فرزاد فرزین محبوبترین خواننده در جدول موسیقی پاپ با ۱,۱۷۹,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده + بیوگرافی

21

فرزاد فرزین (متولد ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. در سایت های مختلف از شیوا کاکاخانی به عنوان همسر فرزاد فرزین گفته شده است.

 

همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسویو سیروان خسروی اشاره کرد که وی را در این آلبوم یاری نمودند.

 

همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به پرسش خبرنگاران که به‌دلیل تشابه جنس صدای‌تان با جنس صدای فریدون فروغی آیا علاقه‌ای به هنر ایشان دارید، گفت:

سبک هنری ایشان مورد علاقه من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم.

به‌گفته فرزاد فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، تلاشش بر این بود که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد

 

امروزه تبلیغات یکی از ملزومات دنیای تجارت است و بدون شک انجام این پروسه در دنیای مجازی که ورود همه به آن امکانپذیر است، سهل و البته جذاب تر می باشد چرا که با به وجود آمدن این فضاها آن هم به صورت رایگان، هر فردی می تواند از تبلیغات و اخبار مربوط به موضوع دلخواهش بهره مند شود و در کنار آن نیز از نظر دیگر کاربران و البته دوستانش برخوردار شود. از طرفی دیگر وجود تبی به نام مد یا عقب نماندن از دنیای امروزی و تکنولوژی سبب افزایش میل و رغبت افراد نسبت به این فضاها گشته است.

 همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی
هنرمندان ما نیز مانند همیشه همسو و همقدم با مردم و البته علایق شان پیش رفته اند و آنها نیز برای برقراری ارتباط بهتر و البته لحظه به لحظه با طرفداران و هواداران شان به این جوامع پیوستند؛ پیوستنی که پس از گذشت چند صباحی خود تبدیل به رقابتی جدید شد به طوری که تعداد طرفداران و دنبال کنندان در صفحات مجازی به معیاری برای سنجش میزان محبوبیت و یکی از ابزار تشخیص خواننده های پرطرفدار مبدل شد و تا امروز به لطف تعداد طرفداران و دنبال کنندگان که البته گاهی در حقیقی بودن شان تردیدهایی است، می توان خیلی آسان در مورد این موضوع بحث کرد و متوجه شد که کدام یک از ستارگان موسیقی پاپ از دیگر همکاران خود در این حوزه محبوب تر است؟!
این گزارش را که درباره محبوب ترین چهره های موسیقی پاپ، میزان حقیقی بودن طرفداران و دنبال کنندگان و چگونگی افزایش آنان است، تقدیم تان می کنیم و در نهایت قضاوت را برعهده خودتان می گذاریم که بی شک شما بهترین قاضی خواهید بود.
«فرزاد فرزین» در صدر جدول موسیقی پاپ۱,۱۷۹,۰۰۰طرفدار و دنبال کننده
«فرزاد فرزین» خواننده مطرح موسیقی پاپ که به جز خوانندگی تجربه ترانه سرایی، آهنگسازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود ثبت نموده، بیشترین تعداد طرفدار و دنبال کننده را در میان خوانندگان رسمی موسیقی پاپ از آن خود کرده است. صفحه او در یکی از شبکه های مجازی از ۵ سال پیش فعالیتش را آغاز کرده و جزو شلوغ ترین صفحات مجازی در بین کاربران ایرانی به شمار می رود.
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی
گفتنی است که در سال گذشته وی حدود ۴۸۲ هزار طرفدار و دنبال کننده را از آن خود کرده بود که ناگهان این روند صعود شتابی خاصی گرفت و به رقم کنونی رسید.
بی شک فرزاد فرزین جزو موفق ترین و مطرح ترین خواننده های حال حاضر موسیقی پاپ ماست و طرفداران پرشماری نیز دارد؛ طرفدارانی که به سبب اجراهای زنده خوب فرزین به او لقب «شو من» داده اند.

«احسان خواجه امیری، در تعقیب فرزاد۱,۰۲۱,۰۰۰طرفدار و دنبال کننده
«احسان خواجه امیری» فرزند ایرج که آلبوم های موفقی چون «عاشقانه ها» و همکاری با چهره های سرشناسی همچون «روزبه بمانی» را در کارنامه خود دارد در مکان دوم این لیست قرار دارد.
لازم به ذکر است که خواجه امیری در سال گذشته با ۶۸۲ هزار طرفدار و دنبال کننده در صدر این جدول قرار داشت. با اینحال او نیز از سال گذشته روند صعودی قابل توجهی داشته و حدود ۴۰۰ هزار طرفدار و دنبال کننده به صفحه او افزوده شده است، روندی که شتابش تحسین برانگیز است!

«ادعا»ی «گروه سون» برای صدرنشینی۹۴۳,۰۰۰طرفدار و دنبال کننده
رتبه ۳ جدول متعلق به گروه ۳ نفره موسیقی یعنی «سون» است که «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» آن را تشکیل می دهند. این گروه در سال های اخیر با انتشار آلبوم «دوستت دارم» و تک آهنگ هایی در فضای اینترنت و نیز برگزاری کنسرت های متعدد در تهران و شهرستان ها جایگاه خوبی را در میان دوستداران موسیقی پاپ کسب کرده است.
«سونی ها» از ۵ سال پیش به شبکه های اجتماعی پیوسته اند و فاصله بسیار کمی با نفر دوم این جدول دارند.
آنها در یک سال گذشته عملکرد خوبی در عرصه موسیقی داشته اند و روند رو به رشد تعداد لایک های این گروه در فضای مجازی همانند دو نفر پیشین پرشتاب بوده است.
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

آقای نابغه علاقمند به خود پیکچرینگ طرفدار و دنبال کننده ۹۰۱,۰۰۰
«محسن یگانه» خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که اینک هوادارانش از او به عنوان نابغه یاد می کنند، نفر چهارم این لیست است. وی علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارد و سعی می کند در هر شهری که به اجرای کنسرت می پردازد، عکسی به یادگار و به قول خودش به شکل خود پیکچرینگ از خود و طرفدارانش گرفته و در صفحات مجازی اش منتشر کند.
یگانه هر از چندگاهی به صفحه شخصی خود سر می زند و از طریق بخش نظرات با هوادارانش همکلام می شود و بعضا فضای شادی را هم در فرصت مکالمه با هوادارانش ایجاد می کند که همین موضوع باعث جذب علاقمندان موسیقی به وی می شود؛ گویی او هنوز هم «رگ خواب» مخاطبان موسیقی پاپ را دست دارد.
«محسن گیانه» از آن دسته از خوانندگانی است که بسیاری از مردم در رده های سنی مختلف با او ارتباط برقرار می کنند و این موضوع را می توان از مخاطبان کنسرت های او به راحتی فهمید اما اینکه آقای نابغه با این همه محبوبیت در رده چهارم این لیست است، جای تعجب دارد و گاهاً انتظار می رود با وجود اینکه بسیاری از عموم مردم ترانه های او را از بر هستند، وی در ابتدا و صدر این آمارها قرار داشته باشد.

پایگاه هواداران دو آتیشه آقای خاص طرفدار و دنبال کننده ۸۵۳,۰۰۰
محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می شود، یکی دیگر از افرادی است که شمار بسیاری از طرفدانش وی را در دنیای مجازی دنبال می کنند و در رده پنجم این لیست قرار دارد و با وجود اینکه وی تا به حال در هیچ صحنه ای نتوانسته با هواداران خود دیدار کند اما دوستدارانش جزو متعصب ترین طرفداران عرصه موسیقی به شمار می روند.
این نکته را می توان نقطه عطف فعالیت های وی دانست چرا که نشاندهنده هوش بالا و توانایی او در حفظ و افزایش تعداد طرفدارانش می باشد.
گفتنی است در سال گذشته آقای خاص موسیقی را ۴۵۹ هزار نفر در یکی از شبکه های اجتماعی دنبال می کردند و امروز بیش از ۸۵۰ هزار نفر مشتاق باخبر شدن از فعالیت های او هستند.
وی پس از تولد تنها پسرش نیز گاهی عکس هایی از او را در صفحه شخصی خود منتشر می کند.
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

سیروان، همچنان دوست داره زندگی رو طرفدار و دنبال کننده ۷۴۱,۰۰۰
«سیروان خسروی» نفر بعدی این لیست است؛ خواننده ای که در ماه های اخیر اجراهای موفقی در تهران و شهرستان های مختلف را تجربه کرده و بر روی استیج نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.
خسروی در صفحه خود مسائل مختلفی را با مخاطبانش در میان می گذارد و در واقع از فرصت حضور در شبکه های اجتماعی برای گفتگو با هوادارانش کمال استفاده را می کند. لازم به ذکر است که در سال گذشته ۵۲۷ هزار هوادار وی را در یکی از صفحات اجتماعی دنبال می کردند. اوبه تازگی نیز اپلیکشنی به نام خودش در اینترنت در دسترس عموم قرا رداده است.
اما چرا او که در سال گذشته در جایگاه بهتری در این عرصه قرار داشت، امروز در رده ششم این لیست قرارت گرفته است؟! در حالی که او روزانه مطالب و عکس هایی از خودش را منتشر می کند و در انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت نیز فعال است.

«حمید عسکری» در چالشی به نام «خوشبختی»طرفدار و دنبال کننده ۶۹۹,۰۰۰
خواننده آلبوم های سه گانه «کما» و «خوشبختی» را نیز طرفداران بسیاری در یکی از صفحات مجازی دنبال می کنند. وی نفر هفتم این لیست است.
عسکری این روزها علاوه بر آماده سازی آلبوم جدیدش، در پروژه های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور دارد.
وی نیز با وجود این آمار از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است و نسبت به سال گذته پیشرفت چشمگیری داشته است.
نقش انتشار خوب آلبوم خوب خوشبختی در این پیشرفت را نباید نادیده گرفت.
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

ارتش مشکی پوشان آقای مشکی پوش طرفدار و دنبال کننده ۶۴۵,۰۰۰
«رضا صادقی» نفر هشتم لیست ما است که در سال گذشته ۲۷۴ هزار طرفدار اخبار وی را از طریق صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های مجازی دنبال می کردند. وی که چندی است صاحب دختری با نام «تیارا» شده؛ از طریق این صفحه عکس هایی مشترک با فرزندش را منتشر می کند.
گفتنی است طرفداران او نیز صفحه ای به نام «دولت عشق» را اداره می کنند که پایگاهی برای مشکی پوشان و دوستداران آقای مشکی پوش به شمار می رود.

«زانیار» به دنبال یک فکر بکر طرفدار و دنبال کننده ۵۴۲,۰۰۰
«زانیار خسروی» برادر کوچکتر سیروان که زمستان ۹۲ اولین اولینآلبوم رسمی خود را منتشر کرد، نفر نهم لیست است. صفحه وی در سال گذشته با ۳۹۲ هزار طرفدار جزو شلوغ ترین صفحات مجازی به شمار می آمد اما امسال وی راه درازی برای پیمودن در این مسیر دارد. شاید او نیز باید به دنبال فکری بکر برای افزایش طرفدارانش در فضای مجازی باشد.
زانیار نیز همانند برادرش عکس ها و مطالبی از خودش را در این صفحات در اختیار دوستدارانش قرار می دهد و گاها ویدیوهایی کوتاه از اجراهایش را به اشتراک می گذارد.
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

روزهای سخت بنیامین طرفدار و دنبال کننده ۴۸۱,۰۰۰
خواننده قطه پرطرفدار «خاطره ها» که روزهای سختی را به خاطر از دست دادن همسرش و یکی از بهترین دوستان خود «نیما وارسته» پشت سر گذاشته است، در جایگاه دهم این لیست قرار دارد. وی عکس هایی از تنها دخترش به نام «بارانا» را در صفحه خود منتشر می کند که مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی او قرار گرفته است.
ثبت لحظه های روزمره و به اشتراک گذاشتن آنها مقوله ای است که این روزها نه تنها بنیامین بلکه در میان دیگر همکاران او باب شده است و طرفداران آنان بدون شک از این موضوع خوشحالند و می توانند از لحظه به لحظه هنرمند محبوب خود باخبر شوند.

«آرامش» یا جنجال «فوق العاده» بودن؟ ۲۴۵,۰۰۰طرفدار و دنبال کننده
هنگام ورودش به موسیقی همگان معتقد بودند که صدایش به «رضا صادقی» شباهت دارد اما به مرور زمان توانست تا حدی این شباهت را از بین ببرد و امروز این خواننده موسیقی پاپ طرفداران مخصوص به خودش را دارد که دست بر قضا کم هم نیستند. او با نفرات بالاتر این لیست فاصله زیادی دارد و روند لایک های او هیچگاه شتاب ناگهانی به خود نگرفته است!
دور بودنش از حواشی و جنجال را نیز می توان از علل این موضوع دانست. شاید به همین سبب است که وی «آرامش» را در هر کجا حتی فضای مجازی نسبت به «فوق العاده» بودن ترجیح می دهد!
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی

خطر در کمین «سلطان احساس» ۱۲۸,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طرفدارانش لقب «سلطان احساس» را به او داده اند، در جایگاهی به دور از این رقابت قرار گرفته است به سبب اینکه پیش از این فن پیج قبلی او توسط اشخاصی هک شده و وی مجددا صفحه جدیدی را راه اندازی کرده است.
جهانبخش نیز همانند دیگر خوانندگان در این صفحه مطالبی را در حوزه کاری و زندگی شخصی اش منتشر می کند که از میان آنان می توان به اخبار و عکس های کنسرت هایش و ویدئوهای جالبش با پسرش «آرتا» اشاره کرد.
گفتنی است هواداران او در صفحات مجازی صفحه ها و گروه هایی را اداره می کنند که در آن نیز به حمایت از خواننده محبوب شان می پردازند.
به غیر از این اسامی، بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی ما صفحاتی در فیس بوک دارند که طبیعتا طرفدارانی نیز دارد و البته گاهی صحت آنها یا دست کم صحت بخشی از آنها محل سوال است. چهره هایی که از آنها نوشتیم ستاره هستند و طبیعتا طرفدار دارند اما در فضای مجازی فراوانند افرادی که من و شما اصلا نمی شناسیم شان اما افزون بر چند ده هزار نفر طرفدار دارند.
همسر فرزاد فرزین همسر شیوا کاکاخانی بیوگرافی فرزاد فرزین بیوگرافی شیوا کاکاخانی
بازاریابی اینترنتی از مواردی است که نباید از چشم هیچ فعال عرصه کسب و کار اینترنتی مخفی بماند. شبکه های اجتماعی محلی برای به اشتراک گذاری مطالب شده است به حدی که با قرار دادن یک مطلب، در صورتی که مطالبی با تعداد لایک بالا داشته باشید، در یک لحظه ده ها یا صدها یا میلیون ها نفر مطلب شما را می بینند و در مورد آن نظر خواهند داد یا لایک خواهند کرد.
در ادامه راه های مختلف افزایش لایک در شبکه اجتماعی فیس بوک را برایتان می گوییم تا در نهایت خودتان به واقعی بودن یا نبودن آمارها پی ببرید.
برای پیدا کردن راه های مختلف افزایش لایک به جستجو در بازار پر رونق خرید و فروش لایک پرداختیم که نتیجه آن به صورت زیر است.
زمانی که فیس بوک امکان ساخت صفحاتی به نام فن پیج تبلیغاتی یا تجاری را فراهم کرد بسیاری از صفحات حتی ساده هم توانستند صدها یا حتی هزاران هزار فالوور یا دنبال کننده داشته باشند، نمونه بارزش هم درگذشت افراد معروف است. مثلا بعد از درگذشت پل واکر (بازیکر معروف آمریکایی) برای او صفحه ای با نام (R.I.P Paul Walker) ساخته شد که در چند روز ۴۲۲ هزار فالوور داشت.
ساده ترین راه برای داشتن فالوورها و لایک های بیشتر، خرید یک صفحه آماده از یک کاربر دیگر است. صفحاتی که بسیاری از کاربران بدون توجه به نام پیج و صرفا با مشاهده یک پست یا عکس خاص آن را لایک می کنند. گرچه خرید و فروش صفحات فیس بوک ممنوع است، زیرا مالک صفحات نه مدیرانش که فیس بوک است اما این موضوع مانع خرید و فروش صفحه ها نشده است. وب سایت «FanPageTrading.com» یک فروشگاه اینترنتی است برای صفحات فیس بوک یعنی صفحه هایی را که از پیش ساخته شده است می فروشد، مثلا صفحاتی با ۱۰۰۰ لایک ۲۰ دلار یا ۲۵۰۰ لایک ۴۰ دلار.
این بازار آنقدر پر رونق شده که تبدیل به یک بیزینس و شغلی جهانی گشته و بالطبع به ایران هم کشیده شده است و امروز شیوه ای نوین در بازاریابی شبکه های اجتماعی به فعالیت می پردازد.
فعالیت این صفحات که به گفته خودشان ثبت شده هم هست بدین شکل است که برای هر تعداد لایک مبالغی را دریافت می کنند. شما می توانید این مبالغ را از طریق تلفن همراه خود و با وارد کردن کد مخصوصی پرداخت کنید و تعداد لایک مورد نظرتان را خریداری کنید و جالب اینکه ۹۹% لایک ها نیز توسط کاربران ایرانی صورت می گیرد و مدعی هستند که افزایش لایک ها فقط و فقط توسط تبلیغات در صفحات پرمخاطب دیگر صورت می گیرد. این صفحات شماره تلفن ها و ایمیل هایی را نیز جهت راهنمایی و مشاوره دارند که افراد را در این زمینه یاری می دهند.
با این اوصاف به نظر شما چه تعداد از لایک های خواننده های ما واقعی است؟ آیا آنان نیز تن به پرداختن این هزینه ها برای افزودن بر هواداران و طرفداران جدید و بیشتر داده اند؟ یا اینکه صفحات آماده ای را خریداری کردند؟
راستی به نظر می رسد فیس بوک جذابیت خود را از دست داده و این تب و تاب در حال انتقال به شبکه اجتماعی دیگری مانند اینستاگرام است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 21 )
  1. سارا می گوید

    صدای فرزین واقعا خوبه و لیاقتش رو داره بعدش خواجه امیری صداش خوبه و رضا صادقی

  2. سعیده می گوید

    من طرفدار هیچ خواننده ای نیستم واز هرکس کارهای خوبش رو ددنبال میکنم……..ولی فرزاد فرزین نسبت به بقیه خواننده ها خیلی با کلاس تره……….از قیافش وحرکاتش مشخصه………بعضی هاشون خیلی خزوخیلن ……….البته مهم صدا وموسیقیشون هست

  3. darya می گوید

    فقط احسان خواجه امیری عاااااااااااشقشم
    صداش تکه
    البته صدای خواننده های ایرانی خعلی قشنگتر از صدای خارجی هاس
    آی لاو احسان

  4. اناهیتا می گوید

    فقط سیروان وزانیار جونم عشقن.اگه از نظر کلاس بگی که اصلا از نظر من مهم نیست.،سیروان از همه سر تره.البته از همه نظر سره.بعدم این چیزها مهم نیست مهم کاراشونه که سیروان و زانیار عالی کار میکنند.

  5. سحر راد می گوید

    سیروان عشقه.سیروان تکه.زانیار هم بد نیست. احسان خواجه امیری عاشقتم بهترین خواننده.سیروان و احسان خواجه امیری

  6. فائزه جون می گوید

    فقط فرزادفرزین

  7. گندم می گوید

    زنش چقدر زشته!!!!!!! ایشششششش…….

    ایکاش فرزاد فرزین عزیزم ، زن نداشت….
    خیلی دوستش داشتم….

    1. دخی فرزادی می گوید

      فرزاد جان زن دارند اما این عکس ها مربوط به طرفداران و خواهر زن های فرزاد هست. هیچ عکسی از همسرشون منتشر نشده تا حالا.به جز اینکه در موزیک ویدیو جذاب چشم های همسرشون دیده میشه .وگرنه همسرشون خیلی خوشگل هستند

  8. سحر راد می گوید

    از فرزاد خوشم میاد صدای خوشی داره.ولی اول سیروان خسروی رو

  9. سعید می گوید

    ببخشیدا البته خیلی ببخشید. مثل اینکه کلاً توهم زدید.همین ماه گدشته محبوبترین خواننده رو از شبکه تلویزیون به نظرسنجی گذاشتن. که محسن یگانه اول و احسان خواجه امیری دوم شدن.
    که قضاوت مردم بسیار منصفانه بود.
    لطفا وقتی در مورد یک ویژگی (مثلا صدای) یک خواننده می خواهید نطر بدید و اون را قضاوت کنید منصف باشید. از شما خواسته نشده راجع به شخصیت, تیپ , قیافه, همسر و…. اون نظر بدید.
    امید وارم از حرفام ناراحت نشده باشید.با کمال احترام- ممنونم

  10. db2000 می گوید

    به نظر من فرزا فرزین صدای خوبی داره احسانم همین طور ولی محسن جانیه چیز دیگسبا تشکر

  11. احمد می گوید

    فقط فرزاد فرزین، هم خوش صداست هم باکلاس

    1. Mozhan می گوید

      فرزاد فرزین واقعا حقش بیشتر از این ها هم است اما متاسفانه در ایران جای پیشرفت نیست ولی همین الانشم فرزاد رتبه اول خوانندگی رو داره♥️♥️♾♾

  12. setareh می گوید

    من به جز صدا میتونم به صراحت بگم شخصیت خواننده و ادا هاش برام خیلی ملاکه که آهنگشو گوش بدم یا نه؟؟؟ استاد خواجه امیری یا فرزاد فرزین یا شادمهر عقیلی و خواننده های دیگه ای که به این سبک میخونن فکر میکنم واقعا صداشون ارزش گوش دادنو داره
    با این وضعیتی که مد شده و هرکی با مامانش قهر میکنه میاد خواننده میشه بودن همچین اسطوره هایی غنیمته

  13. مونا می گوید

    واقعا خوش حاالم که اقای فرزین اول شدن ایشون شایستگی بهترین هارو دارن

  14. مهشید می گوید

    وااااای فرزاد عالیه .صداش خیلی قشنگه.خیلی هم باکلاس و خوش تیپه.والبته خوشگل.

  15. رها می گوید

    فرزاد سرور همه ی خواننده هاست……………………

  16. رضا می گوید

    اما اگه از حق نگذریم فرزاد صداش و کاراش جوریه که هر چقدر هم گوش کنی دلتو نمیزنه . به نظرم به کارش ایمان داره و همین باعث شده طرفدار داشته باشه البته تیپ و لباسشم دال بر قضیه میشه . اما ایشون و امثال ایشون مثل احسان،حمید عسگری،بنیامین و… باید حمایت بشوند تا پرونده موسیقی ایران پر از ستاره هایی باشد نه در حد سیاوش قمیشی،ابی،معین،ویگن،بنان اما در نسل خودمون بدرخشند

  17. حسین می گوید

    فرزاد رو عشقست .

  18. narges_farzad-farzin می گوید

    فرزاد فرزین شومن ایران

  19. خزان می گوید

    فقط ناصر پورکرم عاشقشم
    خیلی صداش خوبه