تجاوز جنسی گروهی به مردان در ارتش انگلیس

2

رسانه‌های انگلیسی از وقوع تجاوز جنسی میان نیروهای نظامی انگلیسی و عادی شدن این مسئله میان سربازان انگلیس خبر داده و افزودند، در یکی از این جنایات هولناک ۷ سرباز ۲۱ تا ۳۳ ساله به یک سرباز ۲۰ ساله تجاوز کردند.

فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی تجاوز جنسی به زور

به گزارش شبکه خبر، تجاوز گروهی به همرزمان برای زهر چشم گرفتن، به جرمی عادی میان نظامیان انگلیسی تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل»‌ در این‌ باره گزارش داد، شاهدان از موارد متعدد تجاوز گروهی نظامیان انگلیس به دیگر نظامیان هم‌ رزمشان گفتند.

به عنوان نمونه یکی از این جنایات هولناک  در فوریه پارسال توسط ۷ سرباز ۲۱ تا ۳۳ ساله و قربانی کردن یک سرباز ۲۰ ساله روی داد.

بر اساس اطلاعات روزنامه تایمز، در دو سال گذشته دستکم  سه گزارش تجاوز جنسی و ۲۲ مورد آزار و اذیت جنسی میان نظامیان مرد انگلیسی  منتشر شد.

گزارشات دیگر هم نشان می‌دهد، جنایات جنسی میان نظامیان انگلیسی به ابزاری برای زهر چشم گرفتن تبدیل شده است و در بیشتر موارد این جنایات بدون آنکه مجرمان محاکمه شوند، ادامه پیدا می‌کند.

موارد مشابهی از این جنایات غیر انسانی میان نظامیان انگلیسی گزارش شده است که به گفته دیلی میل از آنجا که آمار  را  نیروهای پلیس ارائه کرده اند، دقیق نبوده و آمار دقیق به مراتب بیشتر است.

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد، تحقیقات برای بررسی احتمال دستگیری فرد یا افرادی درباره این ۲۵ مورد تجاوز به عنف، در حال انجام است.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس هم گفت، وقوع این اتفاقات در میان نظامیان انگلیس عادی‌ تر از وقوع این جنایت میان جامعه انگلیس نیست.

این درحالیست که اوایل امسال یک افسر پلیس انگلیس پس از آن‌ که قربانی تجاوز دو سرباز انگلیسی شد، دست به خودکشی زد و خانواده وی وزارت دفاع این کشور را به علت پنهان نگه داشتن این موضوع مورد انتقاد قرار دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. اسماعیل می گوید

    مرد حرمت داره نه لذت

  2. الهه می گوید

    هخدا من بیچارها