوهر مهناز افشار رو رسانه ای کرد که ایشون دو میلیون یورو اختلاف حساب از دوره احمدی نژاد از هلال احمر ایران داره.این مسیله قطعا خصوصی نیست و به تک تک مردم ایران مربوطه و اگه این مساله به مردم مربوطه نبود ریس هلال احمر ایران رسانه ای نمیکردش

  30. زهره می گوید

    چرا این قضیه مهمه؟