شرایط دریافت نمایندگی صنایع غذایی آرمیتا ، عباس ولی زاده کارآفرین یزدی + آدرس

1

شرایط دریافت نمایندگی

باسلام
احترامأ، به استحضار می رساند صنایع غذایی تفکر فرازان پویا با نام های تجاری (آرمیتا تیسا) صاحب نام در عرصه های مختلف تجاری اعم از کارآفرین برتر کشوری سال۱۳۹۰ – ۱۳۹۱، طعم آفرین برتر کشوری سال ۱۳۹۱ جزء ۱۰ برند برتر سال ۱۳۹۱ سازمان غذا و دارو کشور و همچنین جزء برترین های همایش های کیفیت، نوآوری و مشتری مداری و مدیریت سبز در سطوح کشوری و همچنین دارای گواهی های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ،۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱ و ۲۲۰۰۰ می باشد.

سایت شغل یابی سایت استخدام بیوگرافی عباس ولی زاده آدرس عباس ولی زاده

صنایع غذایی تفکر فرازان پویا پیشگام در صنعت تولید غذاهای آماده در کشور، با مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع با ۵ سالن تولید و ۳ آزمایشگاه مجزا، ابتدا با ۳۵ نفر پرسنل فعالیت خود را در زمینه تولید غذایی سالم و با کیفیت آغاز نمود که با توسعه روند تولید خود، در حال حاضر بیش از ۱۶۰ نفر پرسنل بصورت مستقیم و صدها نفر بصورت غیرمستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند.

این واحد از طریق مطالعه بازار و شناخت سلایق و ذائقه های متنوع مشتریان، محصولات خود از قبیل انواع الویه، خوراک های سوسیس، ماکارونی، پاستا، و ساندویچ های سرد در بسته بندی های شکیل ۲۰۰ گرم تا ۸ کیلوگرم را ارائه داشته و همچنین از طریق بکارگیری فناوری روز دنیا، ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان، در جهت افزایش سودآوری و توسعه بازارهای جدید نیز گام برمیدارد. در مجموع الویت اصلی ما برنامه ریزی و تولید با کیفیت براساس نیازها و خواسته های مشتریان و عرضه محصولات سالم و خدمات بدون عیب در کلیه مراحل طراحی، تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

سایت شغل یابی سایت استخدام بیوگرافی عباس ولی زاده آدرس عباس ولی زاده

پخش محصولات آرمیتا

در این واحد محصولات صنایع غذایی تفکر فرازان پویا با کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد همراه با تبلیغات گسترده کشوری در نظر گرفته شده است.

دانلود فایل توضیحات
دانلود فرم نمایندگی


پخش محصولات تیسا

این برند برای مقابله با رقبای بازار در نظر گرفته شده است و با تنوع زیاد و قیمت مناسب و با تخفیف بیشتر نسبت به آرمیتا ارائه می گردد، که این قیمت پایین تر به دلیل نداشتن تبلیغات و کیفیت پایین تر می باشد.

دانلود فایل توضیحات
دانلود فرم نمایندگی


فروشگاه های زنجیره ای شام شب

این فروشگاه ها با از بین بردن واسطه ها تمام محصولات صنایع غذایی تفکر فرازان پویا را با قیمت پایین تر و کیفیت عالی و سود بیشتر برای نمایندگان در نظر گرفته است.

دانلود فایل توضیحات


پخش ساندویچ های یک دقیقه ای

یکی از رسته های جدید صنایع غذایی تفکر فرازان پویا ساندویچ های نیم باکت با تنوع بالای غذایی می باشد که به صورت سرد و گرم ارائه می گردد. این ساندویچ ها را می توان با قرار دادن در مایکروویو به مدت یک دقیقه گرم و در اختیار مشتریان قرار داد. این طرح با قیمت بسیار مناسب با توزیع متفاوت ارائه می گردد.

دانلود فایل توضیحات

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ح می گوید

    هیچکدام عز فایلها باز نمیشه ، زحمتی شد براتون ، البته از داخل سایت باز نمیشه ، کپی نکنید