بیوگرافی بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی + ماجرای ازدواج

3

بهروز افخمی کارگردان سینما از ماجرای ازدواجش با مرجان شیرمحمدی می گوید:

همسر مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بیوگرافی بهروز افخمی ازدواج بازیگران

ما اولین بارده سال پیش همدیگر را دیدیم ولی چند سال نشد که اورا ببینم .تا فیلم فرزند صبح که مرجان برای تست گریم آمد .بعد از فرزند صبح موقعیتی پیش آمد که ما همدیگرا بیشتر بشناسیم و ازدواج کنیم .

بهروز افخمی در ادامه گفته :مرجان خیلی حساس و به جزئیات دقیق است ودر نهایت به همین خاطر داستان نویس خوبی است .

همسر مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بیوگرافی بهروز افخمی ازدواج بازیگران

مرجان شیر محمدی نیز در گفت و گو گفته است :به نظر من بهروز شخصیت خیلی جذابی داشت خیلی خونسرد و در عین حال پرانرژی بود . وی ادامه داده :زندگی با بهروز به نظرم خیلی هیجان برانگیز است و به قول معروف چون بالا و پایین زیاد است و حوصله آدم سر می رود. شیر محمدی همچنین گفته :من مخالفت فعالیتهای سیاسی افخمی هستم .ولی نمی توانم دخالت کنم و بگویم این کارها راانجام نده! به نظرم آدمهایی که طالب قدرت هستند جذب سیاست می شوند البته افخمی طالب قدرت نیست ولی دوست دارد درآن سرک بکشد. افخمی نیز درپاسخ گفته :بهتر است خانمها درسیاست دخالت نکنندچون عرصه خشنی است و نیاز به بی رحمی وخونسردی دارد.
بهروز افخمی در پایان گفته که اساسا ما خیلی شبیه هم هستیم فکر می کنم که اگر مرجان ۱۷- ۱۸سال سن اش بیشترو مرد بود دقیقا می شد من!

بهروز افخمی  کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. او نماینده اصلاح طلب مردم تهران در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بوده‌است.

بهروز افخمی متولد ۳ آبان ۱۳۳۵ تهران، فارغ‌التحصیل تدوین از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. وی فعالیت هنری را با ساخت فیلم‌های کوتاه آغاز کرد.

او سینمای حرفه‌ای را برای بار نخست با فیلم «زیر باران» به کارگردانی سیف‌الله داد به عنوان مدیر فیلمبرداری تجربه کرد.

از دیگر فعالیت‌های جنبی وی می‌توان به تدریس سینما، عضویت در شورای هنرستان روایت فتح و نماینده مردم در مجلس ششم شورای اسلامی اشاره کرد.

زندگی مشترک بهروز افخمی با ناهید طلوع به جدایی انجامید. وی هم اکنون با مرجان شیرمحمدی زندگی می‌کند.

همسر مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بیوگرافی بهروز افخمی ازدواج بازیگران

مرجان شیرمحمدی، بازیگر و نویسندهٔ ایرانی (متولد ۴ فروردین ۱۳۵۲ به دنیا آمد. ازدواج او با بهروز افخمی دومین ازدواج وی می باشد و از ازدواج اول خود پسری به نام “ماکان” و  یک فرزند پسر (از ازدواج با بهروز افخمی) دارد. از ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۱ زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فراگرفت. در ۱۳۷۴ وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسهٔ تئاتر سمندریان رفت. در ۱۳۷۵ وارد عرصهٔ بازیگری شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. گندم می گوید

    اینهمه اختلاف سنی؟؟!!.

  2. لادن می گوید

    تا چند وقت دیگه مرجان باید بمونه خونه و شوهر پیرش رو تر و خشک کنه!

  3. مریم.شیراز می گوید

    واقعابراتون متاسفم با این طرز فکرتون.تو زندگی مهم ترین چیز تفاهمه ک صدرصد این دوشخص محترم داشتن شمابهتره برین ی فکری بحال عقل پوسیدتون کنین تا اینکه بخواین درباره دیگران نظر بدین.