دستگیری شرور کرج ، زیر لاهاف! + عکس

0

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح جزییات این خبر گفت: افراد سابقه دار به ویژه سارقان و اراذل اوباش آزاد شده از زندان پس از آزادی نیز تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار دارند، از همین رو اقدامات اطلاعاتی کارکنان انتظامی این فرماندهی، حکایت از آن داشت که فردی شرور و سابقه دار به نام “الف. ب” ۳۴ ساله که دارای ۴ فقره سابقه کیفری می‌ باشد و چندین بار به علت سرقت‌های به عنف و شرارت و آزار و اذیت شهروندان به زندان رفته بود، به تازگی از زندان آزاد شده و دوباره به اقدامات مجرمانه خود ادامه می‌دهد.

 حوادث کرج اراذل و اوباش کرج اراذل و اوباش تهران اراذل و اوباش اخبار کرج

وی افزود: چندین تیم عملیاتی موضوع را با نظارت ریئس کلانتری ۱۷ مهرویلا تحت رسیدگی قرار دادند تا اینکه هفتم بهمن ماه با محاصره محل اختفای این فرد در منطقه دولت آباد کرج،، ماموران با هماهنگی مراجع قضایی وارد عمل شده و زمانی که متهم در خواب بود در یک اقدام سریع و به موقع وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح سرد (قمه)، کارت شناسایی مجعول که عکس متهم روی آن به طرز ماهرانه‌ای درج شده بود و متهم با تهیه این کارت قصد داشت هویت قبلی خود را کتمان کند،کشف شد.

سرهنگ سید حقیقی اظهار داشت: با انجام بازجویی‌های فنی، نامبرده اعتراف کرد پس از آزادی از زندان، سرقت و شرارت‌های متعددی در مناطق مختلف کرج به ویژه در مناطق دولت آباد، مهرویلا، مصباح، قلمستان، میدان قدس و بلوار چمران کرج مرتکب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از شهروندان خواست در صورتی که در مناطق مذکور مورد شرارت و یا سرقت به عنف قرار گرفته‌اند، جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به کلانتری ۱۷ مهرویلا مراجعه نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ